Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 895
Copyright (C) HIX
1998-10-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: NHL99 es a golloves (mind)  132 sor     (cikkei)
2 Keresem.... (mind)  7 sor     (cikkei)
3 Re: Linux Games (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Elado cuccok (mind)  9 sor     (cikkei)
5 commando (mind)  9 sor     (cikkei)
6 re:Hexplore (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Re: Jagged 2 (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Re: Starcraft problema... (mind)  19 sor     (cikkei)
9 MP3 lista (mind)  20 sor     (cikkei)
10 IMHO (mind)  10 sor     (cikkei)
11 Re: Monster 2 atveres. (mind)  28 sor     (cikkei)
12 Re: *Knights and Merchants (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Re: TA: Core Contingency (mind)  14 sor     (cikkei)
14 Re: Uj megjelenesek (mind)  11 sor     (cikkei)
15 Re: AoE kuldeteslemez. (mind)  14 sor     (cikkei)
16 286-os jatekok (mind)  10 sor     (cikkei)
17 Hol-s merre yarnak a lemezim? :( (mind)  16 sor     (cikkei)
18 Hello Jatekosok, (mind)  23 sor     (cikkei)
19 HARDWAR (mind)  9 sor     (cikkei)
20 Emergency (mind)  8 sor     (cikkei)
21 Regi sikerek! (mind)  7 sor     (cikkei)
22 regisegek (mind)  9 sor     (cikkei)
23 Sound Blaster Live! (mind)  3 sor     (cikkei)
24 Re:Core Contingency (mind)  56 sor     (cikkei)
25 re: Carma II (mind)  14 sor     (cikkei)
26 csere-bere (mind)  15 sor     (cikkei)
27 Simlife (mind)  8 sor     (cikkei)
28 Bioforge (mind)  5 sor     (cikkei)
29 Re: 3D kartya es Agae of Empires (mind)  8 sor     (cikkei)
30 Re: Voodoo2 (mind)  37 sor     (cikkei)
31 Cobra Gunship cheat (mind)  8 sor     (cikkei)
32 M.A.X. cd (mind)  9 sor     (cikkei)
33 WWW oldal (mind)  16 sor     (cikkei)
34 Re: *** HIX JATEK *** #894 (mind)  10 sor     (cikkei)
35 Game Wizard Pro Version 2.30 (mind)  8 sor     (cikkei)
36 Mpeg (mind)  7 sor     (cikkei)
37 Re: Voodoo2 (mind)  32 sor     (cikkei)
38 Need for Speed 3 (mind)  93 sor     (cikkei)
39 Kerdesek (mind)  12 sor     (cikkei)
40 Mate (mind)  8 sor     (cikkei)
41 Re: Croc gond hegyek (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Re: NHL99 es a golloves (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Nehany modszer ahogy en golt szoktam loni:
Pro modra vonatkoznak az itt leirtak, mert a beginner/rookie modban
mindenki ugy lo golt ahogy csak akar, szinte onnan ahonnan akar...
Mindenek elott a kedvencem amit szolobol szoktam loni:

    Szolobol. A tenyeres oldalrol lovom a golt (hm. a fonak az fonak, de
a tenyeresre nem talalok jobb szot...). Ugy viszem a korongot, hogy a
jatekosom a kapus egyik labvedojevel legyen szemben. (Itt az egyik az,
amelyik oldalra vegul el fogom huzni a pakkot). Amikor odaerek a
bedobokor oldalan levo kis vonalhoz, akkor cselezek egyet befele, es
amikor elmozdul a jatekosom kicsit, tehat megvan a mozdulat, akkor
villamgyorsan tisztan az oldalra mozdulattal (elore nelkul) kifele huzom
a korongot, es felmagasan elemelem a kapus mellett. Van, hogy tiz
szolobol 8-at beutok egy meccsen, de azert ehhez olyan kapus is kell...
Ja! A mozdulat lenyege, hogy a kihuzas pillanataban a kapus megprobal
kiszurni a botjaval, ezert marad ott az ures oldal.

    Egy masik: Ehhez a harmadon beluli bedobopont kornyekerol torok a
kapu fele, majd amikor meg nem ertem be teljesen a kapus ele, akkor egy
pillanatra az alapvonal fele megyek egyenesen, es kozben egy gyors
mozdulattal a rovid sarokra emelek. Ezt is felmagasan. Egy meccsen ha
egyszer bejon mar jo, de ha nem, akkor is veszelyes helyzet alakulhat ki
belole konnyeden. Egyebken van, hogy ket-harom golt is lovok belole.

    Harmadik: Na ez egy nagyon mokas megoldas, es szoktam magam utalni
erte, ha csak ezzel eroltetem a gollovest, de ez viszonylag gyakran be
szokott jonni, annak ellenere, hogy nagyon bena gol. Lehet csodalkozni,
mert a kozepkorbol lovom...;))) Szoval ugy csinalom, hogy -itt is inkabb
tenyeres oldalrol- a kozepkorbol viszonylag gyengen lovom el a korongot,
aminek az eredmenye az lesz, hogy az ember, nem ralovi a korongot, hanem
igen magas ivben kapura emeli azt. Tobb dolog is kisulhet belole. Mivel
a kapus rendszeresen kinn all ezert a korong beeshet a kapuba. Eleg
csufos, de gyakran van ilyen. Ha tul nagyot lovok, akkor beesik a kapu
moge, ha pedig tul kicsit, akkor a kapus eleri. Na, hogy itt mi lesz a
dologbol, az kerdeses. A legvaloszinutlenebb, hogy a kapus megfogja.
Talan nem is lattam meg, hogy ezt megfogta volna valamelyik kapuis.
Altalaban beleer, leesik a korong a laba ele, o maga pedig leterdel es
leblokkol. Igy vagy ugy, de tiszta golhelyzet van belole...

    Ezen kivul szoktam meg eroltetni egy olyan megoldast, hogy a tamado
harmadban a bedobast kovetoen a hatso emberrel kicsit hatrebb menve a
harmadvonal tajekarol kozeprol raemelem a korongot (ezt inkabb
fonakkal). Csak folfele celzok, a felso lec ala. A bedobas utan, a
bulibol helyezkedo jatekosok kozul meg aztan majd csak belepiszkal
valaki, es mivel a kapus pont ugy varja a lovest, hogy a fejere celzok,
ezert altalaban osszezarja a labat, es maga ele kapja a kezeit igy a
legkisebb feluletet takarja le a kapubol.

    Van meg az a modszer amit Csab emlitett, es eleg mukodokepes, bar
nekem nem jon be annyiszor mint szeretnem, ezert azt most nem irom le
megegyszer.

Van viszont egy par modszer, amivel biztos nem erdemes, mert ugy
elcsesztek a pro fokozatot, hogy a budos eletben nem lesz belole gol:
    Kapasloves: pro-ban keptelenseg igy golt loni. Rookieban
szemkapraztato golokat szoktam loni igy, de sajnos 3x5 perc alatt is tul
sokat ahhoz, hogy ezen a fokozaton jatszam.
    Sima loves harmadon belulrol. Ez sem hozott meg sikereket szamomra.
A gep meglehetosen visszataszito modon lovi a golokat soxor olyan
helyzetbol ahonnan mi az eletben nem fogunk golt loni, es raadasul olyan
erovel, hogy csak nezek, hogy ez a loves el ment a kapumig.

Mas, de meg mindig NHL99. Olvasgatok angol forumokat, es igen sokan
panaszkodnak a jatekra: beginner/rookie tul konnyu, pro tul nehez.
Szerintetek hogy van? En kb. a 30. szezon beli meccsemnel jarok az
Ottawa Senators gardajaval, golkulnbseggel vezetek a Montreal elott a
bajnoksagban (en lottem 120 golt ok meg 35-ot...) es van harom meccs
lemaradasom. Otthon egyszer kaptam ki, most, pont a Canadienstol...
Egyebkent meg igen meglepo eredmenyeket ertem mar el, amit nem tudok
hova tenni. 3x10 percet jatszom, es vertem mar a Philadelphiat 8:0-ra,
az Anaheim-et 12:2-re, a Los Angelest szintugy, a St. Louis-t 9:1-re.
Idegenben meg csak szenvedek. Nem ertem, hogy mitol van az, hogy
ugyanazokkal a strategiai beallitasokkal idegenben sokkal kevesbe
faradnak az embereim, mint otthon. Ezen kivul soxor a gep altal gyenge
goaltending mutatoval jelzett csapat kapusa ugy vedi ki a szemem egesz
meccsen, hogy nem gyozok pislogni. Nem vagyok a hive a mindenhonnan
lovesnek, de igy is van, hogy 30 folott lovok kapura, mig az ellenfelem
csak 10-szer egesz meccsen, es o nyer. Az megint erthetetlen, hogy
idonkent ugy tunik, hogy a gep eldonti elore, hogy nem nyerhetek, es
harom bena lovesbol harmat bevag, aztan mindent kived a kapusa. A
bostontol legutobb 8:4-re kaptam ki, ugy, hogy a vegen mar nem is
erdekelt az egesz, mert lattam, hogy mindenbol golt kapok.
Aztan itt vannak a buntetok: ki tudja oket beloni? En gyakoroltam
eleget, de szolobol be tudom loni, ugyanazt buntetobol mar nem... Mas
kerdes, hogy a gep eddig jo ha negy golt lott nekem otven buntetobol...
Strategiak: Igazabol nem hasznalom oket arra amire valok, es lehet, hogy
ez ut vissza erosen a viszonylag gyenge szereplesemben. Csak azert
viszonylag, mert igy is vezetem a tabellat:)))) Tehat van egy rakas
strategia. Tamadasbol a Crash the net-et szoktam hasznalni,
emberelonynel pedig a a shooting-ot. Az nhl'98-ban anno a shooting-gal
70% folott lottem az emberelonybol golt, mert a ket kapu elott allo
tamado egyikevel atpasszoltam a korongot a masiknak, aki egybol bevagta.
Itt sajnos nagyon ritka ez is, mert kozben elcsipi a kapus vagy a vedok
a korongot. Ha pedig at is er a masik oldalra a passz, akkor vagy a
kapus er oda mindenhonnan, vagy uresen marad a kapu, amibe a jatekos
keptelen betalalni. Kis kitero: en nem tudom, hogy belevettek e azt is
az alkotok, hogy egy nhl profi megijed a kinalkozo lehetosegtol :>>, de
ezek a szerencsetlenek ures kapura ugy lonek, mintha rajuk ijesztettek
volna. Egyszeruen kapufanal jobbat nem tudnak loni, mar ha egyaltalan
eltalaljak a kaput. Van soxor, hogy fexik a kapus, tehat el lehet
mellette huzni konnyeden a pakkot, de a loves rendszerint akkora kapufa,
hogy a harmadomba pattan vissza a korong:((((((((.
Vissza a strategiakhoz: olvasom, hogy az angol nyelvu listakon egyesek
eskudoznek, hogy minden tamado strategianak meg van a vedekezesi
megfeleloje, aminek alkalmazasaval nagyon meg lehet fogni az adott
tamadasi stilust. Az igazsag az, hogy en ezt nem tanulmanyoztam meg, de
ha valaki tudja, hogy hogy mukodik ez, az arulja mar el legyen szives,
mert nagyon hasznos lenne.
Hat most nagy vonalakban ennyi a fustolgesem. A vegere mar csak egy
kerdesem marad: Szerintetek minek eroltetnek egy olyan sportag jatekaban
strategiakat, ahol a hangsuly erosen az improvizativsagra van helyezve,
es nem arra, hogy na alljunk fel a vedelem ellen, aztan indul a figura
es abbol lojuk a golt (lasd kezilabda)

Bye mindenki, es bocs, ha kicsit hosszura sikeredett az iras:)))

U.i.: Varga Attilanak uzenem, hogy a kalapacsos dolog nem egyedi, mert
akarmilyen nagy golaranyu gyozelmeket is aratok neha, idonkent majd
szetverem a gepet a tehetetlen duhomben, mert nem tudom, hogy a gepi
ellenfel miert muveli azt amit...

U.i.: jaaaaajj! Majd elfelejtettem! Special move tamadasban? Aki tudja
*tudatosan* hasznalni, az okvetlenul meselje el, hogy mikor mi tortenik,
mert ez meg egy kaotikus dolog a szememben...

--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
    Master, Master, You promised only lies..."

DamageInc
+ - Keresem.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Melyerdemu Kalandozo JATEKOSOK !

Keresem a kovetekezo (full) jatekokat : Discworld 2, 
Ecstatica 2, Lands of Lore 2, Riven, Black Dahlia, Starship 
Titanic, Little Big Adventure 2....
Leginkabb cserebere erdekelne, irjatok !!
Fremil
+ - Re: Linux Games (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Civilazation temahoz hozzaszolva. Letezik egy free valtozat is
FreeCiv neven. En a Linux jatek lapon talaltam ra (azaz Linux-ra
is letezik, meg tobb egyeb platformra es van forraskod is hozza):
  http://www.linuxgames.com/

Udv: Nemeth Zoltan
+ - Elado cuccok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

ABIT G740 B INTEL740 3D AGP 8MB SGRAM video kartya: 14,500,-
VULCAN 12MB MONSTER video kartya: 34,000,-
Irhato CD: Philips 370,- ***** TDK 395,-
RAM: 16MB SD 4,450,- ***** 32MB SD 8,200,- ***** 64MB SD 19,750,-

Ha erdekel reszletesebb lista, akkor kuldj egy mailt!

Udv:
Csaba
+ - commando (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hai

csak egy kerdesem lenne a commandos behind enemy lines
cimu jatekkal kapcsolatban. a 9. palyan fel van robbantva minden
amit a briefingben meg volt adva, de ennek ellenere megsem jon
az embereimert a teherauto. mi a megoldas ?
elore is kosz

Attila
+ - re:Hexplore (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Volt valaki aki a fenti jatekhoz kert segitseget, csak olyan randan irtam
fel a nevet, hogy nem tudom kiolvasni.Az ujsagot meg letoroltem. TUDOM
..... Tehat itt a cimem. Kb 3 hete jatszottam vegig, ha meg emlekszem ra
akkor nagyon szivesen segitek.
 Csa !


-Meg jo hogy ilyen lassan haladunk, mert lehet, hogy rossz iranyba megyunk-
+ - Re: Jagged 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
Ha minden igaz meg oktoberbe megjelenik (ha meg nem jelent meg)

Udv!
BaD - <mailto:> vagy
      <mailto:>

>Sziasztok!
>
>Tudja valaki hogy a Jagged A. 2 mikor jon ki?
>
>Udv,
>
> --Hypernet
+ - Re: Starcraft problema... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

A Windows\system\IOSUBSYS\ alkonyvtarban van egy CDFS.VXD, ezt a file-t
csereld ki a regi winfosod ugyanilyen file-ara, es a StarCraft menni fog.
Ha kell a file elkuldom

>HALI  !
>
>Tanacsokra, otletekre lenne szuksegem:
>A fent nevezett jatek szepen futott Win98 Hu Osr1 oprendszer alatt :-)
>upgrade >> Win98 english. Azota a program nem indul el, a kovetkezo
>hibauzenetet kapom(angolul):
>~"Adat hiba. Egy szukseges fajl nem olvashato. Helyezze be a Starcraft
>CD-ROM-ot a meghajtoba....."
>A win-re gyanakszom, mar mindenfelet allitgattam, de a vart eredmeny
>elmaradt.   Aki segiteni tud, ne kimeljen !!
>Johet maganba is  vagy )
>
>elore is kosz: 		
+ - MP3 lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jatekosok!

Kicsit Offtopic, de sokan kerdeztek tolem es en is kerdeztem MP3 helyeket.
Egy csomo a TOP50 szavazogepen vegzodik, ugyhogy ezeket kiszurtem.
Itt egy par hasznalhato es elfogadhato sebessegu site:

http://www.allmp3.com / org / net - Gyors, sok, reszletes!!!
http://www.welcome.to/rokbot
http://members.aol.com/PILLBOX1/mp3/ (valasztani kell)
http://www.crazypasses.com/~passcity/mp3city/
http://www.lod.bw/ (lassu de jo)
http://merlinsrealm.freeservers.com/Mp3.html (ez mar lehet, hogy nem el.)

Bocs az offtopicert. 
Jo letoltest!
Adam(R)


____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - IMHO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Valaki elarulna nekem, hogy az IMHO mi a fene?

Tenyleg nem tudom. :))

Adam(R)

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Re: Monster 2 atveres. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Mindenkinek felhivnam a figyelmet,aki voodoo2 akar venni:
> Kaptam egy mailt valami hasonlo szoveggel:
> Ha erdekel meg egy monster2 akkor irjal.Alairas 
> Hat engem erdekelt,irtam es felhivott a ficko telefonon,megbeszeltuk az
> üzletet.Allitotta hogy garancias,szamla van stb.Postai utanvetelt
> beszeltunk me g. Meg is jött a csomag
> 30e.ft+posta.Kivalton,hazaviszem,kibontom,es leulok. Valami regi isa
> kartya van benne.A fickonak nincs meg a telefonszama,cime, csak a neve es
> kozosen deritsunk ki valamit,mert helyre kellene tenni a tagot. Vagy van
> valakinek mas tippje?

Kell meg egy embert talalnod, akit igy atvert. Amennyiben talaltal, 
akkor ismeretlen tettes ellen csalas vadjaval felnyomhatod a 
rendorsegen. Amennyiben egyedul csak teged vagott at, akkor 
csak akkor van eselyed, ha a boritek felbontasanal tanuk eskuvel 
igazoljak, hogy jelen voltak, es a kartya nem az, ami.

Ha ket ember van, aki a feljelentest megteszi, akkor az sem 
fontos, hogy csak szoban egyeztetek meg. A dolog 1-2 evig is 
elhuzodhat. 
Ha a neve megvan, akkor tudakozo (198) elmondja, mi a 
telefonszama es a pontos cime.

Udv,

	awender
+ - Re: *Knights and Merchants (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Temakor: keresem az EMERGENCY-t es a KNIGHTS and 
MERCHANTSot ( 11 sor )
> Ha van itt valaki, akinek meg van az Emergency vagy
> a Knights and Merchants angol, vagy magyar valtozata
> az dobjon meg egy levellel.

Hacsak nem valamifele specialis erdeklodes vezet, szerintem nem 
erdemes megszerezni. A rip-je megvolt, de nem voltam 
elragadtatva tole, pedig nagy varakozasokkal neztem elebe, hiszen 
a cim maga nagyon csabito.

Udv,

	awender
+ - Re: TA: Core Contingency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Erdekelne meg, milyen beallitasokkal szoktatok multiplayerben jatszani?
> Honnan tudtok letolteni mukodo egysegeket? Nekem a legtobbnel rossz
> verzioszamra panaszkodott. Milyen programmal lehet csinalni uj egysegeket,
> s ezek mikor mukodnek multiplayerben? Kosz.

A Core-ban mar sok uj egyseg benne van, lehet hogy ez az oka. 
Ha rip van meg, annal szinten lehet problema.
Uj egysegek innen frankon lejonnek: www.annihilation.com

Udv,

	awender
+ - Re: Uj megjelenesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Hat, ok, nincsenek hirdetesek, sebaj. Azert remelem nem fogok lemaradni
> egyetlen jatekmegjelenesrol sem ;-) (foleg Jagged Alliance 2 es Carma 2 a
> fontos jelenleg)

Szerintem arrol ugyis lehet hirt adni, hogy CD-n megjelent.  

Udv,

	awender
+ - Re: AoE kuldeteslemez. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> olvasok, pedig ilyet tervezgetek beszerezni. Vagy mast ajanlotok? Mas. Az
> Age of Empiresnek van valami kuldeteslemeze? Tudtok errol valamit?

Van. A Conquest of Ages, de valami iszonyuan elrontott. Van 
olyan palya, amit palyaszerkesztesi hiba miatt nem lehet 
vegigjatszani. Ha uj kuldetesekre vagysz, akkor ajanlanam a Rise 
of Rome-ot, amiben uj civek mellet a civekre szabott uj Campaign-
ek is vannak. Van koztuk nagyon nehez is :)

Udv,

	awender
+ - 286-os jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Szuksegem lenne minel tobb 286-oson, hercules monitorral is futo jatekra. 
Ha URL-t tudsz, az is jo.
Legyszi maganba irj, mert a listat ritkan tudom olvasni.
Koszi.

  NGabor

e-mail: 
+ - Hol-s merre yarnak a lemezim? :( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia(sztok)

Van Ennekem egy grosze porblemam!!!! A mult heten rendeltem 3 CD-t az alabbiakb
an
megemlitett CDiro urtol. En kis naiv hogy a bazi nagy utanvetet +sporolyam elku
ldtem az
illetonek a pizt elore. Nos azota egy arva mail sem yott tole(d). Ennyire elfog
lat On
mostansag kedves Raton Efiden, a Varju ? Vagy csak En vagyok turelmetlen. Nyuga
tsson
mar meg valaki hogy yonni fog a CD. Nagyot kellene csalodnom ha nem .....
Bye,

Zergenye

 "Minel tobb emberrel talalkozom, annal jobban kedvelem a kutyamat."
+ - Hello Jatekosok, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>
>1. Van egy P166-om, s egy 3dfx-em. Vajon erdemes-e lecserelni egy
>Voodoo2-esre (12MB), erezheto lesz-e a gyorsulas, s mennyire?


>Felado : Szabo' Ka'roly
>E-mail :  [Hungary]
>A heten boldog (?) tulajdonosa lettem egy Diamond monster 3DII-nek (12MB).
>Egy p233MMX-en neztem a Final Reality-t, hat alig gyorsabb mint a
>sima RIVA 128/voodoo 1. Kinek mi a tapasztalata a V2-es kartyakrol ?
>Mondjuk en azert vettem, hogy ha vegre atallok PII-re, akkor
>a kartya birja az iramot (a V1 koztudottan megall kb. 166-200 Penyanal)
>de azert az durva, hogy egy 200-as gepen nem teljesit semmit ! Vagy
>nalam a hiba ? Vagy tenyleg sima penyaba kar V2-t rakni, mert semmivel
>se gyorsabb ?!

a helyzet valoban a kovetkezo: sima penyaba teljessen felesleges v2 -t
venni, mert a proci egyszeruen tul lassu hozza. persze ha pII-d van -meg
ha csak 233 is - akkor mar megeri befektetni egy v2-be.

A legjobbakat,
 Tamas                          mailto:
+ - HARDWAR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ki csinalna meg nekem a Hardwart (2 cd) ugy 1500 1600 ft ert? Ha van 
ilyen irjon nekem legyszi!
  Udvozlettel:
    Gundark

"Nem vagyok foldonkivuli. Az, hogy a kocsijat 
 lefenykepezi a NASA, mindenkivel megeshet."
+ - Emergency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kell valakinek a fennti 600 ert? Ha igen irjal. 
  Udvozlettel:
    Gundark

"Nem vagyok foldonkivuli. Az, hogy a kocsijat 
 lefenykepezi a NASA, mindenkivel megeshet."
+ - Regi sikerek! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Jatekosok!

Olyanok erdeklodeset varom, akik
regebbi nagy sikeru jatekokat keresenek,
vagy az ujabbak nem futnak a gepukon.
Keresre listat kuldok.
Listaert kattints ide: 
+ - regisegek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Jatekosok!

Van-e valakinek Street Rod 1-2-je?
Vagy a neten van valami lelohely?

Bye!


www.c3.hu/~monfodi
+ - Sound Blaster Live! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyerekek! Most vettem egy ilyet, szerintem minden Pro Logic-os erősítő
elbújhat mellette.
Ezt hallani kell....
+ - Re:Core Contingency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
Szia Miklos !

Orulok, hogy van aki meg TA-zik. En mar egy fel eve nem tudom
abbahagyni. Van itt meg valaki ??? A Szirtyn kivul persze, akinek
a legjobb TA lapja van :-)

Nem irtad, hogy a gep ellen jatszol, vagy meccselsz.

Mert szerintem egesz mas taktika kell. A gep altalaban foldi egysegekkel operal
,
valahogy a legi egysegeket nem igazan tudja hatekonyan bevetni. Neha megjelenik
3-4 (neha kicsit tobb) vadasszal, Rapierrel, Advanced Bomberrel, de 4-5 Flakker
megebedeli oket. Egyideju, hatekony, osszehangolt foldi, legi tamadast es
tuzersegi elokeszitest (Bertha, Silercer) meg soha nem lattam tole, pedig
hardban jatszom v3.1-gyel.. A foldi egysegek pedig, ha van egy csinos kis
Punisher sor + elotte bepatroloztatva 20-25 Rapier (Gunship) meg sem tudjak
kozeliteni a bazist. Kesobb pedig, ha az ember nem csap szet olyan hamar kozte
es van turelme felepiteni a Buzzsaw-t (Vulcan-t) es a Targetting Facility-t
szerintem elvezet nezni, ahogy felizzik az arra botorkalo k-botok korul az erdo
.

Atomot pedig ram meg soha sem lott, meg akkor sem ha volt siloja. Tenyleg, ez
csak nalam volt igy ?

>Ha a taktikamhoz tudtok tanacsokat adni, orommel veszem.
>-6 napelem
>-repulogyar
>-5 epitogep
>-kozben a bazis kore legvedelmi raketatornyok
>-kozben fembanyak
Itt valahol en szoktam epiteni Vehicle Plantot, mert a construction vehicle
sokkal tobbet epit, mint a repcsi (ha a terepviszonyok lehetove teszik a
hasznalatat).
>-kozben fejlett repulogyar
>-az epitogepek keszulnek, patroloznak a teruletem folott
>-sok-sok gunship, felderiteni, tamadni
Felderiteni felderitovel jobb, mert olcsobb, gyorsabb es ugyis lelovik, ugye.
Miota van Cobra (Flakker) - az a gyorstuzelo legvedelmi gepagyu - azota eleg
nagy a lemorzsolodas a gunshipcsordaban. Erdemes mas cuccokkal elobb
megritkitani ezeket.
>-repulojavito platform
>-foldi vedelmi tornyok
>-mas lelohelyekre terjeszkedes
>-atomeromuvek
Ha nagyon jon az ellen es van eleg nyersanyagod erdemes felhuzni egy Targetting
facilityt, hogy izzitsa a toronysort :-).
>-atomraketa-vedelem
Nalam a gep nem lott meg ram soha atomot.
>-atomtamadas

Majd meg irok, ha erdekel valakit. Nem vagyok 1 nagy asz, de mar jatszottam par
szaz orat vele. Irjon mindenki aki meg TA-zik !

Udv:
Gabor
+ - re: Carma II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Haliho! Sok levelet olvastam, hogy a carma II szaggat pII300-on voodoo2-vel,
>annyira,hogy az mar szinte jatszhatatlan. Nosza optimista leven en azert
>felraktam a gepemre, ami egy vx-es alaplapu p100-as egy 6 megas aristo voodoo
>rush-al. Las csodat, elindul es fut. Persze szegget, de egy-ket ember elutese
>utan mar szinte eszre sem veszem. Ket dolgot tudok elkepzelni, vagy annyira
>igenytelen vagyok, hogy engem mar semmi sem zavar, vagy nincs sok kulonbseg
>a p100-on es a pII300-on valo futas kozott, ami azt jelenti, hogy nem amiatt
>szaggat, mert nagy a gepigeny, hanem egyszeruen valamit elirtak.
Cyrix166 + Voodoo1 = ~3-4fps, total elvezhetetlen
iP166 + Voodoo1 = ~7-8fps, szenvedes

   DaP <mailto:> [:son of a gun:]
   " ha nekem egyszer sok pénzem lesz, felülök a léghajóre
    onnan szórom szerte széjjel, szanaszét a levegôbe " :)
+ - csere-bere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nagyerdemu!

Tovabbra is szeretnem a meg meglevo 1 db CDmet elcserelni 1 db ures 
CDre
Tartalma: Starwars Rebellion
Nem uzletelek CD-kel igy csak valoban ez az egy van ebbol (ha meg 
selejtezek lehet lesz mas is, de ez nem)
Csak bp-i, helyszeni csere johet szoba, a postakoltseg tul sok lenne.

Udv
Zsolt




+ - Simlife (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Joe!

  Bocsi, hogy ide irok, de a cimed nem tudtam meg leveledbol. 
Koszi, hogy segitesz, a legjobb talan az lenne, ha levelben el tudnad
kuldeni attachmentkent, ha jol tudom nem olyan hosszu.
	
				Udv
				S.P
+ - Bioforge (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok,
akinek volna netalantanegeszveletlenulesetleg magyar nyelvu leirasa a
Bioforge nevu jatekrol, legyen olyan yo, es kuldje      el nekem.
koszonom,
gy.
+ - Re: 3D kartya es Agae of Empires (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Tudomasom szerint a 4 megas Elephant kartyakon is virit a muszerfal.
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nem nyert....:(
Legalabbis a demoban nem, de szerintem a veglegesben sem...:(

Bye: Krinyo
+ - Re: Voodoo2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A heten boldog (?) tulajdonosa lettem egy Diamond monster 3DII-nek (12MB).


Boldog is lehetsz...:) Ha ennyi stex lapult a zsebedben...:)

>Egy p233MMX-en neztem a Final Reality-t, hat alig gyorsabb mint a
>sima RIVA 128/voodoo 1. Kinek mi a tapasztalata a V2-es kartyakrol ?
>Mondjuk en azert vettem, hogy ha vegre atallok PII-re, akkor
>a kartya birja az iramot (a V1 koztudottan megall kb. 166-200 Penyanal)
>de azert az durva, hogy egy 200-as gepen nem teljesit semmit !

Teljesitene, na de nem minden feladatot a Voodoo2 csinal ! Neki az
ilyen-olyan adatokra ugyanugy szuksege van , amire vegul sajat maga huzza a
texturat, stb....ha csak 233MMX-et raksz ala, ne csodalkozz, az nem tud
annnyit adatot alarakni, mint egy PII 400-as...:)

>Vagy nalam a hiba ? Vagy tenyleg sima penyaba kar V2-t rakni, mert semmivel
>se gyorsabb ?!
>Azert van 2 kezzelfoghato elonye:
>1. Mostmar nem szellemkepes a kep (V1-nel belekutyult 1024-ben)
>2. 800x600-ban is mennek a jatekok, es nem is veszes a sebesseguk,
>   mint a V1 640-ben kb. Szerintem, es ez Unreal velemeny, ahol sajna
>   nem tudok fps-t merni.


Nyert. ennyi elonye van, 800x600-ban is kozel uaolyan a sebessege.
Majd PII alatt feltamad, meglatod !

>Kerdes. Milyen drivert hasznaljak ? Diamond, vagy 3Dfx ?
>No mara ennyit a V2-rol.
>Bunny


Ez jo kerdes....:) Szerintem a gyartoe jobb lesz, a 3dfx-e eleg altalanos, a
diamond-ban lehetnek optimalizalt dolgok is...:)

BYe: Krinyo
+ - Cobra Gunship cheat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hellósztok!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki tud cheat kódokat a Cobra Gunship nevezetű helikopteres játékhoz
akkor az írja meg            
Az se baj ha valaki tudsz ajánlani egy jó helyet azt is írd meg.


Nézzetek el http://theking.netchicken.hu    -ra
+ - M.A.X. cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hellósztok!!!!!!!!!!

Ha valakinek megvan a M.A.X. játék első része full cd ill. tört verzió mert
az érdekelne.
Főleg szegediek figyelmébe ajánlom. Előre is köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

E-MAIL:    

Nézzétek meg!!!!!!!!     http://theking.netchicken.hu
+ - WWW oldal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet minden jatekosnak!!

-Elakadtal egy jatekban? Ird meg kerdesed, valaki biztos tudja ra a valaszt!
-Szeretnel irni jatekismertetot, vagy mar irtal is, de fogalmad sincs  hogy hol
 publikald? Kuldd el, fenn lesz az interneten!
-Tudsz egy par uj informaciot egyik vagy masik megjelenes elott allo programrol
? 
-Vagy teged is erdekelnek ezek?
-Van elkepzelesed hogy mi kellene egy olyan oldalra ami nekunk, jatekosoknak sz
ol?

 Latogass el az alabbi cimre: http://www.nexus.hu/megawatt
Ne feledjetek: Ezt az oldalt ti szeresztitek!
Egy lap jatekokrol jatekosoknak!

Csa : Megawatt
+ - Re: *** HIX JATEK *** #894 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> >Zozonak igaza van! Regi jatekok rulez! C64-es cuccok (kesobb johet Amiga
> >is, csak meg a c64 konyvtaram sincs rendbeteve) erdekelnenek engem is!
> Mit keresel c64-re? Kuszobon az Amiga!!!
> 

Zozo! A Lazarus site muxik meg? Elvesztettem a cimet....valami 
http://prim1...
Bye:  Yff
+ - Game Wizard Pro Version 2.30 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Mindenkinek !

Nem tudja veletlenul valaki, letezik a fenti progrmanak ujabb verzioja ?
Ez egy remek cheater, de csak dos alatt. Ritka volt amikor egy jatekot nem
lehetett vele megbuheralni.


nlupy
+ - Mpeg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Keresek Mpeg tomorito progit.
Udv:
OliBLOOD 


www.extra.hu/oli123/ (Nem hivatalos Dunaferr SE oldal)
www.extra.hu/redd/ (Red Devils hivatalos oldala)
+ - Re: Voodoo2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>A heten boldog (?) tulajdonosa lettem egy Diamond monster 3DII-nek (12MB).
>Egy p233MMX-en neztem a Final Reality-t, hat alig gyorsabb mint a
>sima RIVA 128/voodoo 1. Kinek mi a tapasztalata a V2-es kartyakrol ?
A kleheto legjobb 3D gyorsito. A TNT az egyeduli, ami utol(erte)eri.

>Mondjuk en azert vettem, hogy ha vegre atallok PII-re, akkor
>a kartya birja az iramot (a V1 koztudottan megall kb. 166-200 Penyanal)
>de azert az durva, hogy egy 200-as gepen nem teljesit semmit ! Vagy
>nalam a hiba ?
Ajanlom, hogy toltsd le a  DX6 optimalizalt drivereket a 3Dfx-sitejarol ja
es ne feledd, hogy PII 400MHz-en lehet 100%-osan kihasznalni a V2-det.

>Vagy tenyleg sima penyaba kar V2-t rakni, mert semmivel
>se gyorsabb ?!
Dehogynem gyorsabb, alapbol letapossa a Rinya 128-at meg a Voodoo1-is.

>Kerdes. Milyen drivert hasznaljak ? Diamond, vagy 3Dfx ?

A leheto legujabb es egyben leggyorsabb a DX6-ra optimalizalt 3Dfx-fele V2
driverek.

Best Regards,
 --> Primary
 --> Secondary


IRC: Flatline/Flatliner    ICQ:1760103
http://lisa.njszki.hu/~izsof   --> Dixie Flatline's HARDWiRED

Flatline
+ - Need for Speed 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho mindenkinek!

Igertem, hogy irok egy NFS3 ismerttetot, hat itt van.
(Kosz a batoritast Krishy, thx)

A jatek az utcai autoverseny kategoriaba tartozik. Ebbol kovetkezik,
hogy lehet ugy is versenyezni, hogy rendes forgalom van az utakon.
Persze az nagyon gyorsan megunhato lenne, ha csak a gazt kene
nyomni, es elobb beerni mint a masik het, ezert aztan a keszitok
elengedtek a fantaziajukat, es tobb versenymodot is keszitettek.
1. Single race: Ez a sima verseny. mehetunk het ellenfel ellen, vagy
idore.
2. Hot pursuit: Menekules a rendorok elol, vagy epp forditva.
    a. Ketten versenyeznek. A cel, hogy elobb erj be mint a masik,
        mikozben egy nagy halom rendor probal lekapcsolni. Mindent
        bevetnek a fiuk: utlezaras tobb rendorautoval, szoges "ize"
        az ut kozepen. Eleinte csak uldoznek, szembol eled farolnak,
        meg ilyesmik. De ha nem boldogulnak, megprobaljak elalni az
        utat. Ilyenkor csak a sebesseg segit. Teljes gazzal neki az egyik-
        nek, es elsoporni az utbol. Ha ezt is megusztuk, jon a szoges
        csapda. Szerencsere az egessz utat csak ugy tudjak keresztbe
        lefedni, ha odaal egy rendorauto is. Ot kell celozni. Ha elkapnak,
        bunteto cedulat (ticket) kapunk. Ha tobbet gyujtunk ossze, mint
        ahany kor a verseny, lecsuknak, es vesztettunk.
    b. Mi vagyunk a rendorok. A cel a 8 gyorshajto lekapcsolasa,
        mielott teljesitik a tavot. Persze mi is bevethetunk minden nyalank-
        sagot.
3. Knock out: 8 auto, 7 verseny, az utolso mindig kiesik. A vegen,
amikor mar csak a gyors autok maradnak, nem konnyu nyerni.
4. Tournament: a helyezesekert pontok jarnak, aki a legtobb pontot
gyujti az nyer.
Ket nehezsegi fokozat van: beginner es expert. Expert fokozaton a
gep (veletlenszeruen) a kovetkezo nyalanksagokkal fuszerezheti a
versenyt:
1. Visszafele versenyzes.
2. Tukrozes: a bal kanyar jobbra lesz, es forditva.
Ez a ketto eleg durva, mert az ember megszokasbol vezetne, csak az
ut nem arra megy amerre kene.
3. Ejszaka. Van persze az autonak lampaja, es helyenkent nemi kozvi-
lagitas is, de altalaban csak akkor latni meg a dolgokat, amikor mar
nagyon kozel vannak. Jo reflexeket igenyel.
4. Eso, hegyekben ho: a latast korlatozza es a kormanyozhatosagot.
Bar utobbit foleg csak akkor, ha lekerulunk az utrol.

A palyak valtozatosak: hegyek, sivatag, tengerpart, varos. Ezek egy
palyan belul is varialodnak. Van alagut, hid, magasvasut, teherhajo, 
sifelvono, helikopter, repulogep, es meg sok minden a palya korul,
ami eletszeruve teszi a dolgot. Minden palyan van egy vagy tobb rovi-
dites. Ezek nehezen vegrehajthato szakaszok, de sokszor hatalmas
elonyhoz juttatjak azt, akinek sikerul hiba nelkul megcsinalni.

A valaszthato autok kozott szinte minden megtalalhato, az utcai autok-
tol az igazi verseny csodakig. Van egy futurisztikus jovoauto is, made
by EA, bar ez nem tulzottan nyerte meg a tetszesem. A Trabit sajnos
kihagytak. Minden valaszthato jarganyrol alapos ismerteto hallgathato
meg, mikozben az adatok halmai kozott turkalhatunk.

Grafx:
Szerintem csucs szuper. Foleg az eso es a ho. A cseppek szetkenod-
nek a szelvedon, es a valosagnak megfeleloen torik meg a fenyt. Az
autok metal szinu burkolatan tukrozodik a kornyezet, es felverik maguk
mogott a vizet (esoben) es a port (sivatagban) es felkavarjak a faleve-
leket.

Hang:
A zene rulez, persze ez maganvelemeny. Az tobbi effekt is YO, bar
meg nem vezettem Lamborginit. Az alagutakban is realisztikus a val-
tozas. Az is tetszett, hogy Hot pursuitban lehet hallani a rendorok ra-
diozasat, akkor is ha menekulunk, igy lehet tudni, nagyjabol mire sza-
mitsunk.

Hangulat:
Szerintem ez talan egy jatek legfontosabb jellemzoje. Szerintem itt remek
a hangulat, foleg haloban vagy osztott kepernyon lehet hatalmasat nyo-
mulni. A zenek is sokat dobnak rajta.
Persze expert fokozaton sokszor kell restart race-t nyomni, ha valami
rossz kombinaciot kap ki az ember (ejszaka, visszafele, tukrozve, eso),
es emiatt kevesbe turelmes emberek esetleg emiatt kart tehetnek kornye-
zetukben vagy onmagukban.

HUD:
Ez szerintem egy ujabb tok jo dolog a jatekban. Arrol van szo, hogy min-
denki beallithatja, hogy milyen adatokat akar latni a szelvedon es milyen
mertekegysegben (km/h, mp/h), analog vagy digitalis kijelzon. Megjelenit-
heto pl. a a tobbi auto hozzank viszonyitott helyzete (elony/hatrany ido),
terkep (valaszthato nagyitasban) stb.

Ha valaki megajandekoz valami jo gameel, akkor arrol is irok majd :-))

Bye,
			Cyc

"Reality is our game."
+ - Kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

2 kerdesem lenne a nagyerdemuhoz:
1)Hogyan lehet megadni a Rainbow6-ben, hogy a computer alltal iranyitott
csapat hatastalanitsa a biztonsagi rendszert? Egyszeruen nem birom
beallitani ugy, hogy ne lojenek le senkit.
2) Az MK4-ben a foldon levo koveket ill. fegyvereket hogyan lehet felvenni?

plz help!

Udv!
Domike
+ - Mate (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Aki tud a MATE jatekhoz kodokat az dobjon meg
egy levelel.

Koszi

> E-mail : 
+ - Re: Croc gond hegyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>1. A jatek alatt nem szol a CD-rol a zene, meg sem probalja beolvasni.

Nalam is ez a helyzet, nem tudom minek koszonheto. Masolt CD, de az
eredetirol es disk copy-val, szoval az eredeti is ilyennek tunik.
Azt csinaltam, hogy a normal CD lejatszoval elinditottam az elso
audio track-et, majd a jatekot, masodszori probalkozasra ez igy jo is
volt, a zene megvolt a jatek alatt is.
A tobbi kerdesedhez nem tudok hozzaszolni, a jatekkal csak nagyon
feluletes kapcsolatom van.

Udv: Steiber Janos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS