Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 606
Copyright (C) HIX
1999-12-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Ford Sierra? (mind)  23 sor     (cikkei)
2 Trabant viccek (mind)  71 sor     (cikkei)
3 Veteran Mercedes (mind)  11 sor     (cikkei)
4 Re: trabantos szosszenetek (mind)  15 sor     (cikkei)
5 Re: T betu (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Kutya, es a der? vagy szalonna? vagy urhajo? Huuuu, de (mind)  15 sor     (cikkei)
7 Kutya, es a der? vagy szalonna? vagy urhajo? Huuuu, de (mind)  20 sor     (cikkei)
8 Re:benzinar (mind)  9 sor     (cikkei)
9 gyorshajtas (mind)  19 sor     (cikkei)
10 szervizkonyv (mind)  8 sor     (cikkei)
11 autamata valto (mind)  32 sor     (cikkei)
12 W123/300D (mind)  28 sor     (cikkei)
13 Parlamenti kepviselok parkolasa (mind)  17 sor     (cikkei)
14 Parkolas a Belvarosban -- ujra (mind)  44 sor     (cikkei)
15 Re. R 19 valto (mind)  29 sor     (cikkei)
16 Re. Szervizkonyv (mind)  34 sor     (cikkei)
17 Trabi-humor (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Benzinar (mind)  24 sor     (cikkei)
19 Re: 19-es valto (mind)  32 sor     (cikkei)
20 Ford Fiesta (mind)  5 sor     (cikkei)

+ - Ford Sierra? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

uj vagyok a listan, azert iratkoztam fel mert az elkovetkezendo
negyedevben lecserelem az automat es a tanacsaitokra lenne szuksegem.

Jelenleg egy 20 eves Ford Fiesta 1.3L a nyuzas targya. Szoszerint nyuzas,
ugyanis majdnem naponta kozel 140km-t kell megtennem, nagyreszt az
M7-esen. Fiestam derekasan megallja a helyet, es csupa jot tudok rola
mondani. Harmadik eve hasznalom, ezalatt ketszer vizsgaztattam. A kor
azonban magaert beszel, na meg az a tobb mint 260 ezer km amit mar
megtett. 

Hosszas tepelodes utan oda jutottam hogy jelenlegi Fiestam utodjat egy
Sierra 2.0i -ben latom. 4-5 evig hasznalnam a fenti nyuzopalyan, kb. 100
ezer kilometert mennek vele. Kerlek benneteket Sierra tuladonosok es volt
Sierra tulajdonosok, osszatok meg velem tapasztalataitokat, jo es rossz
velemenyeteket egyarant! Milyen az alkatresz-ellatasa a Sierranak? A
Fiestammal soha nem volt alkatreszgondom, no nem mintha sokszor kellett
volna hozzanyulnom. Valahogy ezt varnam a Sierratol is. Mennyire
megbizhato joszag egy tiz ev koruli vagy afeletti Sierra?

Elore is koszi:
-- Bka
+ - Trabant viccek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Es hogyan negyszerezzuk meg?
>Egy banant teszunk a hatso ulesre!

Ilyen draga mar a banan?

>Mikor eri el a Trabant a csucssebesseget?
>Amikor huzzak!

Persze ekkor mar visszafele. :-)

>Valasz a Mercedes-tol: "Bocsanat, a Mercedes 500 SEL
>ablaktorlomotorjat hasznaltuk fel, es elfelejtettuk
>kiiktatni az intervallumkapcsolot!"

Ezert jobb a Dacia is a Mercedesnel, ok kiiktattak!
(sorry mercedes funs)

>Miert van par Trabanton futheto hatso szelvedo?
>Hogy ne fagyjon le a kezunk, ha toljuk!

Tehat azert latni minden draga autot futheto szelvedovel.
Konkluzio: a Trabantot kevesebbszer kell tolni.

>Miert lakkozzak a Trabit?
>Hogy esoben ne olvadjon el.

Persze aztan ezt a technologiat a NASA atvette.
Azota o is alkalmazza az ursikloira. Ugyanis a legterbelepeskor a
kozeggel torteno, nagy sebessegbol kifolyo, surlodas olyan merteku
felmelegedest eredmenyez.... :-)


>Mi a kulonbseg egy vadaszgep es egy Trabi kozott?
>A vadaszgepet elobb latjuk, mint halljuk, a Trabit
>elobb halljuk, majd latjuk.

Rossz valasz jiszen mindenki tudja:
- Tartalomhoz a forma....

>Miert nincs a Trabantban biztonsagi ov?
>Ossze lehetne teveszteni egy hatizsakkal.

Ismetlem onmagam:
A nyugati draga kocsiknal erre a problemara gondosan ugyeltek (hatra is
raktak). :-)


>Miert a Trabantban a legalacsonyabb a zajszint?
>Mert vezetes kozben a terdunk eltakarja a fuleinket.

Elozmenyek:
Elotte a BMW-ben nagykepuen bekapcsoltuk a klimat futesre -> lekonyult a
fulunk. Majd hutesre kapcsolva a hirtelen frontvaltozastol bedagadt a
terdunk. :-)

Persze koszonjuk a vicceket minden trabantos neveben!
:-)))))))

(Ha belegondolok, hogy a trabitulajok nevetnek a nem-trabitulajokon,
hogy ok ezt mindet el is hiszik...)

Udv
Teeby
-- 
 
 Elado: - skoda 120L hengerfej kompletten
	- egyeb motoralkatreszek
	
	mailto:
+ - Veteran Mercedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van valaki a vonalban aki veterán jármüvek témájában otthon van ?
Fecskefarkú Mercihez fog kelleni hamarosan jó néhány alkatrész. Hogy
érdemes elindulni, keresni Magyarországon ?
Tud valaki az interneten olyan helyet, ahol irodalmat lehet találni öreg
Mercedesekrol ? Elore is kösz: Kátai Zoltán

Sziasztok!
A cím: http://www.aimotors.de   http://www.carpoint.de
 www.classicdriver.com ), de eleg egy nemet ujsagot venni, tomenytelen cim
van benne.
Udv: Puski
+ - Re: trabantos szosszenetek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!


> Idei utolso (?) irasomkent egy Trabantos humorgyujtemenyt adok at
> Nektek, karacsonyi ajandekkent :-)
> (...)
> Ennyi. Remelem, tetszett!

Kosz, tenyleg jo volt! :-)))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
 
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
+ - Re: T betu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Cacctok!



> Friss a jogsim.
> Erdeklodnek hogy kell e T betut cimkezni
> a kocsira.

Nem kell, de nem art. Nekem is fon volt ket honapig. A normalis autosok
a T betut latvan elozekenyebbek (marmin nem meg akarnak elozni hanem
elengedben meg egyebek), aki meg tufa, az sajnos tufa. :o(   De igy
legalabb ha valamilyen zuros helyzetet csinalsz, az ordibalo emberekre
nyugodtan visszaordibalhatsz, hogy nem latod a T betut Te kreten?

Udv...Adam
+ - Kutya, es a der? vagy szalonna? vagy urhajo? Huuuu, de (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Mivel tudjuk merni a Trabant gyorsulasat?
> Egy naptarral!
>
> (ez nagyon tetszik, bar Adam kenytelen volt megtapasztalni az
> ellenkezojet :-))))
>

Jon meg kutyara der.....    Avagy jon meg trabantra skoda? :o)


Kukucs...Adam
+ - Kutya, es a der? vagy szalonna? vagy urhajo? Huuuu, de (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Mivel tudjuk merni a Trabant gyorsulasat?
> Egy naptarral!
>
> (ez nagyon tetszik, bar Adam kenytelen volt megtapasztalni az
> ellenkezojet :-))))
>

Jon meg kutyara der.....    Avagy jon meg trabantra skoda? :o)

> (hat, aki a hatara vesz egy Trabit, azzal en inkabb nem huzok
> ujjat :-))))

Szerintem ilyen emberrel Nivat se huzzal :o)


Kukucs...Adam
+ - Re:benzinar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Lehagytuk nyugat-europat a benzinarban. De a fizetesekkel valahol
> a balkan szintjen kullogunk.

Errol jut eszembe: nemreg egy hetig autoztam Gran Canarian, a 95-os
benzin literje 90 pezeta (135 Ft), pedig oda is kell vinni valahogy...

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.siofok.com/quattro
+ - gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Kaptam a Jezuskatol (elnezest az erintettol, es akinek ez rossz poen)
> karacsonyra egy 9000 forintos csekket, mert egy cseppet (hopp, ez rimel)
> gyorsan (73 km/h) valtoztattam helyet Szeged belvarosaban...
Engem egyszer Vas megyeben 130-nal fenykepeztek le lakott teruleten :-(.
Szerencsemre a ket orszag rendorsege kozott (legalabbis akkor meg) nem volt
megallapodas, igy megusztam a dolgot. Most mar azert ovatosabb vagyok. 100-nal
jobban ritkan megyek.
Bar egyszer Budapestrol mentunk 100-as tempoban Pecsre. Dunaujvaros kornyeken
megelozott egy rendorauto kb. 120-szal(semmi villogo).  Nekem se kellett tobb,
raakaszkodtam. A felesegem sapadtan konyorgott, hogy ne csinaljak ilyet.
Gondoltam a Kresz rajuk is ervenyes, ha megallitanak, van mivel visszavagni.
Lakott teruleten sem csokkentettuk a sebesseget. Ugy ereztem magam mint egy
miniszter. Pecsig rendori felvezetessel!
BUEK!!!
csendi


http://www.csendes.de  Kistanyank
<<Windows? Nein danke!>>
+ - szervizkonyv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Van ertelme tovabb vezetni egy 5-6 eves autonal a hivatalos szervizkonyvet ?
(azaz rendszeresen megfelelo szakszervizbe vinni ahol pecsetelgetik a
konvecsket. Meg persze kemenyen betartjak az eloirasokat amit az ember
penztarcaja kevesbe szeret...)

jts
+ - autamata valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Ne ijedjetek meg nem a lecsengett temahoz akarok hozzaszolni, hanem egy anno to
rtenetet meselek el.
87-ben otthon voltam Magyarorszagon egy Saab turboval. Kb egy eves volt, es az 
olajcseret ott akartam megcsinaltatni mert akkor lett aktualis. Olajat,szurot v
ittem magammal. Bealltam a Hungaroszerviz muhelyebe valahol Zugloban volt a Kor
vasut u. kornyeken. Porta, mindenfele papirok kitöltese utan bekerultem a muhel
ybe ami eleg jol nezett ki. A muvezeto folallt egy emelore es szolt egy szerelo
nek, hogy csinalja meg amit kell. Megkerdeztem a fonokot, hogy tudjak-e hol van
 az olajleereszto csavar, mert eleg zavarosan nez ki egy ilyen kocsi alulrol. N
agyon furcsan nezett ram es megjegyezte, hogy nem ez az elso kocsi amin olajat 
cserelnek. Kozben elkezdett az olaj folyni en meg odebb somfordaltam es nezelod
tem a muhelyben. De az olaj csak csordogalt tovabbra is. Egy kicsit furcsa volt
 de nem mertem megjegyzest tenni nehogy meg hulyebbnek nezzenek.
Leeresztettek a kocsit beletoltottek az uj olajat. Beult a fonok, hogy lealljon
 az emelorol. A motor beindult de a kocsi meg sem mozdult. Eltelaltatok, a nagy
 magabiztos szovegnek az lett a vege, hogy az ATF olajat engedtek le, es a regi
 motorolajra ratoltottek az ujat. Csoda hogy belement. Igy mind a ket olaj kifu
jt. Volt nagy fejvakaras karomkodas, foleg akkor amikor megtudtak, hogy a valto
ba 11-liter olaj megy bele mert dupla olajszuro volt rajta. A motorolajrol nem 
is beszelve. Termeszetesen ragaszkodtam hogy minimum Shell-t tegyenek bele. Meg
 is hoztak egy par ora mulva. Masodszorra mar jobban ment. Amikor a szamlazasra
 kerult a sor a szerelo srac elkezdett a terhes felesegrol meg a kisgyerekeirol
 meselni, mert a fonoke vele akarta az olajakat megfizettetni. Igy hat kifizett
em en, eleg draga volt akkor az olaj, de sajnaltam szegeny gyereket. Az okostob
ias muvezetonek kellett volna kipengetni.
A Saab tortenetnek van egy masik felvonasa is. Azt majd legkozelebb.
Itt egyebkent "hemslojd" nek nevezik a markat, ami hazilag osszebarkacsolt dolg
ot jelent.

Udvozlettel Aladar
+ - W123/300D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is eme remek jarmu buszke tulajdonosa vagyok. A kocsi 20 eves mult
a napokban, ket honapja az enyem, aprosagok vannak vele, de motorikusan
csodas a kicsike. Lehet, hogy a muszerfal csupan 4+1 csavarral van rogzitve,
de ez nem lehet nagy gond, mert igy sem zorog. Es a ket anya tartotta huto
sem akar leesni. Nem lehet, hogy azert ilyen keves a csavar, mert ez is eleg?

Es Levente, Te, aki szereled a jarganyt, nem jobb-e Neked, hogy ennyivel
kevesebbet kell barkacsolni? 8-)

Jut eszembe, a diesel vita. 
1) huszeves auto, 600.000km, (500.000 utan volt general), tobb, mint masfel
tonna, 3000ccm motor, varosban 9 litert eszik, ugy megy fol az erdi emelkedon,
hogy alig nyomom a gazt, es meg gyorsul is.. Valoban, ilyet csak ocska 
teherautoba valo motorok muvelnek.
2) Nemregiben a BMW megjelent egy rallyautoval, amiben diesel motor van.
Nyilvan, mert a diesel nem olyan robbanekony, gyors, porgos es nyomatekos,
mint egy benzines, viszont gazdasagos, ami nagy elony egy versenyen. 8-)
3) a VW Lupo 1.2TDi 3L utan a Fiat is mutogatja a jovo evezred kisautojat,
ennel is kisebb motorral, szinten 3 l koruli fogyasztassal. Ez megintcsak
jol mutatja, hogy ezek az elavult diesel motorok csak teherautokba valok. 8-)
(A Fiat ara allitolag 5.000euro lesz, kb 1.000.000Ft!)

Minden motortipusnak megvannak a maguk elonyei es hatranyai. Nincs
udvozito megoldas, valassza ki mindenki a maga lehetosegei es adottsagai
kereteben az idealis jarganyt.

Tibi
icq: 37929652
+ - Parlamenti kepviselok parkolasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Felve irok, nehogy elpolitizaljam a listat.

Po:li ) irta:
...
> Tenyleg oromteli hogy az ingyenes parkolast ugyan nem,
> de havi minimum 98 ezer Forint koltsegteritest erre a
> celra, azert megszavaztak maguknak. Igy mar egesz mas,
> nem? Ebbol, ha minden nap kap egy mikulascsomagot, meg
> akkor is marad boven. Remelem megnyugodtak a kedelyek...

En csak azt mondtam, hogy jobb, hogy a parkolasi engedelyt nem
kaptak meg, mintha a 98.000Ft koltsegterites melle meg azt is megkaptak
volna. Es nagyon bizom abban, hogy T. kepviseloink betartjak a rendet,
es fizetos parkoloban fizetnek.

Tibi
icq: 37929652
+ - Parkolas a Belvarosban -- ujra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> =======================================================
> Felado : Nemes Marcus
> E-mail :  [Germany]
> Temakor: Re: Parkolas a Belvarosban ( 35 sor )
> Idopont: Thu Dec 23 07:50:03 EST 1999 AUTO #603
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Sziasztok!
> 
> Pasztor Tibornak koszonom a valaszt, de nem vagyok boldog tole. ;-)
Sajnalom, pedig engem boldogga tett volna, ha boldogga tudtalak volna tenni.
8-))

> A Te kerted viszont nem kozterulet, igy nem vonatkozik ra a KRESZ.
A kozterulet mibenlete nem a tulajdonostol fugg, az onkormanyzatnak is
van olyan terulete, ami nem kozterulet, es ha en kiirom a kapumra, hogy
idebent a KRESZ betartasa kotelezo, akkor az ugy is van.

> Kozteruleteknel viszont rakja'k ki a ke'k alapon a feher "P"-betut alatta
> a kiegeszito tablaval, hogy "fizeto" (a Nyugati pu. parkolojanal is ilyen
> tabla van es nem a "parkolni tilos"). Ami tabla most kinn van, abban
> megegyeztunk, hogy max. 5 percig parkolhatok. Tehat az onkormanyzatnak
> semmi joga nincs arra, hogy engem turistakent 6 percig, 1 oraig, 2 oraig
> stb. parkolni hagyjon ott. Ha meg ezt megis toleralja, es raadasul
> orankent 120 Ft-ot ker erte, akkor ez az en szememben megvesztegetes.
Ha jol ertem, nem a parkolasi dijjal van gond, hanem hogy rossz tabla van
kite've. Amit mondasz, abban van igazsag, de hadd vedjem meg a "varakozni
tilos" tablat. Egyfelol minden KRESZ tabla alatt lehet modosito tabla, igy ezek
azt jelentik, hogy varakozhatsz csucsidoben max. 2 orat, de csak ha fizetsz.
A nem jelolt idopontokban allj meg nyugodtan. Masfelol egy turista, aki
(szegyen, gyalazat) nem beszel magyarul, jobban jar, ha nem all meg egy P
betu alatt, amirol nem tudja, hogy fizeto. Persze, az igazi megoldas az lenne,
ha a tablak egyertelmuen arrol szolnanak (tobb nyelven), hogy pontosan 
milyen feltetelekkel parkolhatsz a tabla alatt.
Tulajdonkeppen veheted megvesztegetesnek azt is, hogy olyan helyen, ahol
szabad parkolni (kint van a P), a teruletet orzo ficko penzt ker toled.

Elismerem, a rendszer meg nem tokeletes, de a problema nem a "megvesz- 
tegetessel" van.

Tibi
icq: 37929652
+ - Re. R 19 valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.
Szia Djitiszy.

>nem vagyok szerelo, mint mondottam, en kalapaccsal oldanek
>meg minent... szoval elo a porolykalapacsot, azt' hadd
>szoljon!! :-)
Ez sem rossz megoldas :-)) De a legjobb az lenne, ugyanis mint a
Baumgartnernel dolgozol. Lemesz es kedvesen megkerded a szakit
 csoportvezetot ) , hogy tegyen javallatot a problema orvoslasara. Es
meglasd a kalapacs helyett epito tanacsokkal es jo javaslatokkal hozakodsz
elo a listan.

Minden kedves listatarsamnak boldog uj esztendot kivanok. Uzembiztos
jarmuvet es balestementes kozlekedest az uj evzred kuszoben.


Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.   Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
             A - MajorKa Bt.
           Skoda 120 L

  HIX  autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
+ - Re. Szervizkonyv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.
Szia Teeby.

>A fazonnak minden fel volt irva egy fuzetbe.
>Az olajcsere, minden alkatreszcsere. Minden szerviz!
>Es nem szakszervizbe hordta a kocsijat.
>Az auto kb. 6 eves volt. De ugynezett ki mint amelyik most jott a
>gyarbol.

>Kerdesem:
>Vezet itt koztunk valaki ilyen konyvet?

Igen en :-)) 1985 ota letezik a Sko. Azota minden tankolas szevizkoltseg +
alkatresz beepitest vezetek egy uzemeltetesi naploban. Az autom meg
szerintem jol nez ki a 14 eves kora ellenere. ( Masok velemenye szerint )


>A gyari szervizkonyv semmit sem jelent.
>> Minden a gazdan mulik.<<
Ebben tokeletesen igazad van :-)))

Udvozlettel: Frigyes.

Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.   Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
             A - MajorKa Bt.
           Skoda 120 L

  HIX  autos matrica kaphato.
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato
Elso ajtora legterelo kaphato
+ - Trabi-humor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Soma irta a pojenokat:
>>>
Nemet-nemet egyesules - teszteles alatt: VW Golf
Trabant motorral:
Kerdes a motorhoz: "Hogyan erzi magat a Trabiban?"
"Mint valami szivritmusszabalyozo egy hullaban!"
>>>

10 pontos vicc. A 4 utemu Trabi tenyleg ilyen erzes. Szaguldo  ciposdoboz.

deejaytiszy
Trabi 1,1
+ - Benzinar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

remelem, mindenkinek szep karacsonyesteje volt, es soxep ajandek is jutott
a fa ala.

csendi (is) irta:
>>
>Lehagytuk nyugat-europat a benzinarban. De a fizetesekkel valahol
>a balkan szintjen kullogunk.

Meg arban nem hagytatok le, itt mar 1,90 felett van a 95-os benzin.
Szerintem
nemsokara elerjuk a 2 markat. Ugyhogy van meg mit behozni a magyar
>>

Viszont Svajcban 1,26-1,31 Frank kozott mozog a benzinar (a dizel
DRAGABB). Lehet szamolni: kabe 205-210 Ft. Szoval ez meg a NEMETEKKEL
szemben is igazsagtalansag!! :-)
A svajci nemzeti ossztermek per koponya asszem pont TIZSZER magasabb a
magyarnal...

Nem baj, akkor sem fogok busszal jarni !!!!!!!!!

udv, deejaytiszy
+ - Re: 19-es valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,
hello Frigyes,

Major Frigyes irta:
> >nem vagyok szerelo, mint mondottam, en kalapaccsal oldanek
> >meg minent... szoval elo a porolykalapacsot, azt' hadd
> >szoljon!! :-)
> Ez sem rossz megoldas :-)) De a legjobb az lenne, ugyanis mint a
> Baumgartnernel dolgozol. Lemesz es kedvesen megkerded a szakit
> csoportvezetot ) , hogy tegyen javallatot a problema orvoslasara. Es
> meglasd a kalapacs helyett epito tanacsokkal es jo javaslatokkal
hozakodsz
> elo a listan.

Frigyes! Azt hogy en hova menjek, azt megmondom inkabb en. Ne akard Te
sem, hogy megmondjam kedvesen, hogy hova menjel... :-)

Ha az a Renault-s illeto megkeres ENGEM a problemajaval, akkor megprobalom
megoldani. Az eddig hozzam forduloknak is igyekeztem segedkezni alkatresz,
hitelkonstrukcio, tesztauto, stb es egyeb teren. Ha annyi idom lenne, mint
amennyi kurv@ra nincsen, valoszinuleg csinalnek egy zold-szamot, hogy
valaszolgassak a spontan kerdesekre is. :-)

De masok  helyett ne intezkedj, kerlek. Semmi problema nincs reszemrol,
csak kicsit hulyen hangzik a leveled. Plane nem irtam volna a listara.


udvozlettel, es remelve, hogy  nem bantottalak meg Frigyes,

deejaytiszy

(PS: a porolykalapacsot pedig fenntartom. Kepletesen is.)
+ - Ford Fiesta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ford Fiesta '79 -hez (957 ccm, OHV)keresek hasznalati 
utasitast, javitasi utmutatot, barmit.  

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS