Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1060
Copyright (C) HIX
2001-03-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Suche Zuendsteuergeraet fuer W126, (mind)  78 sor     (cikkei)
2 Re: Re: japan jobb mint nemet, (mind)  18 sor     (cikkei)
3 Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind)  26 sor     (cikkei)
4 30 ev (mind)  18 sor     (cikkei)
5 Re japan vs nemet 1:1 (mind)  16 sor     (cikkei)
6 japan vagy nemet (mind)  30 sor     (cikkei)
7 Shell V-Power (mind)  29 sor     (cikkei)
8 Re: Olajok (mind)  16 sor     (cikkei)
9 Re: Kicsit durva! (mind)  38 sor     (cikkei)
10 Elveszett tanksapka (mind)  27 sor     (cikkei)
11 Re: Dako segitseg (mind)  16 sor     (cikkei)
12 Re: Shell V Power (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Re: Mini Morris (mind)  32 sor     (cikkei)
14 ulesmagasito (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Re: Shell, Brevi gyerekules (mind)  39 sor     (cikkei)
16 Telepulesek tavolsaga (mind)  11 sor     (cikkei)
17 Re: va: Shell V Power*** HIX AUTO *** #1059 (mind)  20 sor     (cikkei)
18 Re: Temakor: Re: japan jobb mint nemet (mind)  26 sor     (cikkei)
19 thx (mind)  10 sor     (cikkei)
20 tervezett szeteses (mind)  19 sor     (cikkei)
21 Golf adagolo beallitas (mind)  12 sor     (cikkei)
22 Elado Polski Fiat 126-os (mind)  7 sor     (cikkei)
23 Thalia (mind)  18 sor     (cikkei)
24 Re:"koloszar.attila@ln.matav.hu" (mind)  21 sor     (cikkei)
25 V Power Racing 99+ (mind)  8 sor     (cikkei)
26 V power... (mind)  12 sor     (cikkei)
27 japan auto (mind)  24 sor     (cikkei)
28 elozes... (mind)  28 sor     (cikkei)
29 Huto, Mini Morris (mind)  20 sor     (cikkei)
30 Re. Bocsesz Fricesz (off ) (mind)  45 sor     (cikkei)
31 V-power, olajok, uzemanyag (mind)  48 sor     (cikkei)
32 Re : Shell V Power ( (mind)  23 sor     (cikkei)
33 Elado Renault 5-os (mind)  5 sor     (cikkei)

+ - Suche Zuendsteuergeraet fuer W126, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hallo,


ich suche ein Zündsteuergerät für einen MERCEDES-BENZ 500SEC, BJ 9/89
Weitere Einzelheiten:




GESUCHT: Zündsteuergerät


MB-Nr.: 007 545 07 32
BOSCH-Nr.: 0 227 400 706






Kenndaten des KFZ:


Schlüsselnummer zu2: 0708
Schlüsselnummer zu3: 319
Hersteller: MERCEDES-BENZ
Modell: S-Klasse Coupe [C126] 500 SEC [C126] KAT
KW / PS: 185 / 252
Hubraum: 4939
Erstzulassung: 08.09.1989
Motorart: Benzin
Getriebe: Automatik
Katalysator: JA


Vielen Dank vorab !




Marc Gellert


E-Mail: 








Hello,


i'm searching for an ignition control unit for a MERCEDES-BENZ 500SEC, 9/89


MB-Nr.: 007 545 07 32
BOSCH-Nr.: 0 227 400 706


Further details concerning the car are listed above






Thanks in advance !




Marc Gellert


E-Mail: 
+ - Re: Re: japan jobb mint nemet, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

awender irja:

>Amit meg tudni kell, hogy egy gyar soha nem termel folyamatosan 
>ugyanolyan minoseget. Vagyis altalaban javulo minoseget 
>probalnak elerni. Ritkabb a rosszabb minoseg fele tendalas.

Biztos vagy ebben?
Egy szeria gyartasi elettartama alatt igaz az allandoan javulo
minoseg, aztan jon a kovetkezo szeria es (abszolut ertekben)
visszaesik a minoseg. Az ido fuggvenyeben kvazi fureszfog alaku
lesz a minoseg lefutasa. Opt. esetben kicsit felfele billen
ez a 'furesz'.

Latvanyos pelda: Mercedes A-Klasse
De barmelyik gyar barmelyik tipusarol lehet peldat hozni
(a BMW X5 22.000 visszahivasa sem rossz pelda...)

Zsolt
+ - Re: japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Peter ) irja:

>Ez esetleg igaz lehet uj autora, de az biztos, hogy 8 evesen a japan (a
>Honda kivetelevel, mert az nem igazan kozepkategoria) auto roncstelepre
>valo. Szandekosan ugy csinaljak meg az alkatreszeket, hogy majdnem minden
>egyszerre menjen tonkre, ne erje meg a jarganyt javittatni, inkabb vegyen
>ujat. A nedmetek ezt felulmuljak rendesen (pl. AUDI 12 ev csak az
>atrozsdasodas elleni garancia, de lehet, hogy mar 15), ekkorra mar
>lassan a masodik japan auto van utban a roncstelep fele.

Ha nem egyszerusited le a megbizhatosagot a korrozioallasra, akkor
mas kepet kaphatsz...

>Persze a tesztmagazin csak az ujakkal foglalkozik (ez is a dolga), de a
>vevot esetleg erdekelheti, hogy 8 vagy 18 evig auto az autoja.

A 'tesztmagazin', ahonnan ideztem, valoban csak uj autokat tesztel
(hasznalt autokat minek is ...), de vannak 100.000 km-es tesztjei is
ami eleg erdekes kepet ad egy-egy tipusrol. Ilyen alkalmakkor olvasoi
leveleket is kozolnek az adott tipushoz, ezzel enyhitik a mintaveteli
hiba torzitasat. Semmivel nem tunt ilyen tesztek utan egy 5-os/7-es BMW,
vagy Audi (barmelyik) annyival megbizhatobbnak, mint amennyivel tobbe kerul
egy kozepkategorias (akar japan) autonal. Ez VW-modellekre is fokozottan
igaz.  

Zsolt
+ - 30 ev (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> ujat. A nedmetek ezt felulmuljak rendesen (pl. AUDI 12 ev csak az
>> atrozsdasodas elleni garancia, de lehet, hogy mar 15), ekkorra mar
>
>12 ev meg csak. 30 ev az uj mercikre. (ld. www.mercedes.de)

cadillac-et osztogatnak/moszkvicsokat fosztogatnak

ha eloirasszeruen hordod gyari inspekciora a mercidet, akkor
kapsz 30 evre 'mobilitas' garanciat: azaz, hogy a legkozelebbi 
inspekcioig gurul az autod. (Nem keverendo a 10/12 ev atrozsdasodasi
garanciaval.)

Erdemes kiszamolnod, hogy 30 ev alatt hany uj merci arat hagyod ott
az inspekciokkal ;-)

Erdemes ezt csinalni? (a taxisoknak talan)

Zsolt
+ - Re japan vs nemet 1:1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Uristen! Ezt nem hiszem el. Megint kezdodik a szelsosegek felsorolasa?
>Ha valasztanom kell, en is nemetauto-parti vagyok, de azert ez enyhen
>szolva szuk latokoru kijelentes volt... ujra akarjatok kezdeni ezt a
hulye
>vitat? Szamomra e targykorben nincs nevetsegesebb, mint amikor ket
>elvakult, nemet- ill. japanauto-imadattol gorcsben fetrengo
szemellenzos
>egymasnak esik.
>
>Zoli

Koszonom Zoli mar en is eppen akartam mondani. (Kulonben is Trabant
rulez forever. Ecceru javitani nem szakad el a vezermuszijj es nem forr
fel a hutoviz, ja es nem kopnak el a szelepszarszimeringek, stb :))))

Udv Shake
+ - japan vagy nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Olaj ( 22 sor )
>
> Namost az az auto szvsz nagyon jo allapotban van, 160e km virit bene de meg
> ennyit el fog mennii, egyszeruen nincs baja.. Nem hiszem,hogy lehet ugy
> alkatreszt tervezni, hogy 180e km-nel menjen minden tonkre, bar fene tudja,
> fiatnal lattam ilyen esetet. .:))

Dehogynem lehet, es ebben a japanok tenyleg elenjarnak. Az utobbi 10-15
evben kezdenek rola leszokni, a nemetek pedig kezdik megtanulni, ennek
koszonhetoen egyre kozelebb kerul egymashoz a ket autoipar... sot,
szerintem az anyagminoseg mar most azonos, csak a japan uj koraban
egy fokkal megbizhatobb (uj autokrol van szo).

Mellesleg ezt a kerdest ennel sokkal reszletesebben mar megvitattuk
ugy fel evvel ezelott, Marci kollega (mrc1@...) aktiv kozremukodesevel. :)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: Re: japan jobb mint nemet, ( 35 sor )
>
> Amit meg tudni kell, hogy egy gyar soha nem termel folyamatosan
> ugyanolyan minoseget. Vagyis altalaban javulo minoseget
> probalnak elerni. Ritkabb a rosszabb minoseg fele tendalas.

Az utobbi 15 evben eppen ez megy. A nemet autoknal feltetlenul.

udv,
Zoli

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Shell V-Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: Shell V Power ( 12 sor ) ( 13 sor )

> A fizetett reklamcikkeknek nem dolunk be ugye???

Nem hiszem hogy az volt...

> En is probaltam. Csontszaraz tankba tanlotam 15 litert es a
> Rabaringen probaltam a kocsibol a maximumot kihozni. Semiit
> nem tapasztaltam azonkivul, hogy sokkal dragabb volt. Meg
> persze hazafele nyomtamm neki, mondvan: Dolgozz te dog! :-)

(folytatva a mondatot)
....mivel a cikkben is azt irtak, hogy a gyakorlatban nem erezheto
a kulonbseg.

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: va: Shell V Power  ( 21 sor )
[...]
> Az lenyegesen olcsobb benzin alig okoz szamottevo teljesitmeny
> csokkenest. Alacsonyabb kvalitasa es ennek okozatai eltorpulnek a
> megtakaritott aron.  Mindenki hanyatt-homlok rohan megvenni.
> A leghulyebb madar az ember.

Csodas szemlelteto pelda, kar hogy nem nekem jutott eszembe.

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: Olajok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Az AUTO 1059-ban irta :
>Csak annyiban szeretnek hozzaszolni a fent nevezett temakhoz, hogy
>Magyarorszagra benzint es nyers koolajat csak a MOL RT szallit (ezek alol neha
ny
>hatarmenti benzinkut kepez kivetelt).

Errol szerintem az OMV-nek kisse mas lenne a velemenye.
A schwechati koolajfinomito Kelet Europatol valo tavolsaga nem veletlen.

Szeles utat, gumi fat, vak rendort

Andras

HIXEditor 1.15beta6
+ - Re: Kicsit durva! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Geza:
>Hat ez az. Lehet ott barmi, amirol nem tudunk.
>Tobb tonnas, bohom nagy jarmuvet nem elozunk ugy, hogy
>a takarasaban levo utszakaszrol fingunk sincs.
>Hallom a valaszt is, hogy "akkor soha nem lehet megelozni".
>TISZTAN elozni - nagyon ritkan nyilik lehetoseg. A tobbi viszont
>orosz rulett.
En is boritekoltam volna elore ezt a felvetest;-))
Sajnos ez ilyen... Akkora a kitakart terulet, hogy soha nem mehetsz
biztosra...
Eppen ezert igyekszem az elozest a leheto legnagyobb sebessegkulonbseggel
(legkevesebb ido alatt) befejezni. Ugyanis a teher vezetonek is latnia
kell(ene), hogy valaki elozni keszul. Ha ilyenkor elotte ott bringas, tegye
ki az indexet, es nem fogok elozesbe kezdeni. Sok meg is teszi.
Persze, ha sokaig tart az elozes...(Annak idejen, az emlitett esetben egy
S105 "raketaban" ultem)
Gondolom egyebkent ilyen esetet barki tudna hozni, senki sem tevedhetetlen
(bar van, aki annak hiszi magat), bizonyara mindenkinek vannak elb..altazott
manoverei.

>A bringas egy kulon teszta. Nekem meg belevertek a fejembe,
>hogy a "legszelesebb" jarmu a kerekpar. Akkent is kell kerulni.
>A fenti esetnel lehet, hogy a teherauto sofor izzadt le jobban.
Ezert irtam, amit irtam...Ebben egyetertunk! 

>Le szoktatok huzodni, ha a szembejovo auto bringast kerul ?
>Aki nem teszi, az vagy egy goreny, vagy szerencsetlen, aki nem
>lat maga korul mindent es a kozlekedes nevu tarsasjatekot
>pocsekul uzi.
Ebben meg plane...

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Elveszett tanksapka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Zotyatol jott egy tipp a kerdesemre az elveszett tanksapkaval 
kapcsolatban:

> TANKSAPKA:
> Kollegaim egyszer azt vettek eszre tankolasnal, hogy az auton nincs
> tanksapka. (ceges gep) Megkerdeztek a kutast, hogy mi a teendo ?? 
> Erre a kutas elovett egy ladanyi tanksapkat, hogy valogassanak. 
> Szerintem probald meg ezt a modszert, eloszor annal a kutnal ahol 
> elhagytad.
>
>Udv,
>     Zotya

Orommel osztom meg Veletek a jo hirt (az ordog nem alszik, hatha 
egyszer Ti is elbambultok, mint en :-))), hogy tegnap az ominozus 
Aral-kut fele' vitt az utam, rakerdeztem, es a kutas 
emlekezett ket het tavlatabol, hogy megtalaltak, mosolyogva hatrament
a raktarba es elohozta.

Ilyen egyszeru megoldasra nem gondoltam volna, jolesett es tovabb 
erositette bennem az Aral-kutak iranti eddig is meglevo szimpatiamat 
:-))))

Udv,
RViktor
+ - Re: Dako segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> En biztos nem... felek odamenni. Inkabb Pozsony, az raadasul
> kozelebb is van. :-)

Mitol felsz? Draculatol? Aki eljon esetleg latni fogja a kastelyat is :)
Nincs messze! Vagy inkabb a Funar bacsi keltette benned ezt a felelmet? Ne
aggodj, lesz meg szolo s lagy kenyer ;) Kolozsvar eleg messze van attol a
helytol ahova majd megyunk ha osszejon a buli!

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Amelyik no nem tudja elmondani egy nap tartalmat 15 mondatban, az egyeb
aljassagokra is kepes."
+ - Re: Shell V Power (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Amennyire emlekszem, ok nagyon ajanlottak, persze mindenkinek maganak kell
> eldonteni, hogy meger e neki  ennyi + kiadast. Szerintem akarmennyire is
> csokkenti a fogyasztast, 40 forintot nem tudsz megsporolni literenkent.

Teszt ide teszt oda, kivancsi lennek arra, hogy hany gyarto ajanlja, hogy
ilyent tankolj a kocsidba! Egyeseknek annyira nehez megmagyarazni, hogy ha
egy motort egy bizonyos oktanszamu uzemanyagra terveztek akkor ne
tankoljon bele mast?

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Hanyatott gyermekkorom volt. Valoszinu a spenottol."
+ - Re: Mini Morris (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Ha minden jol megy szeretnek venni egy Mini Morris-t.
> Kivancsi lennek a lista velemenyere errol a kis autorol. Erdemes-e
foglalkozni  > vele,
> tipushibak, alkatresz beszerezhetoseg (ar), stb.
> Menyiert lehet hozzajutni egy meg hasznalhato allapotban levohoz ?
> Ha esetleg valaki tud olcson egy eladot Miskolcon, vagy a kozelben, akkor
> megdobna egy Emillel ?
> Esetleg milyen alternativat tudotok, kicsi, olcso, szep autora ?

Mini Morrist szerintem eleg nehez kapni. Alternativa? Bogar!
Ha van idod akkor Április 1. bogártalálkozó Kossuth Lajos utca Bp.
Latogass el es biztosan talasz Bogarat magadnak. Van par ember aki olvassa
a Hix Autot is es van bogara/busza tudnak neked segiteni, de ha akarod
adok par email cimet es profi bogarasok tunak majd neked segiteni autot
valasztani. Persze hogy ez mind osszejojjon te is kell lepjel egyet es
menj el a talalkara! Alkatresz kaphato eleg szep mennyisegben
Magyarorszagon!
Meg egy varians lenne, ez egy kicsit dragabb mulatsag: Citroen 2CV (kacsa)
ilyen kollegank is van a listan.
Van meg par kocsi de ezek szerintem nem tudjak benned azt a szenzaciot
kelteni mint a ket fentebb leirt tipus. Nem emlitek markat mert meg valaki
megharakszik ;)

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Jobb orszag lenne a mienk, ha az emberek legalabb kettot betartananak a
tizparancsolatbol. Barmelyik kettot."
/Michael Sovern amerikai esperes/
+ - ulesmagasito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy az ulesmagasito gyermek szamara
jo-e az uj rendelkezes szerint, vagy csak a gyerekules jo?
Nem talaltam erre vonatkozo informaciot. A gyerek 18+
kilos (nem surun van merve), az ulesmagasito siman
megfelel a magassagahoz. A magasito 16-32kg-ig jo.


         Zsolt
      AUDI 100
      Ékezet!
+ - Re: Shell, Brevi gyerekules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az egyik ismerosom hasonlokeppen megjarta az emlitett cegnel. Akkor jott be ez 
a Ferrari-benya ( Schumacher feeling guaranteed !!!),
neki BMW-je van es a sima V-power-t tankoja bele, kutasnak modja tele V-power, 
akkor vette eszre a simlit amikor mar 25 liter benne volt, modjuk  nem balhezot
t, de azota mindig o tankol.


A gyerek ulesrol: kb. 2 eve volt egy auto magazinban egy osszehasonlo cikk rolu
k, ar, meret, hasznalhatosag, es torestesztek. Akkor a Chico egyik modellje let
t a nyero, de lehet, hogy azota valtozott a helyzet.
..Ott azt irtak, hogy erdemesebb elmenni egy szakboltba ( pld. Brendon ( nem re
klam)), mert a Hipperekbe annyira nem ertenek hozza. Mondjuk 2 eve volt de teny
leg nem tudtak a "nem szakboltban", hogy mirol van szo:

- Jo napot ez az ules erdekelne, biztonsag bekotes, stb.
- Jo napot hat en nem tudom, minden kocsiba jo, a legujabb modell stb.

Mi is egy Brevit neztunk ki, de arrol kiderult a szakboltban, hogy 3 pontos aut
omataovhoz, nem igazan jo, meg jo hogy nem vettuk meg.

Szereintem erdemes tobb helyen korul nezni a gyereket betenni az ulesbe, allitg
atni, kiprobalni, mert egy ulest nem 1-2 napra veszel, es vegul is a gyerekbizt
onsagarol van szo, bar ezek az ulesek nem igazan olcsoak. Talan ha majd kotelez
o lesz talan eltorlik az AFA-t, VAM-ot, stb.-ez is egyfajta csaladtamogatas len
ne, talan.


--

Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen. 
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten
 haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail
. Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht 
gestattet.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are 
not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notif
y the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, dis
closure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
+ - Telepulesek tavolsaga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autos-Listasok!

Lehet, hogy nem a legjobb forumon kerdezem, de szuksegem lenne egy
adatbazisra, ami Magyarorszag telepuleseinek egymast kozotti, kozuton mert
tavolsagat adja meg km-ben. (Pl. egy excel tabla,dbf, stb.  (Csak nehogy
valaki *.stb-t kuldjon ;-) !  )). Ha valakinek van ilyesmi, vagy tud
ilyesmirol, ertesitsen legyenszives. (Anyagiak hianyaban csak freeware
megoldas jo!)

Koszonettel:
          Horvath Gabor
+ - Re: va: Shell V Power*** HIX AUTO *** #1059 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: va: Shell V Power  ( 21 sor )
> Idopont: Tue Mar 27 08:03:48 CEST 2001 AUTO #1059
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Hajdu Csaba irja...
>>Ezt a sogornommel is eljatszottak, de o azt mondta, hogy nem ezt
>>kerte, szivjak le, csinaljanak amit akarnak, de o ezt ki nem
>>fizeti. A vegen odaadtak normal aron

> Gratulok a sogornodnek.
> Tiszteletem a kivetelnek de a kutasok jo resze bizonyitotta, hogy nem
> partner, hanem ellenfel.

Nemet haverom is igy jart egy 10 eves Renault Espace-szal. Mondta, hogy
"normal", megtankoltak ezzel a 99-essel, o meg kifizette a 95-ost. Ott sirt
neki a kutas srac, hogy most akkor o fizesse-e ki a kulonbseget, de a
haveromat k....ra nem erdekelte. Igaza van.

udv,Akos
+ - Re: Temakor: Re: japan jobb mint nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

VTI irta:
>Oszinten: Hany olyan embert tudsz mutatni az autos
>ismeroseid kozul, aki 8-18 evre vesz uj autot? Nem azt
>mondom, hogy nem fontos meddig birja egy auto, hanem hogy
>az elso tulajt kotve hiszem hogy erdekli a 8-18 eves
>tavlat. A 2,3,4-et mar inkabb.

Nos, en legalabb egyet tudok mutatni. Fateromat. 90-ben, fel
evesen vette a Ladat, azzal, hogy ez az auto ot mar
kiszolgalja. Tehat most 10-11 eves a jarmu, de olyan mintha uj
lenne (16000 km van benne).
Osszehasonlitaskeppen: ott all mellette a Waresz, aki immaron
21. eve lakja azt a garazst, igaz, o 7 evesen kerult oda.

Persze ez most nem azt jelenti, hogy hulyeseget irtal, sot,
valoban igaz az, hogy manapsag a legtobb autot nehany ev utan
lecserelik. Egy rokonom is mar filozik a 3 eves Escortja cserejen.
Elotte Astraja volt, azt is par evesen adta el.


Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - thx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Autosok,

Koszonom a multkori kerdesemre adott e-mail beli valaszt Haasz
Attilanak es a telefonhivast Keddves Frigyes Mesternek.

s.cs.

L.L.A.T.
(Lista Legoregebb Audijanak Tulajdonosa)
Audi 80 '78.I.13. 1.6i 5s
+ - tervezett szeteses (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

ToBa irta:
: Komolyan azt gondolja vki, hogy kulon azzal foglalkoznak egy
: autogyarban,
: hogy tervezetten essen szet a kocsi? Szerintetek egy marka megiteleset
: hogyan befolyasolna ez?

Biztos ismered a legendat Herny Fordrol, aki vegigjaratta a munkatarsaival
az orszagot, hogy a T-modell melyik alkatreszet nem kellett sosem
cserelni. Talaltak is valamit, mire Ford kiadta az utasitast, hogy "akkor
ezentul ezt gyengebb minosegben allitjuk elo!".

Egyebkent manapsag a kocsiknak tervezett elettartama van (legalabbis az
elektronikanak), tehat minden, ami ezen elettartam folott (pl. 17 ev) meg
mukodik, szerencse dolga.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Golf adagolo beallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Mindenki!!!

A kovetkezokhoz kernek segitseget: VW Golf 1.6 GTF (1986-
os, motorkod JR) Bosch adagolojat szeretnem beallitatni, de 
szuksegem lenne a pontos ertekekre. Aki tud segiteni, kerem 
tegye meg, elore is nagyon koszonom. Ja igen, pls. kuldje 
el maganba is, mert a listat mostansag nehezebben olvasom.

Koszike!!!

BenkoGTD
( mailto: )
+ - Elado Polski Fiat 126-os (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy 1987-es evjratu, jo allapotban levo, oktoberig ervenyes
muszakival rendelkezo Polski Fiat 126-os 120.000 Ft-ert.
Erdeklodni a 06-48-438-086-os szamon lehet. Kizarolag ott.
-- 
KJ
+ - Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Lista!
Ezennel orommel tudatom mindenkivel, hogy ma atvettem
az uj Renault Thaliamat!!! 
Kicsit urom az oromben, hogy emiatt meg kellett valni
a jo kis Cliomtol, de majdcsak osszebaratkozom ezzel
is. :)
Erdemleges parameterek: 1.4-es motor(a 75LE-s), dupla
legzsak, legkondi, ABS, szervo kormany
Kevesbe erdemlegesek :): metalfeny, elektromos kormany
es tukor, kormanyrol vezerelheto radio,... es egyeb
csecse-becsek.

Peter

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get email at your own domain with Yahoo! Mail. 
http://personal.mail.yahoo.com/?.refer=text
+ - Re:"koloszar.attila@ln.matav.hu" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Attila levelere valaszolva :

En 1998-ban voltam Pragaban, igaz ben zines autoval igy sajnos a gazarakrol nem
tudok felvilagositast adni. A latni valorol viszont tudok nyilatkozni. Nem tudo
m
mennyi idot leszel Pragaban de nekem az a velemenyem, hogy Praga meg er legalab
b
egy hetet. Praga mellett kb 50 km-rel van egy Kutna Hora nevu falu ahol is van 
egy
templom amit erdemes megnezni. Ez a templom ugyanis emberi csontokbol van. Egy
orult szerzetes epitette egy pestis jarvany utan valamikor 2-300 eve.
Ha eltoltesz egy kis idot Pragaban nezd meg a Karoly hidat es a varat, ha enni
akarsz akkor ne a vencel teren menj be egy etterembe hanem keress egy kis kocsm
at
es ott egyel. A kaja ugyan az ha nem jobb es kb 1/4 annyiba kerul.

Remelem jo utad lesz.

Csa: Gyugyo
+ - V Power Racing 99+ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nekem megvan a cikk (AutoPiac) ha van ra igeny, akkor beirkalom az egeszet
(nem igerem, hogy azonnal, de belathato idon belul)

Udv:
Csaba
http://www.extra.hu/krimi
+ - V power... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Most kb. 225 Ft egy liter 95-os benzin, a V Power meg 299,
>igy 74 Ft literenkent a kulonbseg.

En megmondom oszinten Shellhez jarok mindig (ceges auto, Smart kartya
rulez!), de hiaba valtozik barmerre barmennyit a benzin ara, a Racing mindig
299!!!

Udv:
Csaba
http://www.extra.hu/krimi
+ - japan auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Nem inkabb onnan fuj a szel, hogy a nemet LEGO-t el tudjak
>kezelgetni, de a mas mentalitasba epult japan, vagy
>szimplan francia es egyebb otletesseget es kreativitast
>igenylo autok javitasa nekik mar nem fexik, vagy ugyanannyi
>penzert nem olyan egyszeru?

Na akkor most elmeselek valamit... megtortent eset...
jott a kollegam, hogy el kell vigye a kocsijat (Mitsubishi
Galant, ha jol tudom 94 koruli, de nem biztos) izzocserere 
a szervizbe. Jol kirohogtem, es lealaztam, hogy azert 
ennyire ne legyen mar analfabeta. Kikerte maganak, mejd 
lehivott a kocsihoz, ahol kiderult, hogy a 4 elso izzobol 2 
cserejezez ki kell szedni az akksit, valamit a huto 
kiegyenlito tartalyt. Ha ezt valaki lelemenyessegnek hivja 
akkor rendeben, de ez az en szememben nem az... igy nem 
szeretnek kreativ lenni :)) nalam az izzocsere legyen 5 
perc, nem tobb... de van meg mas is, ami hasolno...

Csak ennyi, udv, Chip


tel.: +36 20 9778 430
+ - elozes... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Hat ez az. Lehet ott barmi, amirol nem tudunk.
>Tobb tonnas, bohom nagy jarmuvet nem elozunk ugy, hogy
>a takarasaban levo utszakaszrol fingunk sincs.
>Hallom a valaszt is, hogy "akkor soha nem lehet megelozni".
>TISZTAN elozni - nagyon ritkan nyilik lehetoseg. A tobbi 
>viszont orosz rulett.
>A bringas egy kulon teszta. Nekem meg belevertek a fejembe,
>hogy a "legszelesebb" jarmu a kerekpar. Akkent is kell 
>kerulni. A fenti esetnel lehet, hogy a teherauto sofor 
>izzadt le jobban.

Ez ebben a formaban nem igaz... uis ha az elozo jarmu jelen 
esetben a Trabant mar megkezdte az elozest, akkor a 
teherauto mar nem teheti ezt meg! Ha viszont a teherauto 
jelzett elobb (marmint hogy kikeruli a biciklist), akkor a 
mogotte halado jarmu nem kezdheti meg annak elozeset... 
Nehogy mar arra kellene fiygeljek, hogy az elotem levo auto 
mikor es mit (kit) akar kikerulni. Ha a Trabi jelezte 
elozesi szandekat elobb, akkor a teheratosnak nincs mas 
valasztasa, mint satufek, es a biciklis mogott menni, mig 
ki nem tudja kerulni... Roviden ennyi... Ezek utan lehet 
morofndirozni, hogy ki is volt a hunyo a fenti esetben...

Ennyi, legyetek jok :))

Udv, Chipi
+ - Huto, Mini Morris (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

HUTO
a hutojavitas nemreg volt tema, de elotte szerintem erdemes megprobalni a
hutotomitot. Ha nem ereszt nagyon ez siman megoldja a problemat. Kb 7-800
Ft-ba kerul.

MINI
Egy baratnomnek volt egy ilyen gepe, bar az viszonylag fiatal volt 94-es
ha jol emlexem. Budapesten szinte hasznalhatatlan, mert nulla a rugoutja
(az utak meg...). A hatso ulest es a csomagtartot el lehet felejteni, ha
harman ultunk benne - 200kg, akkor allandoan felutott a rugo, elol meg
teljesen hatratolt ulesnel sem fertem el (180cm). Hasznaltan eleg draga es
varosban 9L korul evett.
Viszont (allitolag) nagyon lehet szeretni, ahova mas csak keresztbe fer
be, oda kenyelmesen lehet be lehet parkolni.
Eleg igenytelen szerkezet (pl.: el. ablak rendelesre se), a szervizelese
nem lehet bonyolult. A tulajdonosa szerint "olyan cuki"
Remelem tudtam segiteni,
Udv, ToBa
+ - Re. Bocsesz Fricesz (off ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Zoli.

>Bocsanat Frigyes nem volt szep reszemrol amit irtam. Mar >megint hamarabb
>jart a szam/kezem mint az eszem! Remelem nem haragszol,

Haragudni en :-))) A'. Elismerem igazad volt es nem sertodtem meg. Az embo:r
nem tudhat mindent, viszont ezert van kitalalva ez a lista.

>egy
>smilet oda kellett volna biggyesztenem a mondat vegere.

Ezt viszont erosen hianyoltam :-o)

Erdelyi HAT_

>. Esetleg az lenne a legjobb ha tudnek szerezni egy
>vadaszkabannat nem gondoljatok?

Nem lenne rossz otlet, ugyanis a tali idopontjaban aSzent Anna tonal nagy
nyuzsi miatt nem kapnank akkorszallast ezert kell most korbenezni
szallaslehetoseg utan :-)) Abban a vadasz cabanaban van - e tisztalkodasi
illetve illemhelyi lehetoseg. Es nem a csalanosban kell gittleni :-))

>Brassobol a szelrozsa minden iranyaba lehetne menni, >legalabb egy heti
>programot tudnek osszehozni.

Egyeztetni kellene a jelentkezo listatarsakkal a programot es a n apok
szamat, bar a latnivalok szama egyhetre viszonyitva igy is rohanas lenne. En
egy hetben valo progiban benne vagyok. Sot hozom kis asszonykamat, hisz o
tud perfect Romanul :-)

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - V-power, olajok, uzemanyag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek,

V-power
Ahogy olvasgatom az irasokat ebben a temaban nekem ugy tunik, hogy
egy kicsit keverednek a dolgok. Vagyis van V-power, meg van V-power
RACING. Na ez a masodik az, ami az iszonyat "teljesitmenynovekedest"
igeri es ez kerul 7x Ft-al dragabba. En is kiprobaltam, haaaat nem ereztem
semmi fenomenalisat... viszont a sima V-powert eloszeretettel tankolom,
mert ez csak 3 vagy 4 forinttal kerul tobbe, viszont egyenletes a minosege,
es jobban megy tole az auto. Most nem vegsebessegre gondolok, hanem
mondjuk nyaron, amikor bekapcsoltam a klimat es 5-en ultunk az autoban,
(Szuzi 1.3) akkor az erdin erolkodes nelkul ment felfele (persze vissza kell
kapcsolni), de meg sem erzi ha rakapcsolom a klimat. Sima 95-el viszont
elegge visszavesz a lenduletbol a klima bekapcsolasa. (keves ccm)

Olajcsere
Errol sajna nincs tul jo velemenyem, mert ahany service annyi olajmarka
es olajfajta. (Mint deejaytiszy irta, csak az eloirt minosegnek kell megfelelni
)
En amikor vittem a Szuzit 15e-es servicere megkerdeztem mibe fog kerulni.
A 2. mondat utan kiderult, hogy csak az olaj lesz 15ezer. Megkerdeztem
milyen olaj -> MOL. A legdragabb MOL olaj (4 liter kell a cserehez) kerult
volna 9500-ba. A masik dolog  az hogy a markaszerviz nem literes
kiszerelest fog vasarolni hanem hordosat. Nekem meg nem tul szimpi
(mar megint paranoia :) ), ha kannabol ontik az olajat az autoba, ami ki
tudja milyen.... Ugyhogy en is vettem Catstrol RS-t ami 12e-volt es ott alltam
amikor belekerult a gepbe. :)

Uzemanyag
Az biztos, hogy mindenki a MOL-tol veszi az alapanyagot. De ha jol tudom
egy idoben (talan most is?) az OMV az ausztriai finomitojabol hozta az
uzemanyagot.
Meg egy erdekesseg.
Lakohelyemhez kozel volt egy orosz uzemanyagtarolo bazis. A rendszer-
valtassal persze ezt is eladtak. Az erdekesseg az, hogy amikor az oroszok
kimentek akkor a tartalyok meg tele voltak "jominosegu" benzinnel.  (xx millio
liter) Talan meg 86-os is volt az oktanszama... Namarmost ezt az anyagot
szepen "feljavitottak" es eladtak a belfoldi forgalomba. Jelenleg bertarolas
folyik, es azt hiszem az OMV az egyik legnagyobb berlo. Na ez a masik, amit
nem ertek, mert az uzemanyag ara tartalmaz tarolasi koltseget is. Tehat,
amikor megemelik az uzemanyag arat, akkor a cegek meg eleg kellemes
meretu extraprofithoz jutnak, mert van rengeteg keszletuk, ami meg a regi
aron keszult es az alatalunk kifizettett penzbol taroljak... Es sajnos nem
az arcsokkentes jellemzo, hanem inkabb az emeles. Az utakrol meg nem is
beszelek mert csak felidegesitem magam.

Udv
 Gabor
+ - Re : Shell V Power ( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote :

>A fizetett reklamcikkeknek nem dolunk be ugye???
>En is probaltam. Csontszaraz tankba tanlotam 15 litert es a
>Rabaringen probaltam a kocsibol a maximumot kihozni. Semiit nem
tapasztaltam


Mar tobbszor lefutott a listan, hogy az emlitett uzemanyag KIZAROLAG
hoszabb tavon igenybevett motoroknal ( > 100e km) es rendszeres hasznalat
utan fejti ki aldasos tevekenyseget. Hogy a benne levo adalek mit csinal,
hadd ne irjam mar le megegyszer, viszont az tenyleg marketing, hogy MINDEN
autoba V-Powert. Teny, hogy egy uj kocsin semmit nem veszel eszre belole,
de egy regin sem, ha csak 1x tankolsz belole. En kb. azota hasznalom, hogy
megjelent a 95 -os V-Power, 4-5 tankolas utan kb. 1 literrel csokkent a
fogyasztasom, es erezhetoen jobban kezdett huzni a kocsi, utanaszamoltam,
megeri az a plusz 10 ft. literenkent, mar csak a megtakaritas miatt is.
Tesztek is igazoltak, hogy hosszu tavon tenyleg bejon, de csak hasznalt
motornal.

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - Elado Renault 5-os (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1990-es Renault 5-os elado. 1100 cm3, piros, toresmentes, jo allapotu.
Benne: riaszto, SONY CD-s radio.
Iranyar: 550.000.- forint
Erdeklodni: 30-9 711 706
email: 

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS