Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1162
Copyright (C) HIX
1999-07-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 SW (mind)  134 sor     (cikkei)
2 Re: H&D (mind)  22 sor     (cikkei)
3 SBLive,AVI,Unreal,H&D (mind)  43 sor     (cikkei)
4 Tie Fighter (mind)  17 sor     (cikkei)
5 RtK varazslatok... (mind)  20 sor     (cikkei)
6 Commandos - Beyond the Call of Duty (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Official F1 Racing (mind)  11 sor     (cikkei)
8 MM7 helyett... (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Re: NFS4 nem megy (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Koszonet... (mind)  8 sor     (cikkei)
11 Panzer3D (mind)  6 sor     (cikkei)
12 Help ! (mind)  52 sor     (cikkei)
13 Re: H&D (mind)  17 sor     (cikkei)
14 midtown madness (mind)  7 sor     (cikkei)
15 Midtown Madness (mind)  7 sor     (cikkei)
16 turok2 (mind)  11 sor     (cikkei)
17 =?windows-1250?Q?aliens_vs=2E_predator_multiplayer_prob (mind)  25 sor     (cikkei)
18 Legjobb intro (mind)  12 sor     (cikkei)
19 re TNT2 (mind)  17 sor     (cikkei)
20 Dungeon Keeper 2 help (mind)  26 sor     (cikkei)
21 s3 (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - SW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Nem tom Daemon te hogy vagy vele de =E9n amikro SW filmet =

n=E9zek akkor szarok a fizik=E1ra. Nem az=E9rt n=E9zem hogy =

okosodja hanem hogy sz=F3rakozzak =E9s nem a val=F3s elemeket =

kersem benne. =C9s szerintem egy film nem az=E9rt j=F3 mert =

val=F3s=E1gh=FB hanem az=E9rt mert j=F3 a t=F6rt=E9net sz=E9pen van =

kivitelezve stb. =C9s az al=E1bbiak m=E1r teljesen elkanyarodtak =

a t=E9m=E1t=F3l.
> Haliho! Bocs, hogy nem valaszoltam eddig, de bedoglott a =

szerver, valamelyik
> nagy
> esozes miatt.
> =

> >
> >
> > >A tudomany nem mas mint a termeszet megfigyelesein =

alapulo
> > >modellezes. Tehet a tudomany csak leir es nem =

magyaraz, marpedig ki
> > >tudja, hogy a termeszetbol mennyi mindent tudtunk =

megfigyelni.
> >
> > Ennyire azert nem egyszeru. Az a tudomany ami "nem =

magyaraz" az
> > altdomany. :)
> > Minden tudomanyos tetel, akar elemeleti, akar =

gyakorlati, pontos
> > bizonyitassal rendelkezik.
> =

> Nos en mivel fizika szakos vagyok, csak errol tudok =

nyilatkozni, amit irtam a
> fizikara ertetem. Termeszetesem minden allitast ala kell =

tamasztani, de a
> fizikaban
> nem eleg, ha valami matamatikailag  kijon, mindenkepp =

szukseg van a kiserleti
> alatamasztasra. Ha a kiserlet nem tamasztja ala az =

elmeletet, akkor a
> kimondott
> tetel hibas, annak ellenere, hogy papiron kijon az =

eredmeny. Mindenesetre a
> termeszet jol mukodik abban nem lehet a hiba (persze =

elofordulhat, hogy a
> laborban
> rontottak el, vagy nem vettek figyelembe valamit). Ha =

felfedeznek valamit,
> ami
> ellentmond az eddigi torvenyeknek, legyen az fizikai vagy =

matemetikai
> ellentmondas,
> akkor az eddigi torvenyeket kell megvaltoztani. Konkret =

pelda pl az Einsteini
> relativitaselmelet, de, hogy pontosan, hogy is jott ki =

mar nem emlekszem, de
> ha
> valaki erdekel atnezhetem megegyszer es nagy vonalakban =

leirhatom. (persze
> maganba,
> ezzel nem akarom a jatekot traktalni).
> =

> > Nem kell feltetlenul gyorsabban repulni a fenynel =

ahhoz, hogy orak
> > alatt fenyeveket tegyunk meg :) Sok sci-fi novella =

allitott mar fel
> > elmletet (neha nem is annyira hevenyeszett elmeletet) =

pl.
> > tergorbuletrol, stb :)
> =

> Ez igy van, de en ugy tudom, hogy meg csak matamatikai =

lemelet szinten
> foglakoznak
> ezzel, tehet csak pariron letezik. (persze lehet, hogy =

tevedek)
> =

> > Egy szo mint szaz: En a magam reszerol nem szeretem egy =

film
> > megtekintese kozben hulyenek erzni magam. Pedig sajnos =

altalanos, hogy
> > a tortenet egy tudomanytalan kijelentessel egyszeruen =

atsiklik bizonyos
> > dolgok folott. (Hogy nagyon szelsoseges peldaval eljek: =

Supermen,
> > Knight rider, stb).
> =

> Na jo ezek tenyleg eleg hulyesegek.
> =

> > Bye !
> > Szirty
> >
> =

> =

> Daemon
+ - Re: H&D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Nos. Az elso sorozat masodik palyaja, a Bergamo cimu, ami az
olajfinomitonal jatszodik. Ott a nagy epuletben az emeleten van egy
ficko. DE O NEM A PILOTA!! O arrol tajekoztat, hogy a pilotat elvittek
egy palyaudvarra. (ez lesz a kovetkezo palya) Tehat ha beszeltel vele,
akkor utana fel kell robbantani az udvaron talalhato osszes
olajtartalyt. Harmas csoportokban vannak, tehat eleg egy-egy dinamit a
harmas csoport kozepere. Ha ezzel megvagy, akkor irany vissza az
alagutba oda, ahonnet indultal. Ezzel kesz is ez a palya.
En a harmadik sorozat masodik palyajanal tartok, ugyhogy ha az
eddigiekkel kapcsolatban valakinek kerdese van, akkor batran irjon ide a
forumra, hatha tudok segiteni.
Egyebkent tenyleg tok allat ez a jatek, a benne maradt viszonylag sok
bug ellenere is. Szuper hangulat, elegge jo grafika, kituno otletek,
vezetheted a jarmuveket, stb... Na sebaj, majd a patch gyogyitja a
bugokat, aztan ez lesz az ev jateka... :))))
bye all
ToMy_

ps.:
SDKfZ rulez... Egy kommandos vezeti, egy az anyosulesben, ketto meg a
platorol geppuskazza az ellenseget.. :)))))
+ - SBLive,AVI,Unreal,H&D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!

Nehany temahoz hozzaszolnek segitsegkent,
hatha valaki tudja hasznalni ... :)

SB Live EAX:
Van egy par jatek ami nagyon jol hasznalja,
a 4 hangfal adta terhatast,az ujabb proggik
tobbsege, ami nem platform, az mind-mind
hasznalja mint pl.: 
Half Life, Fifa`99, F16, F22 Lightning3, H&D

AVI vagas:
AVI szerkesztesre jo nehany proggi van,
de szerintem csak 2 olyan van, ami tenyleg
hasznalhato es prima filmeket lehet vele csinalni.
Adobe Premier 5.0, es Lumiere Video Studio 2.0

Unreal Tornament Beta:
Honnan lehet letolteni????????????

H&D 1. kuldetes 2. palya:
Bar meg en sem csinaltam vegig ezt a palyat,
de a fogoly kiszabaditasa utan, me'g fel kell
robbantani a 2 szelso tartalycsoportot, es 
a fogollyal vissza kell menni a kiindulo pontra.
Nem tudom, hogy lehet-e hasznalni a 
teherautokat, de az oroktol el lehet venni a
granatokat, es azzal fel lehet robbantani
a tartalyokat. (amugy a teherautoval is fel
lehet robbantani, csak oda kellene allni vele)
Szereny velemenyem az, hogy a legelso
kuldetes elott a bepakolaskor, mar vinni 
kell 4-5 dinamit rudat.
Ami nekem nem sikerult az az, hogy a tusz
nem igazan ohajt velem jonni :((( Valakinek
nincs otlete ez ellen???

Koszi!
Andras

ui. Jovo heten nem vagyok szamitogep kozelben,
ugyhogy valaszolni sem tudok...
+ - Tie Fighter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Ne nevessetek ki, de ezt a jatekot nyuzom. Nekem tetszik es szeretem is.
 Azonban gondban vagyok, mert elakadtam a 10. mission 1. kuldetesenel.
 A feladat egyszeru (latszolag!!), mert le kell loni minden ellenseges 
vadaszt, el kell foglalni egy szallito jarmuvet, meg egy shuttlenek 
teljesiteni kell a kuldeteset.
 A kuldetes kb. 1 percig tart. Es persze nem sikerul megcsinalni.
 Megprobaltam mar, hogy hivok segitseget, de veluk sem vagyok kisegitve. 
Vegtelen eletnek meg loszernek semmi ertelme, mert csalas nelkul is meg 
lehetne csinalni, de valamit rosszul csinalok.

 Jo tanacsokat, ha lehet maganba is kernem, mert csak "atfutni" van idom a 
JATEK-ot.

            Elore is koszi
Jozsi
+ - RtK varazslatok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary]:

 HJ> Figyelgetem egy ideje, de senkit sem latok a Return to Krondorral
 HJ> jatszani. Ha megis lenne olyan ember, segitsen mar pleez, hogyan lehet
 HJ> varazsolni, meg potiont csinalni, mert nem sikerul.
 HJ> A varazslasnal beallitom a varazslatot meg minden, odateszem a zold 
x-et,
 HJ> megis harc kozben egyszeruen nem aktiv a menupont.

Vedd ki Jashara kezebol a  botot  (vagy amit szorongat).  Csak akkor tud
varazsolni,  ha  mindket  keze  ures,  es ha nincs a kozvetlen kozeleben
ellenfel bar  ez  utobbi  nem  biztos,  a  Betrayal-ban  meg  igy volt).
Egyebkent pusztakezzel is jo nagyokat tud utni...  Potion-okat  gyartani
csak   valamikor   az  utolso  fejezet  tajan  tudsz,  igy  nem  erdemes
hurcolaszni az alkimista cuccokat addig.   A recepteket el kell olvasni,
akkor megtanulja, es kesobb hasznalhatja.

--
Hali                                                SaGa
  , 
+ - Commandos - Beyond the Call of Duty (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Szeretnem a segitsegeteket kerni a 8. palyan. Ott, ahol van egy nemet
generalis, akinel egy dokumentum van, amit el kene venni tole. De hogyan?? A
palyan harom emberunk van es van egy no is.

Koszi a segitseget,
Udv, I. Andras
+ - Official F1 Racing (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Probalta valaki masolt CD-rol ezt a jatekot?
Nekem ugy tunik, mintha ezen is masolasvedelem volna.
Amikor elindul egy verseny (gyakorlas, stb.) a rajt utan kb. 15 masodpercel,
szo nelkul veget er a program (kijon a vegen levo szoveg, tehat nem kilep a
W-ba).
Masnal is elofordul ez? Mi a megoldas? (Az eredei megvasarlasan kivul :)

Koszi,
Udv. I.Andras
+ - MM7 helyett... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
Tudom az az elozo resz, de en az MM6-ot nyustolom. Az MM7-el mas bajom nincs,
 hogy en nem vasarolok  semmit illegalisan es a jogtisztanak meg magas az 
ara. Szoval a hozzaertok mar biztosan jatszotak az MM6-al. Es kernek 
valakitol egy vegigjatszast/leirast vagy valami mast, ami sokat segit egy 
kezdonek. Ha valakit erdekelnek a regisegek, nekem megvan az 1989-ben keszult
 MM2 :)))))))))


Join 18 million Eudora users by signing up for a free Eudora Web-Mail account
 at http://www.eudoramail.com
+ - Re: NFS4 nem megy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Tudja valaki miert nem indul el a Need for Speed 4?
> Amikor elinditom ezt irja ki:
> NFSHS.exe hianyzo exporthoz van csatolva KERNEL22.dll
> tudtok segiteni?

Na, Te sem a dobozos eredeti verzioval jatszol! :) Ird felul az exe-t a
cd-n levovel es menni fog.

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Koszonet... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok JATEKosok!

Szeretnem megkoszonni mindenkinek aki segitett a Descent 3 ugyben. Nev
szerint
Kiraly Csaba,Silco,Kömives Jozsef (Szabolcs),Petri Andras, Radics Csaba-nak.
A megoldas a regional setting atallitasa volt US English-re.

UDV!             Korpas Z...............
+ - Panzer3D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Telepitette mar valaki a Panzer General 3D demojat?
Nekem DirectX hibaval morcog! Ha valaki tudna ra megoldast azt koszonom.

Yossi
+ - Help ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Hallott-e már valaki az alábbi eszközről?
 "Sharedware "
Ez nem más, mint egy kártya, amit a gépbe kell berakni, valamint egy külső
egység.
A lényege, hogy adott egy számítógép, melyhez e külső eszköz segítségével
további monitort, billentyűzetet, és egeret lehet csatlakoztatni.
Így lehetővé válik, hogy egy gépet szimultán ketten használjanak.A cég
szerint teljesítmény veszteség nélkül.
A kártyának van egy 3D-s verzója is.Ezzel állítólag ketten lehet 3D-s
játékot játszani egyszerre egy gépen.
 A sebesség a következő:

Performance Statistics
Almost all applications can be used with Sharedware without producing any
reduction in performance - but it all depends on how well the application is
written. For example, if you're running a well-written game like Forsaken
then (provided you have a decent standard graphics card for the main user)
both users should easily be able to get more than 35 frames/s on even a 366
MHz machine with just 64M of memory.
However, if you try to run a game which struggles to run on even a high
powered machine - like Unreal - then you are going to see reduced
performance.
If you simply wish to use standard 32-bit office applications, then you
could easily put multiple cards in a machine, and have many users using the
one PC... no problem.

The following results were taken from a 366MHz Celeron PC with 64M RAM, with
an AGP Voodoo3 2000 powering the first user's desktop, and the Sharedware
Savage powering the second.
Tests were performed with sound enabled, in 16-bit colour at a resolution of
800 x 600 on both screens.

 Frames/s
Application 1st user 2nd user
Forsaken     60         45
Quake II      60         30

The figures show that both users get acceptable performance (>25 fps).
Note that the figures for the first user are better because of the use of a
Voodoo3 card - use of a Voodoo2 (or Banshee) card on host would have shown
approximately equal performance for both users.

http://www.sharedware.com

Nekem vannakn fenntartásaim ismerve a Windows korlátait, de hátha mégis  ?

Ha valaki hallott már róla nagyon kérem írjon !

Köszi !

+ - Re: H&D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Jatszik valaki a Hidden & Dangerous cimu fantasztikus jatekkal?

Igen! Nana!

>Ha igen es mar tuljutott az elso kuldetes masodik palyajan (Bergamo), az
>legyszives segitsen, hogy a pilota kiszabaditasan kivul meg mi lenne a
>feladat?

Fel kell robbantani a meg ep tarolokat! Legjobb idozitett bombaval! Majd
vissza a palya elejere a foldalatti folyoson. Vigyazz van meg benne
egy-ket elo katona!

Soxerencset!

ui.: Foleg a 3. palyahoz.
+ - midtown madness (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves szakertok!
A Midtown Madnesshez kerek cheateket, legalább annyit, hogy minden
autoval lehessen jatszani.
Mellesleg milyen gepen lehet vele normalisan jatszani? Mert nekem
iszonyu lassan megy :-((
Koszi elore is!
Lala
+ - Midtown Madness (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem akarok flamet inditani, igy csak annyit jegyeznek meg hogy a 
MM a regi (iP233MMX) es az uj (iPII 400) gepemen is hibatlanul 
ment. Soha nem csinalt olyanokat mint irtatok:) Pedig az osszes 
versenyt vegigvittem. 
Gundark
+ - turok2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Jatekosok!

Kezd elegem lenni a jatekbol. Csak kodorgok ossze-vissza mar vagy 2 napja es 
nem vagyok kepes megtalalni a 4. kislanyt. Allitolag valami szarnyas lo 
kozelebn van, de azt sem lelem. Most erkeztem be a haromagu vizeseshez, de 
itt peldaul nem tudok akkorat ugrani, hogy a hazteton levo ekszereket 
elerjem. Tudna-e valaki teljes (magyar) leirast kuldeni? A masik meg az, hogy
 hogyan lehet nagyot ugrani? Vagy ez tenyleg csak a sima platform-jatek, es 
csak en vagyok bena, azert nem tudok felugrani a megfelelo helyekre? 

Elore is kosz, Csaba
+ - =?windows-1250?Q?aliens_vs=2E_predator_multiplayer_prob (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Lenne egy problémám az a. vs. p. internetes multiplayer részénél,méghozzá
az,hogy az mplayeren keresztűl próbálok játszani akkor,ha bemegyek egy
"room"-ba akkor nem jelenik meg a "ready to play button",és ugye enélkül
elég nehéz játszani.Mi okozhatja ezt a problémát?Még nem töltöttem le az új
patchet hozzá de nem hiszem,hogy ez befolyásolná.A modem kapcsolatomra azt
jelzi,hogy nagyon gyors csak nem vagyok kész a játékra(kis villám
ikon).Találtam szervert ami nem az mplayeren keresztül nyomul,és azon pedig
kifogástalanul tudtuk kb. nyolcan játszani.Kérem akinek vannak tapasztalatai
segítsen!!!!!És ha esetleg van ilyen magyar szerver kérlek írjátok
meg(inkább játszok hazánkbeliekkel:))).

Quake 3

A multkor felmerült az a kérdés kelle e magyar "kvék3" szerver.Szerintem
IGEN!Minél több annál jobb,ugyanis volt szerencsém külföldi szervereken
keresztül játszani,és nem igazán volt élvezhető.Nem azzal volt probléma,hogy
a mozgás lassú lenne,hanem arról,hogy ha pl. kilőttem egy rakétát akkor kb.
1 másodperc múlva jelent meg,és így nem túl yo játszani....aztán megtaláltam
magyar szervereket,és azt össze se lehet hasonlítani.A ping-em legritkább
esetben(és a legrosszabban)volt 400.Véleményem szerint akinek lehetősége van
szerver létrehozására,bármely játékhoz,bátran tegye meg!!!!!

Előre is köszönöm a segítséget,és ha segíteni akarsz akkor légyszi a
következő címre írj:
+ - Legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nos, szerintem manapsag ennek a ket jateknak volt a legjobb introja:
- Descent 3
- Dungeon Keeper II

Az all-time kategoriaban valoban a Westwood viszi el a palmat.

Udv.:

Laci

+ - re TNT2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: TNT2 ( 7 sor )
> Idopont: Mon Jun 28 23:38:36 EDT 1999 JATEK #1147
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>Hali!
>Van mar valakinek tapasztalata TNT2-vel? Kulonosen 16M-s verzioval..
>Van valahol Voodoo 3 es TNT2 osszehasonlitas eredmenye?


A PC-GURU  99/6  99/7 szamaiban mind ket kartyarol reszletes leirast
talalsz
 es teszteket is.
Udv:Pal
--
          Potyos               Hering Laszlo       Bodnar Aikido Dojo
  mailto:  Laszlo HERING       Budapest,  HUNGARY
+ - Dungeon Keeper 2 help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

Emberek! Tudna valaki taktikai tanacsot adni? Azon a palyan akadtam el, 
ahol Asmodeus(asszem) dungeonjaba kellene betorni, amit kb 5000 hero vesz 
korul. Namost eddig ugy probalkoztam, hogy megvartam, amig a portalon nem 
jon tobb joszag, majd megindultam hidat epiteni a dungeon fele. A 
keresztezo ellenseges hidnal kis csatat csinaltam, aminek a zurzavaraban 
elfoglaltam a hidat. Innen egyenes az ut a dungeon falaig. Kibontom 
nagynehezen, de ekkorra mar nem csak szembol jonnek Asmodeus emberei(?), 
hanemhatulrol az osszes elf, meg anyamtyukja is es 3 perc alatt ledurjak a 
bandamat. Aki itt atjutott, avasson mar be, mi a fraszt csinaljak? Cheat 
nem erdekel.
Lehet, hogy en ertettem rosszul a kuldetes celjat, eddig mindig egy hosnel 
volt a gyemant. Ja, es ennel a palyanal mi tortenik, ha lejar az ido? (you 
have 12 minutes remaining) Jon valami fomayer es elorozza a szemem elol a 
gemet?

Elore is kosz!

Amugy a jatek eszmeletlen, nemelyik videobeteten meg vizesre rohoghetti   
magat az ember :)

Csa: Pogacsa

UI: C64-esek! Kinek van olyan Creatures 2 .d64 fajlja, ami muxik is? Nekem 
2 fele is van, oszt nem mene egyik sem.
+ - s3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helló mindenki!!

Ha valakinek van valamilyen Settlers III serial numberje, és ezt magánba
közölné velem, megköszönném.

Tisztelettel:
           El Diablo

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS