Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 802
Copyright (C) HIX
1998-07-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 MotoRace2 WANTED!!!! (mind)  9 sor     (cikkei)
2 CD-ket keresek (mind)  14 sor     (cikkei)
3 Win jatekok (mind)  9 sor     (cikkei)
4 Tomb Raider II. (mind)  5 sor     (cikkei)
5 Tomb Raider II. (mind)  3 sor     (cikkei)
6 StarCraft (mind)  2 sor     (cikkei)
7 Tomb Raider 2 kerestetik (mind)  10 sor     (cikkei)
8 Keres (mind)  16 sor     (cikkei)
9 Sakk program (mind)  11 sor     (cikkei)
10 Q2 suxx? ugyanmar! (mind)  32 sor     (cikkei)
11 Quake again... (mind)  71 sor     (cikkei)
12 egy keres (mind)  3 sor     (cikkei)
13 Vennek programokat! (mind)  23 sor     (cikkei)
14 sc2000 kieszito (mind)  5 sor     (cikkei)
15 elado cd (mind)  22 sor     (cikkei)
16 Rebellion (mind)  5 sor     (cikkei)
17 Windows 98 full cd (mind)  4 sor     (cikkei)
18 Koszonet (mind)  5 sor     (cikkei)
19 Carrier Command (mind)  5 sor     (cikkei)
20 Seed HP!!! (mind)  11 sor     (cikkei)
21 MOTORHEAD hangok (mind)  8 sor     (cikkei)
22 Ujdonsag! (mind)  16 sor     (cikkei)
23 Ara NGC 6397 (mind)  14 sor     (cikkei)
24 Fw: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd) (mind)  108 sor     (cikkei)
25 Valami gond van a Netchickennel... (mind)  14 sor     (cikkei)
26 Piff-Puff (mind)  17 sor     (cikkei)
27 Kattints es NYERJ! (mind)  50 sor     (cikkei)
28 NYERJ egy PANASONIC walkmant! (mind)  50 sor     (cikkei)
29 Re: Quake,Duke (mind)  26 sor     (cikkei)
30 Re: reaction: proxy (mind)  54 sor     (cikkei)
31 Re: reaction: proxy (mind)  71 sor     (cikkei)
32 re: Re: reaction: proxy (mind)  61 sor     (cikkei)
33 Levelek (mind)  9 sor     (cikkei)
34 [BB] Arena F2F Q2 szerver (mind)  23 sor     (cikkei)
35 The City of Lost Children ??? (mind)  15 sor     (cikkei)
36 Unreal (mind)  18 sor     (cikkei)
37 ABE Help! + PC-X E3 CD (mind)  28 sor     (cikkei)
38 Lara neni (mind)  11 sor     (cikkei)
39 CD cserek (mind)  28 sor     (cikkei)
40 csere (mind)  11 sor     (cikkei)
41 falbonto (mind)  6 sor     (cikkei)
42 reaction: proxy (mind)  32 sor     (cikkei)
43 re: kali (mind)  9 sor     (cikkei)
44 Re: reaction: proxy (mind)  66 sor     (cikkei)
45 Re: Outlaws help ! (mind)  32 sor     (cikkei)
46 Blood 2 : The Chosen (mind)  9 sor     (cikkei)
47 Quake patch (mind)  7 sor     (cikkei)
48 Re: Monkey3 - Mar megint HELP (mind)  26 sor     (cikkei)
49 X-COM 4. (mind)  13 sor     (cikkei)
50 Szamitogep (mind)  26 sor     (cikkei)
51 cd elado (mind)  7 sor     (cikkei)
52 digitalis fenykepezo (mind)  19 sor     (cikkei)
53 croc (mind)  5 sor     (cikkei)
54 Unreal megint (mind)  25 sor     (cikkei)
55 Hat igen, a jo oreg Sytem Shock (mind)  48 sor     (cikkei)
56 Imperium (mind)  7 sor     (cikkei)
57 Frankie server (mind)  7 sor     (cikkei)
58 CD-k eladok! (mind)  10 sor     (cikkei)
59 CD-k eladok! (mind)  11 sor     (cikkei)
60 8 strategia egy csomagban, MAX2 (mind)  28 sor     (cikkei)
61 Starcraft palyak (mind)  11 sor     (cikkei)
62 ismet vita (mind)  19 sor     (cikkei)
63 Quake problema (mind)  26 sor     (cikkei)
64 Mortal Kombat 4 (mind)  6 sor     (cikkei)
65 Re: Unreal (elakadtam es fps) (mind)  52 sor     (cikkei)
66 CD szakacskonyv kereses (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - MotoRace2 WANTED!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha a subjectrol tud vki vmit. akkor irjon, érdekelne a gépigénye és hogy
fennt van e valahol a neten a full versio....

+Blood2 ??? elkeszult mar?


elore is koszi mindenkinek....

sZoMy
+ - CD-ket keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Segítség kellene, felhasználói CD-ket keresek, lehetséges ezeket
megszerezni?

LightWave5.5
Archicad4.0, 5.0
Müszaki Angol, Magyar szótár
Országh Angol-Magyar nagyszótár
Anynyelvi könyvespolc (Idegen szavak és kifejezések szótára)

Előre is köszönöm!


+ - Win jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia !

Keresek windows-os ugyessegi,logikai jatekokat.
Tud valaki lelohelyet ?

--
Udv
Csaba
    
+ - Tomb Raider II. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladnam megunt Tomb Raider II. cd-met 1 rugoert.


+ - Tomb Raider II. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladnam megunt Tomb Raider II. cdmet 1 rugoert.
+ - StarCraft (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak kerdezem dolgozott valaki a StarCraft palyaszerkesztojevel (kellen egy
par jotanacs)?
+ - Tomb Raider 2 kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Jatekosok!

Volna valaki Budapesten, aki emberi aron
csinalna nekem egy Tomb Raider 2 full version-t?
A videokartyamhoz kaptam egy 3 palyas demot es
nagyon tetszik, jo volna vegigtekerni.

elore is koszi

Gabor
+ - Keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Sajnos nem tudom kihez kellene fordulnom ebbe az ugyben, ezert irok erre a
forumra.
Szuksegem lenne a Dreamweaver nevu HTML oldal szerkeszto progira.

Mivel itt igen sokan irnak CD-t, ezert kerem valaszoljon akinek megvan es at
is irna.

Koszi elore is !

Udv:Toya )
         http://www.extra.hu/toya       
         http://www.extra.hu/jatek  (1-so MAGYAR jatek KORGYURU)
                                                        
         ICQ UIN: 7516442
+ - Sakk program (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Keresem az alabbi sakk programokat.:

Genius 3, 4, 5 
Rebel 8,9 
Hiarcs

akinek megvan kerem ertesitsen.

Udv
+ - Q2 suxx? ugyanmar! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>        Hello !

>     Szerintem egy 3d-s játéknak leginkább a hangok és a cool fegyverek és a
> szép SZINEK
>  adják a hangulatát. A q-ben mindegyik hiányzik. Igaz, hogy jó a full 3d, de
> ez eltörpül a szar hangulat miatt.

Hi!

Szamomra ez mindenkepp szentsegtores. Nemigazan tudom, hogy a Quake-re v. a
Quake2-re gondolsz, ugyanis a subjectben q2-ot irsz, a levelben meg csak q-t.
Azt mondod kellenek az alabbiak:

cool fegyverek
hangok
szep szinek

Nos a Quake2-ben mind megvan. Ennel coolabb fegyvereket elkepzelni sem lehet. 
Railgun pl. ... Szinte erzem, ahogy kierolkodi magabol nehezen hatalmas erovel
a toltenyt... Ja es hangulat: zenevel v. anelkul jaccottad? :)

Ha a Quake-rol van szo, akkor teged minden bizonnyal, mint sok mas embert is
inkabb az un. 'szep szinek' hianya zavart... Szerintem a barna es melyvoros
arnyalatainak uralkodo jellege epphogy erosito azt a lepusztult,
klausztrofobias hangulatot, ami jellemzo a Quake-re. Trent Reznor
pszichedelikus zeneje (bar en anelkul jaccottam es csak mp3-ban hallottam
nehanyat) szinten erositi a hangulatot.



udv
El Diablo
+ - Quake again... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!


Csak megnyugtatnalak, hogy nem csupan effele kilugozott agyu Quakerek vannak.
Bar nem is tudom, hogy annak nevezzem-e, mert irasa alapjan ugy tunik, hogy egy
ev mulva mar le se fogja szarni a Quake-et.

>>A Quake 2 igazabol 3Dfx-el a legtokeletesebb, tehat nyilvanvalo, hogy
>>valodi 3D-s! Csak probald meg elinditani a Blood-ot, vagy a Sux_Duke-t
>>3Dfx-el... ha-ha hisz ennek nincs is ilyen valtozata ... tehat 2D-s
>>papireffektekkel rendelkezik!!  Suxxx!

hehe, mar a Quake is valodi 3d-s volt, minek ahhoz 3d-kartya? :)
En a Quake2-ot is 3d-kartya nelkul nyomtam vegig (2szer :) es igy is nagyon
elveztem a jatekot.

>nem Quake-eznel az eromuved elott. Szerintem egy DUKEmatch  is nagyon
>elvezetes tud lenni, arrol nem is szolva hogy nemsokara jon a DUKE NUKEM
>Forever, ami Unreal engine-t fog hasznalni. 

Valaki azt irta a neten, hogy ha belegondolunk mindegyik Quake-killerkent
beharangozott jatek valojaban Quake-klon :) Azert ez elgondolkoztato, mert
valoszinu a 3djatek-ipar sehol sem tartana, ha az idSoftware nem kezdi el
aldasos tenykedeset anno.

>jatek volt. (Habar a Quake-el nem jatszottam meg annyit mint a DUKE-al,
>szerintem nem rossz jatek, bar a multiplayer nem nyugozott le. Rohadt
>gyorsan meghaltam, mindenki rohangalt fel s ala a palyan, alig lattam
>valamit, csak elsuhano arnyakat. 

Na jo, ez szerintem gyakorlatlansag miatt van. Elobb gyakorolj botokkal, es
aztan mereszkedj ki a netre :) Es egy jo kis ffa-ban egy profi sem el tul
sokaig :)))


> A fegyverek pedig tul brutalisak. A

Teny, hogy a raketaveto es thunderbolt a leghasznalhatobb. De van pl.
pirospancel! :)
Szerintem a Duke-ban is vannak ehhez foghato brutalis fegyverek ld. RPG.


>DUKE-al sokat jatszottam multiban, ott jobban lehetoseg nyilik a
>becserkeszesre, es jobb deathmatch palyak vannak, tobb lehetoseg adodik
>valakit kinyirni. Raadsul egy 486-on is elfut.)
>

Tobb lehetoseg? Naaa! Hisz epp te mondtad, hogy Quake-ben mindig gyorsan
meghaltal :) A Quake nagy elonye (multiplayerben) a deathmatch palyakban
rejlik. Talan tobbek kozott ezert nem nyugozott le a dukematch. Meg nem 
annyira dinamikus a le-fel-nezegetes, nem annyira konfiguralhato etc.
(meg nincs rocketjump se :(((
       

>>U.I.: Ha ennyire le akarnak sulyedni, (Redn.,Duke,Blood) akkor inkabb
>>valsztom a Doom-ot, vagy a Wolf"3D" -t!

A Redneck nekem sem teccett, de a Duke meg a Blood jo kis jatek. De szerintem a
Blood pl. eleg nehez.

>U.I.: Na. most aztan jon majd a sok level az elborult Quake agyu
>emberektol, amiben majd elkuldenek krumplit kapalni,         meg kigorni a
>ganejt a disznok alol. Sebaj.

:)))) Vannak elborult Duke-agyu emberek is. Mint ahogy minden vitanak megvannak
a sajat elvakult 'veresszaju' emberei is...



udv
El Diablo
+ - egy keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha volna valakinek egy 3 Mb-nal nem nagyobb helicopter simulatora 
valami regebbi PC-s  verzio legyen szives kuldje el.
koszonettel:
+ - Vennek programokat! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

A kovetkezo programok teljes,
vegleges, full verzioit szeretnem
megszerezni valamilyen uton-modon:

- Mortal Kombat 4
- Dune 2000 (megjelent mar?)
- Heart of Darkness
- Photoshop 5.0 (magyar lesz valamikor?)
- 3D Studio Viz R2 vagy ujabb (ha van, akkor magyar!)
- 3D Studio Max 2 vagy ujabb (pl. 2.5) - ebbol is jo lenne magyar
- ArchiCAD 5.0 magyar!
- ArchiCAD 6.0 - elorendelesre :)
- Nemet hangos szotar

Varom a javaslatokat, udv.:

-=<  T O C K E  >=-
Teljes nev: Toth Robert
IRC: #cappuccino (22h utan)
ICQ: 6202918,  Honlapom:
http://users.fullnet.hu/~tocke/
+ - sc2000 kieszito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.
Kepzeljetek talaltma egy prg-t amivel lehet hazakat epiteni,sajat 
varost,bevinni sajat varost Es ami a csucs hogy utanna autoversenyt 
is rendezhetunk benne.
Nagyon szuper.
+ - elado cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Eladok vagy más hardwerre cserelhetok az alabbi
eredeti(dobozos, full game)cd-k.
CQC=5000
CQC Red Alert=5000
CQC Covert Operation=4500
Rayman=4000
Time Commando=4500
Under Killing Moon 4cd=3000
Dark Forces=4000
Swiv 3d=4000
Cyberwar 4cd=3000
Creature Shock 2cd=4000
Dragon Lore 2cd=3000
U.S.S. Ticonderoga 2cd=2000
Mad Dog2=2000
Metal Marines=1000ft-os  aron eladok,vagy alkatresz csere
Valamint egy eredeti Sound Blaster 2.0 8bit,mono  2000ft-os aron
Erd:      v. tel: 06 30 959391----------
----------
----------
+ - Rebellion (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A fent emlitett jatekhoz keresek chateket.
Aki tud,kerem segitsen!
Elore is koszi!
Udv: Morder
+ - Windows 98 full cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Akit erdekel a Windows 98 full cd-s verzioja,full cd-s jatekaim,felhasznaloi
programjaim,PSX cd-im,kerjen reszletes listat.
Udv: Morder
+ - Koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek

  Koszonom a Sanitarium-al kapcsolatos gyors segitseget
   
              Udv:Pisti
+ - Carrier Command (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom, aki felajanlotta hogy elkuldi a progit.
Mar megvan ugyhogy tobbet ne kuldjetek!

# ZOZO
# 
+ - Seed HP!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Most talaltam meg a hivatalos Seed HP-t!

www.seedgame.com

--

Dohi
mailto: / ICQ UIN 13409079
http://come.to/dohi / http://come.to/dohi.hu
+ - MOTORHEAD hangok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HELLO !

Visszalapozva olvastam, hogy masnak is problemaja volt a motorheadben a
hangokkal .Valaszt azota sem lattam. Sajna nekem is ugyanez a problemam
de SB16 -m van . Ha valaki tud segiteni ?!
KOSSZ!

		GABOR!
+ - Ujdonsag! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

M.A.X. 2; Uprising; Deathrap Dungeon; Commando's - Behind The Enemy Lines;
KKND 2; Mortal Kombat 4; Heart Of Darkness; Ultimate Soccer Manager 98;
Final Liberation; Army Man
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Castrol Honda Superbike; Descent 2 - Freespace; Industry Giant;
Spec Ops; Quake 2 Mission CD - Juggernaut; Quake 2 Mission CD - Reckoning;
Total Annihilation - The Core Contengency; Addiction Pinball;
Panzer Commander; Monster Truck Madness 2; Might & Magic VI.; Unreal;
Forsaken; World Cup 98; Motorhead; Redline Racer; Incoming; Starcraft;
Fighting Force; Ultim@te Race Pro; Star Wars - Rebellion; Diablo - Hellfire;
stb....


1000 Ft/db   Kerj listat!

Alapanyag: TDK Reflex (Metallic)
+ - Ara NGC 6397 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!
Mondja mar meg vki nekem, hogy mit kell kezdeni a fenti jatek Rip-elt
verziojaval?
A legelejen egy lovoldozesben vagyok, ahol megolve a 3 ellenfelet semmi
mast nem tudok csinalni, mivel -latszolag?- ujra kezdem a palyat.
Van vkinek vmilyen otlete, vagy inkabb hagyjam a jatekot?

Mas.
Mennyi annak az eselye, hogy 1 hete nem jon a Guru-rol es a Jatek-rol
digest, nalam az utolso szam a 801-es volt?
Iratkozzak fel ujra vagy remenykedjek, hogy csak a "postas" kesik?

Elore is koszonom a segitseget.
					bye, mutt.
+ - Fw: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

-----Original Message-----
From: Demeter Balazs >
Stoia Csaba >; Nádasi Péter
>; Fokusz Computer >; Fogarasi
András >; Beke Zoli >; Abonyi Andor
>
Date: Sunday, June 28, 1998 7:33 PM
Subject: Fw: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd)



-----Original Message-----
From: Tilla >
Date: 1998. június 28. 15:45
Subject: Fw: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd)


>
>-----Original Message-----
>From: Sasi Peter >
>To: Multiple recipients of list >
>Date: 1998. június 27. 22:23
>Subject: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd)
>
>
>Durva!
>
>SaPE
>
>/-Sasi, Péter--http://iq.rulez.org---\______    ____   ______   ______|_
>| E-mail: mailto:   /  ____)  /    | |      \ |  ____)
>| Snail/ H-1117 Budapest Irinyi 42. _\____ \  /  /  | |  |)  | |  ___)
>| mail:\ r.1815, 36(1)3725100/1815 (_______/ /__/|__| |   ___/ |______)
>\------Home address: 3950, Sárospatak, Szabó Gyula 11.|__|(47) 311-072/
>
>---------- Forwarded message ----------
>Date: Sat, 27 Jun 1998 20:43:47 +0200 (MET DST)
>From: Szilard Viszlai >
>Reply-To: 
>To: 
>Subject: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca (fwd)
>
>Nem semmi...
>
>
>
>SiD
>
>---------- Forwarded message ----------
>Date: Thu, 25 Jun 1998 20:01:04 +0200
>From: Polonyi >
>Reply-To: 
>To: cga >
>Cc: info97 >
>Subject: [cga] offtopic - M-comp ; wesselenyi utca
>
>Udv...
>
>Szeretnek elmeselni egy apro esemenyt a tegnapi napombol...
>
>Szoval, volt egy garancialis vinyom, ami tonkrement, 3 honapja...
>Na, az elvittem a fent nevezett boltba...
>
>Na, tegnap a kezembe nyomtak egy vinyot, ami az en rossz vinyom volt...
>
>Elkezdtunk vitatkozni az eladoval, probaltam fenyegetni a
>fogyasztovedelmisekkel, az apeh-al, majd pedig koveteltem a
panaszkonyvet...
>Ezt nem adtak at, mindenfele melledumaval probaltak lerazni...
>
>Majd megkerdeztem (idegesen), hogy osszetorjem a monitort (ami eppen
elottem
>volt)...
>
>Erre az elado mondta, idehivja a fonokot, mivel o csak egy elado, beszeljem
>meg vele...
>Mobil elo, duma indul...
>
>Na, leultem, majd tiz percel kesobb lattam, hogy jon egy nagydarab ferfi...
>
>Belepett az ajton, odalepett hozzam, es ezt mondta: "Mit fenyegetozol?!" ,
>majd a kovetkezo pillanatban FEJBEVAGOTT... Tobbszor is... Majd kidobott a
>boltbol...
>De nem csak ugy pofozgatott, hanem kajakra... Igaz, nem okollel (akkor
talan
>ottmaradtam volna), hanem tenyerrel... A legvegen pedig terdel fejbe akart
>rugni, de az egyik elado szolt neki, hogy hagyjon mar beken, es ekkor
belepett
>a boltba egy vevo is... Az eszmeletemet nem veszitettem el, viszont
>elszedultem, es az utesek pillanataban NEM LATTAM TISZTAN!!!
>Csak az uzlet elott voltam kepes ujra gondolkodni...
>
>Na, ennyi...
>
>Ja, a bolt neve, cime: M-Comp, Bp. VII.ker, Wesselenyi utca 9. A
>Sip-Wesselenyi utca sarkan... Es mellesleg jo vasarlast a ebben a boltban a
>kozeljovoben... :)
>
>Na, velemeny?
>
>BUNDEE

>
>Ui.: ja, es aki tudja, kuldje tovabb mas levlistakra is... de komolyan...
>akkor is, ha azt teljesen szakmai jellegu...
>
>
>
+ - Valami gond van a Netchickennel... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Jatekosok!

Egyelore elromlott az e-mail cimem, valami tortenhetett a Netchickennel,
ezert elnezest kerek, ha nem valaszoltam a kerdeseteitekre!
Ha lehet, akkor a  cimre kuldjetek levelet.

A hiban dolgozunk, tehat nem vegleges baj, de a JATEK listat sem tudom
egyelore olvasni. Legyszi, maganban kuldjetek a leveleket!
Sziasztok!

Romek Krisztián
E-mail:  (ami jelenleg mukodeskeptelen)
Homepage: www.netchicken.hu/r-krisztian
Ui.: LATOM AZ EKEZETES BETUKET!
+ - Piff-Puff (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Igaz ugyan, hogy en strategiai jatek imado vagyok, de tudnatok
ajanlani egy-ket igazan jo piff-puff doom szeru jatekot?

A gepem P100, 32MB RAM, es nincs 3D gyorsitom!

Koszi sziasztok
Zsolt



#################### MUNKA MODERATOR #####################
# http://ourworld.compuserve.com/homepages/miseta_zsolt/ #
#            Munka levelezesi lista segitseg:            #
#           (subject: SEGITSEG)           #
#################### MUNKA MODERATOR #####################
+ - Kattints es NYERJ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_002C_01BDAC60.AFEFAD00
Content-Type: text/plain;
	charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

http://www.naplopok.hu/nyerj/
=20
Kattints es NYERJ! egy PANASONIC walkmant!
Csak egy kerdoivet kell kitoltened!
Sorsolas augusztus 9-en.
=20
http://www.naplopok.hu/nyerj/
Kattints es Nyerj!

------=_NextPart_000_002C_01BDAC60.AFEFAD00
Content-Type: text/html;
	charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META content=3Dtext/html;charset=3Diso-8859-2 =
http-equiv=3DContent-Type>
<META content=3D'"MSHTML 4.72.3007.0"' name=3DGENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>
<DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2><A=20
href=3D"http://www.naplopok.hu/nyerj/">http://www.naplopok.hu/nyerj/<;/A><=
/FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Kattints es NYERJ! egy PANASONIC=20
walkmant!</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Csak egy kerdoivet kell =
kitoltened!</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Sorsolas augusztus =
9-en.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2><A=20
href=3D"http://www.naplopok.hu/nyerj/">http://www.naplopok.hu/nyerj/<;/A><=
/FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Kattints es=20
Nyerj!</FONT></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_002C_01BDAC60.AFEFAD00--
+ - NYERJ egy PANASONIC walkmant! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_000A_01BDAD1F.05FCFFE0
Content-Type: text/plain;
	charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

http://www.naplopok.hu/nyerj/
=20
Kattints es NYERJ! egy PANASONIC walkmant!
Csak egy kerdoivet kell kitoltened!
Sorsolas augusztus 9-en.
=20
http://www.naplopok.hu/nyerj/
Kattints es Nyerj!

------=_NextPart_000_000A_01BDAD1F.05FCFFE0
Content-Type: text/html;
	charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META content=3Dtext/html;charset=3Diso-8859-2 =
http-equiv=3DContent-Type>
<META content=3D'"MSHTML 4.72.3007.0"' name=3DGENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>
<DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2><A=20
href=3D"http://www.naplopok.hu/nyerj/">http://www.naplopok.hu/nyerj/<;/A><=
/FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Kattints es NYERJ! egy PANASONIC=20
walkmant!</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Csak egy kerdoivet kell =
kitoltened!</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Sorsolas augusztus =
9-en.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2><A=20
href=3D"http://www.naplopok.hu/nyerj/">http://www.naplopok.hu/nyerj/<;/A><=
/FONT></DIV>
<DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2>Kattints es=20
Nyerj!</FONT></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_000A_01BDAD1F.05FCFFE0--
+ - Re: Quake,Duke (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Romek Krisztian irta:
>Ebben teljesen egyetertek. Azert ugyanugy szeretem a Quake-t is. Csak a
>Duke-t jobban. A quake szerintem inkabb a valosaghoz akart hasonlitani, de
>azert tudok nehanyat mondani, amiben nem. A hangulat viszont megvan a
>Quake-ban is, csak kicsi.

Na, ha mar itt vagyok en is hozzaszolnek a temahoz (remelem akinek nem tetszik,
 azt nem terheli le teljesen...)
Mar jatszottam mind a kettovel (sot a Duke 1.7-el is - alias in Washington D.C.
), de a Quake valamiert jobban le tudott kotni. A normal nehezsegi fokozaton ko
d nelkul vegigjatszottam, viszont a Duke-ot mar a hatodik-hetedik palyan megunt
am...
Az biztos, hogy a Dukeban jo poenok vannak (mikrofon, tukor, csajok), ettol meg
 nem kellene az egig dicsoiteni. Inkabb csak a rohangalas jellemzo ra, gyorsan 
bele lehet szedulni.
A 2D-3D engine meg nagyon jol megfigyelheto... pl. ha a Dukeban az egyik di'szk
e'nt szereplo helikopter korul elkezdesz maszkalni, allandoan a heli fele nezve
, mindig ugyanazt a kepet mutatja.

>Kinek van meg a Heroes of Might & Magic II? (Tudom, regi jatek...)
Nekem.

>Ui: ( LATOM AZ EKEZETES BETUKET!!!! )
En is... :)
#   Bye!   mailto:        ICQ# 15117156      #
#   http://solair.eunet.yu/~theflyer     > Szurap Miklos <    #
+ - Re: reaction: proxy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> >Tehat megegyszer :) Nincs olyan *szoftveres* (kliensoldali) megoldas,
> ^^^ tudom, de nem mindig kell pingelhetonek lenni! elhiszem hogy az AOE
> fake-pingel, de az atiranyithato! na persze ehhez a proxyt/firewall-t kell
> atprogramozni...
> >ami teged pingelhetove tenne proxy-n keresztul, hacsak a proxy nincs
> >ugy definialva.
> ez a megoldas a Total Annihilationra tokeletes, ugyanis egy dedikalt
> csatornat nyit a TA-t futtato gep fele, azaz minden TA csomagot atiranyit
> oda...
> amugy nem tudom milyen ping-re gondolsz, mer' az ICMP pinget nem kell
> atvinni a tuzfal moge... ha pedig ez egy fake-ping, azaz nem a valodi ICMP

Egy ket fontosabb dolog, hogy aki uj a listan is tudja, mirol folyik 
a vita:

 A Ping az ICMP (Internet Control Message Protocol) ECHO 
REQUEST datagrammjat hasznalja, hogy a host vagy gateway ECHO 
RESPONSE-t megkapja. Az ECHO REQUEST datagramm (egyszerubben ping) 
tartalmaz egy IP cimet es az ICMP fejlecet. 

Az IP fejlec mindenfele opcio nelkul 20 byte.  Az ICMP ECHO REQUEST 
tovabbi 8 bajtot tartalmaz, melyet nem meghatarozott szamu bytehely 
kovethet. Amikor a packetsize-ot megadod (alapertelmezett 56), akkor 
ez az extra adatmennyiseget adja meg.Bar az ICMP ECHO REPLY tipusu 
adatcsomagon beluli visszajott adat mindig 8 byte-al tobb, mint az 
igenyelt adatmezo.

Az, hogy a Ping hogyan kezeli a serult es duplikalt valaszokat nem 
terek ki, mert nem erinti a temat. Talan meg a TTL ertekre ternek ki.

A TTL ertek azt hatarozza meg, hogy mekkora az a maximalis szamu 
router, amin a ping csomag atmegy, mielott el lenne dobva. A TCP/IP 
specifikacio szerint ez az ertek 60, de nagyon sok rendszer a 30-as 
es 15-os ertekeket hasznalja. Nehany UNIX rendszer ezt a maximalis 
255-os ertekre allitja, igy elofordulhat, hogy meg tudsz pingelni 
valamit, de ftp-n peldaul mar nem ered el.

Az altalad emlitett fake ping-rol *semmit* nem tudok. Sajnos 
semmilyen altalam ismert szakmai forumon nem tesznek emlitest rola, 
de nagyon jo lenne, ha esetleg elmeselned, hogyan mukodik!

En a Ping alatt a szimpla ICMP-t hasznalatot ertem.

Valaszom is arra iranyult: amennyiben nincs kapcsolatod a proxy 
adminisztratorral, nincs az az isten, hogy te pingelhess proxy-n 
beluli IP cimet. Amit te emlitettel, az olyba' tunik, mintha a proxy 
admin a bejovo IP request-et egy masik portra iranyitja 
automatikusan. Javits ki, ha tevedek.

Udv,

	awender
+ - Re: reaction: proxy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> >> >Szeretnek jatszani a baratokkal AoE es TA jatekokkal, de nem jon ossze.
> >> >TCP/IP protokollal probalkoztunk, de sajnos en egy firewall mogott vagyok
,
> >> legjobb lenne ha KALI-val emulalnad az IPX-et, ahho' van proxy szerver es
> >> azt konnyen telepithetne a rendszergazdi...
> >> vagy Linux eseten esetleg meg lehet probalni a kovetkezot:
> >>  ipautofw -A -r udp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
> >>  ipautofw -A -r tcp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
> >>  ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
> >>  ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
> >Tehat megegyszer :) Nincs olyan *szoftveres* (kliensoldali) megoldas,
> ^^^ tudom, de nem mindig kell pingelhetonek lenni! elhiszem hogy az AOE
> fake-pingel, de az atiranyithato! na persze ehhez a proxyt/firewall-t kell
> atprogramozni...
> >ami teged pingelhetove tenne proxy-n keresztul, hacsak a proxy nincs
> >ugy definialva.
> ez a megoldas a Total Annihilationra tokeletes, ugyanis egy dedikalt
> csatornat nyit a TA-t futtato gep fele, azaz minden TA csomagot atiranyit
> oda...
> amugy nem tudom milyen ping-re gondolsz, mer' az ICMP pinget nem kell
> atvinni a tuzfal moge... ha pedig ez egy fake-ping, azaz nem a valodi ICMP

Nem kell persze, ha van IP cimed abbol a tartomanybol, amit a proxy 
kapott az ISP-tol.

> protokollal jon, akkor az bizony egy dedikalt adatcsatornaval atviheto a
> tuzfal moge is (a valodi ICMP is, csak azt nehez atemelni)... na persze ez

Ezt a valodi ICMP-t nem ertem. Ugyanis ICMP csak egyfajta van, es az 
tuti valodi :)

> nem minden, ugyanis ha a fake-ping csomagba a kliens beleirja a sajat IP
> cimet (tehat _nem_ a headerbe, azt a tuzfal atirja), akkor baj van, mer'
> ezt a tuzfal nem tudja atirni es amikor odaer a szerverhez (azaz a ping-et
> kuldo gephez) akkor az panikba esik hogy ki a franc lehet az a
> 192.168.0.0(/24)! ugyhogy ha az AOE nem muxik akkor az emiatt van... es
> erre valoban nincs megoldas (amugy megy az AOE IPX-en?)

En a fake-ping-et nem ismerem, bar utananeztem, sehol nem talaltam ra 
utalast, esetleg elmagyarazhatnad, mit is ertesz alatta. A fake ping 
csomag felepiteset nem ismerem, de az ICMP-t implementalo csomag igy 
nez ki:

Verzioszam: 4 
IHL: Internet fejlec 32 bites wordokben
Szerviztipus: 0
Teljes hossz: ez az IHL es az adathossz oktettekben
ID
Flags
Fragment Offset
Idohossz:  Ez masodpercben van megadva, legalabb olyan hosszu legyen, 
mint a routerek szama, amin atmegy.
Protokoll: 1
Fejlec CRC
Source Address: A host vagy gateway cime, ahonnan az ICMP datagramm
komponalodik
Destination Address: A cim, ahova az datagramm kuldjuk

Az ICMP egy ECHO REQUEST-et kuldd, majd varja az ECHO RESPONSE-t Ping 
eseteben.

A fake ping mennyiben ter el az ICMP altal meghatarozott PING-tol, 
illetve szabvany ICMP parancsokat hasznal e?

Az AOE megy IPX-n.

Udv,

	awender
+ - re: Re: reaction: proxy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> > A Ping az ICMP (Internet Control Message Protocol) ECHO 
...
...
...
> >valamit, de ftp-n peldaul mar nem ered el.
> [ez amit elmondtal szep es jo, csakhat ez nem igazan a temahoz kapcsolodik]

Csak azert mondtam el, hogy mindenki tudja, mirol is van szo, elvegre 
egy forumon vagyunk.

> a fakeping TCP (nagyonnagyon ritkan UDP) protokollt hasznal, lenyege -az
> ICMP pinghez hasonloan- hogy az elkuldott kis csomagra (itt alkalmazasfuggo
> a merete) a kliens valaszol, ezzel ellenorive a kapcsolat megletet,
> sebesseget (a Total Annihilation is ezt hasznalja)... szal' ez nem egy
> szabvanyba foglalt dolog, ezt minden jatekgyarto a maga otlete alapjan irja
> a jatekokba, a felepitese is mas es altalaban egy porton kuldik a jatek
> altal hasznalt portal... ez vegulis rendes adatcsomag, csak a funkcioja
> miatt lett fakePING a neve

Aha. Ez meg mindig nem koser. Akar UDP, akar TCP protokollt hasznalsz 
is, hogy talalja az meg a proxy mogotti gepet? Sehogy! Ez nem 
lehetseges. Hely hianyaban nem fejtem ki az UDP es TCP RFC-ben leirt 
specifikacioit, de ez lehetetlen. Marmint az lehetetlen, hogy a 
jatekszerver visszaellenorizze a jatekkliens megletet. Csak az 
lehetseges, hogy a jatekkliens megnyit egy portot, es a jatekszerver 
arra valaszolgat folyamatosan. Ez szerintem eleg fapados, es a 
jatekgyartok nem surun foglalkoznak ilyesmivel, hiszen szinte minden 
jatekos rendelkezik IP cimmel a kapcsolat idejere. 
Tehat osszegezve: a jatekszerver nem ellenorizheti a jatekkliens-t, 
ha a kliens proxy mogott van dedikalt IP nelkul es csak abban az 
esetben muxik, ha a jatekkliens portot nyit a jatekszerver fele, es 
azon kommunikalnak.


> >En a Ping alatt a szimpla ICMP-t hasznalatot ertem.
> na, erre voltam kivancsi... de ha az AOE ping-el, akkor nem mindegy neki
> hogy a tuzfalat vagy a valodi gepet pingeli? M$ OS alatt a programnak nincs
> beleszolasa abba hogy mi keruljon a visszapattant ping-csomagba, tehat a
> kuldo gepnek oly'mindegy hogy a tuzfal dobja vissza a pinget vagy az AOE-s
> gep, hiszen ugyanaz lenne mindkettoben, tevedek?

Igen. Az AoE jatekszerver csak azt ellenorzi a pinggel, hogy milyen 
valaszideju a jatekkliens, mivel a PING nem letezo IP cimet pingel, 
ezt hibanak veszi. Maga a ping nem megy be a tuzfal moge. Hibat 
jelez. Errol volt idaig szo. Nem a valasz kulonbozosegerol, hanem 
pingelhetetlensegrol.

> szerintem nem a ping miatt nem fut az AOE tuzfal mogott, hanem aze' mer' az
> ADATcsomagjaiba irja a kuldo IP cimet, es ezt a tuzfal nem kepes javitani,
> igy nem valodi IP cimmel megy el az adat a szerver fele, es az ezert
> eldobja... IMHO

Igen, igy van, de mar a jatekba valo bejelentkezes sem megy, mivel 
eloszor megereszt egy 16-os sorozatu 256 bajtos pinget. Itt meg nincs 
szo mas porton keresztuli adatcsomagokrol.

Udv,

	awender
+ - Levelek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Mostanaban nem jon nekem JATEK, es a weben sem talalom. Tehat aki 
beirt a JATEKba, es valaszomra var, ne varjon, csak ha cc-zte nekem 
is.

Udv,

	awender
+ - [BB] Arena F2F Q2 szerver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia mindenkinek!

Megujult a [BB] Arena F2F Q2 szerver.
Most mar lithium mod van rajta, hook es runak nelkul.
Pakoltam ra par uj palyat, a kovetkezo map-ok futnak a szerveren:

ikdm1, crisis, deadsimp, mpq1, crdm1, match1, ekdm1, verm03, cremorse, q2dm1

Itt letoltheted a futo palyakat
ftp://ftp.szrmkk.hu/pub/quake/planetquake/BBArena/
map, map2.zip

Az IP cim:195.199.29.145

Jo jatekot...
Velemenyt varok...

Itt kiderulhet ki a fasza gyerek..


[BB] Aker a Nyuszi
mail to: 
ICQ Uin:9021427
+ - The City of Lost Children ??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

Volna egy gondom. Ismeritek-e a cimben emlitett jatekot.
Tudja-e valaki ,hogy hogyan lehet megmenekulni a kislannyal
a varosbol.
Engem a legeleje is boldogga tenne, mert mindossze addig jotottam
el, hogy megtalaljak 1 kulcsot,1 vascsovet,es egy gyokerkefet.

Valaszokat elolre is koszonom, de ha egy mod van ra akkor
maganba kernem.

U.i.: Mar elkezdtem kiszotarazni az osszes angol szoveget, de a szoveg
szerinti ajtoba a kulcs egyszeruen nem jo :-)))

CHIPi the silicium killer
+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Egy kisse elakadtam az Unrealban.
Sajnos nem tudom mar ,hogy hanyadik palya volt csak azt
,hogy egy nagy volgyben voltam es egy tobol nyilo
csatornaban bejutottam egy regi templomba. Ott volt egy
kapcsolo ,amit ha aktivalok ,akkor megteleik a medence
vizzel es kinyilik egy ajto.
Na ,szoval miutan bemegyek azon az ajton kezdodoik egy uj
palya. Ez az a palya ,amin nem tudok atjutni, ill. semmit
sem csinalni.
Kozepen van egy medence es a terem vegebol nyilik egy racsos
alagutszeruseg ,amin nem tudok lemenni  a racs miatt.
Egyaltalan mit kell itt csinalni?

Udv
Miki (Narn)
http://www.nexus.hu/narn
+ - ABE Help! + PC-X E3 CD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hy ALL!

1.:    Elakadtam az Abe's Oddossy (remelem jo irtam) cimu jatek
       "Paramonian Temple 7" nevezetu palyajan!
       A szitulacio: 1 kutyafeleseg all nagyon kozel egy letfontossagu
                     karhoz, ami ugyebar meggyujtja a mecsest, (ez a palya
                     celja) es ha odamegyek, akkor a kutyuli nemes egysze-
                     ruseggel legyilkol!
                     Please help!

2.:    Lattatok a PC-X E3-mas CD-jet? Akit erdekel mik lesznek az
       elkovetkezo par ev nagy durranasai az nezze meg!
       Tulajdonkeppen egy 650Megas video gyujtemenyrol van szo,
       amely videok kozt ott van a DUKE NUKEM FOREVER videoja is!
       A latottak alapjan a game tulszarnyalja az UNREAL-t is!!!
       (tekintettel arra, hogy az unreal motorjat fogja hasznalni)
           Gondoljatok csak bele, FULL 3D-S SZTRIPTIZBAR!!
       Azt olvastam, hogy sjnos majd csak '99 nyaran jelenik
       meg az USA-ban. :-((
       Azaz : 2000 januarjaban talan a mi MERCED 500Mhz-s procinkon is
             el fog indulni, a vadonatuj Vodoo3-as gyorsitokartyankon...


Bye!

>> ====================================================================== <<
   >CRUSADER<                            MailTo: 
>> ====================================================================== <<
+ - Lara neni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van a Tomb Raiderhez egy olyan patch file, ami altal Lara 
neni vetkozni kezd a monitoron! Ezt a kis filet kuld-
jetek el nekem! Nem tudom nelkulozni!


Koszi!
                eGO

               Chao...

Koddal indul ez, vagy csak elinditod es kesz?
+ - CD cserek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elcserelnem az alabbi CD-ket 2 db nyers CD-re
darabonkent, vagy valami mas CD-re.

1. CD:  Bp terkep                       2. CD:  Buccaner
             Constructor                                Galapagos
             Herkules                                     Hexen2
             Hoyleb                                        Incubation
             Ignition                                       JediKnight
             Manxxtt                                       NFS2
             Nitro 3D                                       NHL98
             Puzzle coll.                                  TNP
             Quake2                                       Turokfinal
             Rayman                                       Upraising
             Speed Boat
             TOCA
             Tone Rebellion
             Uvixen
             Speed Demons

3-4. CD: Apache Longbow 2 (2 CD)

Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - csere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!
Kellene nekem az Xcom 3.Elcserélnék kettőt érte az alábbiak közül.
Armored fist2, Dungeon Keeper, Incubation, Ceaser2, Hind, Flying 
coorps, Masive melons.

Érdekelne még megvételre vagy cserére a Panzer Commander.
Udv 
Gundark

"Nem azert lettem vegetarianus, mert szeretem az 
    allatokat, hanem mert utalom a novenyeket"
+ - falbonto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Erdekelne mindenfele falbontos utogetos jatek.
Ha valaki tudna kuldeni, nagyon megkoszonnem!

Csao: Imi
+ - reaction: proxy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> >Szeretnek jatszani a baratokkal AoE es TA jatekokkal, de nem jon ossze.
>> >TCP/IP protokollal probalkoztunk, de sajnos en egy firewall mogott vagyok,
>> legjobb lenne ha KALI-val emulalnad az IPX-et, ahho' van proxy szerver es
>> azt konnyen telepithetne a rendszergazdi...
>> vagy Linux eseten esetleg meg lehet probalni a kovetkezot:
>>  ipautofw -A -r udp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
>>  ipautofw -A -r tcp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
>>  ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
>>  ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
>Tehat megegyszer :) Nincs olyan *szoftveres* (kliensoldali) megoldas,
^^^ tudom, de nem mindig kell pingelhetonek lenni! elhiszem hogy az AOE
fake-pingel, de az atiranyithato! na persze ehhez a proxyt/firewall-t kell
atprogramozni...
>ami teged pingelhetove tenne proxy-n keresztul, hacsak a proxy nincs
>ugy definialva.
ez a megoldas a Total Annihilationra tokeletes, ugyanis egy dedikalt
csatornat nyit a TA-t futtato gep fele, azaz minden TA csomagot atiranyit
oda...
amugy nem tudom milyen ping-re gondolsz, mer' az ICMP pinget nem kell
atvinni a tuzfal moge... ha pedig ez egy fake-ping, azaz nem a valodi ICMP
protokollal jon, akkor az bizony egy dedikalt adatcsatornaval atviheto a
tuzfal moge is (a valodi ICMP is, csak azt nehez atemelni)... na persze ez
nem minden, ugyanis ha a fake-ping csomagba a kliens beleirja a sajat IP
cimet (tehat _nem_ a headerbe, azt a tuzfal atirja), akkor baj van, mer'
ezt a tuzfal nem tudja atirni es amikor odaer a szerverhez (azaz a ping-et
kuldo gephez) akkor az panikba esik hogy ki a franc lehet az a
192.168.0.0(/24)! ugyhogy ha az AOE nem muxik akkor az emiatt van... es
erre valoban nincs megoldas (amugy megy az AOE IPX-en?)

   DaP <mailto:> [:out of mind:]
   " Látod a szemeim vérben, én meg az időben meg a térben
     száguldoztam magamban, amíg magamhoz nem tértem. "
+ - re: kali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>legjobb lenne ha KALI-val emulalnad az IPX-et, ahho' van proxy szerver es
>>azt konnyen telepithetne a rendszergazdi...
>Hmm, igen, ez nem lenen rossz regisztraltan. Tudsz cimet mondani?
>Ugyanezt elmondhatom a Worldcraftrol.
asztalaviszta

   DaP <mailto:> [:out of mind:]
   " Látod a szemeim vérben, én meg az időben meg a térben
     száguldoztam magamban, amíg magamhoz nem tértem. "
+ - Re: reaction: proxy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 09:02 1998.07.15. +0000, you wrote:
>> >Tehat megegyszer :) Nincs olyan *szoftveres* (kliensoldali) megoldas,
>> ^^^ tudom, de nem mindig kell pingelhetonek lenni! elhiszem hogy az AOE
>> fake-pingel, de az atiranyithato! na persze ehhez a proxyt/firewall-t kell
>> atprogramozni...
>> >ami teged pingelhetove tenne proxy-n keresztul, hacsak a proxy nincs
>> >ugy definialva.
>> ez a megoldas a Total Annihilationra tokeletes, ugyanis egy dedikalt
>> csatornat nyit a TA-t futtato gep fele, azaz minden TA csomagot atiranyit
>> oda...
>> amugy nem tudom milyen ping-re gondolsz, mer' az ICMP pinget nem kell
>> atvinni a tuzfal moge... ha pedig ez egy fake-ping, azaz nem a valodi ICMP
> A Ping az ICMP (Internet Control Message Protocol) ECHO 
>REQUEST datagrammjat hasznalja, hogy a host vagy gateway ECHO 
>RESPONSE-t megkapja. Az ECHO REQUEST datagramm (egyszerubben ping) 
>tartalmaz egy IP cimet es az ICMP fejlecet. 
>Az IP fejlec mindenfele opcio nelkul 20 byte.  Az ICMP ECHO REQUEST 
>tovabbi 8 bajtot tartalmaz, melyet nem meghatarozott szamu bytehely 
>kovethet. Amikor a packetsize-ot megadod (alapertelmezett 56), akkor 
>ez az extra adatmennyiseget adja meg.Bar az ICMP ECHO REPLY tipusu 
>adatcsomagon beluli visszajott adat mindig 8 byte-al tobb, mint az 
>igenyelt adatmezo.
>Az, hogy a Ping hogyan kezeli a serult es duplikalt valaszokat nem 
>terek ki, mert nem erinti a temat. Talan meg a TTL ertekre ternek ki.
>A TTL ertek azt hatarozza meg, hogy mekkora az a maximalis szamu 
>router, amin a ping csomag atmegy, mielott el lenne dobva. A TCP/IP 
>specifikacio szerint ez az ertek 60, de nagyon sok rendszer a 30-as 
>es 15-os ertekeket hasznalja. Nehany UNIX rendszer ezt a maximalis 
>255-os ertekre allitja, igy elofordulhat, hogy meg tudsz pingelni 
>valamit, de ftp-n peldaul mar nem ered el.
[ez amit elmondtal szep es jo, csakhat ez nem igazan a temahoz kapcsolodik]
>Az altalad emlitett fake ping-rol *semmit* nem tudok. Sajnos 
>semmilyen altalam ismert szakmai forumon nem tesznek emlitest rola, 
>de nagyon jo lenne, ha esetleg elmeselned, hogyan mukodik!
a fakeping TCP (nagyonnagyon ritkan UDP) protokollt hasznal, lenyege -az
ICMP pinghez hasonloan- hogy az elkuldott kis csomagra (itt alkalmazasfuggo
a merete) a kliens valaszol, ezzel ellenorive a kapcsolat megletet,
sebesseget (a Total Annihilation is ezt hasznalja)... szal' ez nem egy
szabvanyba foglalt dolog, ezt minden jatekgyarto a maga otlete alapjan irja
a jatekokba, a felepitese is mas es altalaban egy porton kuldik a jatek
altal hasznalt portal... ez vegulis rendes adatcsomag, csak a funkcioja
miatt lett fakePING a neve

>En a Ping alatt a szimpla ICMP-t hasznalatot ertem.
na, erre voltam kivancsi... de ha az AOE ping-el, akkor nem mindegy neki
hogy a tuzfalat vagy a valodi gepet pingeli? M$ OS alatt a programnak nincs
beleszolasa abba hogy mi keruljon a visszapattant ping-csomagba, tehat a
kuldo gepnek oly'mindegy hogy a tuzfal dobja vissza a pinget vagy az AOE-s
gep, hiszen ugyanaz lenne mindkettoben, tevedek?
szerintem nem a ping miatt nem fut az AOE tuzfal mogott, hanem aze' mer' az
ADATcsomagjaiba irja a kuldo IP cimet, es ezt a tuzfal nem kepes javitani,
igy nem valodi IP cimmel megy el az adat a szerver fele, es az ezert
eldobja... IMHO

>Valaszom is arra iranyult: amennyiben nincs kapcsolatod a proxy 
>adminisztratorral, nincs az az isten, hogy te pingelhess proxy-n 
>beluli IP cimet. Amit te emlitettel, az olyba' tunik, mintha a proxy 
>admin a bejovo IP request-et egy masik portra iranyitja 
>automatikusan. Javits ki, ha tevedek.
1.: tokeletesen igaz, admin nelkul nem lehet atvenni a ping-ek kezeleset...
2.: erre gondoltam, a keresek atiranyithatoak barmely belso gepre, persze
ehhez kell a tuzfal adminisztratora

   DaP <mailto:> [:out of mind:]
   " Nem elég ez a test nekem, nem elég ez a lélek,
     Nem elég, hogy megszülettem, még mindig élek "
+ - Re: Outlaws help ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...
>Hello mindenkinek !
>
>Egy kis segitseg kellene...
>Az Outlaws 8. szintjen az indian varosban a barlangbejarat utan ( ahol a
>harom kovet a megfelelo helyre kell tenni ) hogyan tudok felugrani a
>felfele folytatodo lepcsore ?

Egy kör alakú követ kell a lépcső melletti falba illeszteni !

>A masik kerdes:
>A 9. utolsó szinten a fogonosz hazaban hogyan tudok lejutni a pincebe. (
>Hol van a Brass Key ? )
>Csak semmi csalas! Teljes fegyverzet, falon atmenetel nem erdekel. Igy
>nem az igazi  ; )
>Hogy ne untassuk a tobbieket, maganban valaszolj.
>
>Koszi

Bocs, hogy nem magánban válaszolok, de ez a kettő annak idején nagy
problémát okozott nekem is.
Amikor a könyvtárban vagy, akkor van egy lapcsoló az egyik sarokban,
átkalcsopod, mire az egyik
könyvesszerkény elmozdul a földszinten. Lemész oda, bemész a helységbe és
átkapcsolod a bal
oldali falon lévő kapcsolót. Kimész  és a tüzhelyen átmenve, máris a pincébe
találod magad. Itt áthámozva
az ellenfeleken felmész a kéményen, majd ott találod a kulcsot, ami a
főcigányhoz vezető ajtót nyitja.

Üdv Zoltán
Ha lenne kedved vele a neten játszani, akkor irj. UIN : 8255653
+ - Blood 2 : The Chosen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !!

    Itt van október 25-én jelenik meg a Blood 3D nagysikerü folytatása a
Blood 2 : The Chosen címmel !!
 A website : www.the-chosen.com ! Érdemes megnézni a képeket, és a cool
fegyvereket. Semmit  sem
 veszetthangulatából, még mindig VÉRES !

                                    Üdv. Zoli
+ - Quake patch (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

     Nem akarok többet irni Q ügyben , de hogy lehet kiadni egy félkész
játékot ? Már a sokadik patch-et
 adták ki hozzá. Ez is azt tükrözi, hogy elszabott egy játék !

        Zoli
+ - Re: Monkey3 - Mar megint HELP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

 wrote in message ...
>Sziasztok!
>
>Vegre ismet elakadtam. A 2. fejezet legutoljan nem talalom meg Elaine
>rejtekhelyet. Babraltam a vilagitassal, meg is talaltam az X-t
>a szoveg szerint, en ayonban nem lattam, hogy hol van, es azt sem, hogy
kell
>kiasni.
>
>Segitsetek!
>
>Koszi!
>
>        Soma
>
>Ui.: Elnezest de le kellett formaznom a winchit, es elvesztettem a
>levelezopartnereimet.


Nem tudom a pontos megoldást, de ha akarsz el jó leírást, akkor nézd meg
Tatanka oldalát.
www.nexus.hu/tatanka itt megtalálod a leírást. Én is ez alapán mentem végig.

Üdv Zoli
+ - X-COM 4. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Jatszik mar valaki az X-COM 4-gyel? Erdekelnenek mik a tapasztalatai a
jatekkal. Mennyiben kulonbozik az elozo reszektol mik az ujdonsagok
stb. Elore is koszonom.


--
Best regards,
  Tier    UIN:7814261
mailto:

Csatlakozz a magyar RC5 toro STB+ csapathoz http://www.elte.hu/~rc5/
+ - Szamitogep (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell o *.*,

Egy gepet szeretnek osszeallitani magamnak, es mivel ti jobban ismeritek a
dolgokat, mint barki mas, ezert fordulok hozzatok. A terveim szerint ez egy
Pentium osztalyu gep lenne, de mivel nincs tul sok penzem, a kovetkezoket
talaltam ki:
TML TI 5VG+ vagy AOPEN AX59Pro alaplap
AMD K6-233 processzor
IBM Deskstar 5 merevlemez
Matrox Millenium II AGP es melle egy
Creative Labs 3D Blaster (megfernek egymassal?)
128 MB memória
Creative CD2422E CD-ROM
Valami FM-tuner hangkartya + TB Maui
es toronyhaz.
A monitort (Philips vagy Sony), billentyuzetet es az egeret itt vennem meg.

Van valami (ellen)-javaslatotok? Szeretnem, ha az AOE II es a Quake II
rendesen menjem majd rajta.

Kosz:

Gandalf (Dublin)

Ui: egy hete nem kapok HIX ujsagokat, de azert remelem nem a /dev/null-ba
kerul a levelem.
+ - cd elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

Van egy erotikus temaju cd-m eladó. MPG,AVI,JPG....
Ar olyan 1200 Ft.
Valaki vigye el mert én már unom. :-)

Köszi: Max
+ - digitalis fenykepezo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Eloszoris, bocs hogy nem a jatekhoz fuzodik a tema!  ,de...
... gondoltam a jatekosok koreben hatha van olyan aki ert a digitalis fenykepez
okhoz.
Ugyanis lenne par kerdesem vele kapcsolatban.
- Milyet erdemes venni?
- Hol erdemes venni?
- Erdemes-e hasznaltat venni?
- ...

Minden infot szivesen fogadok!!!

Udv

            KoviZoli

mailto:
UIN:5918756
+ - croc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Segitenetek?

A CROC-ban hogyan lehet az elso bunyokesztus allatot (3. palya)
lenyomni? Foleg a cheat-ok erdekelnenek.
Ha lehet, ide: 
+ - Unreal megint (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi All!

Sokan felhanytorgattak, hogy az Unrealban nem laccik, mikor belelossz a
vizbe. Ez igaz is reszben, de egy fegyvernel lattam ilyet, megpedig a
Sniper-nel. Belelovok es felcsap a viz.

Egyeb erdekes dolog pl. amikor viz alatt losz. A biorifle lovedeke
konnyebb a viznel, ezer kiloves utan hamar lelassul es felfele szall. Ha
pedig a szarazrol lossz a vizre, a lovedek a viz szinen fog uszni.
Ugyanugy, ha a flakcannon-t hasznalod viz alatt (2. uzemmod) a golyo
szinten hamar lelassul, de lefele uszik.

Cheat kodot nem sokat tudok
A fo kod: summon
Ez utan kell irni, mire van szukseged. Ez lehet fegyver (minigun,
flakcannon, ASMD, etc.), kulonbozo itemek (flashlight, signal flare,
etc.), de akar elolenyek is (skaarjwarrior, warlord, queen, nali, etc.)
tovabba meg ha sok loszert akarsz: allammo
Ezeket a TAB lenyomasa utan tudod beirni.


					"Ez csak egy hologram! Figyeld: 
						belelovok, es ... a FRANCBA!"
		
							-==/Heechee, the Alien Terror/==-
+ - Hat igen, a jo oreg Sytem Shock (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all.

Mint Hofmann (bocs', ha rosszul irom) baratunk is mondta, a Sytem Shock
eszmeletlen jo jatek volt a maga idejen. Szerintem egyike a
legmeltatlanabbul elfeledett jatekoknak. Bar grafikailag nem volt valami
hajde jo mai szemmel nezve, de azt hiszem ez volt az elso jatek, ahol a
hatter 3D-s engine-re epult. A sztori es a jatekmenet pedig egyenesen
lenyugozo. En sajnos csak a lemezes verzioval jaccottam, ami csak
320x200-ban fut es van benne egypar bug. A CD-s verzio mar futott
640x480-ban is, de arra akkoriban azt mondak nevetve, hogy csak akkor lesz
elvezheto, ha majd megjelenik az 586-os processzor 8M RAM-al.
Tovabba ez volt az elso jatek, ahol inventory is volt, ahol a szintek
atjarhatoak voltak, es tenyleg barhogyan lehetett mozogni. Pl megalltal a
sarokban, kidugtad a fejed es korbeneztel.
Ezenkivul a jateknak konkret celjai voltak, tehat nem csak annyi, hogy erd
el a kijaratot es kozben lojj le mindenkit. Nem, itt ahhoz, hogy
tovabbjussal, igen erdekes feladatokat kellett vegrehajtani.
Az eszkozokrol csak annyit, hogy tobb mint 10 fele fegyvered volt
(kabitopisztoly, tu~pisztoly, fenykard, stb.), granatok (gaz,
mozgaserzekelo, HE, stb.) kulombozo stimulalo szereket adhattal be
magadnak, hogy jobban lass, jobban birjad a sugarzast, vagy hogy erosebb
legy. Voltak mindenfele felszerelesek, mint data reader (levelek es a
gonosz computer uzeneteinek elolvasasara), jetpack, sens-a-round
(visszapillanto tukor), bio sensor (a sajat- es celszemely biologiai
parametereit irja ki), fenyszoro, infraszemuveg, iranytu, testpalyzs,
radiation shield, biosuit.
Ezek nagy resze energiat fogyaszt, amit a palyakon talalhato elemekbol es
kulombozo toltoallomasokrol tapolhattal fel. Magyarul ha bekapcsoltad a
pajzsod eroteret, akkor az energiat fogyasztott, ha elfogyott az energia,
pajzs kikapcs (sok fegyver is energiazabalo).
Vannak meg kulonbozo terminalok, amin a Cyberspace-be lehet belepni. Errol
nem mondok bovebbet, csak annyit, hogy itt lehet pl. az allomas szintjein
a biztonsagi szintet lejjebb venni.

Hat naggyabol ennyi. Ebbol is laccik, hogy nagyon szerettem a jatekot, es
otletessegben meg ma is veri a nagy memoriazabalokat.
Meg utoljara elmondom, hogy az egyik legjobb az volt, amikor egy ajton
csak akkor tudtam atmenni, amikor az egyik (nem akarmelyik, elobb
azonositani kellett) tudos hullajarol leszakadt fejet kellet az
erzekelohoz rakni az iris azonositasara (kb. fel oramba tellett mire
megtalaltam azt a rohadt fejet).

Na tsa!

					"Ez csak egy hologram! Figyeld: 
						belelovok, es ... a FRANCBA!"
		
							-==/Heechee, the Alien Terror/==-
+ - Imperium (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Nem tudja veletelenul valaki, honnan lehet a fenti jatekhoz 
letolteni a patchet?

Ujj Zsolt

+ - Frankie server (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Tudom hogy nem teljesen ide valo, de frissitettem a hon lapom, este 10
utan elerheto az 1600 db XXX kep kategorizalva, XXX Passwords, Cracks,
Utils stb.
http://www.geocities.com/TimesSquare/Realm/9400

                Bocs a Jatek-osoktol , hogy foglalom a helyet.....
+ - CD-k eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi.
Unreal,Forsaken, World Cup 98, Motorhead, Redline Racer, Incoming,
Starcraft,
Fighting Force, Ultimate Race Pro, Rebellion, Diablo Hellfire,
UBI F1,Toca Touring Car,Mortal Combat Trilogy,Win 98 Final, ect..
900ft/CD + Posta ami 1-2-3-4db eseten 400, 5-6-7-8db eseten 800ft
Traxdata,Philips,TDK lemezen
Udv
Tom

+ - CD-k eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi.
Unreal,Forsaken, World Cup 98, Motorhead, Redline Racer, Incoming,
Starcraft,
Fighting Force, Ultimate Race Pro, Rebellion, Diablo Hellfire,
UBI F1,Toca Touring Car,Mortal Combat Trilogy,Win 98 Final, ect..
900/CD + Posta ami 1-2-3-4db eseten 400, 5-6-7-8db eseten 800ft

Udv
Tom

30/953-843
+ - 8 strategia egy csomagban, MAX2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Egy hir akik olcson szeretnenek legalis jatekokhoz jutni

A MAsik. En letoltottem a MAX2 demot, ahol csak 1 legkonnyebb palyat lehet
megprobalni. A progi engem nem gyozott meg ez alapjan. Tud valaki (akinek
megvan a teljes) valami biztatot mondani, vagy tenyleg ez lett CSAK belole.


Interplay compilation of eight strategy
games in stores 

Interplay's Ultimate Strategy Archives arrived in stores recently.
The follow-up to the Forgotten Realms Archive, a collection of
AD&D role-playing games, and The Ultimate RPG Archives,
the Ultimate Strategy Archive comes with eight games, some of
them considered classics.

From MicroProse, there's Sid Meier's Civilization, Sid Meier's
Railroad Tycoon Deluxe, and X-COM: UFO Defense.
Rounding out the list, there's: New World's Heroes of Might &
Magic; Sir-Tech's Jagged Alliance: Deadly Games; SSI's Dark
Colony; and Interplay's M.A.X. Mechanized Assault &
Exploration and Conquest of the New World Deluxe.

The collection has an estimated street price of $34.95. If you
missed some of these games the first time around, this may be
a good time to check them out.
+ - Starcraft palyak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!


Nem tud valaki egy helyet, ahonnan a Starcraft-hoz lehetne palyakat
letolteni?

--



Sahib
+ - ismet vita (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Elgondolkodtam ( hehe ), hogy mi az ami jobba tesz egy jatekot a masiknal.
Most a hasonlo kategoriaju jatekokrol van szo. Szoval csoppnyi eszemmel arra
a kovetkeztetesre jutottam, hogy az OTLET az, ami jova, vagy eppen rossza
teszi az addott 'elvezeti eszkozt'. A vitanal maradva, szerintem a Duke-ban
olyan otletek vannak, ami egy adott hangulatot teremt meg, amihez vagy
hozzaszoksz es eszmeletlen jokat jatszol ( halozatban is! ), vagy leszarod,
es nyomod a hulye suxx-ot a JATEK-ba. A Quake pedig eledtar egy majdnem
realis vilagot, amiben a hangulatot TE alakitod ki ( pontosabban TI
multiban, mert egyedul szerintem elvezhetetlen ). Ha egy olyan bandaval
jatszol Quake-t ahol nincs meg a hangulat, szerintem nem tul jo a jatek sem.
Nem feltetlenul az erobeni kulonbsegre gondoltam, mert azt mi ugy oldottuk
meg, hogy a 'legmenobbre' harman vadasztunk :-) Es nyert :-( Ez is
hangulatos volt a maga nemeben, de en maradok a Duke partik mellett, foleg
mert nagyreszt egyedul szoktam jatszani.
Ez csak a sajat szubjektiv velemenyem, kerek mindenkit ne kopkodjon le erte.

Hofy
+ - Quake problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HELP!!!

Problema a QUAKE-kel!

Elbumliztunk a SHUB-NIGGURATH-ig (kooperativban), de nem sikerult kinyirni.
Mi nem tudunk valamit vagy az 1.01-es Quake a bibis?

Ja, nem Pierre vagyok;-)!!!! Hanem az egyik (meg masik) havere, akik most
BAJBAN (?) vannak! Nev szerint az Anthony meg a Beast! 

Elore is kosz a segitseget. Szia mindenkinek! 

Quake RULEZ!

Ja, QUAKE 2 RULEZ!!!!

No meg John Carmack is Rulez!

Mi van, itt ma mindenki RULEZ?????

Csao.

 mailto: 

Feladva: Az ur 1998-adik evenek julius honap 17. napjan.
Leadva: Hen?
+ - Mortal Kombat 4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha valaki tudja, hogy a kivegzeseket honnan kell vegrehajtani az legyen
szives elkuldeni nekem.
Koszi.
Udv:
OliBLOOD 

+ - Re: Unreal (elakadtam es fps) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

Lehet, hogy mar kicsit elkesett, de eloszor a GURUba kuldtem
el veletlenul.

Egyben koszonom a C&C GOLD temaban irt valaszokat.

Eredeti level:

> ----------------------------------------------------------------------------
---------

Hello Mindenki.

Original message:
-Elakattam az Unreal (Hyper Fantastic IMHO) Game-ben. Valami Terrain...
-palyan, egy kib...-t nagy urhajoban kovajgok mindenfele zold szmotyiket
-kell egyik tartalybol a masikba iranyitani. Tovabba van valami
-hidroponikus kert is fenn a masodikon. Remelem errol mar tuggyatok, hogy
-melyik ez a palya.
-Naszoval a problemam az, hogy az elso szinten van egy Control Room, ami le
-van pecsetelve, es a Translator kiirja, hogy Akszesz dina'jd. Na ezt az
-ajtot hogyan kell kinyitni?

Belulrol :-)

Fent a kertek szintjen, ahol a felnyilo ajtok vannak az egyik falon van
egy gomb, amit ha megnyomsz bejutsz egy olyan terembe ahol
vannak tovabbi novények es kozepen egy vekony savban a zold
szmo:tyi. Abba szepen beleugrasz es addig uszkalsz ide-oda amig
a csoveken keresztul be tudsz menni a Control Room-ba. Mar nem
emlekszem merre kell uszni mert regen volt.


Original message:
-Van az unreal-ban olyan lehetoseg, amivel lehet merni az FPS-t, vagy
-valamilyen viszonyszamot ado teszt????
-A valaszokat pliiiiz maganba is!

Az internetrol letoltheto a timedemo, ami a kastely koruli flyby alatt
mutatja az fps-t. Szerintem ne nezd meg, mert akkora objecteket
mozgat, hogy eleg lehangolo eredmeny jon ki.

Letoltes azt hiszem innen: http://www.3dfxmania.com/

Udv

> ----------------------------------------------------------------------------
                             Schadt Krisztian
                   mailto: 
           the last chance: 
> ----------------------------------------------------------------------------
+ - CD szakacskonyv kereses (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs az offtopicert, de nagyon kellene a mostanaban megjelent magyar 
nyelvu szakacskonyv CD (Frank Julia kismillio receptje, a demoja 
rajta volt az egyik CHIP CD-n.)

A valaszokat maganba kernem.

Norbi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS