Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2252
Copyright (C) HIX
2004-07-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: e'des szu:le'm (mind)  13 sor     (cikkei)
2 automata (mind)  9 sor     (cikkei)
3 penteki vegyes (mind)  71 sor     (cikkei)
4 Re: szij, klima, stb (mind)  30 sor     (cikkei)
5 re: buruzs (mind)  28 sor     (cikkei)
6 RE: *** HIX AUTO *** #2251 (mind)  21 sor     (cikkei)
7 Szerszamok (mind)  19 sor     (cikkei)
8 Anyad... (mind)  10 sor     (cikkei)
9 Neszmely (mind)  6 sor     (cikkei)
10 Bemelegedes (mind)  43 sor     (cikkei)
11 Re. anyad0007 es ugynok irta. (mind)  18 sor     (cikkei)
12 Re: ***meg ilyesmik *** #2250 (mind)  21 sor     (cikkei)
13 Re: Altea ? + Mosas + muszerek (mind)  21 sor     (cikkei)
14 Osztrak es magyar matrica (mind)  22 sor     (cikkei)
15 kultura.... (mind)  17 sor     (cikkei)
16 Re: Autostalalkozo Neszmely (mind)  14 sor     (cikkei)
17 RE: RE: autoradio kiszedes + egy elado (mind)  29 sor     (cikkei)
18 Re[2]: melegites, mosas, stb. (mind)  24 sor     (cikkei)
19 leallo Opel (mind)  34 sor     (cikkei)
20 re: re: re: Feltores + melegben nem indul (mind)  4 sor     (cikkei)
21 re: melegben nem indul (mind)  22 sor     (cikkei)
22 Legszivattyu... (mind)  10 sor     (cikkei)
23 Re: re: Feltores + melegben nem indul (mind)  15 sor     (cikkei)
24 OFF: bevasarlas (mind)  32 sor     (cikkei)
25 automosas (mind)  23 sor     (cikkei)
26 Istenitett... (mind)  34 sor     (cikkei)
27 re: szij, klima, stb (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - RE: e'des szu:le'm (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell o *.*,

> Felado : 

Ezen nagyon jot mulattam, koszonom. Szeretnem azonban felhivni a
kezeloorvosod figyelmet, hogy a "7" azt jelenti, hogy ezelott legalabb 6
cimet regisztraltal mar, (aminek elfelejtetted a jelszavat) tehat
visszaeso vagy. A "000" meg azt jelenti, hogy tovabbi 9992 levelet
szandekozol kikuldeni, ugyhogy meg ne engedjen ki.

Gandalf (Dublin)
http://www.fordfocus.hu
http://go.to/Eire
+ - automata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>
Ugy nez ki, hogy megveszem eletem elso automata valtos kocsijat.
A kezikonyv azt irja, hogy nem lehet berantani, sot vontatni is csak
korlatozottan.
Igaz lenne ez ? (az elozo jarganyt parszor leguritottam a domboldalon
amikor haldoklott az akkuja).
<<<<<<<<<<<<<<< 

igaz. amugy en sose probalnam ki, nem olcso dolog 1 automatat javitani.
+ - penteki vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Meg azt a szajbabaszott (...)
Ime egy intelligens VW tulajdonos (vagy marketinges?) megnyilvanulasa... Persze
 nevtelenul, mert ugy elegans.

> Nem tudom, hogy a gyakorlatban az szgk-nal hogyan
> mukodik, de elvben ugyanigy kellene lennie. 
Szemelyautokban sokkal nagyobb a varialasi lehetoseg, mint haszonjarmuvon. Busz
ra senki nem rak a szeria 22,5"-os felni helyett 28ast, mert az jobban nez ki. 
Igy ha szgk-ra _pontos_ muszert raksz, az user meg megy megvenni a 14 helyett a
 18as kerekeket, akkor maris kesik az oraja, mehet perelni...

>Letezik 12V egyenarammal mukodo vakuumszivattyu, 
>amit a fekrasegitohoz lehetne hasznalni? Tehat hogy ne 
>a motor szivohatasa adja a vakuumot, hanem az 
>elektromos meghajtasu szivattyu.
Nem elektromos, de ekszij hajtasu vakuumszivattyu van szinte az osszes dizelaut
on, mert azoknal nincs szivocso-depresszio. 

>Ha van ilyen, akkor nagyobb vakumot lehet vele elerni mint a motorral? 
Dizelnel mindenkepp nagyobbat, benzinesnel nem feltetlenul. A depresszio mertek
e mellett a fekrasegito atmeroje is fontos parameter, minel nagyobb, annal kise
bb pedalero kell ugyanakkora fekhatas eleresehez a vakuumot fix erteken tartva 
is. Ha nagyon "taposos" lett a feked, akkor viszont elsore azt a visszacsapo sz
elepet kellene megnezni, ami a szivocso es a fekrasegito kozti vakuumcsobe van 
epitve. Aztan johet a fekeroszabalyzo, ha elallitodik, berohad, nagyon kemeny l
esz a pedal, es nem lehet jol fekezni. A gyarilag meretezett fekrasegitokkel es
 vakuumjukkal nem szokas varialni...

>Es mekkora a szivattyu merete? 
A szijhajtasu vakuumszivattyu merete nagyjabol egy ferfiokolnyi, rajta egy 100-
150mm atmeroju exijtarcsaval.

OFF
>ilyen erovel akarmelyik vevonek is az orra ala nyomhattad 
>volna, legalabb annyi kozuk van hozza, mint a penztarosnak...
Nananaa.... A magyar fogyasztovedelmi felugyeloseg nagyon kenyes az ilyesmire, 
es mivel megyei szerv, aruhazankent kulonbozo modon jar el. Ahol jo a kapcsolat
 a "hatosag" es az aruhaz kozott, ott az esetleges ellenorzeskor talalt lejart 
szav. cuccokat beszedetik es ejnyebejnye, esetleg jegyzokonyvbe kerul 1-2 db, a
hol a "hatosag" sogoranak a miniabc-je tonkrement a varosban nyilt szuper-hiper
market miatt, ott egy lejart csoki eseten atfesulik az egesz aruhazat. A buntet
es meg a jogszabaly szerint DARABONKENT es nem termekenkent jar, vagyis a 4db c
soki 4x50eFt azonnali birsag, ami az aruhaz nyereseget egyenesen csokkento tete
l. 
A boltosok vedelmeben viszont el lehet mondani, hogy egy 15000fele arucikket ta
rto aruhazat keptelenseg folyamatosan napra keszen tartani es a teljes polckesz
letet folyamatosan olvasni. Ezen segithetne az intelligens ontolto polcrendszer
 (lejt elore, hatra pakolsz es FIFO elven szedi a vevo), de ez dragabb, nagyobb
 hely kell neki es sok termeket ra se lehet rakni.
Mindettol fuggetlenul a bolti alkalmazott (akar aruhazigazgato, akar penztaros,
 akar orkutya) helyes magatartasa: koszonjuk hogy szolt erte, mosoly, elrakas a
 polc ala, majd a kedves vevo tavozasa utan telefon a megfelelo osztveznek, hog
y nezzen korul a milkyway-polcon, mert gaz van...
ON

>Hat igen, de az acel hokapacitasa a vizenek kb egytizede. Az 
>ontottvase tobb mint az acele, az olaje meg tobb, viszont minel 
>tobb, annal lassabban melegednek at. Ez mar tul sok parameter 
>hogy pontosan kiszamolja az ember, de szamomra nem tunik 
>hihetetlennek. Megint mas kerdes hogy akkor erdemes 
>lenne-e a vizhomersekleten kivul mast is kozolni a tisztelt soforrel...
Probalom maskent megfogalmazni: Miert van az, hogy a japan szemetlada 1 masodpe
rc alatt uzemmeleg lesz, a vilag osszes tobbi gyartmanyanak meg IDO kell a beme
legedeshez? A japan viz mas hokapacitasu, mint az europai????

>lakott terület végét jelzo tábla elott 200 m-re, 2x2 sávos
>foútvonalon, iparterület, gyalogosforgalom zéró
Szekesfehervar? :-)))

>Magas labda: milyen szinu lenne a fu, ha a Sunlicht piros lenne? :-))
hihi :-))))))
+ - Re: szij, klima, stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A VW konszern automata klimainak a vezerloegysege tud ilyen SZERVIZ-funkciot, 
a
> mit elo lehet csalogatni belole. A gepkonyv nem tudja, de diagnozishoz vegig 
ke
>rdezheto sokminden, elsosorban a klimaval-futes-szellozessel osszefuggo dolgok
 
>allasa, helyzete, allapota. Nem kell hackelni, default tudja, de mas markanal 
m
>eg nem talalkoztam ilyennel. Ha mar ott a kijelzo, nem kell kulon szervizmusze
r
>t vetetni minden muhellyel, hanem csak le kell olvasni a kocsi sajat hirmondoj
a
>rol.

Szerintem ez eleg altalanos, ugyanezt tudja pl. minden ford is... (de a mondeok
, focusok es cougarok mindenfelekeppen, ez a ford listan jol ki lett targyalva)

Nekem egy cougarom van, ott ha inditozas kozben nyomom a unit es a reset gombot
 a kompjuteren akkor kerulok szerviz modba. Eleg vicces, pl teszteli a muszerek
 vegkitereset is, igy akar lehet menni 250-nel is allo helyzetben... es van egy
 allasa ahol kigyujtja az osszes lampat a muszerfalon... :)

A mode gombbal tudok utana valtogatni a menupontok kozott, van rengeteg sajnos 
a felet sem tudom mi az es sok helyen 16-os szamrendszerben szamol... :)

de mindegy, csak akartam mondani, hogy nem csak vw-k tudnak ilyet...

Krisztian

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: destut01fw2.sey.de)
+ - re: buruzs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Gondoltam visszanézek pár hónap kihagyás után, hátha a
normálisak maradtak itt. Erre ez az első
hozzászólás.
No comment.

Üdv,
-=[GMA]=-
Omega3000

http://gma.atw.hu/

********************************

Meg azt a szajbabaszott jo edes kurva anyadat nyomnad
teli be te 
budos kis kocsog fasz szopo. Mit kepzelsz magadrol te
rohadt kis 
bunko? Mi alapon sertegetsz te itt masokat, te hulye
kis szopo szaju 
alfa buzi?
---
2004-ben otmillioert kurblis ablakkal arult szar
szemetlada hitvany 
kommersz tomegarut az istenek autojakent (vagy az
autok 
istenekent?) reklamozzanak, az az en gyomromnak sok.
+ - RE: *** HIX AUTO *** #2251 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kulturalt szep jo napot kivanok!

> Meg azt a szajbabaszott jo edes kurva anyadat nyomnad teli be te 
> budos kis kocsog fasz szopo. Mit kepzelsz magadrol te rohadt kis 
> bunko? Mi alapon sertegetsz te itt masokat, te hulye kis szopo szaju 
> alfa buzi?

	  Azert ilyenre meg en sem vetemedtem... :-( Nem ertem:
	nekem is van kevesbe/jobban szeretett automarkam, de
	hogy _embert_ szidjak, mert nem tetszik neki valami?...
	Dobbenet!
	  De hogy pontositsunk: csak szegeny Fogash qrva any-
	jat, vagy mindenkinek, aki szerint egy otmillas Golf
	kezi ablakhajtokaval hitvany es jellegtelen? A szexualis
	erdeklodes "ferde iranyultsaga" egyenes aranyban kovet-
	kezik az olasz autok szeretetebol, vagy szukseges felte-
	tel a VW-konszern autoinak "nemszeretete"?
	  Csak hogy be tudjam kategorizalni magam. :-) Udv
	mindenkinek:

								Nagyak
+ - Szerszamok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia S|n!

>Sthalwille-t vegyel.Az egyik legjobb,igaz nem olcso.
>audi,BMW,Merci,Nissan,stb gyari beszallitoja.

Azert ez teljes egeszeben nem fedi az igazsagot.
Adhattal volna forrast a beszerzeshez, ha mar ennyire a temaban vagy,
es megkozelito arakat is.
Mert azert pl. a King Tony sem egy barkacsminoseg, viszont arban kb.
8-ad annyiba kerul.
De ilyen osszehasonlitast kismilliot lehetne csinalni.
Igaz az eredeti temat konkretan nem ismerem, de meg nem hallottam hogy
valaki ezt a szerszam markat ajanlja egybol. Hiszen a legdragabbak
koze tartozik, viszonylag nehez a beszerezhetosege. Valamint ezeket
nagyon nagy igenybevetelekre kaszitik (hosszu ideig tarto kemeny
munkara). A fejlett orszagokban mukodo muhelyekben sem gyakori a
hasznalatuk.

teeby
+ - Anyad... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Nevtelen beiro!

>2004-ben otmillioert kurblis ablakkal arult szar szemetlada hitvany 
>kommersz tomegarut az istenek autojakent (vagy az autok 
>istenekent?) reklamozzanak, az az en gyomromnak sok.

Szerintem masnak is, de a velemennyilvanitasnak van ennel
konszlidaltabb formaja is.

teeby
+ - Neszmely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

En ugy kepviselnem sajat magam, ez meg nem tisztazott teny, hogy csak
egy napra szaladok oda, egyedul.

teeby
+ - Bemelegedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Arpi irta.

>Aztan egy villanyaszbol skodaval rallizo
>baratom sugta meg, hogy valoszinu repedt a
hengerfej.
>Regebben volt egy 3 eves 105-osunk.

Elhiheted nem repedt a hengerfej :-) Ezt a
jelenseget uj kora ota csinalja :-) Az elso
hengerfom amikor elrepedt 1,5 Km utan rotyogott es
gejzir tort fel belole. Most ismet ugyanez a
billegos ora jelensegem van ami teljesen normalis.
Ugyanis a hutoviz nem fogy, nem is olajos, olaj
pediglen tiszta. Amugy nem fustol. is fogyaszt
sokat. Orszagut - varos 6,7 L benzin. Olajat
3000 - 3500 Km enkent toltok utana 0,5 litert.
Amugy kedves anyosom agitalt, hogy vegyunk
Citroent, most valami bemutatoauto akcio van.
Picaaso 2,0HDi vel igencsak kacerkodtam de a
reszletfizetes kamat baromi sok. Igy a kapott
kedvezmeny minimalisra csokkenne. Bar a Skodat
akkor sem adtam volna el, maradt volna hobbyauto.
Most meg teljes egeszeben marad a Skodam :-) Az
allitolagos kamatokbol meg fullra fel lehet
ujitani az autot.

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - Re. anyad0007 es ugynok irta. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes

Sziasztok autosok.

>Meg azt a szajbabaszott jo edes kurva anyadat
nyomnad teli be te
>budos kis kocsog fasz szopo.

Ejnye - ejnye :-( Azert ily durvan nem szabadna
valaszolni :-( Inkabb ervelni kellene, hogy miert
is ?
Es meg alairni is elfelejtettel !!

Udv: Frigyes

         S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
+ - Re: ***meg ilyesmik *** #2250 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thursday 22 July 2004 12:06, palastilaci wrote:
> * tegnap a bevasarlokozpontban osszeszedtem a polcrol 4 darab Milky
> * Way csokit, mert a jotallas 2004.5.22. volt. A penztarnal mondom a
> * nonek, ezt nem kivanom megvenni, csak idehoztam, mert lejart, ilyet
> * nem illene a polcon tartani. Szepen, udvariasan, nyugodtan.
[snip]
> ilyen erovel akarmelyik vevonek is az orra ala nyomhattad volna,
> legalabb annyi kozuk van hozza, mint a penztarosnak...

Ezt nem nagyon ertem, nalunk a feladatai koze tartozik hogy az ilyent 
eltuntesse (vagy o szemelyesen, vagy szoljon valakinek). Szamomra mint 
vasarlo sazmara az elso kompetens szemely a penztaros, aztan ha olyant 
kerdek tole amit nem tud megoldani, az a dolga hogy tovabbadja az ugyet 
illetekes elvtarsnak. Sosem lattam meg ilyenbol vitat (azt hiszem 
szemelyesen nem vittem igy semmit oda, de mast lattam), a penztaros 
megkoszonte, szolt egy emberkenek hogy ize, vannak valamik amiket be kene 
szedni a polcrol. Es persze jobb helyeken garantaljak hogy ilyen nem 
fordulhat elo mert beszedik idoben :-)

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: Altea ? + Mosas + muszerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thursday 22 July 2004 15:26, HAASZ Attila wrote:
> >Eloiras (http://www.unece.org/trans/main/welcwp29.htm, pontosabban a
[snip]
> Hmm. Ugy latszik nem csak en forgatom ezeket az eloirasokat? :-)

Hat ja :-)

> Kulonben, csak hogy EU szabvanyosak legyunk, manapsag mar inkabb az EU
> iranyelveit hasznaljak:
>
> http://europa.eu.int/comm/enterprise/automotive/directives/index.htm

Igy igaz. Egyebkent nagyon nem astam bele magam, de az ECE WP29-es 
eloirasok tobbseget valami speci eljarassal ultetik at az EU jogba, ami 
altal gyorsabban es egyszerubben elfogadhato (na persze attol nem gyors es 
egyszeru:) es nem kell modositgatasokat inditvanyozni meg arrol szavazni 
stb. Ha esetleg erdekel valakit a procedura, vakacio utan szoljon hogy 
nezzem meg, hehe :-)

-- 
Udv, Sandor
+ - Osztrak es magyar matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eddig egyszeru volt mert osztrakiat altalaban atrepultem, de most vegig 
fogom szantani. Azt mondjak nekem az okos internetes utvonaltervezo 
programok hogy oda kell matrica es megadjak az (idotol fuggo) arat is.

Na de ez hogy nez ki a gyakorlatban? Bemegyek ausztriaba a nem letezo 
nemet-osztrak hataron es ott van egy bode matricaval? Vagy az elso 
benzinkutnal kell megvenni es addig csalok? Vagy hogyan?

Ugyanez a kerdes a magyar matricaval is, bar legalabb van hatar. Ott kell 
megvasarolni vagy benzinkutnal?

Es ezeket tenyleg muszaj felragasztani a szelvedore? (Nem szeretem en 
gyujteni oket mint egyes listairok es vakarni is mast szeretek, nem az 
ablakuveget...)

(Elneztem az autopalya.hu-ra, de ott meg az angol szovegben sem irjak le 
hogy mit csinaljon a hataron az ember. Pedig hat a szegeny kulsofoldit nem 
az erdekli hogy a jobb gemeskut es a harmadik delibab kozott ingyenes es 
hogy elektronikusan ellenorzik, hanem az hogy mit csinaljon a hataron.)

-- 
Udv, Sandor
+ - kultura.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HAliho!

Kapkodtam csak a fejem, mint macska a pingpong
meccsen. Kedves  cim ala
buvo emberke(???). Aki nem birja a kritikat, az
ne olvassa a listat. Amugy meg a jellem maga az
ember...

Buruzs. Jo helyen, jokor, es jo aron kell venni
a kommersz sz*rt. 4 milla alatt egy jol felszerelt
kocsi (ha kered, akkor reszletezem) szerintem nem
rossz. Alkudni meg tudni kell. ;o)

Udv: Adam  :o)          
Seat Toledo 1.6

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 35.101-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re: Autostalalkozo Neszmely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HAliho!

Jelentkeznek en is, nekem elorelathatolag mindket
idopont megfelel, hogy hanyan megyunk az meg
idopontfuggo, de min. 1fo, max. 2fo. :o)
Igazabol a napok szamat tekintve dilemmazom meg.
Egy napra mennek, de a borkostolo csa'bit. :o|
Szallast nem kerek egyenlore, legvegso esetben
tudok magamnak ott szallast (Dunaalmason).

Udv: Adam  :o)          
Seat Toledo 1.6

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 35.101-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - RE: RE: autoradio kiszedes + egy elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HAliho!

-----------------
KI irta:
>Szoval elado egy mp3-at is lejatszo autoradio (Aiwa cdc-mp3). mp3 cd
>lejatszas, leveheto elolap, 4*45w, kormanyra szerelheto taviranyito.
>40eFT-ert van ra vevo ?

Nem akarok en uzletet rontani, de pl. most a metroban:
Sony CDX-S2200 autoradio+ CD/MP3-lejatszo  Digitális tuner, RDS,
Programozhato CD-lejatszo, 4x50 Watt teljesitmeny CD-text, Eloerositett
kimenet, Leveheto elolap	44987,50 Ft (brutto)
Ilyen akcio mindig van. Persze garanciaval, uj.
Igaz, most latom, hogy nincs "kormanyra szerelheto taviranyito"
-----------------

Ahogy vannak 2, és 10 millio kozti autok, ugy
vannak 30, és 400 ezerert (vagy meg dragaban)
is mp3 fejegysegek. Ha jol emlexem, ez a
Kenwood is uj, mivel nem tudtak beszerelni.
En is nemreg ajandekoztam meg a kocsit ilyennel.
Legalabb +10MLE ;o)
Apropo! A marketing loeroket (a mini "hi-fi"-k
utan szabadon) hivhatnank PMPO LE -nek. :o)))

Udv: Adam  :o)          
Seat Toledo 1.6

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 35.101-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re[2]: melegites, mosas, stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #2251, Szakacs-Vass Sandor >:
 >On Wednesday 21 July 2004 09:33, buruzs wrote:
 >> >Szamoljunk maskepp (...) hiszen 4.6 liternel kevesebb
 >> >vizet kell csak mintegy 70 foknyit emelni. Hacsak valamit
 >> >ki nem hagytam a dolgobol/el nem neztem.
 >> Emlitetted ugyan, de szerintem egyaltalan nem elhanyagolhato a
 >> motorblokk tomeg enek (200kilo fem), meg a 4 liter motorolajnak a
 >> felmelegitese is, mert ugye a 90 fokos viz eseten a blokk se maradhat 20
 >> fokos...
 >Hat igen, de az acel hokapacitasa a vizenek kb egytizede. Az ontottvase
 >tobb mint az acele, az olaje meg tobb,

Kerestem szamokat: [J/kgC]
Viz:  4183
Acel:  464
A motorolajat nem talaltam meg, gondolom, sima olajjal helyettesiteni nem
erdemes. Tehat 20C-rol 90C-ra melegiteshez a 200 kilos motorblokknak kell
6.5MJ, a 4.6kg vizhez 1.35MJ, az olajhoz meg X [ami legyen mondjuk 0.15MJ].
Ez 8 MJ. Ha "1 deci benzin elegesebol keletkezik kb 4.6 MJ energia" ES
"ennek mintegy 42% melegiti a hutorendszert", akkor ehhez kb 3.5 dl benzinre
van szukseg, es meg egy metert nem haladtunk az autoval...
-- 
Udv,
           Hunter       http://vnet.hu/huntah/       -[HE 1.2beta1;]-
+ - leallo Opel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Zotya,

koszi a tippet, ezt meg nem hallottam senkitol. Bar a kivitelezesen modositok e
gy kicsit, mert a leallaskor nem tudok olyan
gyorsan kipattanni (145kg), masreszt a tanksapka a kocsi atellenes oldalan, gyu
jtaskulccsal lezarva leledzik. A legegyszerubb,
ha eleve tanksapka nelkul vagok neki az utnak :))) Biztos orulnek neki itt a "z
old" nemetek :))))) Majd vigyazok a kanyarban
:))) Viszont a szituhoz hozzatartozik, hogy amikor koszorulok az oninditoval, a
kkor banzinszag az van, tehat elvileg az
inditozaskor mar kap benyat a dog. A portasbacsi azt mondta, hogy esetleg tul s
okat is, es ezert nem roffen be. Lehet benne
valami, mert ha varok egy kicsit, akkor elsore beindul. Ha "szerencsem" van, ak
kor itt ket problemarol is szo lehet: 1. amikor
menet kozben leall, 2. ezutan rogton inditozva nem indul be
Nnna siraly :)
Viszont van nalam egy masik befecskendezo-szelep. Csak ugy... Bontottam... :)))
)) Azert valamire csak jot az ut szelen hevereszo
elhagyott autok a nagy preciz Germaniaban :))) Volt egy Opel Kadett 1.6i vagy m
asfel honapig egy utca szelen. Az elso par hetben
jol tartotta magat, aztan miutan kiszereltem az osszes vilagitotestet (meg meg 
ezt-azt...) es mar latvanyosan szarul nezett ki,
na akkor a tobbiek is felbatorodhattak, mert naprol-napra fogyott a kocsi :) Az
tan elszallitottak. Siraly ez a toleranciaba
bujtatott riszajkling: a hatosag felmatricazza a kocsit egy jol lathato narancs
sarga plecsinvel, hogy bla-bla elszallitjak, mert
ugye rendszam nelkul igy meg ugy. Erre hagynak masfel-ket honap turelmi idot :)
 hogy az onjelolt ujrahasznositok megkonnyitsek a
hatosag dolgat. Annak meg het utan egy szinte ures kasztni marad csak, amit kon
nyebb bezuzni, kevesebb a szemet, a bontas
nagyreszet elvegezte a "nep". :))))

Minden jot:
vasgyuszi
+ - re: re: re: Feltores + melegben nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Zoli,

gyanus ez nekem, nem Te vagy az egyetlen, aki ezt ajanlja... Kiprobalom!
vasgyuszi
+ - re: melegben nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves -=cetrix=-,
koszonom a valaszod, de ez nalam sajnos nem jatekos. Tavaly osszel az olajcsere
 alakalmaval csereltettem az ua.szurot is,
javulast remelve, de semmit nem valtozott a helyzet :(
Sot, mar jonehany liter benzinadalekot is leguritottam a torkan, de ezek utan s
em tortent javulas...

Felmerult a tapszivattyu rendellenessege is, de ezt cafolja a sokszori inditoza
skor erezheto benzinszag.

Azert tesztelek tovabb, es most nyaron is lesz olajcsere es ujra kicsereltetem 
az ua.szurot is, hatha ezuttal Fortuna istenno
homlokon csokol...

Egyebkent nekem csupa ilyen tesztelos kocsijaim vannak/voltak. Na jo, nem sok s
ajat kocsival rendelkeztem, de ezek kozul egyik
sem az a beleulok-oszt-jovan tipusu, hanem ezek mindig adnak nekem valami musza
ki-logikai fejtorot. Azert mennek a kocsik, csak
nem tokeletesen (az erre valo torekves mar az en bajom...).

Minden jot::
vasgyuszi
+ - Legszivattyu... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Nekem anno az Omegaban (TurboDiesel leven) nem
volt motorbol vakuum es  egy kis legszivattyu volt rajta
a generator hatuljan. Ez latta el a fekrasegitot es a 
klima elektronikus vezerlesu, de vakuummal mozgatott
csappantyuit. Ilyen megoldas nem jo ?

Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
+ - Re: re: Feltores + melegben nem indul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

>  wrote:

>> Tudtok-e Bp.-en hozzaerto Opel-ost, foleg a del-pesti reszen.

> a nagy lajos kiraly uton az m3 feloli vegenel, valahol a bosnyak ter 
> kjornyeken van egy opeles, ismeros oda hordta sokaig, allitolag nagyon 
> jo. egyszer voltam en is ott vele, de pontosan nem emlexem a cimere. ha 
> kell, megkerdem, habar o is olvassa a listat.

ha az en voltam, akkor az a szerviz mar a fogarasi rakos patak sarkan
levo extotal kut moge koltozott a telepre (vagy 4 evvekl ezelott voltam
ott utoljara). Egyebkent felejthetoen dolgoztak, a mazdat mar rendes
szervizbe viszem, eg es fold a kulonbseg
+ - OFF: bevasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> (amugy mazlid van, a holgy kedvesen reagalt... ha en vagyok a
> penztaros, es 35 celsius melegben odajossz hozzam ilyesmivel,
> szetverem rajtad a penztargepet, es keresztbe lenyellek :-))))))

akkor te is seggfej vagy :)))

> pedig majd en megmondom, meg szolok, meg huha, akkor eloszor is 
> az illeto reszleg vezetojenek reklamalnek, mert o tenyleg felelos 
> azert, hogy ne legyen lejart aru a polcon ha elhajt, akkor kell valami 
> felsobb vezetot keresni, de egy penztarost semmikepp...

oszinten: honnan kell ezt nekem tudnom? ez egy falusi Billa, 4 hosszu 
polc, a kliens (tudod, az a mocsok, aki a penzet ott hagyja) egyetlen 
kapcsolata az uzlettel a penztaros. A NEM SEGGFEJ viselkedes az, ha 
beszol a fonoknek, barkinek, kozben vegig MOSOLYOG ram es 
ELNEZEST KER. Ilyen hozzaallasnak koszonhetoen (IS) vagyunk az 
orszag elso szamu cege. Ha meg budos az ilyen KULTURALT viselkedes, 
akkor irjak ki jol lathato helyre, hogy a vasarlo TUDJA, mikent kell lepnie 
ilyen esetben. 

Egyebkent mar epul szemben a LIDL, 1 honapon belul nyitnak. Ha mas 
nem, majd a konkurencia megtanitja oket viselkedni. Annak idejen az 
itteni 5 km helyett 70 km-t utaztam Gyorbe a nagybevasarlasokra, mert 
ott tudtak viselkedni, egyszer beszeltem egy csajjal, hogy csinaljak, 
kezen fogott es bevitt a fuggony moge (na ne gondoljatok rosszra :)))) 
es szo nelkul egy nagy tablara mutatott, ahova ez volt irva: 
MOSOLYOGJ A VASARLORA, BELOLE ELSZ. Azota is elottem van ez a 
tabla es igyekszem is ezt betartani. Masoknak is illene...

Cs.
+ - automosas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Tudnak karpittisztitast is csinalni, ott kell hagyni a kocsit egy
> napra amig kiszarad, ez ugy emlexem 13.000 Ft korul van.

ilyen draga lenne? En most 2 hete a Puntoval jarok, ezert eletemben 
eloszor elmentem egy ilyen helyre (az Alfaim magam mosom). Mivel a 
Puntoval mindenhova visszuk a kutyust (vagyis Dunaba uszni, stb), 
eleg koszos volt az auto, a hatso ules csupa sar es szor, az elson meg 
jol latszott, ki hogyan izzadt bele a kirandulason, meg olasz sofoltok is 
voltak rajta. Mondom kerul amibe kerul, meglepem a baratnom. Sajnos 
idom nincs sok, ezert nem tudtam olcso helyet keresni, a legkozelebbi 
kezi mosoba vittem. Ez azt jelenti, hogy a varos legfelkapottabb 
helyenek legdragabb mosojaba, hisz 3 irodaepulet kozott van, vagyis 
jol megelnek a ceges autokbol. Reggel elvittem, este hivtak, hogy 
mehetek erte. Mivel az ulesek meg nem szaradtak meg, kaptam 
ulesvedo foliat, a szamla szerint volt: ulesek teljes melytisztitasa, 
ajtokarpit tisztitas, porszivozas, osszes muanyag tisztitasa es 
csillogositasa, uvegfeluletek mosasa. Ezert fizettem 4500 forintot. Az 
auto ugy nez ki, hogy a baratnom szeme konnybelabadt, azt hitte uj az 
auto. 

Cs.
+ - Istenitett... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> erto emberkent ugy gondolom, hogy egy Alfa Romeoban a marketing
> altal hangsuly ozott ertekek kozel(ebb) allnak a valosaghoz,
A reklamok tobbnyire egy-egy kulcsszora szoritkoznak, reszletes
(muszaki) informacionak ott helye nincs... igy nemigen ertem milyen
ertekekrol lehet ilyenkor szo... inkabb erzelmekrol...

> rsz tomegarut az istenek autojakent (vagy az autok istenekent?)
Nem emlekszem,hogy ilyet mondanananak a vw reklamok, de nyilvan
csak azert, mert bennem soha nem hagyott melyebb nyomot egy
reklam... :-)
Amugy meg van mas marka is amit a tulajdonosok "istenitenek" :-)

> az az en gyomromnak sok. 
Az enyemnek meg az ilyen "sarkos" kijelentesek is... mert nagy
valoszinuseggel lesz belole az, ami sajnos a 2251-ben mar lathato
is... :-(
Nem szeretnem ha a lista ide zullene...:-(
Listatagokrol beszelunk, de elfelejtjuk, hogy a lista publikus,
akarki olvashatja, es akarki irhat ra.... azt se szeretnem, ha
moderator kellene... :-(
En meg utolag azon is eltunodtem, hogy amikor azt irtam, "remelem
soha nem is lesz...", az nem provokativ-e... pedig ami miatt
mondtam, annak koze sincs a markahoz, de felreertheto...

> Az se titok, hogy en melyik markat favorizalom, de meglepodnel,
> ha tudnad, hogy nalam az "orok ranglistan" elobbre szerepel a
> Volvo 850R, mint az Alfa 147.

Miert lepodnek meg...? Amugy szegeny 147 eseteben ez egyaltalan 
nem
csoda... az en "szepsegrol" alkotott fogalmamba se fer bele, de
attol meg masnak lehet hogy tetszik...
+ - re: szij, klima, stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Annak idejen a Fiat Temprankban szinten ez volt. A
>gyujtast leve've (nem koppanasig!!!) akartam a haz
>ele gurulni, de a kormanyzar reteszelt, 

Olyat sose lattam az enyemen, hogy kulcs kihuzas nelkul
bekattant volna! Kulcsot berakva el kell forditani a kozepso
allasba hogy kioldjon a kormanyzar (neha ellenallast tanusit
es kattan amikor kiold) de ha mar bent van a kulcs es kioldott,
nem illene visszazarnia, a kulcs allasatol fuggetlenul.

Udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS