Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 749
Copyright (C) HIX
2000-05-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 automata traffipaxok (mind)  22 sor     (cikkei)
2 auto-fenyezes (mind)  14 sor     (cikkei)
3 Re: Bravo 1.4 sx (mind)  10 sor     (cikkei)
4 CGonci Alfaja (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Re: traffipax lista (mind)  13 sor     (cikkei)
6 Fiat Tipo Elado (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Buntik (mind)  49 sor     (cikkei)
8 Hasznalt kocsik (SK) (mind)  17 sor     (cikkei)
9 Leggyorsabb dizel (mind)  15 sor     (cikkei)
10 Gyertya - heeelp (mind)  7 sor     (cikkei)
11 Re: traffipax lista (mind)  19 sor     (cikkei)
12 Re: KEDVEZMENY: kb 15% a WEB-Autosboltban! (mind)  3 sor     (cikkei)
13 Fiat Brava 1.4sx segitseg (mind)  9 sor     (cikkei)
14 Re: ajanlolista (#748) (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Re: uj kocsi, karosszerialakatos, kereset (#748) (mind)  10 sor     (cikkei)
16 Automata traffipaxokat (mind)  17 sor     (cikkei)
17 gazdasagos fordszam.tartomany (mind)  22 sor     (cikkei)
18 utangyartott (mind)  35 sor     (cikkei)
19 fenyezes (mind)  51 sor     (cikkei)
20 1.3 E Kadett (mind)  26 sor     (cikkei)
21 Tuning (mind)  5 sor     (cikkei)
22 Karokozas szandekosan (mind)  22 sor     (cikkei)
23 Re: traffipax lista (mind)  18 sor     (cikkei)
24 Meg mindenfele (mind)  45 sor     (cikkei)
25 APEH a pech ! ...vagy megsem ? (mind)  39 sor     (cikkei)
26 RE: Pavlovi szkenneles - HOAX! (mind)  23 sor     (cikkei)
27 RE: uj kocsi, karosszerialakatos, kereset (mind)  21 sor     (cikkei)
28 RE: kereset (mind)  33 sor     (cikkei)
29 trafi lista (mind)  19 sor     (cikkei)
30 Automata traffipaxok (mind)  19 sor     (cikkei)
31 re automata traffipax (mind)  21 sor     (cikkei)
32 Re:karbigaz (mind)  24 sor     (cikkei)
33 a lengescsillapito muszeres vizsgalata (mind)  10 sor     (cikkei)
34 RE: Skoda crash teszt (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - automata traffipaxok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Haliho,

>ujabban mar az embernek pavlivi reflex szeruen kell
>szkennelni az utszeleket, annyi veszelyforrasbol lesnek ra
>penzehes szemmel:
>Automata traffipaxokat szereltek az al?bbiakban felsorolt
>helyeken l?vo k?zleked?si jelzol?mp?kba Budapest ter?let?n.

Ez a hir mar egyszer (tavaly tavasszal- nyaron (?) ) lefutott, a rendorseg
meg a teveben is cafolta, hogy igaz lenne. En meg olyan emberrol nem
hallottam, aki ilyen keszulek altal keszitett fenykepet kapott volna.
Egyebkent marha egyszeru, fel kell hivni a az autoklubot, vagy a klub
radiot, ha valaki, akkor ok biztos tudnanak errol. En egesz nap a klub
radiot hallgatom, 95.3 MHz, ez most nem reklam, csak jo infok vannak es
alig van intimbetet-reklam a musorukban. Mindig mondanak egy rakas
telefonszamot, hogy lehet adni-kapni informaciokat. De ez a
trafipax-historia csak affele remhir, szerintem. Jobban felek a
skoda-favoritoktol az ut szelen ...

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - auto-fenyezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kepzeljetek, tegnap mi tortent ! 4 es fel eves gyermekemmel eppen
hazaertem, pakolok ki a csomagtartobol, egyszercsak szalad hozzam a gyerek
es boldogan kozli, hogy "apa, le tudtam irni a nevem! " Orultem, de gyanus
volt a dolog, mondtam, hogy jol van, ugyes vagy, de hova irtad ??? Megfogja
a kezem, odahuz a kocsi elejehez, es mutatja, ide !!! Hat nem belekarcolta
a nevet kovel a motorhaztetobe ! Nem tudtam, hogy orditsak vagy ne, de
mivel szegeny nem tudhatta, el lett neki magyarazva, hogy az autokra nem
irni kell ...
Szoval hol is lehet kapni realis aron ilyen javito ceruzat metalbordo
szinben ???

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - Re: Bravo 1.4 sx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 18 May 2000 01:01:33 GMT,  wrote:

>Erdekes kocsi. Magyarorszagon 1.4-esbol csak S kivitelt adtak el.

Ez tevedes, termeszetesen lehetett kapni 1.4sx-et, konkret peldakat
tudok meg a sajat kozeli rokonsagomban is. (Miskolc & Budapest, 0
kilometeresek, markakereskedotol.)

Udv:  Zak

+ - CGonci Alfaja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Csaba!

Ha meg 1x le mersz irni olyat, hogy Te masfel 
millaert kinalt 146-on is csak "gondolkodsz",
de nem viszed el azonnal, rad kuldom a barataim 
lesotetitett terepjaroit (Mosad-1; -2; -3; n+1;).
nme1

"Know your enemy"
+ - Re: traffipax lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

I LOVE YOU TRAFFIPAX

>Temakor: traffipax ( 40 sor )
>Idopont: Mon Oct 19 11:00:24 EDT 1998 AUTO #175

Mar akkor is halal tuti volt ez a lista..........

Viszont a Petofi hid budai hidfonel vigyazni.
Kedvelt helyuk altalaban keso delutan.

Udv:

Dexter
+ - Fiat Tipo Elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali all..

Kicsit offtopic leszek, de hatha segitek valakinek...
Egy ismerosom eladta az autojat ugy hogy becserelte egy fiat tipora...
De neki nem ilyen auto kell igy eladna.. Egy arab kereskedo 650-et adna 
erte, o 680-ra tartja de szerintem 650-ert elviheti tole barki..

89-es, 1.4-es meg a gyari gumik rajta jo allapotban!!! 77e km, egy idos 
bacsie volt garazsban tartott, metalfenyes, 100% serulesmentes.. Az 
allapota olyan, hogy nem tudom elhinni hogy 11 eves autorol van szo, 
annnyira korrekt..  Mintha egy 2-3 eves auto lenne

a srac szama aki eladja 06 70 3117708

Megegyszer bocsi az offert

AntForce
+ - Buntik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Ime a buntetesi tarifak. (Egy kiadvanyban volt.)
ORFK - ORSZAGOS BALESETMEGELOZESI BIZOTTSAG
EGYES KOZLEKEDESI SZABALYSERTESEK ES LEHETSEGES KOVETKEZMENYEIK
Kivonat az egyes szabalysertesekrol szolo 218/1999. (XII.28.) Korm. Rendeletbol
.
Hatalyba lepes idopontja: 2000. Marcius 1.
Jarmu vezetese eltiltas alatt:  (birosagi hataskor)  elzaras vagy 150.000,- Ft
Sebessegtullepes:   60.000,- Ft + eltiltas  (*1)
(100 km/o alatti megengedett sebesseg tullepese a felevel [pl. 50 km/o helyett 
75 km/o], illetoleg 100 km/o vagy nagyobb megengedett sebesseg tullepese az egy
harmadaval [pl. 120 km/o helyett 160 km/o]
Elsobbseg meg nem adasa, szabalytalan elozes:  altalaban 50.000,- Ft (*1)
    hirtelen fekezesre vagy iranyvaltoztatasra kenyszeritessel: 100.000,- Ft + 
eltiltas
Vasuti atjaron szabalytalan athaladas: 60.000,- Ft + eltiltas (*1)
A kozuti kozlekedes rendjenek megzavarasa: 100.000,- Ft + eltiltas
Engedely nelkuli vezetes, a vezetes atengedese ilyen szemelynek: 100.000,- Ft +
 eltiltas (*1)
Muszaki hibas jarmu vezetese: 50.000,- Ft + eltiltas (*1)
   (hibas kormany, fek, feklampa, iranyjelzo, bal oldal elso v. hatso helyzetje
lzo lampa)
Kozuti jelzessel kapcsolatos szabalysertes: 50.000,- Ft + eltiltas (*1)
   (kozuti jelzes jogosulatlan elhelyezese, megvaltoztatasa, felismerhetetlenne
 tetele, mukodtetese      v. eltavolitasa, jelzoor allitasa)
Tehergepkocsi-forgalmi korlatozasok megszegese: 100.000,- Ft + eltiltas (*1)
Autopalya-matrica kiragasztasanak elmulasztasa: 100.000,- Ft + eltiltas (*1)
Kozlekedesigazgatasi szabalyok megsertese: 30.000,- Ft  (*1)
Vasut elzart teruleten jarmuvel kozlekedes: 30.000,- Ft
Utugyi szabalysertes: 50.000,- Ft (*2)
   (ut engedely nelkuli felbontasa, elfoglalasa, utcsatlakozas epitese, utarok 
feltoltese, utfenntartasi anyag szetszorasa, uton vegzett munka jelzesenek elmu
lasztasa, ut vagy ut mutargyanak megrongalasa, termeszetvedelmi teruleten az ut
rol valo leteres)
Veszelyes aru szabalytalan szallitasa: 100.000,- Ft
Gepjarmu-okmanyokkal elkovetett szabalysertes: 30.000,- Ft (*1)
   (menet- vagy fuvarokmany, utaslista, uzemeltetoi nyilatkozat, utazasi vagy b
erleti szerzodes hianya, szabalytalansaga, ezek vezetesenek elmulasztasa)
Ervenytelen hatosagi engedely vagy jelzes: 50.000,- Ft
Muszaki vizsgalat elmulasztasa: 20.000,- Ft
Minden egyeb kozlekedesi szabalysertes: 30.000,- (*3)
Helyszini birsagot szabhat ki:
(*1) a rendor
(*2) a polgarmesteri hivatal ugyintezoje, kozterulet-felugyelo, termeszetvedelm
i or
(*3) a rendor es egyes esetekben a kozterulet-felugyelo

Udv:
	Cocas
+ - Hasznalt kocsik (SK) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Miert ne? Akarsz uj autot vagy sem? Nem tudod eldonteni? Mi van a
> Brava-val, amit szinten a bazarban lattal? Mi van a Clio II-vel?
> Egyik sem kellett vegul?

A Brava kb. 3 orat volt a bazarban. Delben hoztak, ebedszunetben
meglattam, 3-kor mar nem volt ott.

A Clioba egy hete belemasztak oldalrol, mindket ajto horpadt,
de mivel lizingelve volt, fizet a biztosito - talan 4-6-8 honap mulva.
Szlovakiaban egy biztosito van a kotelezore, es az allami....
De azt hiszem a Cliot ugysem vettem volna meg, nekem olasz
kocsi az almom... Idealis esetben AR 156, esetleg 146, rosszabb
esetben Bravo/Brava.

Cs.
+ - Leggyorsabb dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

>> Ha az a 222 a sebesseget jelenti, es szerinted ez a max egy utcai
dizeltol,
>> akkor figyelmedbe ajanlom a BMW 3901 kobcentis dizel motorjat, amely
> Csupan az apro teny kerulte el a figyelmedet, hogy elkezdtem beidezgetni
> (copy-paste modszerrel, javitas nelkul) a regebbi irasaimat. 1998 kozepen,

Ezer bocs - mivel uj bekezdes volt es ugy kezdodott, hogy

   "Alkalmam nyilt vezetni egy 6 sebesseges (csak ezzel vagy..."

teljesen abban voltam, hogy most nyilt alkalmad... szoval bocs.

Cs.
+ - Gyertya - heeelp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

tegnap eszrevettem, hogy rossz hoerteku gyertyakat tettek
a kocsimba. Mindig 7-est vasaroltam, most 9-es van benne.
Mi is az a hoertek? Maradhat? Csereljem?

Csaba
+ - Re: traffipax lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 2000. 05. 17, 05:24:06 +0000-kor kelt leveleben:

> Az alábbi lista tuti, mivel a felszerelo cégtol jött:
> Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt
> helyeken lévo közlekedési jelzolámpákba Budapest területén.
> 
> Mártirok útja - Bimbó utca sarok

A tobbit kivagtam.

Ez egy evek ota kozkezen forgo, _valoszinuleg_ kacsa lista.
Csak azert hagytam meg ezt az egyet, mert ez ravilagit, hogy mily regi:
Martirok utja jonehany (lassan 10) eve nem letezik, ugy hivjak: Margit
korut. A Reitter Ferenc utca is gyanus...

-- 
Hali                                    SaGa
  SANDOR Gabor > a magyar OS/2 csapat tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419  210A 27F9 7270 0410 A7FA
+ - Re: KEDVEZMENY: kb 15% a WEB-Autosboltban! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

gyujtaskapcsolok

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-180-40.dial.matav.net)
+ - Fiat Brava 1.4sx segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nagyon szepen koszonom Mindenkinek a segitseget! Remelem hetvegen
sikerul megoldanom ezek alapjan a problemakat.
Koszi, es kellemes hetveget mindenkinek!

-- 
Best regards,
             Domi               mailto:
+ - Re: ajanlolista (#748) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> ki talalkozott utoljara az ajanlolistaval? Most jartam az auto.hix.com-on,
> es nem volt ott.
> Merre jarhat?

Eppen nalam van. Vagyis en vallaltam a karbantartasat. Emesztheto formara
hozas utan felteszem a webre, es megirom a cimet.

  Ed
+ - Re: uj kocsi, karosszerialakatos, kereset (#748) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mas: kotsog leszek. Valaki mondja meg annak a Pomazi uton talalhato
> karosszerialakatosnak a telefonszamat, aki olcson es jol dolgozik!

Nem erdemes. A pasas elment egy ceghez, es mar nem vallal munkat. Engem is
cserbenhagyott.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fent jelzett cimre kuldhetsz, ha kijavitod.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!  [Monty Python]
+ - Automata traffipaxokat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban
> felsorolt helyeken ...

Alljatok le !
Ez a lista - fel evenkent - futotuzkent szetszalad.
Kozben leszerelik es megint felszerelik ?
Akkor irjatok csak ilyeneket, ha odamentetek
megneztetek es meggyozodtetek arrol, hogy
valoban ott vannak.
A joszandekot elismerem, de a remhirt utalom.

> Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor
> Csillaghegyi elágazásig
Akkor mar reg golyoszoroval varna ram a hatosag
Bekasmegyeren.
--
Meszaros Geza
+ - gazdasagos fordszam.tartomany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hol lehet informaciot talalni az egyes tipusok+motorok gazdasagos
>fordulatszam tartomanyarol ?
>Ahol nincs fordulatszammero, hogyan lehetne konkretan atszamolni
>az egyes sebesseg fokozatokhoz tartozo sebessegekre ?

Ahol nincs fordsz.m., ott a km-oraban pici jelek vannak az egyes
fokozatokhoz tartozo max. sebessegeknel. Ez mar a Lada 2101-ben is igy
volt. A gazdasagos fordulatszam a nyomateki csucs kornyeken tartozkodik,
vagyis kb a max fordulatszam 2/3-anal van. 

Ezt sebessegre atszamolni ugy lehet, hogy varosban 50kmh , orszaguton
80-100-kmh, autopalyan pedig 120-130kmh. Gurulashoz 5.ben, gyorsitani
3.-ban, autopalyan esetleg 4-ben. Ez azert gazdasagos, mert igy nem fizetsz
tobbtizezret gyorshajtasert.

Szoban eleg nehez osszefoglalni, de kocsitipusonkent valtozik, hogy mit
szeret. Ezt erezni kell, hiszen nem mindegy a szelirany, az ut
lejtese-emelkedese, stb. A gazdaasagos autozas pedig a legritkabb esetben
jelent konstans sebesseggel torteno haladast. Foleg autopalyan. 

Fogash

+ - utangyartott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Rafkosok ezek a felujitok. En a lengescsillapitommal
>jartam igy Szivaknal. Minden normalis tipushoz van
>utangyartott telo 4-10 eFt per db. 4utemu Trabihoz
>csak eredeti van 18 eFt/db. Igy a felujitas sem 3-4 eFt,
>mint a tobbihez, hanem 9 eFt.
>Okos, nem?
>
>Persze szart sem ert a munkajuk. IMHO sima faradtolajat
>toltenek a teloba, es kicserelnek 3 gumigyurut.
>9eFt-ert, 8 honapig tartott.

Felhivnam a T. lista figyelmet, hogy az UTANGYARTOTT es a FELUJITOTT szavak
nem ugyanazt jelentik. 

Utangyartott pl. egy Monroe, vagy Lipmesa lengescsillapito, ami sok esetben
annyiban kulonbozik a  Renault, vagy Mercedes gyari "original"
lengescsillapitotol, hogy a Monroe ill. Lipmesa gyarban nem rombuszos, vagy
csillagos dobozba csomagoltak ugyanazt a telot. 

A felujitott ezzel szemben ugy mukodik, hogy te nem a kukaba dobod a regit,
hanem eladod mondjuk 500Ft-ert ott, ahol a felujitottat veszed. Ok a regit
szetszedik (ha menetes, es nem ugy van osszepreselve/ponthegesztve)
kitisztitjak, ellenorzik a belet (pl. megnezik, hogy a dugattyuszar nem tul
kopott, vagy deformalodott-e) kicserelik benne a kopo alkatreszeket (azt a
3 gumigyurut, meg a visszacsapo szelepeket), majd az egeszet feltoltik az
eloirt viszkozitasu tiszta olajjal. 

Az alkatresz-felujitas kulon iparagga lett, vannak nagyon jo technikak,
melyeket betartva kozel az eredeti elettartamot produkalja a felujitott
darab is. Ha viszont valaki trehany, az az uj alkatreszt sem epitene be
rendesen, tehat kar a gozert. Szvsz erdemesebb keresni a markas
utangyartottat (Bardi Auto, Q1, es tarsai, Frigyes egeszits ki!), mint a
felujitottakat.
Fogash

+ - fenyezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>De hallottam jobbat is. Ismerosom occse az ovari Opelnel (Authentik)
>dolgozik. Egy osztrak Vectrat elvallaltak kulso belso fujasra. Allitolag
>olyan 600K-s arajanlatot adtak, es meg nem volt kesz a kocsi mikor
>750K-nal tartottak. 

a kulsobelso fujasban nem a fenyezes a sok, hanem az, hogy a kocsit csontig
ki kell belezni, majd ujra osszeepiteni. A 600-bol ha 100 az anyag (kb
ennyi a segedanyagokkal), akkor 500marad rezsi oradijra. Az cirka 170
munkaora (3000Ft/o), ami egy szerelo 21 teljes munkanapjanak felel meg.
Kibontas 2 nap, elokeszites 2 nap, fenyezes 1 nap, osszeepites 3 nap = 8
nap. Mi tortenik a fennmarado 13 napban? Teljes rezsioradijjal fizetem azt
is, ha a kocsi a szerviz udvaran all?

A fenti eset 25%os ajanlat-tullepest jelent, amit nem kifizetni kell, hanem
azonnal ertesiteni a fogyasztovedelmi felugyeloseget. 

> De amit nem szabad elfelejteni:
>- minosegi anyag
Ehhez nem Opel-szervizbe kell menni, hanem Standox markakersekedohoz

>- jo felszerelétseg
magankezben is vannak vizfuggonyos fenyezofulkek

>- szakertelem (ez nem biztos)
foleg a markaszervizekben nem. A jo fenyezo kb 15eve a szakmaban van, a
markaszervizekben meg nincs is olyan, akinek 5 evnel tobb gyakorlata van...
:(

>- mindenuk felteteluk megvan a jo munkahoz:
>- szinkeveres
>- szerszamok az elokesziteshez
>- fujokamra
>- utomunkalatok

mese habbal. Sok markakereskedes/szerviz egyaltalan nem vallal
karosszeriamunkat eppen a megfelelo fenyezo hianya miatt. A szinkeveres
abbol all, hogy lehivja az eredetinek megfelelo gyari kodszamu festeket,
aztan fuj vele. Akkor is, ha az eredeti mar fakultabb...

A festek-szakkereskedok nemelyikenel viszont a kasznira helyezett
scannerrel a tenyleges autoszint allapitjak meg. Ezzel dolgozva csak a
fenyessegben lehet elteres, amihez viszont specialis (gepi)
polirozoszerekkel hozza lehet polirozni az egesz kasznit.

Szoval szvsz jo festeshez keresni kell egy jo festot, amit egyaltalan nem
biztos, hogy markaszervizben talal meg az ember. A jelolttol kerni kell
referenciakat, vagyis mutasson olyan kocsikat, amit o fenyezett. Lehetoleg
olyant, ahol nem az egesz kocsit kellett atfesteni.

Fogash

+ - 1.3 E Kadett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta:
A masik : Adott az autom, 1.3 E Kadett, karburatoros. (Pierburg tipusu.)
Jelenseg a kovetkezo. Uzemmelegen, ha leallitom ot-tiz percre, eleg nagy
gazadasra hajlando csak beindulni. Gaz nelkul csak akkor, ha azonnal
inditom (1-2 percen belul) leallitas utan. Viszont hidegen poccre mukodik.
Meg akkor is, ha legalabb egy orat allt. Hallottam valami zsirosodasrol, de
igazan nem tudom, ez mit jelent, meg hogy lehet -e rajta segiteni. Vagy
torodjek bele, induljak nagy gazzal ? :-)))
>>>>>>>>

Szerintem a motrod fulladva mukodik azt hiszem hogy igen nagy a
karburatorban a benzin nivoja, ezt kene csokkenteni, ugyanis miutan
megallitod a motrot a karburatorgol befolyik a benzin a motorba es
lefullasztja.
Miutan megallitottad a motrot szereld le a karburatort es nezz bele a
vezetekbe. Ha a benzint latsz akkor be kell allitani
a karburatort.
Masik lehetseges ok az hogy kiegett a garnitura a hengerfej es a karburator
"vezeteke" (nem tudom hogy mondjak ennek maskepp) es itt valahol falsot sziv
a motor. Ellenorizd le a tomiteseket is.
Ha valami hulyeseget irtam kerlek javitsatok ki!

Minden jot, Fekete Zoltan

+ - Tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha szeretnétek egy kissé szarkasztikus oldalt látni az értelmetlen
tuningokról, akkor ez http://www.angelfire.com/nc2/mycoffeecan/ megér egy
katiintást.

cseró
+ - Karokozas szandekosan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Teeby!

>>Azt akarod mondani, hogy kepes lennel vegighuzni
>>egy auto oldalat, csak azert mert utalod a markajat?
>>Ez eleg durvan hangzik.

>Pont arrol irtam, hogy nem tudnam megcsinalni. Eszembe jutott neha, de
>aztan nem sikerult elkovetnem ilyet meg soha.

En pont ezt nem tudom megerteni. Latsz
egy vadidegen autot es csak a markaja annyira
felboszit, hogy ilyenek jutnak az eszedbe.

Mondd mit csinalt veled ez az automarka, hogy
ellensegednek tekinted?

Szerintem szerencsesebb menet kozben csendes
anyazassal (a mutogatas mar karos az egeszsegre:)
kiengedni a gozt.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Re: traffipax lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [International]
>Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt
>helyeken lévo közlekedési jelzolámpákba Budapest területén
>Az alábbi lista tuti, mivel a felszerelo cégtol jött:

Ugyan nezz mar utana hol van ma Budapesten
Szamuely utca meg Martirok utja.

Hany eve is szuntek megezek az utcanevek?
8-10? Azota koroz ez a lista a neten.
Az AUTO-t is joparszor megjarta.

>a fonokomtol kaptam ezt a listat szerdan, nem tudom mi a valsagalapja,
Talan az, hogy a fonokodtol kaptad, mas nem.


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Meg mindenfele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Mas: kotsog leszek. Valaki mondja meg annak a Pomazi uton talalhato
>karosszerialakatosnak a telefonszamat, aki olcson es jol dolgozik!

Vig Robert
20/9294-592
Es nem Pomazi ut, hanem Pomaz.

Mar tobbszor ajanlottam, de meg senki sem
szamolt be az eredmenyrol.
> --------------------------------------------------------
Traffipax lista.

Mar elkuldtem az eszrevetelemet, miutan meg
ket peldanyban olvashattam a listat Nagy Barnabas
jovoltabol is ne'mi nyalcsorgatassal (Pavlov)
vegyitve :)

>A ceges autom meg egy Astra lett. Lehetett valasztani a
>Lizing cegnel ujat es a Megane helyett kertem ezt, mivel
>nagyon rossz velemennyel voltam az Astrarol.

Ezt nem ertem. Ha van valasztasi lehetoseget,
miert az valasztod, amelyikrol nagyon rossz a
velemenyed. Onsanyargatas?

> ----------------------------------------------------------
>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Rozsdafalo ( 21 sor )
>Több, mint egy éve volt szó a errol a "csodaszerrol"...
>Esetleg páran emlékeztek, hogy nekem sikerült egy példányt kifogni
>belole Frigyes révén.
>Nos, azóta villog szegény, az autó meg ROZSDÁSODIK.

Epp a napokban gondoltam ra, hogy erdeklodom
nalad a csodaszerkezet mukodese felol.
Ezek szerint nincsenek csodak.
De mit szolnal egy jo kis benzinmegtakarito
magnesgyuruhoz? Ha mar rozsdasodik
legalab fogyasszon keveset :)


Bocs a mai szofosasomert.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - APEH a pech ! ...vagy megsem ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok !

Tortenetem a kovetkezo :.Az egyik "neves " benzinkutnal  tankoltam a
napokban.
Fizeteskor ,mint minden rendes helyen a penz elvetelekor, foleg nagyobb
osszeg
eseteben ,szokas szamlat adni. Am en hiaba vartam az eppen penztar
szolgalatot teljesito
szoszi holgytol a blokknak nevezett papir darabot ,nem kaptam meg.
Kisebb szovaltas utan ,a pultra vagta  a blokkot nagy grimaszokkal kiserve.
Nekem sem kellett tobb ,megjegyeztem a holgy nevet es ,amig kiertem a
kocsimhoz
felhivtam a ceg ugyfelszolgalatat ,ahol elpanaszoltam tortenetem .Kozoltek
velem ,
hogy a holgy biztosan kimerult es ezert nem tudott 100%-osan a munkajara
koncentralni !!!
Ez nem semmi !!!
 Szegenykem ,talan haza kellett volna vinnem ,hogy aludhasson egy kicsit
nem ?
.Tudomasul veve a dolgot tovabb alltam.
Tegnap szinten egy  "jo hirnevu "  benzinkutnal tortent megint csak a
penztarnal a kovetkezo :
Alltunk 3 a sorban en voltam az utolso. Jon egy oltonyos banda ket rendor
kisereteben .
Az Apeh ellenorei voltak  es ellenorzest tartottak .Az egyik kutas srac
azonnal beinvitalta
mindannyiukat a raktarba .Kb 3 perc mulva elojottek az oltonyos urak
viccelodve
nagyokat humorizalva es tavoztak az epuletbol a rendorokkel egyutt.
A kutas srac jott ki utoljara a raktarbol es felemelt kezzel mutatta a
tarsanak : - Minden rendben !!!
Ezalatt a rovid ido alatt mind a harman fizettunk ES EGYIKUNK SEM KAPOTT
SZAMLAT !!!
Ez am a josag !!!


  Üdvözlettel\ Mit Freundlichen Grüßen:

                           Peter Balatincz
+ - RE: Pavlovi szkenneles - HOAX! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : Nagy Barnabas
>Temakor: Pavlovi szkenneles ( 34 sor )
>
>Haliho,
>
>ujabban mar az embernek pavlivi reflex szeruen kell
>szkennelni az utszeleket, annyi veszelyforrasbol lesnek ra
>penzehes szemmel:
>Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt
>helyeken lévo közlekedési jelzolámpákba Budapest területén.
>
>  A Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és Reitter
>Ferenc utca sarok után következo elso lámpasor.
>  Ferenc krt - Ülloi út sarok
...[snitt]

Kozismert HOAX, en mar 3 eve talakoztam vele, akkor is
korberohogtuk, most is.

Ne doljetek be minden ilyen e-mailben szaporodo hulyesegnek!
Es fokent ne kuldjetek tovabb, kulonosen ne levlistakra!

udv: VAti
+ - RE: uj kocsi, karosszerialakatos, kereset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Vagy ha valaki tud obudai vagy ahhoz kozeli lakatost, aki mindenekfelett
Pomazi utat nem tudok, Pomazt igen:
Vig Robert 20/9294-592 (ennel en nem voltam, de ajanlolistas)

>_olcson_ es elfogadhatoan dolgozik, annak is nagyon tudnek orulni...
>Viszonylag surgos lenne, maganban is plz!
>
>VAti, megmondanad a Becsi uti lakatos szamat (nem a cimet!), akinel
>a Skodadat javittattad? Koszi.

30/9597-347, Deme autocentrum, Becsi ut 240.
(http://www.extra.hu/demeautobt/)
Hasznalt kocsikkal kereskednek, de szerviz is van, ahol ezt a
baratsagos aron es korrektul dolgozo lakatos sracot talaltam.

Attol lett szimpatikus egyreszt ott a Skodasokat se nezik
alsobbrendunek (keleti kocsikat is arulnak) es a fo, hogy 10
rugoert megcsinalta a kuszobomet amire a Zahony utcaban kapasbol
50 eFt lett volna az indulo ar.

udv: VAti
+ - RE: kereset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nasfay Zoli:
>>>>>
Ezt igy ebben a formaban kisse zoldsegnek erzem. A lenyeg itt az, hogy
azonos szinvonalu munkaert van aki sokkal tobbet kap, mert szerencseje
vagy ismeretsege volt. Szoval azon tobb all vagy bukik, hogy milyen
korulmenyek kozott no fel az ember, kiket ismer, es hogy nez ki, mint
hogy mihez ert. Jo, persze, ha valamiben nagyon nagy zseni, akkor biztos
nem fog rosszul keresni, de akkor meg bosszankodhat azon, hogy van aki
10ed ennyi tudassal is megkeresi ugyanezt a penzt. Nem olyan, mint a
lakasvasar, a legkevesbe sem.

Jut eszembe, miert beszelunk megint ilyesmirol a Hix auton?
<<<<<<

A fizetesnek semmi koze a hasznossaghoz vagy a munka ertekehez,
a szepseghez, megbizhatosaghoz, stb. (Sajnos)
A fizetes attol fugg, hogy az illeto potencialisan mekkora kart
tud okozni a cegnek esetleges hutlen magatartassal. Semmi tobb :-(
Szo sincs igazsagossagrol vagy meltanyossagrol. A fizetes nagysaga
azt fejezi ki, hogy a huseged mennyit er a cegnek. Ha valaki nem
tesz keresztbe egy szalmaszalat sem, de szazmilliokat ero kapcsolati
tokeje van, gazdasagilag teljesen racionalisan kereshet annyit
mint az osszes termelesben dolgozo kollegaja egyuttveve.

Gondolj bele, ha Te tulaj lennel, ugyan miert adnal tobbet
a minimalbernel akarmelyik alkalmazottadnak is, ha nem csakis
ezert? :-( Kar ezen moralizalni csak hergeljuk magunkat.

Hogy mert beszelunk a listan errol?
Mert a jelek szerint van akit megis erdekel es mashol nem
valaszolnak neki.

udv: VAti
+ - trafi lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

>>>
Az alßbbi lista tuti, mivel a felszerelo c?gtol j÷tt:
Automata traffipaxokat szereltek az alßbbiakban felsorolt
helyeken l?vo k÷zleked?si jelzolßmpßkba Budapest ter?let?n.
....
Vege.

Hallottatok errol valamit?
>>>


Igen. Tavaly ilyenkor pont ugyanezt a listat lattuk.

Azota sem kaptam fotot.


Udv, deejaytiszy
+ - Automata traffipaxok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Mielott mindenki osszevissza talalgatasba keveredik az au-
	tomata traffipaxok ugyeben, hadd osszam meg a hallgatosaggal
	azt a TENYT, miszerint ugyanez a lista nagyjabol egy eve mar
	megjarta a magyar elektronikus postaladakat. Tovabbmegyek,
	olvastam is rola valamelyik ujsagban (ez vagy a MAK tagjai-
	nak jaro Autoselet vagy a Magyar Hirlap volt, de NEM plety-
	kalap), ahol meginterjuvoltak valami kozlekedesi fokocsogot
	(bocs, de tudjatok hogy utalom a rendoroket), es errol a lis-
	tarol is szo volt. Az urgevics semmit nem erositett es sem-
	mit nem cafolt meg, de hozzatette (termeszetesen nem szo
	szerint idezem): "tulajdonkeppen nem banjuk az ilyen levelek
	elterjedeset, mert ezeken a helyeken igy az autosok lenyege-
	sen figyelmesebben fognak kozlekedni ezentul".
	  Szoval en sem allitom, hogy ezeken a helyeken semmi sincs.
	De ne doljunk be mindennek, ha kerhetem... Udv:

							Nagyak
+ - re automata traffipax (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

En a Szentendrei uton eleg sokat mentem mar, de sehogyse 
birtam megtalalni a szerkezeteket. Viszont az M3-as bevezeto 
szakaszan a Szerencs utcai lampanal ott van a 'madareteto' a jobb 
oldalon. Es az sajna  tenyleg az.

Tenyleg, mennyit kap az ember most egy bekes varosi 57-60-ert. 
Ugyanis valami ilyenkoruli sebesseggel mentem, es jo 
szokasomtol elteroen ugy beszelgettem, hogy nem elore figyeltem. 
Es hat ott allt a zold favorit a Beke uton, ahol szokott. Mennyi 
ennek a szegeny diak tarifaja mostansag? (van ra esely, hogy 
valaki volt mellettem, mivel a szelso savban mentem, es nem 
nyomtam nagyon a gazt).

Udv

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re:karbigaz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Szerintem pont, hogy dus a keverek. Ha szegeny lenne, akkor eppen, hogy

>minden elegne. Anyiban igazad van, hogy ha annyira szegeny, hogy a
>gyulladasi kepesseg hataran alaul van akkor nem eg el, de akkor be sem
>indul az auto.

Ha folotte van, akkor sem indul be. Ha szegeny a keverek, akkor magas a
HC, ha tul dus, ergo keves a oxigen, akkor pedig a CO magas. Sajna nem
tudok gorbeket kuldeni, de ez az igazsag. Szakirodalom: Belsoegesu
motorok terveyese es viysgalata. (Egyetemi jegyzet :)

>Minden tiszteletem Fresi BaCSie, de szerintem nem tekintheto etalonnak
a
>tudasa a karburator kerdesben :-))). Erre eppen jo pelda a
talalka.:-))) Bocsi.

Nincs harag, de azota tovabbkepeztem magam elmeleti szinten, nehogy
megint ossze-vissza beszeljek.

Bye

Fresi BaCSi
+ - a lengescsillapito muszeres vizsgalata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az un. "lengescsillapito vizsgalo pad" egy-egy szazalekos erteket 
allapit meg mind a negy lcs.-ra vonatkoztatva. A kerdes: muszaki 
vizsgan milyen ertek az elfogadhato, es (pontosan) mitol kezodik a 
bukas? Van erre valami feketen-feheren leirt szabvany/szabaly? 
Egyaltalan, a vizsgan vegeznek muszeres merest, vagy csak 
megnyomkodjak az autot a negy sarkanal, oszt utnek a hasukra 
egy jo nagyot, es mondjak a verdiktet? Vizsgahelye, vizsgaztatoja 
valogatja? Hogy megy ez?

PCs
+ - RE: Skoda crash teszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Slovak Republic]

>> Pod wzgledem bezpieczenstwa Skoda okazuje sie samochodem o
>> parametrach zbli?onych do VW Polo."
>> Le tudja valaki fordítani ?
>> Kb. azt jelentheti, hogy nem olyan sokkal rosszabb, mint a VW Polo.

>A biztonsagi parameterek szempontjabol a Skoda megkozeliti
>a VW Polot.

Olyan nehez manapsag tajekozodni....
Megis, ez most jo hir vagy rossz?
Melyik Skoda?
Es mennyire kozeliti meg a VW Polo a Megane-t?
--Udv: szm

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS