Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 762
Copyright (C) HIX
1998-06-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Quake es Shub (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Unreal- jatsza valaki? (mind)  10 sor     (cikkei)
3 TA to Miseta ZS. (mind)  22 sor     (cikkei)
4 CD-k Eladok! (mind)  4 sor     (cikkei)
5 Unreal (mind)  16 sor     (cikkei)
6 s2 (mind)  36 sor     (cikkei)
7 Janes 688i tengeralattjaros (mind)  11 sor     (cikkei)
8 3dfx es dx6 (mind)  19 sor     (cikkei)
9 Re:Total Annihilation (mind)  134 sor     (cikkei)
10 Re: RA es C&C (mind)  37 sor     (cikkei)
11 Re:Sziasztok TA jatekosok... (mind)  13 sor     (cikkei)
12 Re: Unreal (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Sziasztok TA Jatekosok! (mind)  37 sor     (cikkei)
14 Commandos - Behind Enemy Lines (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Unreal hozzaszolas (mind)  19 sor     (cikkei)
16 HURRRA!! Vegre ujra olvasato az ujsag (mind)  11 sor     (cikkei)
17 F1 Racing (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Flight Simulator 98 (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - Re: Quake es Shub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Yo, 
 
a barikadokhoz nem tudok hozzaszolni, amelyik runat felveszed, annak 
az epizodnak vege, nem lehet ujra jatszani. Ha megszerezted a negy 
runat, akkor nyilik ki a Shub godorje. Elvileg.

Egyebkent nem sok elmenyt ad a Shub: en nehez fokozaton nyomtam es 
vert hanytam, mire befejeztem, mert keves volt a loszer. Ja, Shub-ot 
nem fegyverrel, hanem telefraggal kell kinyirni. Acsorogj a 
teleportnal es figyelj.

Peter

this message will selfdestruct
+ - Unreal- jatsza valaki? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Yo,

latom sokan aruljak az Unreal-t ( van elado dunaujvarosban is? ), de 
jatsza is valaki? A net-en igen ellentmondo gep igenyeket irnak rola.
Szoval 233mmx/32m/voodoo1 konfiggal probalta mar valaki. Mert ha 
szaggat, akkor inkabb PII-re gyujtenek...

Peter

this message will selfdestruct
+ - TA to Miseta ZS. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

A galactic gatet konnyen a kommanderrel lehet elfoglalni. O atmegy tuzon
vizen. A legmelyebb vizben is lazan rohangal.Ha pedig egy olyan helyen
van, mint pl, egy szikla, akkor egy Atlassal odarepited. De ne lodd
szet, mert akkor vege. Az a lenyeg, hogy atmenj rajta, akkor nyertel, ha
kek lesz a gate.

Atomcsapas:
Megepited a silot. Aztan raketat is kene epiteni. Klikkelsz a
raketaepitesre, ha mar van kesz /Ezt onnan konnyu megtudni, ohgy ha azt
mondtad neki, hogy csinaljon 8-at, es egy kesz van kiirja, hogy 1+7/
akkor raklikkelsz az epuletre, nyomsz egy a betut es szepen becelzod a
kivant pontot, es egy bal klikk.
-- 
Bye,
Danny @

mailto:
UIN:10730193
---
Difference between genius and stupidity: stupidity has no limits.
+ - CD-k Eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Unreal, Forsaken, World Cup 98, Motorhead, Redline Racer, Incoming,
Starcraft, Fighting Force, Ultim@te Race Pro, Rebellion, Hellfire,Virtua Cop
2, stb....
---------------------
+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

  irta hogy neki nagyo jol fut a progi, a mar leirt gepen.
Nos, nekem neha be-be szaggat akkot mikor egy kisebb texturas folyosorol egy
nagyobb terembe lepek. Pedig semmivel sem lassabb az en vasam a Jokerenel.
Ja a gep: iP233MMX,64SDRAM,Diamond Viper V330, Diamond Monster ....
Meg valami, 1-2 kisebb szagattas eszreveheto ezen a gepen is:
PII-300, 64SD, Diamond Viper AGP, Diamond Monster
A felbontas mind a 2 esetben 640x480 volt.

Udv.:
Laci

E-mail: 
WEB: http://www.szabinet.hu
UIN: 858696
+ - s2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> =======================================================
> Felado :  [United States]
> Temakor: settlers2 ( 30 sor )
> Idopont: Sat May 30 17:36:13 EDT 1998 JATEK #760
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> ==================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: settlers2 ( 12 sor )
>
> Hello!
>
> Megtudná valaki mondani, hogyan lehet a vitorlas hajokat munkara
> fogni??? A
> hadi beallitasoknal, hogy lehet azt megcsinalni, hogy az ellenfel ne
> jojjon
> at engem pusztitani???

Eloszor celszeru telepakolni a kolonizalashoz ezt a kikotoben kell
megtenni van erre egy ikon.Ha felepult a hajo vannak nyilak hogy merre
menjen, ekkor elindul. HA odaer egy helyre ahol van kikotesre alkalmas
hely akkor ott ki lehet kotni es felepul egy kikoto. Utana ez es tovabbi
hajt a kikotok kozotti aru es szemelyforgalamt automatikusan vegzik

Az ellenfelet nem tudod allitani, ki kell oket kerulni meg nem vagy
eros. Csak akkor jonnek rad ha eleg kozel vannak: azaz a katonai
epuleteken legalabb 1 csik van. Ekkor celszeru nagyobb katonai
epuleteket emelni es erosebb katonakat odakuldeni (mar perszze ha van).
Ha eleg kozel vannak epits katapultot az hasznosan lovi az ellenseg
katonai epuletet. Celszeru persze a gasrnizonok telitettseget
maximalisra allitani, ezen belul m,eg leget aggressziv es nem agressziv
vedelem, de a lenyeg eros katonaid legyenek a legveszelyesebb
barakkokban. Aranyermek!

udv
Pista
+ - Janes 688i tengeralattjaros (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Keresem a Janes 688i tengeralattjaros CD-s full programot. Lehetoleg Szeged
kornyeken. Akinek van hozza leirasa az is irjon nekem. 

\\*****************************************************// 
//  Viktor                                         ////           \\
\\  Email:           (O-O)         //             
//  Tel.: 62/423-263                    oo0-(_)-Ooo    \\
\\  Fax.:62/423-263 /modem/                           //
//*****************************************************\\
+ - 3dfx es dx6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all!

Nem akarom szaporitani a szot, ugyhogy csak a 
lenyeg:
1. vennek hasznalt diamond 3dfx kartyat, 4 v. 8 MB-ost,
    valami normalis aron, mivel a boltokban most 20-24 rongy
    mondjuk olyantol aki v2-re upgrade-el epp...
2. a win98 veglegesben ami integralva van directX az most az
    5-osnek valami verzioja, vagy a minap megjelent dx6 mar?
    ha valaki tudna a valaszt, csak mert akkor felrakom ra...

valaszokat ide ha olyan, egyebkent maganba!!

koszi
deffi

ui: a dx6 final version letoltheto az ftp.samsung.hu-rol
anonim a server...
bye all
+ - Re:Total Annihilation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Zsolt kerdeseire valaszolok.
Sajnos hiaba kuldtem el mar sokkal korabban egyszer ezt a levelet, a
HIX nem igazolta vissza, helyette kaptam egy help-et tole. (?)
De vartam egy szamot, hatha megis megjelenik (nehogy ketszer legyen
benne), de nem jelent meg.

Nos mar tobben irtak valaszt Zsolt-nak, de hatha lesz ebben megis valmi
ujdonsag.

Hello Zsolt!

On Sat, 30 May 1998 21:33:17 EST, Zsolt wrote:

>Egy kerdes a TA otodik szintjehez (pajajahoz). A teruleten
>mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
>mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
>azonban semmit sem tudok vele kezdeni csak szetloni!
>
>Esetleg gyorsabban kel nyernem?

Nem. El kell foglalnod a gate-et! Az nem eleg ha megtalalod.
Elfoglalni a kovetkezokeppen lehet:

- Odamesz a Commanderrel a kapuhoz (a Commander az egyetlen egyseg,
amelyik kepes Capture-re)
- Atvaltod a Commander menujet Order-re (Az O billentyuvel, vagy a
menujeben az Order gombbal)
- Megnyomod a Capture gombot (vagy a C billentryut a bill.zeten)
- Ramutatsz a kapura.

Erre elkezdi "porlasztani" (jo sokaig), vegul a kapu atalakul, es a
tied lesz. Ezutan jon is a gongutes...

>Szoval kellene segitseg! Ja az is jo lenne, ha lenne valahol egy
>leiras, hogy mi micsoda. 

Mar irtam egy URL-t ahol olvashatsz errol.
(http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html)

>Tehat melyik robot tank vagy barmi mire
>jo. Peldaul hogyan lehet elerni, hogy a gyartorobotok a szetlott
>tankokat osszeszedje, de ne egyenkent, hanem ha beallitom akkor
>folyamatosan? 

Kijelolsz egyet, majed lenyomod a shift-et, es nyomvatartod, majd
egyenkent ramutatsz az osszes kornyekbeli roncsra, vagul a bazisod
kozepere.
Erre az fogja magat es szepen mindet osszeszedi amire ramutattal (abban
a sorrendben, egymas utan) majd ha kesz, szepen hazamegy. Ezutan nem
kell vele foglalkozni (esetleg ha majd kesz lesz).

Ha azt akarod, hogy mindig keresse a roncsokat es amikor keletkezik
valahol azt szedje ossze, arra is van mod, a Patrol.
Kijelolod a gyartoegyseget, nyomsz egy P billentyut (vagy az egyseg
menujeben a Patrol gombot) es lenyomott Shift mellett szepen
kattingatsz korbe-korbe.
Erre a gyartoegyseg az igy megjelolt pontok kozott folyamatosan
cirkalni fog. Ha femet talal osszeszedi, ha fat vagy bokrot talal
osszeszedi, ha serult egyseget talal megjavitja, ha epitkezest talal
besegit, stb. Amikor vegzett valamivel, cirkal tovabb.
Am de nem nagyon erdemes igy cirkaltatni a roncsok osszeszedehez, mert
akkor gyakorlatilag a fronton fog cirkalni (hiszen ott keletkeznek a
roncsok, ahol csata van).
Es mivel az epitok gyengek es nincs fegyveruk, egy ujabb csata
alkalmabol igencsak elhalalozik.
Javaslom inkabb az elso megoldas hasznalatat.

>Azt latom, hogy a javitasokat tudjak folyamatosan csinalni!

Patrol!

>Masik kerdes: Hogyan lehet atomcsapast merni? Felepitem a silot
>es a siloban a raketara klikkelek akkor megjelenik mellette egy
>szam a mutato celkereszte valtozik, de nem lovi ki a raketat.

Persze, mert akkor meg nincs kesz!
Tehat:
Kell egy raketakilovo silo (ARM oldalon ez a retaliator, Core oldalon a
Silencer)
Ha elkeszult ki kell jelolni, es nehanyat kattintani a raketa ikonra.
Kattintasonkent ott egy szam no egyesevel (+1, +@, +3, stb). Ez a szam
azt jelenti, hogy ennyi raketat fog elkesziteni.
A raketa elkeszitesehez ido kell, es RENGETEG energia. Tehat ha nincs
keznel legalabb egy Fusion reactor, akkro soka lesz kesz (1000 egyseg
energiat fogyaszt folyamatosan az osszes raketa elkeszuleseig)
Ha meg akarod nezni, hogy az eppen keszulo raketa mennyire van kesz,
mozgasd a kurzort a jatekteren a Retaliator (vagy Silencer) fole. Erre
a jobb-also sarokban megjelenik egy Weapon felirat, es alatta egy
vonal, ami a keszulo raketa allapotat jelzi.

Amikor mar van kesz raketa, akkor a Retaliatort kijelolve a
raketaikonna'l megjelenik meg egy szam, ami a mar kesz raketak szamat
jelzi.
Pl.: 3+8 azt jelenti, hogy harom raketa mar kesz van, es meg nyolc fog
keszulni (nyolc meg nincs kesz)

Atomcsapast termeszetesen csak akkor merhetsz, ha van legalabb egy kesz
raketad.
Kiloni ketfelekeppen lehet:
Kijelolod a Retaliatort, majd ramutatsz egy ellenseges egysegre (ha
latod). Ekkor az ellenseges egyseg folott piros celkeresztte alakul a
kurzor).
Vagy kijelolod a Retaliatort, es nyomsz egy A billentyut (vagy Attack
gombot a Retal menujeben) es utana ramutatsz a palya egy tetszoleges
pontjara. Tehat nem muszaly egy egysegre mutatni, lehet akar a vak
sotetbe is, vagy a sajat bazisodra :-)

A raketa kis ido mulva becsapodik (ha az ellensegnek nincs elharitoja).
A raketa utjat kovetjeted is, ha kijelolt Retaliator mellett a cel
megadasa utan azonnal nyomsz egy T billentyut. Ilyenkor a kepet a
retaliatorra allitja, es lathatod a kilovest, majd a kep kovetia 
raketat becsapodasig (scrolloz).

A raketaelharitoval is hasonloan kell eljarni. Neve az Arm oldalon
Protector, a Core oldalon Fortitude Missile Defense.
Tehat annal sem eleg pusztan megepiteni, abba is kell raketat gyartani,
aminek modja ugyanaz mint amit fent leirtam.
Az elharitoraketak elkeszitesehez mar nincs szukseg nagymennyisegu
energiara (kb 80 egyseg energia kell hozza), csak idore.
Az elharitoraketak kilovese mar automatikus. persze csak akkor haritja
el az atomcsapast, ha:
- Van kesz raketaja
- Az atomraketa clterulete a Retaliator kijelolesenel a terkepen
lathato feher hatosugaron belul van

Egy vedelmi rendszer kepes elharitani egyszerre tobb atomraketat is.
(De egy vedelmi rendszer nem kepes olyan gyakran uj raketat legyartani,
mint amennyit tobb retaliator kepes legyartani ugyanannyi ido alatt!!)


Bye !
Szirty
+ - Re: RA es C&C (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Kukipapa!

On Sun, 31 May 1998 21:33:16 EST, Kukipapa wrote:

>Azert ez nem egeszen igy van (egyaltalan nem igy van), egyertelmu, hogy a
>RA-ben sokkal tobb egyseg van, mint a C&C-ben.

Hmm... Igaz. Ha az osszes cuccot nezzuk. Ha a mobil egysegeket, akkor
ugyanannyi, bar en elsosorban a tankokra es egyeb pancelos
tamodjarmuvekre gondoltam.
RA-ban haromfele tank, meg ketfele mobil raketakilovo, meg egy dzsip,
egy APC, C&C-ben meg:
Nod Buggy, Recon Bike, Light Tank, Artillery, Flame Tank, Stealth Tank,
Humm Vee, APC, Medium Tank, MLRS, Mammoth Tank...

RA-ban pl. nagyon hianyzott a Sealth tank :-)

A ladikak viszont jol szinesitettek a jatekot :-)
Pl. lathatatlan harvester :-)

>> A C&C-ben nincs mamut tank. RA-ban van ha jol emlekszem :-)
>
>Rosszul emlekszel :), 

Igen, valoban van mamut tank :-)

>Egyebkent egyetertek veled, az RA csak technikailag volt jobb, mint a C&C (a
>C&C-ben elofordulo hibak kikuszobolese, hogy epuletek kozott lehetett egy
>negyzetnyi ures terulet, nem kellett kozvetlenul melle epiteni, 

Igen. De mivel egyikben sem lehetett akarhova epiteni, mindkettoben
nagy haszna volt a "pokhalo technikanak" (szepen zsinort epiteni
silokbol jo messzire es oda epitkezni).


Bye !
Szirty
+ - Re:Sziasztok TA jatekosok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Vitya!

On Sun, 31 May 1998 21:33:16 EST, Vitya wrote:

>Az epitoegysegeket en sem tudom beallitani, hogy automatan felszedjek a
>roncsokat, hasznald a shift gombot! 

Ha patroloztatod oket a roncsok kozott (folott) akkor automatikusan
felszedik.


Bye !
Szirty
+ - Re: Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi
Nálad szerintem csak Voodoo miatt futott ilyen jol, mivel nekem szinte
ugyanez a configom, és kurvára szaggat 3D kártya nélkül :( .
 írta a következő üzenetben: ...
>Hi !
>Csak egy kis hozzaszolas Unreal ugyben.
>En is eloszor ugy hallottam,hogy bika hardver kell hozza.
>De nalam kivaloan fut a kovetkezo konfigon:
>i166MMX, 32SDRAM, Genoa 4Mb( S3 VirgeDX)+Elephant Voodoo 4Mb.
>Nincs szaggatas, zene OK.
>Vajon Voodoo II-vel mi lehet a kulonbseg Voodoo I-hez kepest ?
>En nem nagyon ismerem a Quake 2-t de ez latvanyban igen megfogott.
>Erdemes kiprobalni.
>Erno
>
+ - Sziasztok TA Jatekosok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nagyon koszonom a segitseget! A problema megoldodott. A mar
ismert palyan gyorsan legazoltam az ellent es elfoglaltam a
galaktukus kaput!
Minden szep es jo egeszen a kovetkezo palyaig!
Sajnos ebben a jatekban az alapveto problema az energia es
femhiany, de inkabb a femhiany! Robotokat es tankokat nem erdemes
epiteni, de kell raketavetoket a parti vedelemhez es hajokat a
mozgashoz kell. Kell javitohajo, meg mindenfele es kozben ugye
szetlovik a az energiatermeloket es a femkeresoket (a franc a
belukbe:-)). Persze radar sem art mert ha az sincs akkor barmikor
megesznek reggelire!
Hetes palya:
Mar az elejen meghalok! Nincs fem! Energia alig! Raketahajo tamad
elpusztul, persze az enyem is:-(.! Radar keves kis hatosugarral.
Persze a sz..ros ellenfelnek repuloi is vannak. Persze az en
elore telepitett raketavetoim eleg rossz helyen vannak.

Szoval a fo problemam az, hogy nem tudok olyan gyorsan klikkelni
ahogy kovetni kell az esemenyeket! Egyszerre sokmindent kell
csinalni es ezt egy pergo csata kozepen egy bekerites
megszervezesenel kicsit strapas!

Amugy koszonom a tippet azoknak akik ezt a jatekot ajanlottak.
Tenyleg jo jatek!

Na haliho!

Zsolt


> -----------------------------------------------------------------
Miseta Zsolt
http://www.theoffice.net/holiday98/
http://ourworld.compuserve.com/homepages/miseta_zsolt/
E-mail cimek:  , 
+ - Commandos - Behind Enemy Lines (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

  A subj. jatekkal kuzdok mar par napja. A gond az, hogy jatek kozben
nem lehet menteni, ha kinyirjak egyik emberemet sajnos ujra kell
kezdenem a palyat. Van valami megoldas ? Rip valtozat van meg.


Koszi

Sanyo

mailto:
ICQ UIN:2826801
+ - Unreal hozzaszolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is sokszor hallottam, hogy bika gep kell az Unreal-hez.
Az en kofigomon, ha nem is 60fps-sel :))) de kivaloan fut a 
proggi:
i200MMX, 64SDRAM, Virge 2Mb+Monster 3D 4Mb.
Nincs szaggatas, zene OK. Nagyon hangulatos, elvezheto
teljes mertekben. Neha fordul csak elo, ha mondjuk egy 
nagyobb terembe erek, vagy Pl: a masodik palyan ahol az
a rengeteg szikla+vizeses volt, hogy egy picit erezni lehetett
a sebesseg csokkeneset.
En 640*480-ban!!! jatszom, es isszonyuan jo a game
Szoval lehet hogy kiralyabban megy egy Voodoo2+PII-vel
de akinek a gepe hasonlit a konfigomhoz, annak velemenyem
szerint teljesen felesleges bedolni a 80-90e Ft-os bovitesnek!
(vagy meg tobbnek)

Jim.

Emil: 
UIN:  5146458
+ - HURRRA!! Vegre ujra olvasato az ujsag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nagyerdemu !

Gondolom mindazok szivet kellemes melegseg jarja at a   #759 szám 
olvasasakor aki anno azzal a cellal alapitottak (es akik azota 
hasonlo okbol csatlakoztak) ezt a forumot, hogy pl. az ezen szamban 
olvashato jatekleirasoknak,  velemenycsereknek helyt adjon.
Kozonet az irasok szerkesztoinek (es azoknak is akik nem flame-eltek)
:-))

Udv
Zsolt
+ - F1 Racing (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 A kozeljovoben szeretnem upgrade-elni gepemet. Nagy Forma 1 rajongo
vagyok, igy nem
csoda hogy odavagyok az F1 RACING-ert. Meg nem volt szerencsem kiprobalni,
de mindenki
csupa jot mond rola.  
 A kovetkezo kerdesem F1 RACING tulajdonosoknak szol:
- Milyen processzort vegyek, ami elbirja a programot? 
  Mondjuk egy IP233 MMX-en megvan a 25-30 fps?

U.I.: A valaszokat elore koszonom, es inkabb magancimre kuldjetek.

                                                                  Tracker
+ - Flight Simulator 98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Jatekosok!


Erdekelne engem hogy hogyan lehetne a Flight Simulator 98 -at 
boviteni sajat terkepekkel illetve ha tudtok olyan URL  ahonnet 
lehetne letolteni Magyarorszagi helyeket. Tovabba barmilyen e temaval 
kapcsolatos informacio,tapasztalat is ami megkonnyiteni ezek 
hasznalatat.


Kosz Tom

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS