Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1110
Copyright (C) HIX
2001-05-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Miautonk HAT (mind)  7 sor     (cikkei)
2 540 fok jegen (mind)  6 sor     (cikkei)
3 MWST, Golfos cimbi (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Re: Akku tolto, kompresszor (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Re: secret001 (mind)  46 sor     (cikkei)
6 Re: Autobehozatal cegalapitassal (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Suzuki 6 emlekek... (I. resz) (mind)  77 sor     (cikkei)
8 Suszuki 6 sorrend... (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Suzuki gyarlatogatas (mind)  16 sor     (cikkei)
10 deejaytiszy irta: (mind)  7 sor     (cikkei)
11 Re: Re: Alufelni - gumik (mind)  6 sor     (cikkei)
12 AJANLAS (mind)  14 sor     (cikkei)
13 Go'f <-> Buzuki (mind)  31 sor     (cikkei)
14 auto utlevel (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Centirozas kerdese (mind)  16 sor     (cikkei)
16 Erdekes VW statisztikak (mind)  44 sor     (cikkei)
17 Automata mosok (mind)  25 sor     (cikkei)
18 Re[2]: Fabia vs Punto (mind)  15 sor     (cikkei)
19 sebhatarvaltozas; PJ; Feher VW Polo (mind)  45 sor     (cikkei)
20 Radiomagno elado (mind)  8 sor     (cikkei)
21 kerekcsere (mind)  32 sor     (cikkei)
22 felelem, gyar, abs a'ra, festek, korforgalom (mind)  78 sor     (cikkei)
23 Suzuki gyarlatogatas 2. resz (mind)  76 sor     (cikkei)
24 ABS felar - bicskanyitogato... (mind)  29 sor     (cikkei)
25 Illes-Metro-Omega koncert (mind)  9 sor     (cikkei)
26 SAAB 900 adatok (mind)  47 sor     (cikkei)
27 =?us-ascii?Q?kerekbilics_es_lopasvedelem?= (mind)  39 sor     (cikkei)
28 Alufelni kromozas????? :-) (mind)  25 sor     (cikkei)
29 lopasvedelem - tul a 2. fazison (mind)  34 sor     (cikkei)
30 kulfoldi rendszammal olcsobb(?), de kockazatosabb (mind)  21 sor     (cikkei)
31 Mustang (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - Re: Miautonk HAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

koszonom a sok reszletes beszamolot es a fenykepeket is. "Sajnos"
Parizsban voltam mult pentektol, ezert nem tudtam csatlakozni.
Van valami ujdonsag a 26.-i gokarttal kapcsolatban?

Udv, ToBa
+ - 540 fok jegen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>raleptem picit a fekre, minek kovetkezteben
540 fokot pordultem (egy teljes + egy fel fordulat...) 

Szia Csaba, fel kerekkel mentel jegre es nem volt ABS?
Ezt probaltam en is, de csak akkor mukodik, ha vegig nyomod a feket.
ToBa
+ - MWST, Golfos cimbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek,

MWST:
- a hataron le kell pecseteltetni a papirt, es Magyarorszagon 1
azaz egy helyen lehet visszakapni a MWST-t. 16% helyett 11%-ot
a Ferenciek teren levo IBUSZ irodaban

:
- Na ezert mondjak a GolFOSokrol, amit... (ld tegnapi hozzaszolas)

Udv
 Gabor
+ - Re: Akku tolto, kompresszor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Koszonom $subject-beli levelemre adott valaszokat!

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
 
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
UIN: 116973511
+ - Re: secret001 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>
>Szervusz kedves ismeretlen!
>Nem vagy egy kicsit elszállva magadtól meg a papírvékony 23,50 Ft-os
buzukidtól, amire legjobb esetben is 3 kilót >fizettél be a többit meg
életed végéig nyögöd havi részletekben? Nem tudom te hogy vagy vele, de elég
szar lehet >minden reggel kisírt szemekkel érkezni a munkahelyre. Egyszóval
igazán büszke lehetsz....vettél egy jó szar és >értéktelen tömegautót.
>:-DDDDDDDDD
>Üdv: egy II-es golfos
>Ui.: a legyorsulásról----> találkozunk a ringen .


A fenti iromanyt megprobaltam figyelmenkivul es reagalas nelkul hagyni, de
egy kisse felment bennem a pumpa.

A buzukirol annyit, hogy egeszen veletlenul nekem is az van es ha latsz
23,50 Ft-os egysegaron kerlek ertesits, akar 10.000 db-ra vevo vagyok
azonnal. (raadasul NEM RESZLETRE, hanem KP!)

Es mi a jo francert jarnek kisirt szemekkel a munkahelyemre, legfeljebb
azert, mert konnybe labadnak a szemeim a Te fajtad lattan... a rohogestol.

A szar es tomegautorol pedig csak annyit, hogy gazdasagos, en szemely
szerint elegedett vagyok vele es nem tartom valoszinunek, hogy sokkal tobb
lenne belole, mint lepukkant, regi autokbol (pl.: Golf). Felre ne erts
semmi, de semmi bajom a golfosokkal, de attol felall a... szor a hatamon, ha
megmernek, raadasul ilyen hangnemben es ugy, hogy a kutya sem fogja
elolvasni az egyszerhasznalt emiledre erkezo valaszomat.

Ertektelen? Kinek mi az ertektelen. Nekem igenis ertekes az autom, mert en
dolgoztam erte, es NEM tettek a pic..m ala otthonrol. Es nem azert vettem,
mert nem lehetett volna ennyi penzert jobbat venni, hanem mert ez volt az
esszeru es ma is igy dontenek. Jaaaa, ha ezert te lenezel, akkor maris
megyek felakasztom magam. Igy azert megsem elhetek.

Es utoljara: Remelem nem talakozunk soha sehol, nem vagyok rad kivancsi es
semmi kedvem gyorsulgatni, mert ezt az autot NEM ARRA TALATAK KI. De
szerintem a 2-es Golfok 90%-at sem. :(

A Luigi a SWIFT-el, aki most szomoru!

Egyebkent miert van szuksege ennek a listanak arra, hogy ilyen hangnemu
levelek napvilagot lassanak a segitsegevel? Szerintem mindent meg lehet
fogalmazni finoman, de lenyegretoroen is, akkor miert kell masokat fikazni,
meg ? Ettol all fel, vagy nagyobb lesz tole? (nyulik:))
+ - Re: Autobehozatal cegalapitassal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

awender irja:

>Szerintem erre mar a nemetek is rajottek, mert a frissen kapott
munkavallalasi
>papiromon szerepel az is, hogy ceget nem alapithatok!

viccelsz, ugye?

Nemeto.-nak csak bevetele van a dologbol.
Otthon faj a vam- es afa-kieses...

Zsolt
+ - Suzuki 6 emlekek... (I. resz) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Ha mar senki nem ragad billentyuzetet, gondoltam roviden
leirom, amire emlexem a mult penteki Suzuki gyarlatogatasrol.
(Kepes beszamolo: www.tvrt.hu/Suzuki.html)

Amint a kepekbol lathato, a CORA parkolojaban gyulekeztunk ossze
reggel 7 es 1/8 kozott, ahonnan indult a konvoj Esztergomba. Az
ut odaig esemenytelennek latszott, elso batortalan megallas a varos
hataraban erte a tarsasagot, ahonnan mar a tegnap este kinyomtatott
Penti leirasa alapjan mentunk tovabb. Az egzakt leiras hiba nelkul
vezetett minket a vasutallomasig, ahol az alabbi definicio:
"erdekes kanyar balra" nem tunt elegge egyertelmunek, de nem 
tudtunk rendesen eltevedni, csak egy kis vargabetuvel erkeztunk a 
helyes utra es a Suzuki gyar parkolojaba. Itt habozas nelkul 
bekanyarodtunk a "Suzuki cars only" parkoloba, mint kesobb kiderult 
a belso reszen van egy "not only Suzuki cars" fajta is.
Mindenki beparkolt rendben, Mrs. Penti egy kis arokjaros 4WD-vel
megspekelve zarta a sort. :-)
Rovid szakmai konzultacio kereteben meghallgathattuk Soma 
eredetileg talan tengerjaro hajokba szant kurtjet, amit jol lehet
tolatas rasegitonek is hasznalni. Engem kishijan hanyatt lokott a hang.
A portan atestunk a divatbemutato szemuveges fazisan, ami nem
volt azert annyira feltuno, mint a piros kupakok Pakson... 
Szembesulhettunk a szomoru hirrel: biztosan nem lehet fotozni !
-- Filmszakadas --
Megkaptuk a fontos instrukciot: csak a piros csik menten mehetunk !
A vendeglatoink rovid tajekoztato utan kisertek el az elso helyszinre,
a presuzembe. A beerkezes helyen eppen a lemezek varakoztak
domboritasra, Frescho egybol kiszurta a 0.70 mm-es lemezeket,
amibol majd a mi autonk lesz. (Az alaplemez anyaga vastagabb: 0.80 :-)
A 2/3 CORA-nyi epulet jo nagy reszet a presmintak foglaltak el,
egyenkent kb. 2m3 nagysagu csaknem tomor vasba rejtve.

Eloszor itt talalkoztunk a gyar teljes hosszan vegigvonulo titkos
csodafegyverrel: a KAIZEN-ekkel. Eleinte tipusnak gondoltam,
azutan felvilagosodtunk, hogy a KAIZEN eredetileg TEIAN-bol
lesz. (mint ket bonsai fajta... :-)

Mint a samponreklamokban: 
Kaizen elott: xxx Kaizen utan yyy Megtakaritas zzz Ft
Mindezek kepekkel illusztralva.
Tulajdonkeppen teljesen normalis dologrol van szo, osztonzik
az ujitasokat a cegnel, de azert az nem hagyott sokakat
nyugodni, hogy ezt kiknek irjak ki ? A gyerekek nem idoztek
hosszasan elotte, mi megnezegettuk, de feltetelezem a munkasok
nem ezeket mormoljak mantrakent...

Volt ket presgep is bennt. Az egyik (ha jol emlexem: 3500t) vagy 
3 csuklosbusz nagysagu (mar terfogatra), a kisebbik pedig csak 
3 sima autobusz meretu. Sajnos nem mehettunk kozel elegge
hozza, pedig a kozepe nagyon erdekesnek tunt, dehat nem
vezetett oda piros csik...
Egy gyerekekbol allo csoport is volt velunk, am ez inkabb csak az elso
5 percre vonatkozott, mert ok elrohantak a latvanyos szines dolgokat
nezni, mi meg lealltunk tanakodni: az emberi kez stilusu robotkarhoz
mikent emelkedik fel a lerakott lemezek oszlopabol a legfelso ???
Csak neztem korbe elismeroen, Hmmm... csupa robotok, gepek,
igazan korszeru ez az uzem !!!

Ez a hatas utana exponencialisan csokkent... Meglattam, hogy a
presgepbol kikerulo (eppen motorhazteto) szele tobb darabnal is
elofordult a jeloles: Hullamos !
A hibakat Jozsi bacsi szimpla csiszolopapirral orvosolta...
Mindenesetre muris volt latni, ahogy lassan kezd osszeallni a 
padlolemez, amire KEZI ponthegesztokkel applikaljak ra a bonyolultabb
darabokat (pl. sebessegvalto tartoburkolat). Egyre tobb az ember
jobbrol balrol is, mire vegre egy robot kerul elo, o kesziti a padlolemezre
az oldalakat es a tartokat. Innen megint az emberek jonnek, tekerik
a zsanerokat, kesz az ajto is mar.
Egy ilyen allapotu auto volt kiteve a piros csikunkra, ahol megnezhettuk
a legendas tetomerevitest is (Frigyes erosen kereste... :-), meg
a ruhabol ki nem jovo tomitoanyagot...


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Suszuki 6 sorrend... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Ez a franya HIX megint megviccelt, forditott sorrendben
postazodtak a talalkozo reszei, pedig kinosan ugyeltem
ra, hogy az elso resz elkuldese utan kb. 5 perccel menjen
csak a masodik, hogy biztos II. helyezett lehessen.

A legvegen indult a mosos cikkem, o meg kozepre ert be...

A fene erti ezt a random sorrendet... :-)


DJTiszy:

:> na, ugy tunik, senkinek sem akarozott irni a mult penteki nemes
:> esemenyrol. Nekem is csak most lett idom, de ha eddig senki 
:> nem irt, megteszem en.

Hat mindenki Rad vart, hiszen te voltal a legfobb jegyzetelo,
mint authentikus hirforras. Vartuk a Frei-Dossziet...  :-)))


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Suzuki gyarlatogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fresi irta:
"Kezzel gyartjak teljesen elavult technikaval az elavult
autokat. Csak nehany horrokep:
- Alvaz 0.8-as lemezbol
- Egy kezzel 2 alaplap megemelese
- Az alja siman hajlik emeles kozben
- Osszehegesztett autot meg lehet csavarni kezzel!!!
- A szerszamok pontatlanok: A toronynal 1mm-es elteresek...
- Kezi munkabol adodo osszeszerelesi hibak
- Suzuki NAGY utanfutoval
+ a moci Japanbol jon"

Ez igaz a WagonR+-re is? Tok egy soron keszulnek, vagy ez csak a Swift?

Koszi, 
Biomernok
+ - deejaytiszy irta: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Mostantol szeriaban (100e Ft aremelkedessel) ABS + 2 oldallegzsak +
veszfekrasegito elektronika. (+kulso-belso face-lift...)"

Ez a mostantol mit jelent? Mikor lesz tenylegesen megveheto?

Udv,
Biomernok
+ - Re: Re: Alufelni - gumik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eloszor kulon a felnit is erdemes megvizsgaltatni es ha szukseges kigorgoztetni
, mert lehet hogy meg van utve. ezek utan mehet a festes, a gumi felrakasa, maj
d a centirozas...
VTI

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: firewall.ratrade.hu)
+ - AJANLAS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sokaknak lehet szuksege autoba csapagyra, szimmeringre. 
> Tapasztalatom szerint csaknem egy nullával kevesebb van a végén (na jó,
> harmada-ötöde) a nem markaboltban vett egyazon minosegu csapagynak
> Ugyan teljesen masmihez kerestem csapagyat + tomitest de az itt tapasztalt
> figyelmes kiszolgalas (Dobrontei Gabor), korrekt magatartas (szivelyes
> tanacsadas joval zárás után a szetszedett csapagy rozsdas porvedojet
> faggatva, amit vettem - kozben mas csaladtagom is megvette -
> visszavasarolta; reszletesen felirta, hogy hol érdemes a szukseges
> speciális gumitomitesek beszerzesevel probalkoznom) komoly halara kotelez.
> 
> Ajanlom mindenkinek, akinek csapagyra, szimmeringre van szuksege!
> 
> Minosegi csapagy Kft FAG mintabolt 1134 Bp. Vaci ut 49. 
> 2360088 H-P 8-16
+ - Go'f <-> Buzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

ritkan szolok, de ezt mar nem birtam cernaval. Pont egy II-es Golf-fos foszer t
ömegautozza le a Buzukit. No ez azert durva. Büszke lehetsz az autodra kiscsako
 :))) , nem is tudtam, hogy a II-es Golfokat arany-arban vesztegetik, es erre m
eg el is durran az önbizalmad.
Az 1000 kbc tenyleg nem sok, dehat kis orszag keves köbcenti. Leszögezem, hogy 
nem Buzukim van, es megdöbbentettek a gyarlatogatasrol jött beszamolok. Eddig s
em volt, ezutan sem lesz.

secret001 cikke tipikus esete a szerencsetlen auto nem tehet a f@sz gazdjarol s
zitunak, legyen itt szo Bömbiröl, Merdzsorol, Buzukirol, Skodarol, Trabantrol, 
Golfrol, stb... Remelem nem hagytam ki semmi lenyegeset a felsorolasbol.

Ja, es 1049 ccm rulez.


Sok Milka-csokit (hogy a lista klasszikusaibol idezzek kicsit szemelyre szabva)
:

vasgyuszi (aki minden tovabbi nelkül megeszi a magyar Milka-csokit is)


s                                                                              
            

NAGY Tamas
Siemens AG	    phone:  +49 / 89 / 722-40865
ICM N MR GE DC 1      fax:       +49 / 89 / 722-54859
Hofmannstr. 51           mobile:  +36 / 20 / 956-8058
D-81359 Muenchen     mailto:
+ - auto utlevel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> ugyintezes Nemeto.-ban var rad. Plusz: Ha a vamkommando
> megallit (ez Pesten gyakran megesik kulfoldi rendszammal), 
> ellenorizni akarjak majd, valtottal-e auto utlevelet a 
Mi ez az auto utlevel? En tobb mint 10 eve jarok Magyarorszagra nemet
rendszamu autoval, de meg sohasem kertek. A deli hataron mindig
elkerik a kocsi forgalmijat, egyebet nem.Tehat sotetitsen mar fel
valaki lecci.

csendi
___________________________________

http://www.csendes.de    Kistanyank
http://www.altgerber.de  die Firma
+ - Centirozas kerdese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Egy kerdesem lenne a tapasztaltabbakhoz:
3 eves (gyari) gumik acelfelnin, 35.000 km-t futottak, gumisnal sosem 
jartam, tehat centirozas/ellenorzes ezido alatt nem volt. Kell-e ezt 
(pl. a kopas miatt) idonkent, mondjuk pl. most :-)) ellenoriztetni?
Hozzateszem, hogy az auto (Astra) kormanya erosen beremeg 120-130 
kozott (alatta-folotte nem). Ez lehet akar kiegyensulyozatlansag 
miatt is, nem?

A tanacsokat elore is koszi, akar azzal is kiegeszitve, hogy kb. 
milyenek az idevonatkozo arak. Ha valaki tud ajanlani gumist Bp-en a 
XI. kerulet, Moricz Zs. korter kornyeken, azt megkoszonnem.

Udv,
RViktor
+ - Erdekes VW statisztikak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A VW a hozzaszolasaitok alapjan ugy tunik, hogy nem igazan jo vasar
Magyarorszagon. Azonban nagyon erdekes, hogy itt Amerikaban rengeteget adnak
el belole, foleg az uj bogar es a Bora (itt Jetta neven fut) szamit
tomegautonak. Golfot nagyon ritkan latni, a Polot nem is forgalmazzak. Ezzel
szemben Renault, Citroen, Peugeot, Fiat egyaltalan nem kaphatok az USA-ban,
tehat europai import kis autok kozul a VW-nek szinte alig van vetelytarsa.
Hozzatennem meg, hogy itt evek ota a Toyota Camry es a Honda Accord a
legnagyobb szamban eladott szemelyauto, ez a meret mondhato atlagosnak is.
Egybekent a Sports Utility-k (terepjarok) es Pickup Truck-ok (platos
kisteherautok) jobban fogynak, mint a hagyomanyos szemelyautok. Tehat hiaba
jobb a konkurencia Europaban a VW-nel, a VW csoport ott eleget elad Skodabol
es Seatbol, az oriasi amerikai piacon pedig tarol a VW markaval.

80000 ember megkerdezese alapjan keszitett statisztika szerint a kovetkezo
autok voltak az USA kedvencei 2000-ben:
http://carpoint.msn.com/Browse/win_2879.asp
Compact Car - Volkswagen New Beetle
Compact Pickup - Dodge Dakota
Entry-Level Midsize Car - Volkswagen Jetta
Full-Size Pickup - Toyota Tundra
Premium Midsize Car - Toyota Avalon
Compact Sport Utility - Nissan Pathfinder
Sporty Car - Volkswagen GTI
Full-Size Sport Utility - Toyota Land Cruiser
Premium Sports Car - Chevrolet Corvette
Luxury Sport Utility - BMW X5
Entry-Level Luxury Car - BMW 3-Series
Premium Luxury Car - Mercedes-Benz S-Class
Compact Van -Honda Odyssey
Mini Sport Utility - Subaru Forester
Full-Size Van - Ford Econoline

Itt vannak a reszletes eladasi adatok:
http://www.autosite.com/editoria/asmr/homfc.asp
Mig Suzuki Swiftbol marciusban 423-at adtak el, addig VW Jettabol (europaban
Bora neven fut) 12593-at. Honda Accordbol 37647 fogyott. Az en autom (Acura
TL) vezeti a felso kategoria eladasi statisztikajat 6922 darabbal.

Doneko 
http://ottolah.tripod.com/Acura/

---
--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/
+ - Automata mosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Es a vegere meg egy kerdes jutott az eszembe: eddig csak hasznalt kocsijaim
> voltak, bar jo allapotban, de nyugodtan vittem oket a tolunk egy sarokra
> levo automata mosoba. Most viszont elgondolkodtam: uj kocsi, szep fenyezes,
> jo lesz az neki? Ti mit javasoltok? A leirasa szerint lehet automata mosoba
> vinni. Higyjek neki?

Az automata mosoval az a gond, hogy a porszemek rajta mardhatnak a kefeken es e
zek ossze-vissza karistolhatjak az autodat. 
Volt egyszer egy berelt Buickom, amit 0 km-el vettem at, nehany het alatt a ren
geteg karcolas kerult ra a kefes automosokban. Meg jo, hogy ezt az ertekes tapa
sztalatot nem sajat auton szereztem be...

Olyan kezi mosot valasszal, ahol eloszor samponnal fellazitjak a szennyezodest,
 majd erzessel es surun cserelt rongyokkal csutakoljak le az autot. Egy ilyen k
ezi automosoba szoktam menni itt Kaliforniaban, ha nincs idom arra, hogy magam 
mossam le az automat. Ez az automoso eleg high tech, nehany kepet feltettem rol
a a honlapomra is:

http://ottoolah.tripod.com/Acura/

Udv: Doneko

---
--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/
+ - Re[2]: Fabia vs Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A AUTO 1108-ban irta :
>Egy masik(?) igazgato viszont tenyleg vett egy trabantot, es jart is
vele
>majd egy evet.

Apropo Trabant. A tegnap szereltem egyet ami 4 eve nem volt beinditva.
Olyan budos volt a benzin benne, hogy nem lehetett mellette ulni. A
legjobb az volt mikor a leendo tulajt ratettem, hogy szivja ki a
tartalybol es lenyelt egy szajjal :) Tobbe nem kellett Trabi neki,
vitte vissza az oregasszonyhoz akitol meg akarta venni.

--
Minden jot, Fekete Zoltan             mailto:
+ - sebhatarvaltozas; PJ; Feher VW Polo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

		_____ sebhatarvaltozas _____
Szerintetek ha most nincs penz pl. a vermezoi zoldovezet kitablazasara,
akkor mit fognak csinalni az autoutakon, meg az autopalyan?
Autouton, vagy a 80-as tablak ele raknak ki egy 90-est, vagy a 80-ast
lecserelik 90-re, a 60-ast 70-re. Autopalyan ugyanez a helyzet a 100-as
tablakkal. Azokat 110-re cserelik es a tobbit lefele mindet kicserelik?
Vagy ott is a 100-as ele raknak egy 110-est? Megin egy jo biznisz a
tablagyartonak! :oO
Mondjuk en orulok, hogy emelkedtek a sebesseghatarok, de kivancsi
leszek, hogy ez mikor lesz kitablazva!
Annyi biztos, hogy ha most megfog a rendor mondjuk az M7-en a 100-as
tabla utan 115-tel, egy budos buznyakot nem fogok fizetni. Majd ha kint
lesz a tabla! Ugyanis a 100-as, mint elso korlatozo tabla nem lehet ervenyes
a KRESZ szerint, hiszen a sebessegkorlatozasok ugye csak 20-asaval csok-
kenhetnek!

Szerintetek?

			______  PJ ______
>>Te leszedted a Rekordrol?
>Nem, de mint irtam, nem is lehet. Pengevel meg maceras, meg ronda is marad
>utana az uveg. Bar nagyon ugy nez ki, hogy roncskent lesz eladva, tehat
>mindegy.
Az meg rendben. Ok! Azert valamikor belulrol is mexemlelem a Skorpiot!  :o)

		______ Feher VW Polo ______
Ismet osszefutottam egy HIXAUTOs kollegaval.
A szitu aranyos volt. Konyves Kalman krt. reggel 9 tajeka, irany
Lagymanyosi.
Bandukolok a sorban (Peti! Ma nem huztam el, szepen kivartam, mint multkor 
Te) :o)), szoval bandukolok a belsoben, amikor is kiszurom a kozepso savban
a feher VW Polot! Hoppa! Egy matrica! WELL!!! Melleerek duda. Mutogatok
hatra a matricara, de a kedves kollega, aszitte, hogy mogem mutogatok. :o)
Aztan jott a felismeres! Sokat nem tudtunk kommunikalni. Most mar tudod,
hogy en ki vagyok, de Te meg ados vagy! Nos?

A kormanyok legyenek velunk, (kezdem unni) :o)) Udv!
Gyimi

 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Radiomagno elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Eladosorba kerult egy Sony, XR-6690RDS tipusu auto
radiomagno. Leveheto elolap, 4x25 W teljesitmeny, RDS
funkciok, tokeletes allapot, leiras. Ar: 22.000 Ft.
Erdeklodni levelben vagy 30/2672392 szamon.

Huc
+ - kerekcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Az elmult hetekben rengetegen rengetegszer irtatok a 
kerekcsererol.
Nos, most en is megtapasztaltam 10 ev utan eloszor.
kint a kertben valamire ramehettem, mert a jobb hatso 
gumimon szurt sebet ejtett, igy elengedte a levegot.
Termeszetesen laza homoktalajon(ld. Alfold).
Kezdodott a tortura egy megfelelo meretu es allagu fadarab 
kivalasztasaval-reszido:6 perc,
auto felemelese a gyari emelovel, amely meg lathatoan sosem 
volt hasznalva(miert ne nalam kelljen igenybe venni 
eloszor). Legnagyobb oromomre mankokerek van az autoban(ezt 
komolyan gondolom), ugyanis eppen eleg nehez felemelni a 
minimalisan szukseges magassagra. Csatlakozva az elottem 
szolokhoz, szerintem kenyelmesebb a mankokerek, mert tomor 
gumi, igy nem kell figyelni meg annak a nyomasara is...
Csavarok kilazitasa utan felni levetele-reszido:45 perc!
Hulyen hangzik, de nem akartam feszegetni a felnit, nehogy 
a laza talajon az emelo elmozdulasa miatt leessen az auto.
Egy kis egyengetes utan lejott, igy ropke 1 ora alatt 
sikeresen lecsereltem a kereket. A visszafele ut 80 km/h  
tempoval tortent, mert ennyi a max a mankokerekkel.


Kedves Yerico,

Koszonom a hozzaszolasod, a vamoltatas utan megnezetem a 
kerekeket es majd beszamolok az eredmenyrol.

Ori
Saab 9000 2.3T
+ - felelem, gyar, abs a'ra, festek, korforgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

> Szerinted tenyleg nincs semmi kulonbseg vegigmenni a varoson
> 2x2 savos uton a mento utan 140-el (majd megelozni azt is)
> ill. szuk szerpentinen kocsisort elozni 40 meterrel
> a emelkedo tetejen levo 90 fokos bal kanyarban?
De van, nagyon is sok...

> Sok mindent ateltem mar az utakon, de ekkor kimondottan 
> FELTEM.
Ertheto...

> Amikor a tukorsima jegen 60 km/h-s sebesseggel kitolatott elem
> egy 120-as Skoda es raleptem picit a fekre, minek kovetkezteben
> 540 fokot pordultem ..., akkor sem feltem,
Bocs, tukorjegen nem sok picit a 60...?   
Szoval en azert megijedtem volna kisse... Sajat magamtol...
(Vagy a Skoda tolatott 60-nal...? ;-)) 
Elkepzelem: Elszabadult Skoda 60-nal tolat, jegen...!!   ;-)) )
Amugy mi lett a skodrival...?

> ...Suzuki gyar: Kezzel gyartjak teljesen elavult technikaval az 
> elavult autokat. Csak nehany horrorkep:
> - Alvaz 0.8-as lemezbol
> - Az alja siman hajlik emeles kozben
> - Osszehegesztett autot meg lehet csavarni kezzel!!!
> - A szerszamok pontatlanok: A toronynal 1mm-es elteresek...
Ez tenyleg elrettento... Kulonosen a 0.8-as adat es a torony
1mm-es elteresei...   :-o

> (egymillio szuzuki a parkoloban, rettenetes!)
;-)))))))))))))

> > ABS: az 50e forintos arat ... vagy a BOSCH ennyiert adja, es 
> > a tobbi 100-200-at az autogyaartok/kereskedok teszik ra...
> Nem valtozik sem az importor, sem a kereskedo arrese (%-ban). 
> TEHAT a GYAR all a hatterben, es az ABS tenyleg 50eFt...
Igen. A Bosch-nak sorozatgyartasban kijohet kabe 15-20-(esetleg 
35)-bol, de mivel erre a termekre igazabol az autogyartok vevok
(mert a beszereles csak az auto osszeszerelese soran kifizetodo), 
azok nem veszik meg tobbert tole, mint kb. 50...
A gyar viszont nem ahhoz viszonyit, hogy neki mennyibe kerul (annak
csak orul), hanem inkabb az alapjan araz, hogy Te ("a melyen es 
szeretve tisztelt VEVO") mennyit sporolhatsz, ha pont az ABS 
segitsegevel nem torod ossze a kocsidat...     
Igazan vevobarat, nem...  ;-))

> rohanasban csak egy gepi mosasra volt idom. A 
> NULLkilometeres auto botranyosan karcos lett!!!!!! 
Egy kicsit meg szaritani kellett volna a gyarban a festest...?

> (A metalfenyezes egyebkent valamennyivel ellenallobb.)
Illetve varni kell par hetet-honapot (?), hogy a festek teljesen 
megkosson...

> de legalabb megneztuk Esztergom uj korforgalmat. :-) 
Nem szeretem ezeket a "korforgalomnak" nevezett, 
nevetsegesen kicsi aszfaltkarikakakat... 
Szvsz ennel meg fekvorendor (v. a razoko) is jobb, ott 
legalabb nem kell ilyen szuken kanyarogni...
Pl. egy olyan helyen, ahol korabban csak balra kanyarodtam,
ott most eloszor jobbra kell fordulni majdnem 90 fokot, majd 
balra majd haromszor 90-et, megkerulve a kozepet, es utana 
meg jobbra 90-et...
(Ez olyan, mint a Windows, ahol a kilepest a Start gombbal 
kell kezdeni... Rohej.)
Mindezt azok miatt a vadmarhak miatt, akik miatt a sima 
keresztezodes tablaval mar nem eleg biztonsagos...   :-(((
Van meg mas haszna is...?  
(Azon tul, hogy tkpen helikopterrol marha jol nez ki...   ;-)) )
Oke, van olyan hely is, ahol a nagyobb forgalom miatt biztositani 
kell az ateresztokepesseget is, es az alsobbrendu utrol erkezok 
lehetoseget is... De ettol meg nem kene majd mindenhova ilyet 
epiteni...

Udv

A.
+ - Suzuki gyarlatogatas 2. resz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Suzuki gyarlatogatas 2. resz
************************************************

Logisztika:
* kereskedok 6 honappal elore rendelnek (hehe, luzerek!! - be is
bukjak rendesen)
* egyedi vevorendeleseket utaljak, de azert 3 honap alatt megvan.
* alvazszam 2 nappal gyartas elott megvan. TSMM-kezdetu.  Alvazszam
csak a tipust, ajtok szamat es motort tartalmaz (4 karakter), utana
"S", utana szeriaszam. (Renault-nal valto, teherbiras is benne van)
* Exportpiac: Europaban mindenhova (sok jobbkormanyos volt!!), de
buntetik az autoikkal a vilag tobbi orszagait is: Szingapur, Sri
Lanka.


Dolgozok motivalasa:
* otlet a munkakorulmenyeid javitasara: (Teian? - kurv@ rondan
irtam...) 50 Ft (meg egy Turo-Rudira sem eleg...)
* ami ebbol megvalosul: KAIZEN. (Pl. legyen a polc kerekes, hogy ne
kelljen azt targoncazni a mozgatashoz). Itt az elert nyereseg
aranyaban javadalmazzak a dolgozot (de max 60eFt). Ez idaig mind
tenyleg szuper, mert motivalo, de: a Kaizen-re is van eves terv... na,
ez rohejes...


Erdekes momentumok:
* gyartelepi targonca: sarga 4WD Swift GLX, mogekotve egy BOHOM nagy
utanfuto. A vonohorgot a leszedett lokharito helyere JOL
odahegesztettek (elso eves iparitanulo mattreszegen is szebbet
csinal...)
* dudaszora mennek kavezni, dudaszora mennek dolgozni. Tiszta
falaszter-metodus...
* Ignis kb. 2002-ben levaltja a Swiftet. Addig gordulnek le a
konzervek. Mo-n nem megy a WagonR+ (Ga'jd Jeno kamu dumaja: mert csak
4 szemelyes. - Ilyen alapon Twingo nem lenne az utakon, pedig az meg
nagyobb is (Udvardybazsi??)) Kulfoldon viszont kajaljak rendesen a
vasat.
* a beszallitokrol nagyon nem akartak nyilatkozni. Persze mindent
elolvastam a dobozok oldalan... :-)
* a vezerigazgato Sedannal jar, a helyettese Balenoval (ha! a
tronbitorlo!)


Persze a bufe nem akart a kedvunkert kinyitni, ugyhogy csak bagoztunk
a napsutesben a gyartelepen. Jeno es Szoszi orultek, hogy elloptunk 2
orat a munkaidejukbol, de azert a vegen mehetnekjuk volt marhara!
Vegig hihetetlen sokat kerdeztunk meg mindent 10 percig bamultunk. Es
persze folyamatosan ment egymas kozt a NAGY E'SZ-OSZTA'S!! Frigyes pl.
tolta magabol folyamatosan az alkatreszarakat. Vegul is, ha gyari
munkas lennek, nekem is ez aranyozna be a napomat!! :-D

Miutan Szoszi nem allt kotelnek, hogy mindenki lenyomjon neki egy-egy
cuppanosat (KIZAROLAG ha'la'nk jeleul!!), a Rambo szemuvegek
tobbe-kevesbe hianytalan leadasa utan konnyes bucsut vettunk a
gyarkaputol. A rutinos HIXesek hoztak szendvicset magukkal, ok a
parkoloban ezt sebesen az arcukba tettek. Mi eheztunk.

Ugyhogy egyontetu dontest kovetoen a Bazilika alatti Csulok-csardat
celoztuk be. (Megint miert en vezettem a sort...?) Remek
kerthelysegben benyeltunk fejenkent fel liter uditot, sert, meg 2,5
liter nyarfa-szo:szmo:szt. Ugyhogy inkabb testuletileg beultunk a
dajcse-turiszt-rusztikaju etterembe. A kaja fenseges volt.

Nehanyan lemorzsolodtak, de ez nem szegte kedvunket, hogy
felnyomuljunk Visegradra bobozni. Na, hiba volt. 20 perccel korabban
erkezett meg ugyanis Sargabusszokkal az orszag osszes videki
osztalykirandulasa, es mind bobozni akart. 20 perc sorallas es egy
sikeres csuszas utan inkabb dumapartiba kezdtunk turboscirocco,
Somatrabant, Frigyesskoda, stb temaban.... :-D

Na, itt a mese vege. Igen kellemes nap volt, melyet en egy Visegradi
kompozassal komponaltan komplett egessze... Koszonjuk a
Szervezobrigadnak, es termeszetesen keszseges ga'jdjainknak is!


udv, deejaytiszy
+ - ABS felar - bicskanyitogato... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


EuG irta:
>>>
DE, a zsebmben kinyilt a bicska, amikor hallottam ezt az 50e
forintos arat a szajabol. Most vagy teljesen tajekoztlan volt a mukso,
vagy
a BOSCH ennyiert adja, es a tobbi 100-200-at az
autogyaartok/kereskedok
teszik ra...
Mostanaban nem neztem, mennyi egy ABS, mert utolag goondolom ugyse
szerelheto egy ilyen, de 3 eve, amikor vettem a kocsim, +250e lett
volna az
ABS... szoval nem olcso...


Hadd illusztraljam konkret peldaval, mennyire igazad van, ugyanis most
jon a frissitett Renault Clio. (Az arakat fejbol irom)

Eddig felarasan: ABS (165e) + 2 oldallegzsak (90e) => 255 eFt
Mostantol szeriaban (100e Ft aremelkedessel) ABS + 2 oldallegzsak +
veszfekrasegito elektronika. (+kulso-belso face-lift...)

Nem valtozik sem az importor, sem a kereskedo arrese (%-ban). TEHAT a
GYAR all a hatterben, es az ABS tenyleg 50eFt...


udv. deejaytiszy
+ - Illes-Metro-Omega koncert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elnezest, kicsit nem idevalo tema, de talan ti tudtok segiteni.
Bar, esetleg ez is egy lehetoseg egy HAT-ra. :))
Szeretnek venni ket jegyet a fenti koncertre, de sajnos mar
telefonon es interneten nem lehet rendelni, csak szemelyesen.
Lenne valaki oly kedves, hogy megoldana eme problemamat?
Termeszetesen nem ingyen kivanom.
-- 
Üdvözlettel: Csaba From Balatonma'riafu:rdo''-also'
E-mail: 
+ - SAAB 900 adatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multipart message in MIME format.
--=_alternative 0042079E41256A4F_=
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Kedves Listatagok!

Segitseget kernek toletek. Ugy nez ki, hogy megveszek egy
2 es fel eves SAAB 900 autot. Szuksegem lenne a velemenyetekre.
Mi az amit nagyon jonak talaltok benne es mi az ami nem tetszik
(bar en nagyon elfogult vagyok ebben a kerdesben es szerintem
nincs benne olyan ami nem jo :)) )
Szeretnem tudni a muszaki adatait is, mennyi a fogyasztasa varosban=20
es hosszutavon, valamint milyen fordulatszamon, sebessegen optimalis
a fogyasztasa, stb.=20
Ha valami infoval tudtok szolgalni szivesen fogadom (maganban is!!!)
email: 

K=F6szi, Gabor
--=_alternative 0042079E41256A4F_=
Content-Type: text/html; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable




<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">Kedves Listatagok!<br>
<br>
Segitseget kernek toletek. Ugy nez ki, hogy megveszek egy</font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">2 es fel eves SAAB 900 autot. Szukse=
gem lenne a velemenyetekre.</font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">Mi az amit nagyon jonak talaltok ben=
ne es mi az ami nem tetszik</font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">(bar en nagyon elfogult vagyok ebben=
 a kerdesben es szerintem</font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">nincs benne olyan ami nem jo :)) )<b=
r>
Szeretnem tudni a muszaki adatait is, mennyi a fogyasztasa varosban </font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">es hosszutavon, valamint milyen ford=
ulatszamon, sebessegen optimalis</font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">a fogyasztasa, stb. </font>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">Ha valami infoval tudtok szolgalni s=
zivesen fogadom (maganban is!!!)<br>
email: </font>
<br>
<br><font size=3D2 face=3D"sans-serif">K=F6szi, Gabor</font>
--=_alternative 0042079E41256A4F_=--
+ - =?us-ascii?Q?kerekbilics_es_lopasvedelem?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia EmPeti,


Van ilyen. Ha erdekel, szivesen megmutatom neked
valamelyik este hogy milyen, es fel is probalhatod :)

Ket eve fejlesztettuk ki kozosen egy gepkocsi kiegeszitokkel foglalkozo
gyarto ceggel kozosen, es amugy fel is ajanlottuk a pesti Parkolasi
Tarsulasoknak, hogy hasznaljak ezt inkabb a mostani konnyen levehetok
helyett. Az allamigazgatasi viszonyokat ismerok nem meglepodnek meg, hogy
nem lett belole semmi.

Mindenesetre van belole par elso szerias darab nalam meg...
Ha erdekel, mailezz... az arat kitalaljuk :)


EuG

> =======================================================
> Felado :  [International]
> Temakor: Lopasvedelem ( 12 sor )
> Idopont: Wed May  9 14:13:06 CEST 2001 AUTO #1102
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bence tarsunk irta a 1101-ben, hogy kipeceztek a Hondajat, es hogy most
kapkod
levegoert es rijjasztokert. Hasonlo a problemam, illetve egy megoldast is
javas
olnek.
Bar senki nem orul egy ingyenes kerekbilincsnek, de en viszont megkerdezlek
benneteket, hogy hol lehet olyan kerekbilincset venni kis hazankban, ami
lelopasbiztos, megis kulccsal zarhato-oldhato. Nekem van egy lakokocsim,
azt szeretnem biztositani vele, de szerintem nagymertekben leszukiti a
tehetseg
es
es jol felszerelt tolvalyok koret, ha egy ilyet lat barmilyen kocsin.

EmPeti
FordFocus1.6
+ - Alufelni kromozas????? :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Bocs, Csaba! Nem kiforgatni szeretnem a mondataid.
Vegyileg nem megoldhato. Utana jartam! Nem tudnak,
csak rezet, bronzot, vagy vasat galvanizalni. Nincs meg
a "maszek vilagban" az a technologia, mint amit az
elektrotechnikaban (vagy a regebbi autoknal) alkalmaztak.
Pontosabban, a nem femes felulet felaktivalasa, es Nikkel,
Krom reteggel bevonasa.
Elvileg megoldhato dolog, un. "Kromfestekkel" lefujni.
Csak ahhoz baromira le kellene alapozni az Aluminiumot.
Es akkor mar a felulete nem lesz az az eredeti fenyes...
Nekem egy amerikai Nissan Laurelem van. Ezen a sok
kullos Alufelni, ami eredetileg polirozva, es a kozepe
szurkere festve. Homokfuvoval letakaritottak a regi
tulajok nyomait. Kalyhaezusttol kezdve a Katepoxig
mindennel ossze volt kenve. A peremtol a kullokig
kifenyeztem. Egy erre a celra gyartott agyat hasznaltam
fel, esztergagepben. A polirozas utan, az osszes felnit
a fenyezomuhelyben lefujtak 2 komponensu lakkal. Amit
a metalfestekre fujnak.
Most is az van fent a kocsin (foto meg nincs rola).
Esetleg megtekintheted Kisapostagon :-)

Peter.
+ - lopasvedelem - tul a 2. fazison (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Eloszor is koszonet minden tanacsert, amelyeket lopasvedelem kapcsan kaptam.
Vegul a totalcar.hu e temakorben irt cikkeben talaltam egy ceget, akik a 
szukseges eszkozoket (riaszto, immobilizer, zarledugozas, stb.) be tudtak 
epiteni. Reggel odavittem a Civicet, az egyebkent villamosmernok es 
minosegbiztositasi szakmernok tulajjal, cegvezetovel megbeszeltuk, hogy mi 
kerul beszerelesre, ugy hogy ezt meg en, mint teljesen laikus is 
megertettem, turelemmel magyarazta a srac, s este mehettem is erte. Amig az 
utolso simitasokat elvegeztek, DJ Tiszy pedig - aki a tetthelyre vitt - 
autihifi temakorben erdeklodott (DJ, az a kiszedheto hanglada nem csak hogy 
praktikus egy esetleges hosszabb ut esetere vagy koltozkodesnel :-), de meg 
a lakasavatobulin is jo szolgalatot tehet; milyen jo, hogy nem lakik alattad 
senki?! :-)). Es mielott elfelejtenem (bar ezt nem lehet :-)), mindekozben 
uditovel es csokival kinaltak meg bennunket! Majd miutan elmagyaraztak a 
rendszer mukodeset, felhivtak a figyelmemet nehany apro dologra, melyekre 
oda kell figyelnem a jovoben. Sot megjegyeztek, hogy az egyik hatso 
feklampam es a jobb elso kodlampam korteje kiegett, de egyebkent - mikor 
kettejuk kozul az egyikuk nem tudott mit csinalni - _kicsereltek_ azokat 
(mondanom sem kell, anelkul, hogy barmit is felszamitott volna erte)! Ahogy 
DJ Tiszy megjegyezte, ilyet markaszervizben nem csinalnak... A kocsi tehat 
atesett egy teljes villamosagi ellenorzesen.
Ezek utan persze mindenkinek csak ajanlani tudom oket (nagyobb reklamot is 
megerdemelnenek):
2B Kft. Buzna Kristof 250-52-25 es (30) 96-14-777, ill www.buznakft.hu

Udv:
Bence

Ui.: reggel elvittem a Thomyfoliahoz az automat a lopasvedelem 3. fazisanak 
megvalositasa vegett : ), s bar nem akarnek a maci borere inni elore, azt 
hiszem, bennuk sem fogok csalodni...
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - kulfoldi rendszammal olcsobb(?), de kockazatosabb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

> >>(...) Behozni draga lesz, de van egy trukk amivel meg lehet
> >>oldani. Ha van nemet munkavallalasid, alapitanod kell egy (...)
>
>(...) Ha a vamkommando megallit (ez Pesten gyakran megesik kulfoldi 
>rendszammal), ellenorizni akarjak majd, valtottal-e auto utlevelet a
>hataron. Ha nem, magyar allampolgarkent devizabuncselekmenyt kovettel >el, 
>a kocsit lefoglalhatjak...

Unokatestveremtol a napokban foglalta le az osztrak frsz-u ceges autojat, es 
inditottak ellene eljarast, pedig volt papirja arrol, hogy hasznalhatja, de 
miutan meg nem erkezett meg a munkavallaloija, ezert meg az osztrak ceg 
100%-os magyarorszagi leanyvallalatanal van szerzodeses viszonyban. 
Mindenesetre kivancsi leszek, mit lesz ebben az esetben a vegkifejlet; 
lehet, hogy ez is csak azon mulik, hogy eleg jo-e a ceg ugyvedje?

Udv:
Bence
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - Mustang (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sir a lelkem gyerekek. Zokog. Mai kepes auto, veteran auto rovat.
Ford Mustang V8, 1970-es, 950eFt. Es mire felhivtam elkelt:(((((
Ez nem igazsag!! Hogy lesz igy Mustangom? Megjelenes utan par 
oraval mar eladva???? Mint videki, szegeny szegedi versenyzo,
eselyem sincs odaerni. Na mindegy. Szomorkodom tovabb.

Sziasztok!
Csonti ba

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS