Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 150
Copyright (C) HIX
1998-09-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE:Motorosok (mind)  26 sor     (cikkei)
2 Automobil 1998 (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re:*** HIX AUTO *** #149 (mind)  30 sor     (cikkei)
4 Auto-arak (mind)  44 sor     (cikkei)
5 automata szivato, injektor (mind)  22 sor     (cikkei)
6 Emblema (mind)  34 sor     (cikkei)
7 festek takaritas (mind)  25 sor     (cikkei)
8 Tel - Diesel (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Re: *** HIX AUTO *** #149 (mind)  66 sor     (cikkei)
10 Astra sebvalto + lampa leo (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Radar (mind)  29 sor     (cikkei)
12 LOF@SZ (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Elado Ford Orion (mind)  11 sor     (cikkei)
14 RE: emblema (mind)  16 sor     (cikkei)
15 rendor / bejaratas / 21013 (mind)  40 sor     (cikkei)
16 elado auto (mind)  3 sor     (cikkei)
17 porlasztocsucsok (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - RE:Motorosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tobb okbol is zavar. Ha en is kovetem a peldajat es a busz, illetve a
>szembejovo savban fogok nekiallni(mert ket sav kozott eleg nehezen fer el
>egy auto), hogy leelozzem az egesz sort, akkor eleg sokan fognak ram rossz
>szemmel nezni.
Mint azt Egeer is irta: Mikozben elore mennek vagy megeloznek  N E M
tartanak fel es nem veszelyeztetnek senkit. Ha te autoval eloretolakodsz es
beallsz, akkor ez nem igaz.

>Egyebkent (bar tudom, hogy senkit nem erdekel) a KRESZ is
>tiltja a mocival torteni cikcakozast, a felezovonalon torteno kozlekedest a
>tobbi auto kozott... Mintha jobbrol allnal neki elozni... Szoval varjatok
>csak ki a sort :)))
Ha ennyire be akarod tartatni a KRESZ-t, akkor miert mentel 120-szal az
50-es tablanal? (HIX AUTO #149). Szerintem nem feltetlenul a KRESZ
betartasa ad eselyt a balesetmentes kozlekedeshez...

>Arrol nem is szolva, hogy elbaltazza a dolgot es vegighuzza a kocsi
>oldalat, leviszi a tukrot es ezutan elhuz a 3.14csaba....
Ha behuzodsz kozepre es azert sem engeded el oket ez gyakran meg fog
tortenni veled...

En tobbnyire autoval kozlekedem, soha nem volt ilyen problemam. Persze
nyaron, 35C-ban hulye leszek ket orat araszolni a nyugati es az ulloi ut
kozott, ha motorral /nem robogoval :)/ 10 perc alatt megtehetem ezt az utat.

GI
+ - Automobil 1998 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

Automobil 1998 Szakkiallitas.
Budapesti Vasarkozpont.
1998.09.30.-1998.10.04.

Udv.
Tibor
+ - Re:*** HIX AUTO *** #149 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Milyen tanacsaitok vannak a diesel autokkal kapcsoltaban a teli
> felkeszulest illetve a teli uzemeltetest illetoen ?

Km. futastol fuggetlenul csereld ki a gazolajszurot a tel elott, mert az
aljan osszegyult viz es egyeb trutyi az elso minuszos napon megviccel.
Ha oreg autod van, es nagyon alapos akarsz lenni, a tankbol is ereszd le
a vizet, takaritsd ki - de keszulj fel, hogy ez nem egy lelekemelo
munka.
Ellenorizd (vagy ellenoriztesd) az izzitogyertyaidat, mert nyaron
egy-ket rossz gyertyat esetleg eszre sem veszel, de hidegben hirtelen
feltunik.
Nezd meg az akkumulatort, sarukat, toltest, ilyesmit - telen minden
mA-re szukseged van! :-)
Telen ha csak lehet, neves kutnal tankolj, ott majdnem mindenhol
alacsony dermedespontu a gazolaj. Ha nagyon hideg van, onts a tankba
dermedesgatlo adalekot (tankolaskor, nem amikor mar kocsonya lett az
egesz!). Ha nem kozvetlen befecskendezeses az autod, szukseg eseten
megteszi helyette max. 10%-nyi 33-as keverek (mint a Trabiba; ha sima
benzinnel higitod a gazolajat, az nem tesz jot az adagolonak).
Ha hideg reggeleken nehezen indul az autod, probald tobbszor izzitani,
szokott segiteni.
A kulonfele hidegindito spray-kkel ovatosan banj, konnyen lerobbanthatod
a hengerfejet.
Ha ezek utan sem indul az autod hidegben, akkor valoszinu, hogy fogytan
van belole a kompresszio - eljott a motorgeneral ideje.
Ha hidegben be kell huzni az autot, az oninditoval segits ra egy kicsit,
amikor raengeded a kuplungot, kulonben atugorhat a vezermuszij.
Ha valamit kihagytam, javitsatok...
-- 
Gabor - mailto: - http://www.siofok.com/quattro
+ - Auto-arak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem!

Beneztem a tegnap javasolt autoinfo honlapra.
Meg tudna magyarazni valaki (esetleg egy autos marketinges)
nekem eszervekkel a kovetkezo adatokat?
Kiemelt figyelemmel a benzines SLX 1.5 millios ugrasara...

SKODA OCTAVIA brutto fogyasztoi arak forintra atszamolva
(NLG x 110 volt a rata):

                 Hollandia       Magyarorszag

LX1.6            3.389.600       2.832.000
GLX1.6           3.705.900       3.331.000
GLXi1.6          3.980.900       3.580.000 eddig OK.
GLXi1.6Aut       4.694.200       3.647.000 itt a holland ugrik 1-et

SLX1.8 20v       4.454.450       5.026.000 ez viszont nonszensz!!!

Meg akkor is, ha a hollandban a masodik 4-es helyett 9-es van
(pl. gepelesi hiba).

GLX1.9TDI        4.585.900       4.422.000
SLX1.9TDI        4.674.400       4.940.000 ismet atfordul !!!!
SLX1.9TDII       5.279.400       5.459.000

Nem kellene minden tipusnal nagyjabol ugyanolyan arviszonyoknak lenniuk?
Tudniillik megtetszett az SLX 1.8, es szepen kiszamoltam egy olyan 4M
alatti
arat. Erre tessek... :-/

Egyvalamre utolag gondoltam: az autoinfo gondolom az epp bentlevo tipusokat
kozli.
Lehet, hogy egyszeruen a szerianal ennyivel gazdagabb SLX jon csak be
Magyar-
orszagra???

Hasonlot tapasztaltam az XM-nel is. Itt kb. 5.5 m -nal kezdodik. Odahaza 7m
alatt nincs, mert azokat a tipusokat nem hozzak be. Vajon kulon rendelesre
sem? Mi ennek az oka?
Mitol fugg, hogy az importor milyen tipusokat hoz be kulon rendeles nelkul?
Piackutatas? Az adott celorszag? A gyar szeszelye?

HA
+ - automata szivato, injektor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Van egy oreg BMW-m ('81), amiben mar nem tul jol mukodik
az automata szivato. Ez onnan vevodik eszre, hogy amikor
inditozom akkor 3-5 masodperc kell ahhoz, hogy beinduljon
es az elso nehany percben pedig nagyon cammog az auto.
(De amikor mar bemelegedett, akkor jol megy.)
Az egesz helyzetet megbonyolitja, hogy az auto injektoros
es ugy hallottam, hogy e miatt az automata szivatohoz csak
injektor szerelo nyulhat hozza.
Az irant szeretnek erdeklodni, hogy tudtok-e valahol jo
(es olcso) injektor szerelot aki ezt a problemat meg tudna 
oldani? Illetve szeretnem megkerdezni a ti velemenyeteket
is (akinek mar volt tapasztalata injektorral).
Ezenkivul szertnelek megkerni titeket, hogy nyugtassatok
(vagy ijesszetek) meg, hogy ez a 3-5 masodperces inditozas
hosszabb tavon lemeritheti-e az ujjonnan vasarolt akkumu-
latoromat, vagy nem?

Koszonom szepen elore is,
Udvozlettel,
Kalman
+ - Emblema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Es uzenem annak a taho parasztnak, aki lelopta az automrol 
     >az emblemat, hogy ha egyszer elkapom ot vagy valamelyik 
     >aljas kollegajat, hat egy eletre leszoktatom a gyujto- 
     >szenvedelyerol, hogy dogolnenek meg.
     
     En ugyan egy szakadt Golf-fal jarok, de arrol is mar haromszor 
     lecsortak az emblemat, pedig ocska muanyag vackok voltak. Most nincs 
     emblema rajta, de ha legkozelebb veszek azt nem fogom rajtahagyni ha 
     hosszu ideig otthagyom az autot. Azt hiszem, lassan az emblemak is 
     olyanok lesznek, mint a magno: Ha otthagyod a kocsit valahol, viszed 
     magaddal.
     
     >Cel a ketto literes auto. A harom literes mar megvan, Suzuki Swift 
     >1.0.
     
     En ugy tudtam, hogy valami nagyon kis hengerurtartalmu Honda Civic (?) 
     is van, ami baromi keveset eszik.
     Aztan van egy 900 cm2 -s dizel maruti, nagyon regi tipus, de kivancsi 
     lennek, mennyit eszik egy 0.9 -es dizel.
     
     >Nemreg hallottam olyat, hogy ha tul nagy gazt adok
     >akkor atfordulhat a kocsi a tengelye korul es felborulhat. Van ennek 
     >valami
     >realitasa, mert en ezt eleg nehezen tudom elkepzelni?
     
     Meg soha nem borultam, es komolyabb csuszasom sem volt, de ugy gondolom, 
     hogy elsosorban a fuggoleges tengelye korul porog ilyenkor. Talan, ha 
     csuszas kozben hirtelen no a surlodas, vagy megszunik (pl. jegrol-aszfaltr
a
     csuszol vagy nekicsuszol a jardanak), akkor felborulhat az auto.
     Egyebkent en azt hallottam, hogy a Wartburgoknak kulonleges kepessegeik 
     vannak ilyen teren.:)
     
     Chucky
+ - festek takaritas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali mindenkinek!

Tegnap egy orult no (nem szoke, hanem barna) bevagott elem, index es
tukor hazsnalat nelkul a belso savbol. Mint utana kiderult, eppen
telefonalt (telefon kezben), kazettat cserelt a magnoban, fogta a
kormanyt illetve sebesseget valtott es iranyjelzett, mindezt egy idoben
a ket keze segitsegevel (a cirka ot helyett amire szuksege lett volna),
ja es mindezt egy gyonyoru tuzpiros rovid GMC terepjaroban. Szerencsere
csak 40-nel ballagtam es be is voltam kotve, de igy is megrazo elmeny
volt. En fekeztem (egesz szep csikokat hagytam magam mogott) de az
Isuzum kb 1.5 tonnat nyom, ugyhogy meg igy is sikeresen elkaptam az
oldalat ugy kozep tajt es egeszen a kocsi seggeig megnyuztam. Gond nem
volt, mert amikor remego labakkal kiszalt a kocsibol elismerte, hogy o
volt a hibas (ime egy feher hollo), viszont a lokharitomon es a
galytoromon szep priros nyomokat hagyott. A szin maga tetszik, de nem
fekete alapon. Tudnatok olyan oldoszert mondani, amivel le tudom szedni
a piros festeket, ugy, hogy a fekete nem jon vele. Ja, fekete festes
alatt mint kiderult nem szabvany, hanem valami muanyag alapu alapozo van
(ezert is fazok tole), es arra kentek a zomancot. Mind a ketto valami
speci anyag es rohadt ellenallo, nem akarok bennuk kart tenni, valami
szar lotyivel. Segitsegeteket elore is koszonom.



Poco
+ - Tel - Diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Milyen tanacsaitok vannak a diesel autokkal kapcsoltaban a teli
>felkeszulest illetve a teli uzemeltetest illetoen ?

Sajat tapasztalataim (82-es gyartasu 1.6-os kadett):

Alacsony kompresszio eseten (hidegben qrva nehezen indul): Hosszu 
izzitas. Ha elalszik a visszajelzolampa, akkor a regi kadettban meg  
fel percig izzit. Ez a olajnyomas kontrolizo fenyerovaltozasan is 
latszik. Elokamras motornal (regi kadett ilyen) akar 1 percig is 
erdemes izzitani. Ha egyszer el kezdtel inditozni, akkor ne hagyd 
abba!. A benzinesnel bevalt 'ujra megprobaljuk' itt nem fog bejonni!. 
Minden ujrakezdesnel, mivel elotte izzitani is kell, termikusan 
ujrakezded az egeszet, az akku meg mar meg van horpasztva. Semmi elony 
nem szarmazik a kozbeiktatott szunetbol, csak hulnek az egester 
felmelegedett reszei.
Legujabb tapasztalatom: ha inditozas elott megmozditod a motort, akkor 
sokkal konyebben indul. En enyhe lejton allok, es inditas elott 
eloregurulok 30 centit, es raengedem a kuplungot kettesben. A motor ep 
hogy csak megmozdul, es ez utan harom korulfordulas helyett 'poccre' 
indul.

udv. Tomasz
+ - Re: *** HIX AUTO *** #149 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok


>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Suzuki fogyasztas ( 14 sor )
>A Suzuki fogyasztassal kapcsolatban mind tajekozatlanok vagytok. Hat
>senki sem emlekszik mar a Suzukis sporolos fogyasztasi versenyre? Par
>evvel ezelott volt, azt hiszem, BP- Vac- Tata- Bp utvonalon. Nos, ezen a
>tavon szazas atlagban a gyoztes 1.0 Suzuki kb 2.5!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
>liter benzint evett, az 1.3-as pedig valamivel 3!!!!!!!!!!!!!!!

na, ez picit durva. Szerintem keptelenseg, hogy annyival elmenjen egy olyan
auto, ami varosi hasznalatra van tervezve. Az teny, hogy ha videkre megyek,
akkor tenyleg nagyon megy lefele a fogyasztas, de ennyire azert nem fog. 



szegyenfalra:
Fiat Tipo dizel, G__-899 rendszammal, es taxi. Szinte semi baj nem volt
vele, csak annyi, hogy a kocsi hatulja kormosabb volt, mint masnak a
kipufogo es a lengescsillapitoi inkabb lengeserositore hasonlitottak. Ahogy
ment elottem, jol lathato volt, hogy ugy pattog a hasto kerek az uton, mint
egy gumilabda. Volt, hogy teljesen el is emelkedett es nem is kicsit.
Aki egy ilyen muszaki allapotu autoval jar....


moci:
>Te ne kovesd a peldajat. O" megteheti, Te nem. Az autonak vannak elonyei es
>hatranyai. A motorosok sem kovetelik Toled, hogy zuhogo esoben nyisd ki a
>tetoablakodat (ha van), hogy ne csak ok azzanak egyedul.

OK, jogos :) 


borulas:
> Neha kanyarban szeretek azzal jatszani hogy nagyobb gazt adok es igy rakom
>be a feneket a kanyarba. Nemreg hallottam olyat, hogy ha tul nagy gazt adok
>akkor atfordulhat a kocsi a tengelye korul es felborulhat. Van ennek valami
>realitasa, mert en ezt eleg nehezen tudom elkepzelni? Borult mar valaki
>ilyesmi miatt?

Ha megtudnak csuszni a kerek oldaliranyban, akkor nem fogsz borulni. De ha
kozbejon valami aprosag, peldaul egy jardaszegely vagy egy durdefeket es a
felni megkapaszkodik az aszfaltban stb... akkor mar no az eselye.
De ha tutira akarsz menni :), akkor csinald azt, hogy felgyorsitasz eleg
nagy sebessegre, nyomsz egy padlofeket, allora fekezed legalabb az elso
kerekeket, a kormanyt utkozesig kitekered es lelepsz a fekrol. A hatas nem
marad el :) 



Multhetenb lattam par H.V.CS-t (Helyi Vagany Csavo) a 31 -es uton. Gyorsan
jottek es a vezeto megijedet egy kanyarban, hogy nem fogja tudni bevenni es
beletaposott a fekbe mar akkor, amikor a kanyarban jart. Olyan tok jol
nezett ki a kocsi, ahogy az eleje belefurodott egy foldkupacba es a hatulja
a levegoben volt...:)))))))



Csao
   Bela

************************************************
*    mailto:       UIN: 14966664    *
*       URL: http://www.irisz.hu/~rb      v4.03*
************************************************
+ - Astra sebvalto + lampa leo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Opel Astra Classic 1.6-nál tapasztalom, hogy a sebváltó nagyon nehezen
veszi be az 1 és 2 fokozatokat. Elsősorban induláskor, hideg állapotban
jelentkezik, de van amikor melegen is. Fél éve már jeleztem a szervízben,
akkor megzsírozták, és úgy tűnt, hogy jó is, de most megint nehezen megy. 
Mi lehet az oka?

Lámpa kikapcsolás:
Családomban két trabantos is van, és már többször hagyták égve a lámpát...
Ezért szerkesztettem egy egyszerű áramkört, olyat amit a boltban is lehet
kapni. Ez égő lámpáknál a gyújtás levétele után kb 10x sípol. Tovább nem,
mert lehet, hogy világítani akar a tulaj. A biztosítéktáblán 2 ponton kell
csatlakoztatni. 6-12V-ig jó. Ha valakit érdekel..

MiKi
+ - Radar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nekem radarozassal kapcsolatban csupa jo elmenyem van. (Persze, hogy mi lesz
a Nemetorszagi "felrelepesembol" azt meg nem tudhatom.)
Parszor mar kaptak le radarral, de csak egyszer buntettek meg. Azt mar
regebben leirtam a VITA-n, valoszinuleg azok is korruptak voltak. Pl. volt
olyan hogy villant mellettem a Felicia (belathato utszakasz, soha nem
szopktak radarozni, ezert nem figyeltem). Mentem 50 helyett kb 65-el. 200
meterre ott allt vagy 10 rendor eppen egymassal beszelgettek(!). Ramneztek
ugyan, de meg sem kisereltek megallitani, pedig nem sokan voltunk az uton.
Egyszer Gyongyoson ki is setalt elem a rendor, aztan mikor 50 meterre voltam
tole, akkor visszasetalt es intett, hogy menjek. Ott pedig kb 80-al kaptak
le 50 helyett.
Egyebkent felni csak akkor kell a kovetkezmenyektol, ha szembol fotoznak le,
vagy ha rogton meg is allitanak. Ugyanis ha hatlrol vagy lefotozva, akkor
nem latszik, hogy ki vezet. Nem is nagyon csinalnak mar ilyet a rendorok.
Ugyanis ilyenkor megkernek, hogy mondd mar el ki vezetett. De te nem vagy
kotelest sajat magad es csaladtagjaid ellen vallomast tenni. Egyebkent azt
is lehet mondani, hogy nem tudod, mert mindig ki van rakva a kulcs meg a
forgalmi, es az viszi el a csaladbol az autot, akinek eppen kell...

Udv:
Csaba

*****************************************
http://www.extra.hu/denver_2000
*****************************************
          HTML, ekezet johet!
*****************************************
+ - LOF@SZ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho,

Nem szeretnek senkit elkeseriteni de LOU FUSZ egy USA szerte ismert es
eleg jo nevu
autokereskedo, sok helyen olvashato a hirdetese.

+kerdes:

Miert vesz valaki dizel autot ?

hangos, budos, lassu, stb gondolom valamennyivel olcsobb lehet az
uzemeltetese, de ennyivel ?
Azt hiszem az adoterhei viszont magasabbak mo-n.

Kiralyfalvi Gyorgy
+ - Elado Ford Orion (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy Ford Orion 1.6 D CL gepkocsi, 87-es evjaratu, metalbarna, 
vonohoroggal, napfenytetovel.
Iranyar: 540 000 Ft.

Erdeklodni lehet napkozben a 311-80-95, az esti orakban a 313-31-03-
mas telefonszamon.


Pap Attila
+ - RE: emblema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

 irta:
>Tud valaki olyan helyet, ahol olcson lehet emblamat venni?
>Lehet hasznalt is.

Az en automrol eddig 2-szer loptak le az orran levo VW emblemat.
A legjobb beszerzesi forras (szerintem) Bp-en a Falk Miksa 
(volt Nephadsereg) utcaban a kozepe tajan egy autosbolt. 
Az utca a Parlament-tol a nagy korut fele megy.

ps.: Miota egy silany minosegu emblema csufoskodik az automban
kb 1.5 eve, nem loptak ki. Bar egy kis pillanat ragasztot is hasznaltam
a bajonettes rogzites megtamogatasara.

Udv.:	Sabat
+ - rendor / bejaratas / 21013 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok! :-)

"villanast nem lattam, es szerintem eleg keves volt a feny
ahhoz, hogy egy mezei videokameras felvetelen barmi is latszodjek, foleg
ugy, hogy szembol kapott le, ha megtortent a dolog.
Velemeny? Tulelem? Nem elem tul? Hany evre elore vegyek eves berletet :))))"

ugy tudom, hogy mivel mindenki azzal jon, hogy nem nala volt az auto
a kerdeses idoben, a rendorok meguntak a csekk-kuldozgetest. ha a 
helyszinen nem kapnak el, akkor mar nem kell izgulni. olyan is
van, hogy kiallnak a vakuval, de nem is allitanak meg. a fenykepezes
latvanyatol lassabban mennek az emberek. vagy csak all ott a kocsi
(80-nal huztam el mellette 50es korlatozasnal), es nem tortenik semmi.

--------

Szakemberek, hogyan kell egy teljes generalon atesett motort bejaratni?
egyelore azt a tippet kaptam, hogy menjek vele (pl hetvegen) hosszu
utra, 500-1000km-et. (ez ugye 2 tank benzin kezdesnek...). Es menjek
eloszor eleg lassan, aztan "hajtsam meg" mondjuk 45km/h, de hamar
menjek vissza 40re. utana porgetni 50-ig, vissza 45ig es hosszabban
igy. fokozatosan lehet egyre feljebb menni. Es hogy ennek az a celja,
hogy az alkatreszek osszekopjanak, DE elkeruljem azt, hogy a
feluletek kozul az egyik es csak az egyik "feltukrosodjon".
ki mit mond? (a magyarazat is erdekel minden otlettel kapcsolatban)

---------

Baukal Gabi,
(Az elozo kerdesben rad is kivancsi lennek)

"Nekem 86-os sotetkek 21013-asom van" - en lattam, az nem
2101 vagy 21011? A 21013as tipusjelzest nem ismerem :-(
En kereklampas ezerkettes/harmas -nak neztem... :-))))

"Borult mar valaki ilyesmi miatt?"
foleg akkor lehet, ha a kerek jol megakad pl egy jardaszigetben.
Ilyenkor sem biztos a borulas, de a futomufelujitas az igen. :-)

z.
+ - elado auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fiat Bertone X1/9. 1982-es, sarga szinu,5 sebesseges,targa tetos, buko 
lampas ,jo allapotban elado. 
Erdeklodni: 06-30-938-7803.
+ - porlasztocsucsok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

megtudna mondani valaki, hogy porlasztocsucsot/gyertyat hogyan lehet
konnyen ellenorizni, hogy jo-e... lehet hazilag vagy ajanlott szerelohoz
vinni az autot?

koszi Attila

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS