Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1076
Copyright (C) HIX
2001-04-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Lambda szandi.. :) (mind)  18 sor     (cikkei)
2 trabi (mind)  19 sor     (cikkei)
3 Fiat Uno 1.0 kontra Suzuki Swift (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: Feklampa villogtatasa (#1075) (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re: buszsavban kocsival (#1075) (mind)  20 sor     (cikkei)
6 Re: Audik vs akarmiRE (mind)  71 sor     (cikkei)
7 HIX rendszam (mind)  8 sor     (cikkei)
8 kreta (mind)  13 sor     (cikkei)
9 sarfogo elol (mind)  10 sor     (cikkei)
10 mergelodom (mind)  47 sor     (cikkei)
11 Gokart II. (mind)  33 sor     (cikkei)
12 Buntetes (mind)  10 sor     (cikkei)
13 Rendorsztori (mind)  43 sor     (cikkei)
14 hutojavitas (mind)  8 sor     (cikkei)
15 magneses gyuru - mint fogyasztascsokkento (mind)  13 sor     (cikkei)
16 Re: magneses gyuru - mint fogyasztascsokkento (mind)  15 sor     (cikkei)
17 tempo (mind)  24 sor     (cikkei)
18 Re: Suzuki gumik*** HIX AUTO *** #1075 (mind)  20 sor     (cikkei)
19 Atfenyezett uj autok? (mind)  31 sor     (cikkei)
20 Tanpalya a Hungaroringen (mind)  8 sor     (cikkei)
21 Fogyicsokkentes MG modra (mind)  17 sor     (cikkei)
22 autobuszsav (mind)  18 sor     (cikkei)
23 Twingo vs Suzuki (mind)  25 sor     (cikkei)
24 [HIRDETES] Igenyes autohifi elado (mind)  6 sor     (cikkei)
25 re : m3 kapok (mind)  18 sor     (cikkei)
26 vegre (mind)  18 sor     (cikkei)
27 Re: va: Allami A8 (mind)  13 sor     (cikkei)
28 VD A8-asai (mind)  24 sor     (cikkei)
29 Re: *** HIX AUTO *** #1075 (mind)  18 sor     (cikkei)
30 Re: sarfogo (mind)  8 sor     (cikkei)
31 Re feklampa vill stb (mind)  31 sor     (cikkei)

+ - Lambda szandi.. :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 4/12/2001 +0000, you wrote:
> >megbizhatonak tartott  60e km-t futott auton ?
> >letezik hogy ettol eszik 12-17 liter kozott igencsak "takarekos" 1.8-as
> >szivomotor ?
>Valoszinuleg ez is kozrejatszik a vezetesi stilusod mellett. :)

Jahh de 1 honapja nem ultem a kocsimban mert betegallomanyban vagyok, 
baratnom jart vele parszor, nagyon ovatosan lassan vezette, igy 11.5 liter 
korulire jot ki. Szoval itt varosban a borzaszto vezetesi stilusom nem 
egesz 1 liter pluszt jelent.. en azt hittem hogy en muvelem ezt az eszetlen 
fogyasztast, de 2 teljes tankolast nem en vittem vegig, es megis alig tobb 
mint fel literes differencia volt..
Raadasul barinom akkor jart vele mikor meleg volt, en meg a leghidegebb 
teli ertekekhez mertem....
Szoval itt gaz van de nem tudom mit tegyek, ugy nez ki 70e ft korul lesz az 
alkatresz.

Ant
+ - trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 4/13/2001 +0000, you wrote:
>2. 10 ev, 30.000 km, 4utemu, most vizsgaztatott
>Mindketto garazsban tartott, jo allapotban levo,
>elso tulajtol, viszonylag uj gumikkal es fe'kekkel,
>uj aksival (csak ez 7 rugo:).
>Ha valaki tajekozott a temaban kerem irja meg.

ezt epppen tudom, apam alma egy trabant kombi. Mint mondotta gyonyoruu, 
nagy kenyelmes, tokeletes auto, ugy megy az uton minta a vizen siklana, 
iszonyuan gyors eros..
Szoval ez az alma, igy hogy csond legyen a csaladban veszek neki egyet.; 
olyna 350 koruli aron van altalaban, de ha az ember jobban korulnez alatta 
is fog lelni ilyesmit..
(bar en meg nem leltem.. :)))

(halisten a leggyonyorubb, meg legnagyobb es iszonyuan megbizhato autorol 
mely a Daewoo tico lenne mar lebeszeltem.. )

Ant
+ - Fiat Uno 1.0 kontra Suzuki Swift (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nagyérdemű!

Elsőként írok a HIX-be, és lenne egy kérdésem, melyre tapasztalt kollégáktól sz
eretnék objektív válaszokat/véleményeket kapni.
A Fiat a legolcsóbb Suzuki Swiftek árában adja újonnan az Uno 1.0 Fire-t, 45 ló
erővel, és ha jól tudom Lengyelországban gyártják. 
Vajon érdemesebb ezt venni, mint egy Suzu Swiftet? Van esetleg valakinek tapasz
talata "átnyergelésről" egyikről a másikra? Hogyan viszonyul egymáshoz a két gé
p (műszaki kialakítás, minőség, megbízhatóság, ár/érték, stb.)
Ősszel lesz esedékes a vásárlás, és nem tudok dönteni, illetve eddig csak elfog
ult véleményeket hallottam mindkét oldalról.
Köszi!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 193.91.64.153)
+ - Re: Feklampa villogtatasa (#1075) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Olyan mutyurt keresek ami, ha ralepek (folyamatosan) a fekpedalra,
> akkor eloszor 2-3 utemig villogtatja a feklampakat, majd atvalt
> folyamatosra.

En (eleg regen) lattam ilyen szerkentyut egy autosboltban, a Brody Sandor
utcaban, a Gutenberg terhez kozelebb, ha onnan mesz, akkor a jobb oldalon.


  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: buszsavban kocsival (#1075) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> : ra, ha a kovetkezo _keresztezodesnel_ fordul jobbra, nem a kovetkezo
> : _lehetosegnel_! Tehat ha a kov. ker. behajtani tilos, akkor

> Ez miota van igy? '94-ben az autosiskolas oktatommal mentunk Budarol
> Pestre az Erzsebet-hidon, a hid utan azonnal beterelt a buszsavba, hogy
> majd az Astorianal jobbra kanyarodunk. Addig meg van 2 egyiranyu utca,

A jogszabaly szovege szerint a buszsavra a bekanyarodasra felkeszuleskor
lehet rahajtani. Az 1999-ben kiadott jarmuvezeto tankonyv azt az esetet
emliti konkretan, amikor buszsavval rendelkezo utra kanyarodunk. Ekkor
,,arra [a buszsavra] csak akkor hajthat ra, ha legkesobb a kovetkezo
kozeli utkeresztezodesben ismet jobbra kivan kanyarodni''. Szerintem ez
ervenyes egyenes iranyu haladasra is, tehat olyankor is csak akkor
hajthatunk a buszsavra, ha legkesobb a kovetkezo kozeli utkeresztezodesben
akarunk befordulni.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: Audik vs akarmiRE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia lista...

>1) Qrva nagy szerencsed volt, hogy nem a bomcsivel voltal es nem
szorakoztal elveluk. A legkevesebb, >hogy a jogsid bevonasaval egy idore
kivonnak a forgalombol. Es eleg valoszinu, hogy a kovetkezo 2-3
>keresztezodesnel valahol rendorauto vart volna, kivesz a forgalombol,
bevisznek es legalabb egy fel
>napos lecket adnak neked, melynek kereteben megtanulod, hogy a
keklampas-fekete-A8-nak van egy olyan >parametere, ami sem az M5nek, sem mas
autonak nincs.

A jo kQrwaa sweet mutterjukat a kotsog parazita baromarcu... -nak, -nek. Fel
kellene fogniuk/fognunk (mert ahogy fest a dolog sajnos az elmult 40+ ev
beidegzodesei alapjan mar a mi buszkesegunk is szenvedett oly merteku
csorbat, hogy mar-mar termeszetes, hogy aki "allami" az felsobbrendu) hogy
bizony odafent ERTUNK VANNAK, es nem forditva!!! A mi adonkbol fizetik oket
(szandekosan kicsi ez az o betu -tisztelet a kivetelnek-), es a mi
"bizalmunk" alapjan vannak odafent, a mi kenyerunket zabaljak, es ameddig ez
igy van, addig biza ertunk is kell tenniuk, nem ellenunk. Ki az aki oda
szarik, ahonnan a kenyeret varja???

A rendorauto/benne ulok meg szerintem addig nem igazan kepes-ek semmit
tenni, amig nem szolgal-nek bizonyitekkal, legfeljebb lekapcsol, igazoltat,
elszorakozik es annyi, igy maris nyert idot a menet. Jogrendunk szerint el
(talan meg mindig) az artatlansag velelme, igy nem neked kell bebizonyitani,
hogy nem vagy vetkes, hanem forditva (aki vadol annak, hogy az vagy. Fenykep
es ez-az nelkul? Nehezkes) :((

Az ilyen dolgok mocskosul  az igazsagerzetemet. :(

>2) Amugy eleg nekik, ha bekapcsoljak a kek lampat, utana nem elozheted meg
>oket es ezzel vege a szorakozasnak.

Ez meg azert (mert mar volt ra pelda) nem ilyen egyszeru, Nem lehet azt a
kek pilacsot csak ugy ki-be kapcsolgatni, mert ezert a fejes bacsik is
meguthetik a bokaikat! (vegre valami) :)

>3) Ilyen esetben tokmindegy, hany tanud ul az autoban, nem lehet igazad.
Csak vesztes lehetsz.
>PS. Nekem is volt mar _afferom_ keklampa nelkuli konvojt zaro VENTO-val a
Margit hidon, amely csaknem >osszetort. Az szurke volt, felsegjelzes nelkul,
gondosan a felezovonalon haladt egy csomo fekete merci >utan (30km-es
varosonezes volt) es a fene sem gondolta, hogy nem civil.

Erre meg kivancsi lennek, hatha megint felhuzom magam (olyankor jobban megy
a munka). :)

Mas.:

Tetszik ez a vezetestechnikai trening, vagy mi a mano.
Kerdes: sajat verdat kell hasznalni, vagy kapunk gepet, amit lehet
gyilkolni. Milyenek a feladatok?... Meg kellene hivni a holgyet, hogy Neki
szemelyesen (emilen keresztul) tehessuk fel a kerdeseket valamilyen
szervezett formaban, mondjuk a listan keresztul, vagy ahogyan Neki jo. :)

megint mas:

Puruczki Tamasnak a feklampaval kapcsolatban:
En labbal szoktam villogtatni, de csak ha valaki nagyon kozel mereszkedik es
nem vagyok biztos, hogy felfogta, hogy en pl. kanyarodni szeretnek es ahhoz
lassitanom kell. Ilyenkor persze nem rogton tovig nyomva villogtatom a
segget, hanem csak megpiszkalom a jobbossal, hogy fel-felvillanjon, es utana
johet a fekezes. Ennel olcsobb/egyszerubb megoldas nincs es meg a rendor sem
kothet bele.  TAMAS, BAJA? :)


es megint mas:
Vegre feleledt a lista, kezdenek erdekes temak elokerulni, talan a tavasz
teszi? :)

A Luigi.
+ - HIX rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello HAutosok, szia NME1,

probald itt:

http://alfaromeo.dream.hu/esztergom/TN_108_04.JPG
http://alfaromeo.dream.hu/esztergom/TN_108_05.JPG

Cs.
+ - kreta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Edvard kerdi...
> Elobbit mire hasznaljuk? Korulrajzoljuk vele az elutott gyalogos
> holttestet? ;-)))

Neeeeeeem. :-))
Bizonyos helyeken egy karambol a fel varosban torlodasokat okoz.
Egy csattanasnal a kocsi (kerekek) helyzetet az aszfaltra lehet vele
rajzolni, majd felreallni es ugy megvarni a helyszineloket.
Radioban hallottam egy _igazsagugyi muszaki szakerto_ szajabol.
Teljesen korrekt es elfogadott megoldaskent javasolta. 
Persze nem egy erosen vitas esetben. 
--
Meszaros Geza
+ - sarfogo elol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha a kormanyt kitekerem kanyarodashoz es megporgetem 
> a kereket, azt a sarfogo nem fogja fel. Ugye? :o)
Tobben reagaltatok hasonloan.
Mielott teljesen balfeknek neznetek - nem alaszedett kormanyra
gondoltam, hanem csak ugy diszkreten. Amikor egyik, vagy masik 
oldalon a kuszob mellett mennek el a kavicsok a szomszed kocsijara.
Nekem a sarfogo kilog a kerekek kulso sikjabol ugy 5-6 centit.
Igy mar eleg hatasos.
--
Meszaros Geza
+ - mergelodom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hoppa ! Lejar a zoldkartyam. Csutortok este telefon egy 10-ig
nyitvatarto szervizbe. Fogadnak-e meg ? 
- Persze... Jojjon.
Alapjaraton jo, de emelt fordulaton nagyon pocsek a karosanyag
kibocsajtas. (gyanitottam en, fogyasztott is rendesen)
Hozzam vissza penteked kora delutan, megnezik tuzetesebben.

Este kapom a telefont - kesz, johetek erte.
- Karbicseket kipucoltak, tuszelep kopott volt, uszoszint sem volt
renben. Most prima. Eszreveszi majd a fogyasztason is. - mondja
a (tenyleg szimpatikus) muszakvezeto. 

Kocsit az udvaron talalom, parkol a betonon
Felnyitom a motorhaztetot es korbebameszkodom az ismeros
zurzavart. Levegoben log egy vekony vakumcso.
Kerdem a muszakvezetot - nem fog ez igy falsot szivni ?
- S a n y i i i i i i i ..... uvolti
Sanyi egy 20 eves, fulig koszos fiu lohol elo a sotetbol.
Probalja feldugni a 2mm-es csovet a 6mm-es csonkra :-)))
- Volt ott egy par centis kozdarab - kotnyeleskedek.
Hoz valamit. Zsebrevagom - kosz, majd en magam megcsinalom.
Latom, hogy hianyzik a forro levego beomlo csonkja. Ez egy 4-5
centi hosszu harmunikas aluminium cso. (biztos elvesztettek, amikor
leszedte a szurohazat. Hoz olyat is. Egy 10 centi hosszut es probalja
beeroszakolni a helyere. 
- ALLJ ! Meg letori a szurocsonkot! Majd en leszabom es leszedem 
elotte a szurohazat.
- Van meg valami - Uram ? Kerdi oszinte segitokezseggel a fiu.
- Nem, kosz. Viszlat.
A gyertyakabeleket bepattintom az utkozben levo tarto helyekre.
Ne lengjenek ossze-vissza. Kozben az elso henger kabele leesik
a gyertyarol :-(( Lehuzom az osszeset es ujra visszadugom.
Veszem le az ulesrol a nylon ulesvedot. Szemem a pedalokra teved.
Az egesz osszekenve vastagon olajiszapos sarral. A szonyegen is 
van rendesen. Sanyi utan akarok uvolteni, de leteszek rola. 
Tavolodva is  latom a bakancsat. Remes. Bokaig csupa mocsok.

Ezt a vilagot en mar nem fogom tudni megvaltoztatni.
Vannak dolgok amibe belefaradtam.
Cimet sem irok, mert barhol megtortenhet es meg is tortenik.
Nem szaporitom tovabb, mar lenyugodtam.
A motor vigan duruzsol es nekem nem kell sok a boldogsaghoz.

Kellemes Husveti Unnepeket kivanok mindannyiotoknak !
/ S a n y i i i i i i i ..... ! Neked nem. Te szard ossze magad ! /
--
Meszaros Geza
+ - Gokart II. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha mar ilyen nepszeru lett a gokartozas, akkor a kovetkezo sorok, lehet hogy
erdekelnek nehany embert:

Talalkoztam egy sraccal, aki szervez egy amator gokartbajnoksagot, es
megkert, hogy ha tudok, akkor szoljak masoknak is.
A bajnoksag tobb versenybol fog allni, minden versenyen lehet bajnoki
pontokat gyujteni (1-10 helyezettek). Minden verseny valamelyik budapesti,
vagy budapest kornyeki palyan lesz rendezve. Az elso verseny aprilis 22-en
lesz a vaci SportLine Gokart palyan (06-30-9601822).
Minden verseny 10:00-kor kezodik, nevezni lehet 9:30-tol a palyakon, vagy
elotte telefonon (06-30-3641910, amugy ez a szam amugy a szervezo srace, ha
valami kerdes van, akkor szivesen segit.)

A verseny menete (amennyire emlekszem):
3 sulycsoportban kerul megrendezesre
2x5 perces idomero futamok (legjobb korido alpjan a rajtsorrend)
10 perces verseny, ahol mar csak az erkezesi sorrend szamit.

ha egy kategoriaban tobb indulo van, mint az adott palyan egyszerre
indithato gokartok szama, akkor A, B, C, ... elodonto es vegul donto. (ezt a
reszt meg talan lehetne egy kicsit finomitani. Ami a lenyeg, hogy aki indul,
az biztosan megy 2 idomeroben es legalabb egy dontoben.)

A nevezesi dij 3500Ft.

udv,
metro

ui: En is megprobalok kimenni maj. 6-an a Hungarokart-ra.
ui2: es persze az itt emlitett esemenyen os ottleszek.
ui3: a masodik verseny Kobanyan lesz, a Hangar utcai palyan, majus 22-en.
+ - Buntetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tegnap este hallgattam Garamvolgyit az Info-n. O azt
>mondta, legjobb neveloeszkoz a "Most megbuntethetnem,
>mert szabalytalan volt, de nem teszem. Maskor ne tegyen
>ilyet."
A haveromnal odaig ment el a rendor, hogy el is vette
a penzt, majd tovabb dumalt es vegul visszaadta a haverom
felesegenek "koltse a gyerekre" felszolitassal.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Rendorsztori (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Napsuteses, hetvegi nap. Ismeretlen videki orszaguton
kocsikazok 3 baratommal. Nezelodunk, elmelyulunk a taj
tarkasagaban. Kicsit dombossa, kanyargossa valik az ut,
ezert lassitok. Eszre sem veszem a seb.korlatozo tablat.
Eppen ebben a pillanatban a szembejovo savban elmegy
mellettunk egy rendorauto. Halk csikorgast hallok hatulrol,
majd hatratekintve a tukorben megpillantom az elobbi
rendorautot, mostmar szirenazva. Erossen kovet. Nem
eloz. Gondolom: na akkor megallok, hatha enyhithetek
bajan. Megall mogottem. Nem szallok ki. Azt mondtak,
itt nem szabad, mert ellenallasnak nezhetik. Leengedem
az ablakot: eselyt adva neki, hogy bizonyitsa eredeti rendori
mivoltat. Koszon. Bemutatkozik. Megmutatja jelvenyet.
Eredetinek tunik. ( Mint a filmeken, a szineszeknek adott
kellek.) Gondolom: honnan tudhatnam, hogy hogy nez
ki az eredeti? De csak nem akar mind a 4unket at-vagni.
Barati hangon, szepen elkeri a kocsi es a sajat papirjaimat.
Atnyujtom neki. Komotosan, alaposan vizsgalgatja a
papirokat. Nezi a szokatlan, nemzetkozi jogsim.
Olvasni eltudja, csak az ertelmezessel van problemaja
szegenynek. Nem csodalom, nekem is. Kerdezi, hogy
ezt most hogyan kell olvasni. Megmutatom neki. Majd
mosollyal es bologatassal nyugtazza, hogy megertette.
Most hatramegy a kocsijaba es a kozepso konzolon
valamit billentyuzget, nezi a rendszamomat, majd az
arcat megvilagitja egy monitor. Maris jon vissza. Kerdezi,
hogy tudom-e miert allitott meg. Mondom neki, hogy nem.
Merthogy az elozo kanyarban tulleptem a megengedett
sebesseget - mondja. ( Es tenyleg 15%-al tobb volt )
Elnezest kertem, "de nem vettem eszre a tablat", bar
visszagondolva jol lathatoak voltak. Majd hallgattam.
Vartam mit lep. Merre lep. Elmondta, hogy itt gyakoriak
a sebesseg korlatozasok az utkanyarulatok miatt, es
vezessek figyelmesebben. Mondta, hogy mivel meg
ez az elso esetem, ezert nem fog megbirsagolni, 
csak figyelmeztetni. ( Honnan tudta? A komjuterbol?
Talan.) Visszaadta papirjaimat es barati_hangon
elkoszont es jo_utat_kivant a tovabbiakban. Ez volt
az elso es az utolso esetem amcsi rendorokkel, a
mindosszesen 3000 merfold alatt. ( Dodge Intrepid 3.5 )
Aztan hazakellett jonni Magyarorszagra...
folyt.kov.
EmPeti
+ - hutojavitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Szerintetek lehet es erdemes javittatni hutot? Na most 
eppen nem Skodarol van szo, igy 20 folott lenne a bontott 
alkatresz, tehat ennek a fenyeben varom a valaszokat. Ja a 
huto egy kis csavar lyukasztotta ki.

Fresi
+ - magneses gyuru - mint fogyasztascsokkento (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>En is kiprobaltam egy ilyen magneses gyurut.
>(turbo booster). Egy-ket honapig volt a kocsimban.
>Egyaltalan nem valtozott a fogyasztas es a motor
>viselkedese. Szerencsere visszakaptam erte
>a lovet.

Elmagyarazna nekem valaki, hogy ez a magneses 
gyuru milyen elven mukodik (ill. mit irnak le a hasznalati utmutatojaba?).

Udv,
Tibor
+ - Re: magneses gyuru - mint fogyasztascsokkento (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Akos irta:
>Allitolag atrendezi, polarizalja,stb. a benzinmolekulakat

A benzinmolekula apolaris (a molekulan belul nincs toltesmegosztas), pl.
ezert nem lehet mikroval benzint melegiteni :-)
A hozzerto kollegam szerint az apolaris molekulat lehet polarizalni, de ez
nem ez az eset.

Ha mukodik a dolog, akkor adott konstrukcioban, kevesebb benzin megy be az
egesterbe, ugyanannyi teljesitmeny jon ki, - mi noveli meg itt a hatasfokot?

Udv,
Tibor
+ - tempo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia  HA, szia Gabor,

>Na ezert eletveszelyesek a magyar kozutak.

Eszreveteled a nagy altalanossagokra kell, hogy 
vonatkozzon, nem a konkret esetre. En ugyanis atlagtempot 
irtam, amiben ertelemszeruen magasabb es alacsonyabb 
ertekek is szerepelnek. Szerinted Mo-on realisan lehet 200 
km/h felett autozni? Az en tapasztalatom szerint nem. 
Egyebkent is a gyorsabb autosnak kell jobban figyelnie. Aki 
tud figyelni, a verdaja is birja es szukseg eseten meg is 
tud allni, miert ne probalja ki autojat egy erre alkalmas 
autopalyan? Nem Mo-ra gondolok alkalmas autopalya alatt.
Nem tudom te mennyire tartod be a szabalyokat, de erosen 
ketlem, hogy ne probalnal ki egy uj szerzemenyt, ami 
raadasul meg megy is egy olyan kozegben, ahol a tobbi autos 
is hasonlo tempoban halad(Nemetorszag, legbelso 
sav)...ismered? Ez nem azt akarja jelenteni, hogy orult 
lennek, csak egy adot lehetoseggel elten megfelelo 
korulmenyek kozott... Ezek utan nem ertem mire celoztal az 
eszreveteleddel!


Ori
+ - Re: Suzuki gumik*** HIX AUTO *** #1075 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Lantos Tibor
> E-mail :  [Non-Profit Organization]
> Temakor: Suzuki gumik ( 18 sor )
> Idopont: Fri Apr 13 01:23:15 CEST 2001 AUTO #1075
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
....
> Mert ha lehet, es el tudnam adni a 155-osoket (11000 km-el),
> akkor mar mennek is cserelni.

Bar nalad pont forditva van a dolog, hiszen eladni akarsz,

DE ESZETEKBE NE JUSSON HASZNALT GUMIT VENNI!

Egy guminak rengeteg olyan mechanikai serulese lehet jardazasoktol vagy
barmitol, ami adott esetben nagy terhelesnel (pl. hoseg+nagy sebesseg)
durrdefektet okoz.

Nincs az a meno gumi, ami ennyit megerhet.

Akos
+ - Atfenyezett uj autok? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Llaci irta:
>>>
Szerintem sokan meglepodn?nek, ha tudnßk, hogy a "0" km-es
autojuk mi mindenen ment mßr ßt...
Van Mo.-on egy nagy c?g, aki a legtobb markakereskedes uj
autoit szallitja. Namost amennyi autot ott fenyeznek (csak
uj!) az minden kepzeletet felulmul. Ezekrol legtobbszor a
markakereskedo sem tud. Aztan kesobb jon az, amit atadas
elott tesznek tonkre rajta...
Ez nem csak a fent emlitett cegnel van igy, hanem igen nagy
nevu automarkaknal is..



Anelkul, hogy belemennenk egy ujabb szajte'po"s vitaba 
(egyesek nagyon ertenek itt hozza), tokeletesen egyet kell, 
hogy ertsek Llacival. Egy Mo-i importor most valtott 
szallitmanyozott, mert atlagban 10 autobol 4 volt serult. 
(Cegneveket ide szandekosan nem irok.)


Azert annyira persze nem kell megijedni. 1000-bol mindossze 
1-2 auto szokott teljesen megsemmisulni szallitas kozben. 
Viszont teny, hogy a szallitok fenyezomuhelye fullon 
mukodik...


udv, deejaytiszy
+ - Tanpalya a Hungaroringen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

ennyi penzert tenyleg olcso a dolog, mert egyebkent valami 14000 Ft asszem.
En benne vagyok!
Utana meg egy Gokartozas (onnan 200 meterre).


udv, deejaytiszy
+ - Fogyicsokkentes MG modra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Geza! Oriasi a talalmany, szabadalmaztatasan meg nem gondolkoztal?

udv, deejaytiszy




>>>
Van egy nagyon elmes es hatasos szerkezet.
A jobb bokankra egy par gumipokot kotunk es a masik
veget pedig a nyakunk kore tekerjuk.
1-3 liter megtakaritas - szazon
--
Meszaros Geza
+ - autobuszsav (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

KRESZ 36.§
(8) Autobusz-forgalmi savban csak a menetrend szerint kozlekedo
autobusz es trolibusz, valamint az autobusz es trolibuszforgalom
zavarasa nelkul a szemelytaxi kozlekedhet. Mas jarmu erre a
forgalmi savra, a sav keresztezeset es bekanyarodasra
felkeszulest kiveve, nem hajthat ra. Ahol autobusz-forgalmi sav
van, a menetrend szerint kozlekedo autobusz es trolibusz - a
kikerules esetet kiveve - csak ebben a forgalmi savban haladhat.

Az En olvasatomban eszerint nyugodtan autokazhatok az
autobuszsavban, a lehetosegre vadaszva, hogy az _elso_
lehetosegnel jobbra kanyarodhassak....


Udv, Bazsi.

+ - Twingo vs Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Luigi!

1. En irtam a fenti temaban, nem DJTiszy.
2. En nem 400, hanem 115.000 km fogyasztasi atlagat kozoltem, ami
szerintem realisabb minta...
3. Volt egyszer valami "Spor Spuri" vagy mi a szosz, ott aztan
voltak olyan Swiftek, amik 3 liter alatti fogyit produkaltak
(hogy hogyan, azt ne firtassuk). Sot! Az En Swiftem -Winner 1.3
GLS- ugy reklamoztak, hogy 3,99 litert fogyaszt szazon, atlagban.
Nos 5 liter ala nem igazan sikerult menni, azt is csak ugy, hogy
sik ut, allando 90, egy szemely, stb. Ja, es mindenki lehagyott
:-(((( 
4. Az a Suzuki 1.3-as volt, GLS, 96-os, regebbi kasztnis. Az ujakban levo motor
ok allitolag nagyobb etvagyuak. Ennyit jelent az a +2 LE ???
5. Az autovasarlasi szandekodban sajnos nem segithetek: a Swiftet - mint irtam 
- mar eladtam, a Twingot meg 6 hetesen meg nem kivanom lecserelni :-)))
6. Ellenben lenne a Suzidra 4 Yokohama _teli_ gumi, gyari felnivel (a Twingo ug
yanis 14 collos :-( ). Ahogy elneztem ma delutan az idojarast (havas eso, kis h
ofuvas, stb) lehet, hogy feher husvetunk lesz es akkor aktualis lehet az ajanla
tom :-)))

Mindenkinek Kellemes Husvetot!

Udv, Bazsi.

+ - [HIRDETES] Igenyes autohifi elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bose (Audi) Concert autohifi (radiosmagno erositovel, 6 lemezes CD valto, gyari
 kabel es code) elado. Merete nem DIN szabvany szerinti; tehat vagy barkacsolsz
 vagy nagy autoba teszed :-))) Ára: 150eFt Nokia 7110, 6210, 8210-et beszamitok
.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70c7d6.dialin.enternet.hu)
+ - re : m3 kapok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> az is csak azert, hogy legyen hol megvenni a matricat. Az M3-ason
> viszont minde n fanal van egy kapu benne egy emberrel aki naponta at
> enged 3-5 autot es hovegen felveszi a fizeteset. Nem tudom mennyit
> keresnek de szerintem hamarosan megteru l
Nem ertem, miert kell ehhez bontani. Ki kell rugni az emberket, a 
kapu meg maradhat, csak ki kell nyitni. A felhajtokban ugysem illik 
szaguldozni, nemigaz?
Az olaszok nemigen bontogatjak a hasznalaton kivuli kapukat ;)
Talan meg egy kikerulo ut epitese is olcsobb lenne.

ADios

Lantos, Tibor                           
 | http://www.lantos.net    
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - vegre (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üres lapudv. Autosok! sziasztok

   Megtortent!!! Majdnem ket ev utan (ha emlekezetem nem csal azota letezik
HIX Auto-s matrica) lattam a varosban egy olyan autot amin ott viritott a
hatso szelvedon a matrica! GVA (ez nem biztos) Fiat Cinqucento, sotet szinu
(este 9 ora utan nehany perccel) a Veres Peter uton (XVI.ker) a nagyiccei
lampanal mogotted alltam! Villogas elmaradt, mert tapasztalataim szerint a
mai napon az emberek turelme kisse kezdett elfogyni es nem szerettem volna a
tobbieknek az adrenalin szintjét tovább novelni. Amugy miutan a tolatassal
majdnem a fraszt hoztad ram es elviharoztal (meguntad a hosszu tilos
jelzest) kb 4 masodpercre valtott a lampa. Azzal viszont egyetertek ,hogy
azon az egesz fouton ritka szerencsetlenul vannak beallitva a lampak, pedig
HEV a lathataron sem volt.  Hat ennyi lenne, de most mar elmondhatom , hogy
lattam kozlekedes kozben,  a varosban HIX matricas autot  .

Minden Listatarsnak es ismerosnek Kellemes Husveti Unnepeket

sancho
+ - Re: va: Allami A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1075-ban irta :

>
>Meg kellene ezeket a torteneteidet filmesiteni.
>Lehetnel az "Indul a bakterhaz" folytatasa...
>--
>Meszaros Geza :-)

 Ettol jo kedvem lett! :)

 es ez nekem jo !

sancho
+ - VD A8-asai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

VD baratunk alighanem szemelyesen 
a nagy OV-t erte utol, esetleg 
allamelnokunket, Madl Ferencet. A ketautos 
(vagy tobb) felallas csak a kiemelt allami 
vezetoknek jar, nincs beloluk tul sok. 
Nogradi kozlekedesi miniszter is ugyebar 
szoloban autozott.

Szofiaban olyan helyen dolgoztam, ahol az 
ablakbol minden delutan lehetett latni, 
ahogy a bolgar elnok ment haza. Neki harom 
7-es BMW-je van, mind a harmon ket kis kerek 
piros villogo az elso rendszam ket oldalan. 
MINDIG zold lampara ertek a keresztezodesbe, 
es ugy fordultak jobbra, hogy az elso BMW 
lassitott es kiment az ut jobb szelere, a 
hatso BMW gyorsitott es kiment az ut bal 
szelere, a kozepso pedig vegig az ut kozepen 
maradt. Abban ult az elnok, nyilvanvaloan. 
Kanyar utan szepen visszaalltak libasorba es 
nem engedtek senkit a kozepso auto melle erni. 
Szemmel lathatoan profik voltak.

Stevie
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1075 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Egy biztos, ha egyszer uj autot veszek, akkor
> retegvastagsag-merovel megyek az atvetelre, es ezt a
> kereskedonek mar rendeleskor bejelentem.
> Udv. Llaci

Es hol lehet egy ilyet beszerezni? Mennyibe kerul?

Laci


---
        Visit our Internet site at http://www.reuters.com

Any views expressed in this message are those of  the  individual
sender,  except  where  the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
+ - Re: sarfogo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok !

Szinten zenesz iz nekem is sarfogo elol mert bizony igy kevesbe serul a
kuszobon az alvazvedel rgo kesobb rohad szet a kuszob ugyhogy en is
csatlakoznek Attila kolegahoz. Bizony nem buta dolog az a kis gumidarab,
ha meg szep is az meg kesz elony

udv Shake
+ - Re feklampa vill stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Tamas


Na feklamparol csak annyit hogy nagyon egyszeru megoldani a dolgot, kell
hozza egy idorele 2 tranzisztor nem i kondi meg ellenallas oszt kesz.
Csinalsz a ket tranyobol kondikbol stb a asstabil multivibratort az
idozito relet ele kotod amikor ralepsz a fekre az szepen a vibratoron
keresztul villogtatja a feklampaidat osztan amikor lejart az ido
megkeruli a kutyut es vilagit rendesen. ennyi :))


Masik cucc:
Tanpalya alaCzitovszky Etelka.
Kicsit olcsonak tunik a dolog. Van egy ismeros a Mogyorodi tanpalyan nos
ott a 6oras kurzus ugy 30e korul a 8oras meg tobb, de valtig allitjak
hogy aki vegig csinalja a 8orat az sikjegen kisujjal kormanyozva is
egyenesben tudja tartani a verdajat. Ja es megporduleskor mondjuk nem a
szeme ele kapja a kezet es sikit hanem mondjuk ertelmes dologokat tud
cselekedni. (ok ok ha valaki ezt enelkul is osztonbol azonnal tudja
annak ez nem kell (ilyen emberrel meg nem talakoztam, biztos van bar
sokan csak hiszik magukrol))
Viszont ha tenyleg nem elmeleti oktatasrol van szo meg erdekes is lehet
a dolog (elmeletben ezt nem lehet megtanitani)

Vaddiszno A8 as sztorijarol meg annyit hogy piszok nagy mazlija volt
(volt olyan eset hogy rendor raemelte a radarpisztolyt a kormanyzati
kocsira mire onnan meg raemeltek egy mordajt a rendorre) Szoval
rendorrel es kormanyzati kakukkosal szemben szepek lehettek, de okosak
SOHA (megszivlelendo)

udv Shake

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS