Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 760
Copyright (C) HIX
1998-05-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 CD-k Eladok! (mind)  3 sor     (cikkei)
2 Monkey 3. (mind)  11 sor     (cikkei)
3 Re: C-64 jatek wanted! (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Re: Simcity for OS/2 (mind)  46 sor     (cikkei)
5 Re: Total Annihilation (mind)  99 sor     (cikkei)
6 4 Nude Girls In A House Cams Everywhere 51023 (mind)  13 sor     (cikkei)
7 k6-gamak (mind)  7 sor     (cikkei)
8 Re: Forsaken (mind)  42 sor     (cikkei)
9 Incubation (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Eszrevetel! (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Diamond Viper (mind)  20 sor     (cikkei)
12 Bocs (mind)  14 sor     (cikkei)
13 Re: Goblins 4 - Woodruff (mind)  15 sor     (cikkei)
14 Re: Windows98 (mind)  20 sor     (cikkei)
15 Re:Total Annihilation (mind)  135 sor     (cikkei)
16 Re:TA (mind)  20 sor     (cikkei)
17 Re:OS/2 jatekok (mind)  16 sor     (cikkei)
18 Pizza Tycoon kerdes volt (mind)  24 sor     (cikkei)
19 S II (mind)  17 sor     (cikkei)
20 Re: Diablo (mind)  15 sor     (cikkei)
21 MAD TV wanted (mind)  6 sor     (cikkei)
22 Valasz! (mind)  31 sor     (cikkei)
23 Windows98 (mind)  5 sor     (cikkei)
24 Sziasztok TA jatekosok! (mind)  33 sor     (cikkei)
25 Life & Death 2 oszegzes... (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - CD-k Eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Unreal, Forsaken, World Cup 98, Motorhead, Redline Racer, Incoming,
Starcraft, Fighting Force, Ultim@te Race Pro, Rebellion, Hellfire, stb....
------------------------
+ - Monkey 3. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eppen elkezdtem a Monkey 3-mal jatszani, es maris elakadtam:
Amikor a fodrasz kalozt kihivom ronkot dobalni, mindig vesztek. A Guru ujsag
itt valami kis csalasrol ir. Ha tudjatok irjatok mar meg legy szives!

Koszi!

	Sziasztok !

			Soma
+ - Re: C-64 jatek wanted! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Menj el a http://come.to/dohi.hu -ra, szedd le a listamat, aztan
beszelhetunk ;-)

Dohi
http://come.to/dohi.hu
+ - Re: Simcity for OS/2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [United States] irta:

 >> Felado :  [Hungary]
 >> Temakor: OS/2 -es jatekokat keresek... ( 7 sor )
 >> Idopont: Mon May 25 11:53:13 EDT 1998 JATEK #756
 >> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 >>
 >> Hali!
 >>
 >> Erdekelne nehany normalis, OS/2 alatt futo jatek.
 >> Pl.: SimCity for OS/2,...


 HJ>             Ez inkabb a mokaba valo
 HJ> nem?

Why???

Van ilyen.  Itt vigyorog a polcon, egy CD-n.  Meg meg rengeteg shareware
jatek.  Egy OS/2 jatekokat tartalmazo CD-t vettem (1200 Ft-ert) es  azon
van rajta, mint bonus track a full SimCity/2...

Ezen  kivul van nehany olyan stuff, ami _CSAK_ OS/2 alatt letezik es nem
is gyenge eresztes:

Planets, Avarice, B.U.G.S., Enterpreneur, Galactic Civilizations, stb...

Ezek native OS/2  cuccok,  nem  leteznek  mas  plattformon.  Az utolso a
Masters of Orion 2-vel vetekszik...   Sajnos  nem  tudtam  meg  megvenni
egyiket sem, mert az alacsony kereslet miatt a boltok nem hoznak be OS/2
stuffokat.   A  demokat  teszteletem  (mindhez  van),  es  jok.  Ha kell
valakinek, az OS/2 Times (ujabban net.Times) CD-ken  van.   Ha  kell,  a
http://openblue.telnet.hu -rol elindulva minden infot megtalalsz rola.

Ezen  kivul:   egy  kis  kiegeszito  progi  segitsegevel a Quake 2 nativ
OS/2-es programma alakithato.  Ezt  csak  a  demon  probaltam ki, mert a
gepemben sem 3d gyorsito, sem MMX proci nincs, igy mind a  W95-os,  mind
az  OS/2-es  verzio  elvezhetetlenul  szaggat,  de  akinek eleg jo a vas
hozza,  megoldhatja.   A DOS-os jatekok ugy 95%-a valtoztatas nelkul fut
OS/2 alatt, a Windos-os  (3.xx)  is,  a  W95-osoket most tesztelik, hogy
melyiket erdemes/lehet atalakitani.

--
Hali                                            SaGa
  , 
  SANDOR Gabor, A Magyar TeamOS/2 tagja
+ - Re: Total Annihilation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
>>A jatek 97 vege fele jelent meg, es a megjelenese eltelt 7 honap
>>ellenere toretlen nepszerusegnek orvend. Kulfoldon :(
>En ebbol nem vettem eszre semmit. A KALI-n jatszak ugyan de egyszerre meg
>nem lattam 30-40-nel tobbet jatszani. Amikor a Descent serveren 300-350
>resztvevo nem ritkasag. A Warcraft2-t is kb. ennyien jatszak nem beszelve
>egyeb servereket.
Nem csak egy helyen kell nezni, mert en pl. kapasbol tudnek mondani tiz
masik szervert. A lovoldozos jatekok pedig mindig nepszerubbek voltak a
strategiai jatekoknal. A warcraft2-ot pedig ha jol emlekszem, csak
kali-n
keresztul lehet internetes jatekra birni, erthetoen tobben vannak ott.

Nem sok olyan jatek van, amelyiknek sajat site-ja napi hirekkel,
brutalis forgalmu levlistakkal rendelkezik 7 honappal a megjelenese 
utan is (http://www.totalannihilation.com). 
Na es ott van a rengeteg nemhivatalos site is, hogy csak a 
legnagyobbakat emlitsem: http://www.annihilationcenter.com, 
http://www.annihilated.com. Ez utobbi egyebkent a legjobb TA-val 
foglalkozo site, tobb levelezolistaval, amelyeknek szinte 
kovethetetlenul nagy a levelforgalmuk. (ja es valaki erdeklodott
cheat-ek utan; itt lehet talalni egy listat)
A kisebb "magan" TA site-okat meg sem probalom felsorolni, eleg ha 
annyit mondok, hogy az annihilated-en van egy 50-es toplista, onnan 
lehet valogatni.

>Megis ne hidd, hogy kotozkodeskent irom le ezeket a sorokat. 
Nem hiszem, mert sokkal jobban szeretem masok velemenyet olvasni egy-egy
jatekrol mint allandoan a "mit kell csinalni az x jatek y palyajan"
tipusu kerdeseket olvasgatni. 

>Inkabb kivancsi lennek mit ertesz az alabbi sorok alatt ? :
>>Vagyis aki a Red Alert-ben megszokott "swarming" "strategiaval"
>>probalkozik egy gyakorlott ellenfel ellen (magyarul epit egy rakas
>>mammuttankot es legazolja a masikat), az igen gyorsan pofara eshet.
>A legtobb eddig jatszott startegiai jatekban engem leginkabb az zavart,
>hogy csak a nevuk strategiai de jo startegiaval ritkan lehet komoly 
>eredmenyt elerni. Eredmenyt, ahogy azt Te is irod, a mennyiseggel lehet 
>elerni, kevesbe a minoseggel. Kivetelek persze vannak.
>Latszik egyebkent, hogy nem eleg sokat jatszottal a C&C-vel, hiszen a
>mammuttankok nagyon rossz hatasfokkal bevethetoek. Akkor mar sokkal jobb
>ha mindjart epitesz az elejen 5 gyalogost es kilovod a kis eromuvet amit

Na igen akkor mar ket strategia kozul lehet valasztani: rushing vagy
swarming. (rushing: az ellenfel lerohanasa nagyszamu olcso egyseggel a 
jatek elejen, amikor meg nincs kiepitett bazis = 5-10 perc jatekido) 
Valahogy ezek miatt erzem ugy hogy a Red Alert strategia tekinteteben 
nem tul eros. A mammuttankok sajnos olyan "joker" egysegek
amelyek ellen mind a gyalogos, mind a legi tamadasok szinte
hatastalanok. Arrol ne is beszeljunk, hogy mennyire egyenlotlen a ket 
oldal. Ezek miatt hamar "kiszerettem" a red alert-bol, kb. egy evig 
warcraft 2-t jatszottunk a haverral. Mondjuk ott meg a lovagok/ogrek 
voltak a mammuttankok megfeleloi, de pl. a varazslok vagy a robbantok 
nyujtottak meg egy-ket strategiai alternativat. Meg a ket oldal se 
volt annyira kiegyensulyozatlan.

>ember legelsokent epit. Vagy epitesz egy nagy rakas sima panzelost, vagy
>szovetsegeskent sok kis gonosz pancelost, ezek baromi gyorsak is.
>Hogy van ez a TA-ban ?
Szerintem nem sok ertelme volt kis tankokat epiteni, a kisebb tuzerejuk,
a legi tamadasok elleni vedtelenseguk miatt, na meg amiatt hogy a
gyalogosok
ellen sokkal kevesbe voltak hatasosak mint a mammutok. Ez persze IMHO.
A TA-ban a nagy szamu egyseg miatt rengeteg alternativa all elotted. A
3d terep nyujtotta lehetosegek, a radarzavaras lehetosege, az egysegek
tapasztalata mind mind olyan elem ami kozelebb viszi a TA-t a "valodi" 
korokre osztott strategiai programokhoz. Es nem sok olyan program van
ahol a legfejlettebb egysegek kifejlesztese utan meg mindig megmarad a
gyengebb egysegek letjogosultsaga. 

>En kiprobaltam, egy demo verziot, de az nem igen nyerte meg a
>tetszesemet.
Kar. Ezzel nehez vitatkozni, nem tetszik es kesz. 
De szerintem ne iteld meg beepitett kuldetesek alapjan. Ha az egy 
jatekos mod alapjan itelnenk meg a jatekokat, akkor hol lenne most mar
pl. a Quake? Egy valos ideju strategianal, IMHO az a lenyeg hogy
milyen sok lehetoseget tud nyujtani ahhoz, hogy ket (harom, negy...tiz)
ember egy jot jatszhasson. Ezert en tobbre becsulok egy jobb utkereso
algoritmust, vagy egy jo iranyitasi rendszert, mint azt hogy mit alakit 
a gep skirmish modban, mivel ez nem igazan befolyasolja a jatek kozben 
hasznalt vulgaris kifejezesek szamat, mig az elobbiek segitenek
elkerulni
azokat :)

>Viszont multkori irasod felkeltette ujra az erdeklodesemet. Nem lenne
>rossz,
>ha meg egy kicsit irnal a TA-rol. Lehetosegek, taktikak. A Computer Bild
Igy tervezem, de a jatek tobbi olvasoja mar biztos unja ezt az egeszet, 
ezert inkabb a TA oldalakon.

>>Akkor majd talan a TA oldalamon folytatom (100k
>>szoveget saccolok :)
>Ha tenyleg van ilyen, szivesen megneznem. Mi a cime ?
Hat meg messze van a megvalosulastol, de rengeteg otletem van. 
Talan ha lenne egy gondolat-html konverter...  :)

>na pa´
>medve
Andreas
+ - 4 Nude Girls In A House Cams Everywhere 51023 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://users.cybermax.net/~cristy22/

    =======ALL FOR FREE=======

YOU HAVE TO SEE THIS TO BELIEVE IT.
4 HOT COLLEGE GIRLS LIVING IN A HOUSE
WITH CANS IN EVERY ROOM INCLUDING
THE SHOWER. THE CAMS ARE ON 24 HOURS
AND THERE IS ALSO A CHAT ROOM SO YOU
CAN TALK TO THEM TOO...

      http://users.cybermax.net/~cristy22/
      http://users.cybermax.net/~cristy22/   :*B
+ - k6-gamak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hali!

	Ha erdekelnek az infok egy csomo mas proci tipussal talalsz
leirast rola a www.vein.hu/~keszeib cimen (az angol verizon).


	Balazs
+ - Re: Forsaken (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
> A fenti programhoz keresek cheat-et.

Akkor problad ki ezt:
Forsaken hex level cheat

The saved game files are in the SAVEGAME folder under the folder that
Forsaken is installed into. The saved game data is in the files named
SAVExx.SAV where xx is the save slot the game was saved into.

To access any level of the game use a hex editor to change the level
name which starts in the ninth decimal position of the file. You may
have to overwrite the end of a longer level name that was there
previously with binary zeros. For example, Using a level 3 saved game
file to skip to level 4, you would write "thermal", then 1
byte of
binary zeros to overlay the last byte of "nps-sp01". Also,
depending
on which level the saved game actually is and which level is desired to
be accessed, one or more bytes of binary zeros may need to be added or
deleted from the end of the level name entered. For instance, when
"capship" was written over "fedbankv", one byte of
binary zeros had to
be added for a total of two bytes of binary zeros, before the level
would load. The following lists the level names of the game:

1  = vol2
2  = asubchb
3  = nps-sp01
4  = thermal
5  = fedbankv
6  = pship
7  = spc-sp01
8  = bio-sphere
9  = nukerf
10 = capship
11 = space
12 = high
13 = military
14 = azt-sp01 (last regular level)
15 = azchb (secret level?)
					bye, mutt.
+ - Incubation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
Teljes bizonyossaggal meg szeretnek gyozodni arrol, hogy
melyik Incubation (RIP-elt) verzioval jatszok.
A jatek indulaskor Wilderness Mission-t ir ki, de a jatek
fomenujenben mar Time is running out-ra hivatkozik.
A poen, hogy a jatek konyvtaraban talalhato readme.txt
az eredeti Incubation leirasaval egyezik meg.

Az biztos, hogy nem az eredeti Incubation, de akkor mi lehet?
Talan segit, hogy az elso palyan ket Ghore'Ther allja kezdetben
utunkat.
Vannak uj szornyek de kiba..tt palyak.
Mondjatok meg mar, hogy mivel jatszok.
			bye, mutt.
+ - Eszrevetel! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
 Elveszetek a JATEKba kuldott leveleim a nagy kiberterben, de
nem halok bele.

Mas. Offtopic felig.
Keresem a CyberStorm2 jatek Paradigm-os valtozatanak hibamentes
22-es filejat, vagyis a cstorm2.c22-t. Lehet, hogy meg masikra is
szuksegem lesz majd, de nem tudom a tobbit leellenorizni CRC hiba es
Solid archive miatt.
Akinek megvan, az ne kimelje magat es azonnal kuldheti a 
mailto: cimre, de tobb jelentkezo eseten 
egyeztessunk.
					bye, mutt.
+ - Diamond Viper (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nos, nekem a games az elejen megkerdezte, hogy van e installalt 3Dfx
kartyam. En is kivancsi voltam, hogy mit tud a Riva-val, ezert kapasbol azt
mondtam neki hogy nincs.
Szerintem a sebessege elfogadhato volt, mar szerintem a konzolbol kell egy
kis fenyerot allitani, mert a Monsterhez kepest sokkal sotetebb a kep. A
minoseg "szinte" mar-mar u.a. , annyi kulonbseggel, hogy nem olyan szep az
elmosas.
Ja, ados maradtam meg a geppel:
MMX233, 64MB SDRAM, Diamond Viper V330, Diamond Monster 3D.
Meg kell mondanom hogy meg ezen a kutyun is neha szaggat egy kicsit......


Udv.:
Laci

E-mail: 
WEB: http://www.szabinet.hu
UIN: 858696
+ - Bocs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi..

Ha valakinek szurja a szemet hogy a 759-ben 3-szor egymasutan szerepelek
csak annyit hogy a HIX szervernel volt valami gubanc mert allandoan
hibauzenetet
kuldott hogy ilyen hogy  nem letezik.
Szoval a tema lezartnak tekintendo legalabbis az en reszemrol .Ja, nem is
tudom
mirol kellene vitazni!

Udv
Tom

30/953-843
+ - Re: Goblins 4 - Woodruff (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...
>Hello,
>
>Nagyon régóta keresem a Goblins sorozat 4. részét. Azt hiszem Woodruff az
>alcíme. Minden formában érdekel (használt gyári vagy írott CD).
>Ha valaakinek van ötlete, hol szerehetném meg, akkor légyszi írjon.
>
>Köszi,
>
>                                        Greg


Csatlakozom az elottem szolohoz !!!!!!!!!!!!!
En is kerem szepen !!!!!!!!!!
Udv: 
+ - Re: Windows98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 29 May 1998 21:33:30 EST, HIX JATEK wrote:

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re: Windows98 ( 15 sor )
>Idopont: Fri May 29 09:04:56 EDT 1998 JATEK #759
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
 wrote:
>> Ha erdekel valakit a Windows98 es mas egyeb full jatek,kerjen...
>
>Engem erdekelne az a Window98 nevu jatek! :)
>Biztos vmilyen szimulator jatek. Esetleg nem ez az a verzio, amelyik
>szimulalja a nem letezo hibauzeneteket.

A Win98 nevu jatek tamagocsi szimulator, es nagyon elterjedt. nem
ismered?


Bye !
Szirty
+ - Re:Total Annihilation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Medve!

On Fri, 29 May 1998 21:33:30 EST, Medve wrote:

>>A jatek 97 vege fele jelent meg, es a megjelenese eltelt 7 honap
>>ellenere toretlen nepszerusegnek orvend. Kulfoldon :(
>En ebbol nem vettem eszre semmit. A KALI-n jatszak ugyan de egyszerre meg
>nem lattam 30-40-nel tobbet jatszani. 

Akkor esetleg nezz be az Mplayerre! :-)

>A legtobb eddig jatszott startegiai jatekban engem leginkabb az zavart, hogy
>csak a nevuk strategiai de jo startegiaval ritkan lehet komoly eredmenyt
>elerni. Eredmenyt, ahogy azt Te is irod, a mennyiseggel lehet elerni,
>kevesbe a minoseggel. Kivetelek persze vannak.

Ez nem feltetlenul van igy, plane nem a Total Annihilationban.
Profi jatekosokra ertve.
Mert egy kevesbe gyakorlott jatekosnak nem sok eselye van egy
gyakorlottal szemben. Ennek legfobb oka az, hogy iszonyu nagy
gyakorlatot igenyel az epetkizesnek es az eroforraskitermelesnek a
leheto leggyorsabb kiepitese.
Mindez amellett, hogy a ezzel parhuzamosan egy jo eros vedelem is
kiepuljon.

A jatek azon allhat vagy bukhat, hogy ki kepes gyorsabban tobb
nyersanyagot produkalni. Hiszen ha valaki kevesebbet termel mint a
masik, akkor a merleg szep lassan felbillen.
A Red Alertben valoban jellemzo az, hogy a mennyiseg gyoz. Epp ez az
egyik oka annak, hogy a C&C-t sokkal tobbre tartom. A Red Alertben a
C&C-ben levo egysegek mennisegenek tan a fele van meg. (A C&C-ben
sokkal tobbfele egyseg van) A RA-ben a kulonbozo egysegek is alig
ternek el egymastol. 
(Gondolok itt arra, hogy pl. a C&C-ben nehany Stealth tankkal eleg jo
kis meglepeteseket lehetett okozni)
Ez az oka annak, hogy az nyer aki nagyon sok egyseggel le tudja rohanni
a masikat.
A Total Annihilation ennel _sokkal_ sokretubb.
Egyik (csak az egyik) oka ennek, hogy meg a RA-ben kb 20-25 fele egyseg
van, addig a TA-ban kb 153! (alapbol).

Egy jol megszervezett vedelem ellen a szelsosegesen sok egyseg se
mindig tud gyozedelmeskedni.
Erre mar tobb elo pelda is volt. Pl. amikor ellenfelem arra hajtott,
hogy nagyon sok Hawk-ot keszitett, es azzal probalt leverni. Nagyon
sokat csinalt (minimum 60-70-et).
Viszont nagyon eros legvedelmem volt.
(Ha kesobb varatlanul csinalt volna ugyanennyi Bulldog-ot, akkor
valoszinuleg nekem vegem :-)

>Latszik egyebkent, hogy nem eleg sokat jatszottal a C&C-vel, hiszen a
>mammuttankok nagyon rossz hatasfokkal bevethetoek. 

A C&C-ben nincs mamut tank. RA-ban van ha jol emlekszem :-)

>Hogy van ez a TA-ban ?

Az ellensegnek lehet meglepeteseket okozni!
Ennek eleg sok modja van. Fantazia kerdese.
Pl.
Ha a palyan sok viz is van, akkor 5-8 tengeralattjaroval es egy radar
jammer hajoval szepen be lehet szivarogni az ellenseg kikotojebe es jo
nagy pusztitast lehet veghezvinni.
Elotte persze nem art felderiteni, mert ha van 10 Torpedo launchere
telepitve, akkor erre semmi esely.
Vagy ha nincs Radar jammer hajo, akkor a tengeralattjarokrol el lehet
vonni a figyelmet 5-6 folottuk mozgatott repulovel (repulok kijelol,
Guard, tengeralattjarora ramutat).
Latja a radaron oket, de nem tudja megkulonboztetni a repuloket a
tengeralattjaroktol, odamegy megnezni, es latja a repuloket (a
tengeralattjarokat persze nem, mert viz alatt vannak). tehat a
tengeralattjarokrol meg ekkor sem tud (hacsak nem sejti a trukkot
abbol, hogy a repulok egy lassan mozgo pont folott koroznek)
A tengeralattjarok tehat csak az utolso pillanatban buknak le, amikor
mar remelhetoleg keso.
Persze 5 tengeralattjaroval nem lehet az egesz bazisat tonkretenni, de
gondot okozhatunk neki a tamadassal.

De ez csak egy pelda volt a sok lehetoseg kozul.

Amikor ket jo jatekos kerul ossze egymas ellen, akkor szokott gond
lenni, ha 40 percig mindketten csak epitkeznek veggazzal, es csak a
vegen csapnak ossze.
Ez olyankor fordul elo, amikor az egyik fel a masikat mindig globalisan
akarja egycsapasra elpusztitani. Az ilyenekbol lesznek a 3-4 oras
kuzdelmek, amik akar unalmasak is lehetnek...

Amennyit eddig multiplayerben jatszottam, azt a kovetkeztetest vontam
le, hogy rogton a legeslegelso pillanattol fogva meg kell neheziteni az
ellenseg eletet!
Igyekezni kell meglepetest okozni, folyamatosan tamadni kell (ameg van
arra realis esely, hogy az o vesztesege lesz a nagyobb)
Es SOHA nem szabad tetlenul nezni, vagy varni, hogy ez vagy az
elkeszuljon. Soha nem szabad hagyni, hogy a nyersanyag elerje a
maximumot, es arra is torekedni kell, hogy lehetoleg minimum felett
legyen (optimalis termeles/kiaknazas).

>En kiprobaltam, egy demo verziot, de az nem igen nyerte meg a tetszesemet.

Elso benyomas. Az a tapasztalatom, hogy ugyanilyen elso benyomas miatt
nem ismertek meg nagyon sokan!
Sok emberrel talalkoztam, aki mondta, hogy egyszer probalta, de nem
tetszett neki. Hat eroltetni nem kell, azt nem mondom, de nem szabad
hinni az elso benyomasnak a Total Annihilation eseteben! Ezt komolyan
mondom!
Hihetetlen lehetosegek vannak benne!
Es igazi ereje Multiplayer modban van :-)


>Viszont multkori irasod felkeltette ujra az erdeklodesemet. Nem lenne rossz,
>ha meg egy kicsit irnal a TA-rol. 

Csatlakozom. Es en is nagyon szivesen irok rola!

>Ha tenyleg van ilyen, szivesen megneznem. Mi a cime ?

Ha Andrease kesz lesz, en is szivesen olvasom (mint mar azt emlitettem,
hiszen az itt megjelent irasabol itelve ertekes mondanivaloja lesz)
Viszont letezik egy masik magyar nyelvu Total Annihilation lap,
meghozza 1998 Jan 18.-a ota.
Azota otszor frissult, stb.
Addig is nezd meg azt. A cim:
http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html

Van benne nehany (szam szerint 34) strategiai es egyeb tanacs is,
amiket persze nem kell keszpenznek venni, hiszen szinte mindegyik
alkalmazhatosaga a pontos korulmenyek tol fugg, meg neha a szerencsetol
is :-)

Ui: A lap ma este frissul, ugy, hogy 640x480-ban is "elvezheto"
legyen..


Bye !
Szirty
+ - Re:TA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Zsolt!

On Fri, 29 May 1998 21:33:30 EST, Zsolt wrote:

>Volna egy kerdesem!
>Nincs egy leirasa valakinek a TA-ban letezo csapatokrol
>fegyverekrol? Olyasmi ami azt is megmutatja, hogy melyik harcos
>mit tud!

Epp most (de mar korabban is) irtam:
http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html

Ha megnyomod az egysegek feliratu gombot, akkor ott megnezheted a
(alap) jatekban szereplo _osszes_ egyseg kepet, es nehany tulajdonsagat
(kb 160 egyseg).
Jo bongeszest... :-)


Bye !
Szirty
+ - Re:OS/2 jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Peter!

On Fri, 29 May 1998 06:10:53 EST, Peter wrote:

>Felado :  [Hungary]
>
>Nagy lelegzet vetelu jatek csak talan ketto: SymCity es
>valami Galactic Civilization. Nem nagy felhozatal, de hat igy jar,
>akinel az op.rendszer a lenyeg, nem az alkalmazas. 

Fogalmazzuk egy kicsit at: Igy jar, akinek az oprendszer a lenyeg, nem
a jatekok :-)


Bye !
Szirty
+ - Pizza Tycoon kerdes volt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 Tok felesleges cheatelni... Ha penz kell, keress valahol egy kereskedot,
aki olcson adja a fegyvereket, majd egy masikat, aki dragan veszi. Csak
repkedni kell ide-oda, es harom nap alatt gennyesre keresed magad.
 Receptek? Az eredetiekkel ne probalkozz :))), altalaban nem nagyon
komaljak.
 Persze sok fugg attol, hogy hol indulsz. Parizsban szinte mindegy, mit
hordasz ossze, megeszik - probald ki, pakolj ossze minden piros hozzavalot
egy haromkilos pizzaba, add az onkoltseg felett 9 egyseggel... Na, ez mashol
nemigen mukodik, talan az amerikaiak a legfinnyasabbak.
 En ugy szoktam jatszani, hogy megcsinalok 10-15 stabil, magas tetszesi
indexu :) receptet, a tobbit meg gyakran cserelgetem attol fuggoen, hogy epp
mi a divat. A varoslakok eltero izlese miatt eleg nehez lenne tuti
recepteket leirni...

Mas... egyszer lattam egy FIFA Championship MAnager 2 nevu programot.
Mostanaban ezt nem talalom, helyette van egy halom 97/98-as foci-jatek. Nos,
ezek mennyiben manager-jelleguek? A joystick-gyilkolas nem igazan az en
mufajom, nem akarok mellenyulni...

       Minden jokat

                                  NAgy LAszlo
+ - S II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !
> Megtudná valaki mondani, hogyan lehet a vitorlas hajokat munkara 
> fogni???

Ha jol tevedek (Regen settlerseztem) a hajo a kovetkezo keppen muxik:
Epitesz egy kikotot, meg hajot, ez gondolom megvan. Aztan a kikotoben
inditasz egy expediciot, ehez kell egy csomo deszka meg ko. Ha megvan, 
berakodik a hajo, es indulasra kesz. Ilyenkor tudsz adni neki Fo
utirany, aztan elkezd kavarni. Ha talal olyan helyet, ahol kikotot 
tud epiteni, ott kikot. Ha tetszik, lehorgonyzol (ha jol emlexem) es
felepit ott is egy kikotot. Na ezutan Ha ehez a kikotohoz tartozo
teruleten szukseg van valamire (pl. deszka, de csak a masik kikotonel
van) akkor a hajok automatikusan elindulnak. Egyebkent a Hajokezeles az
egyik legszarabbul megcsinalt resze a programnak, en mindig a hajamat 
teptem. A lenyeg tehat, hogy ket kikoto kozott ugy mukodik, mintha egy
csonak/serpa/szamar lenne. Iranyitani nem igazan lehet.
Bunny
+ - Re: Diablo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Bander!

De novekszik a tapasztalat, csak mivel a jatek elejen igen
piskota ellenfelek vannak igen keves XP-t kapsz ertuk.
Valamint minel nagyobb szintu vagy annal tobb XP kell egy
kovetkezo szint eleresehez. Igy kicsit ritkabban ugrik
szintet a karakter.
Mas.
Nem tudtok arrol valamit, hogy ha szerda este 6 orakor
megyek oda a kocsmaroshoz az ad valami speci italt? Ezt
valamelyik Diablo oldalon olvastam. De lehet, hogy csak
kamu?

Udv
Energy
+ - MAD TV wanted (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

 MAD TV wanted! Aki tud, kerem segitsen. Leveleket magancimre varok.
 Koszi mindenkinek.

                                              Tracker
+ - Valasz! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
 wrote:
> Ha erdekel valakit a Windows98 es mas egyeb full jatek,kerjen...
> Üdv:Morder
Engem erdekelne az a Window98 nevu jatek! :)
Biztos vmilyen szimulator jatek. Esetleg nem ez az a verzio, amelyik
szimulalja a nem letezo hibauzeneteket.
Nalam meg ilyet is letudtam erni, hogy Office97 telepitesekor kiirta,
hogy a  "\WinNT\System" es az "\OS\Profiles\..." eleresi utvonalak
ervenytelenek. Win98 alol ezek tenyleg ervenytelenek is, igy tenyleg jol
szimullja az NT-t!!
Koszi, de talan megsem erdekel az a Windows98 Full jatek.
Majd kesobb esetleg.
bye, mutt.

Valasz:
Azt hiszem,hogy neked nincs jobb dolgod,csak az hogy masok irasait
kritizald!
Jo lenne,ha az ehhez hasonlo leveleidet megtartanad magadnak,es nem
irogatnal be a Hix jatekba foloslegesen.
Nem kell ide semmi fele folosleges flame.
Ha nem tetszik a megfogalmazas vagy nem tudod felfogni,akkor nekem irj
levelet maganban.
Ezentul maskent fogom megfogalmazni leveleimet a hozzad hasonlo emberek
miatt,hogy biztosan ne tudjatok belekotni.
Amugy mielott kritizalnal masokat,neked kellene megtanulni helyesen irni:
"Nalam meg ilyet is letudtam erni"
"bye, mutt."
Ha jol tudom,a tulajdonneveket Nagy betuvel szoktak irni.

Udv:Morder
+ - Windows98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Akit erdekel a Windows 98 vegleges verzioja,es full jatekaim,kerjen
reszletes listat.
pl:Unreal,Forsaken,Motorhead,Redline Racer
Udvozlettel:Morder
+ - Sziasztok TA jatekosok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Egy kerdes a TA otodik szintjehez (pajajahoz). A teruleten
mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
azonban semmit sem tudok vele kezdeni csak szetloni!

Esetleg gyorsabban kel nyernem?

Szoval kellene segitseg! Ja az is jo lenne, ha lenne valahol egy
leiras, hogy mi micsoda. Tehat melyik robot tank vagy barmi mire
jo. Peldaul hogyan lehet elerni, hogy a gyartorobotok a szetlott
tankokat osszeszedje, de ne egyenkent, hanem ha beallitom akkor
folyamatosan? Azt latom, hogy a javitasokat tudjak folyamatosan
csinalni!

Masik kerdes: Hogyan lehet atomcsapast merni? Felepitem a silot
es a siloban a raketara klikkelek akkor megjelenik mellette egy
szam a mutato celkereszte valtozik, de nem lovi ki a raketat.


Szoval tud valaki segiteni!


Koszi.
Zsolt.

> -----------------------------------------------------------------
---------------------
Miseta Zsolt
http://www.theoffice.net/holiday98/
http://ourworld.compuserve.com/homepages/miseta_zsolt/
E-mail cimek:  , 
+ - Life & Death 2 oszegzes... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek!

Szetkuldtem, feltoltottem az L&D2-t!
Akinek meg kerte, de nem kapta meg, azoktol bocs,
es jelentkezzen!

Bye:
   Norbi
---------------------------------------
Szilagyi Norbert



AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS