Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1549
Copyright (C) HIX
2002-08-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 va (mind)  25 sor     (cikkei)
2 Teeby; Brava (mind)  90 sor     (cikkei)
3 RE: Fiat (mind)  30 sor     (cikkei)
4 Horvatorszag + Jetbag (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Re: PUNTO I-be CD (mind)  24 sor     (cikkei)
6 Re: Fiat (mind)  7 sor     (cikkei)
7 autohasznalat (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Uj Twingo (mind)  23 sor     (cikkei)
9 Re: ddd (mind)  13 sor     (cikkei)
10 Re: Re:nault alkatreszarak (mind)  62 sor     (cikkei)
11 Benzincsovet honnan? (mind)  5 sor     (cikkei)
12 Fw: Punto1 + Brava (mind)  30 sor     (cikkei)
13 telj/nyomatek + 2 szobas panel... (mind)  61 sor     (cikkei)
14 Omega - velemeny? (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Re: megjottem (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Re: 7vegi HIX utan (mind)  16 sor     (cikkei)
17 7vegi HIX 2. resz (mind)  74 sor     (cikkei)
18 CD (mind)  17 sor     (cikkei)
19 Alfa tali (mind)  12 sor     (cikkei)
20 mi a fontos (mind)  25 sor     (cikkei)
21 Re: vizhofok (mind)  18 sor     (cikkei)
22 Re: Fogyasztascsokkento eszkozok (#1548) (mind)  8 sor     (cikkei)
23 give us a try, see our MCSE examguide - Instant Downloa (mind)  29 sor     (cikkei)
24 Money Making Ebook with Resell Rights - Instant Downloa (mind)  35 sor     (cikkei)

+ - va (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Lezajlott a Citroen talalkozo Martelyon. A Kacsakra meretezett (fuves)
>>szlalompalyan 32nevezo kozul 3. lettem az XM-mel :-)))
>A tobbi kacsa volt ? :-)

Egy 3000-es V6-os XM-en, meg egy CX-en kivul a tobbi az Kacsa volt. Az elso
helyezett valami 19mp alatt ment vegig, a masodik meg koztem csak
tizedmasodpercek voltak (az enyem 23.6mp volt). Mivel mondtak, hogy a palya
Kacsakra keszult, es ha lehet ne nagyon kelljen ujra felallitani mindent,
igy nyugisan mentem. (Kotelezo volt vegigcsinalni ha nem akartam
buntetopontokat, ugyanis ez volt az elso feladat a kalandturan.)

>>Meg valami: eddig nem tudtam, hogy az ujabb traktorok radarral hatarozzak
>>meg a sebesseguket, most mar tudom :-)
>Sot az uj forgalomfuggo tempomat is radaroz boszen :-)
>
>Akos

Koszi az infot! Neha egeszen hulye helyeken nyekeg a szerkentyum a Ka
33-34GHz kornyeken. Akkor ez lehet az?

Udv joe
XM 2.1TD

Ui: Ha ezt el tudod olvasni szemuveg nelkul, akkor nincs szukseged
szemuvegre az olvasashoz!
+ - Teeby; Brava (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

Most, hogy megint eltelt egy jo ido, miota nem szoltam hozza a listan
semmihez, megint ugatok kicsit. Remelem nem adagalom tul magam!
:o))

No!
		__________ Teeby ___________
>>>>>>>>>>
neki jolesik.Ugy ahogyan neki jolesik. Aztan valami majd lesz, a tobbi meg
le van szarva. Hurra! Gratulalok!
>>>>>>>>>>
A'ra'n cillag! Ne huzd fel magad! Mindenki maskepp all hozza az autozashoz!
Mivan Veled mostanaban? Regen nem voltal ilyen erzekeny!
Na csak nyugalom! Ahelyett, hogy megbeszelned Cs.-vel, hogy menyjetek
el egyszer egyutt kirandulni egy jot, rendben is lenne minden!

>Masok meg frusztracionak.
Telleg nem , de most Te tunsz inkabb frusztraltnak.
Nyugi Testver!
Persze meg tudom erteni Cs.-t is, hiszen egy  altal irt listan
olyat
irni, hogy az auto csak arra jo, hogy A-bol B-be elmenyj.... hat...
Na de tenyleg nem vitazni akarok, eskuszom, a legjobb szandekkal irtam a 
fenti sorokat!

		__________ Brava ___________
>>>>>>>>>>
 [Hungary] irta:
Majdnem megijesztettel. En - sokakkal ellentetben - nem vagyok olaszellenes.
Epp most gondolkodom egy Brava-n. Valaki azert mondjon biztatot is:)))
>>>>>>>>>>
En nem fogok... Tudom, hogy abbol is lehet jo, azert en a sajat
tapasztalatomat
elmondom.
Miota a Parom egy olasz cegnel dolgozik es a Fiattal vannak szerzodesben
igen
sokat hajtok Fiatot. Eredetileg Puntot rendeltek neki, de mivel kesett a
Punto,
kapott egy Bravat hasznalatra. Remelem a hatralevo eletemben megment ettol
az autotol az Isten!
Egyet tudok Neked javasolni! Bravabol 1.2-eset NE! A tobbi szerintem jo
lehet,
de az 1.2-es motorral gyalazat. A mienkben klima is volt. Eldonthetted: vagy

bekapcsolod a klimat es nem doglesz meg a melegben, de akkor nem elozol, nem
mesz 10 fokosnal magasabb emelkedore es nem gyorsulsz, vagy turod a meleget
es eselyed nyilik havonta egyszer elozni es legyorsulni az ezerocsit a
lampanal.
(Bar mint tudjuk, ez nem ertekrend.) Az autoban olyan 25000 km volt, zorgott
a muszerfal, hangos volt a motor, kenyelmetlen az ules, a kanyarokban pedig
valoban kapaszkodniuk kellett a zeneszeknek, merthogy a kocsiszekreny majd
elrepult egy temposabb kanyarban. Nem tudom, hogy csak nekunk jutott egy 
xar lengescsillapitokkal es gumikkal megaldott darab, vagy mind ilyen, de
csak
remelni tudom, hogy igen!
A masodik auto es a harmadik is 2-es Punto. Az elsot csak azert csereltek le
2 honap utan, mert az okos fonoknek sikerult berendelni a lakkfekete Puntot
nyarra klima nelkul a ceg teruleti kepviseloinek, akik egesz nap kosztumben
es
oltonyben rohadnak az orszag utjain. (Csak megjegyzeskeppen az okos digo
fonokrol a klimas es klima nelkuli auto ugyanannyiba jott ki!) Szoval
mindket
Punto 1.2-es 16 szelepes a kulonbseg csak a klima. Nos az a tapasztalatom, 
hogy kenyelmi szempontbol es koszonhetoen a kisebb kasztninak motorikusan
is sokkal jobb a Punto, mint a Brava. A futomuvet biztosabbnak erzem, a
motor
ugyanolyan hangos, a gyorsulasa viszont meg klima mellett is jobb, mint a
Bravanak
klima nelkul. (Persze mint mondtam ez koszonheto a kisebb kasztninak.)
Szubjektivitasom is rendelkezesrebocsatva a Punto belulrol is es kivulrol is
szebb.
Osszefoglalasul azt tudom csak mondani, hogy ha en lennek a helyedben, akkor
ha Fiat, mindenkeppen csak nagyobb motorral szerelt Brava, vagy Bravo,
illetve
ha a kis motor szempont, akkor csakis Punto.

No mara ennyi is eleg belolem!
A kormanyok legyenek velunk, Udv!

 ****************************
*   A.i.: Peace bye Gyimi    *
* mailto: *
 ****************************
 
U.i.: Stevie! Akkor a Marea bemutatot most mellozzuk? :o)) Tudom,
bekaphatom...
Azert valamikor mindentol fuggetlenul ossze kellene futni, majd
megtragyaljuk, hivlak
ha tudlak!
+ - RE: Fiat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>Majdnem megijesztettel. En - sokakkal ellentetben - nem vagyok
olaszellenes.
>Epp most gondolkodom egy Brava-n. Valaki azert mondjon biztatot is:)))
>
Nekem egy 11 eves, 120 ezer km-s Fiatom van, igaz, nem regota.
A Fiat a legjobb ar/ertek aranyu markak koze tartozik. Ha valakit nem dob
fol a penz, viszont nagy, szep, kenyelmes autot szeretne, mindenkepp erdemes
Fiatban gondolkodnia. (Az en Tempram alig 1-2 szazassal volt dragabb mint
egy sivar Favorit, megis a kulonbseg eg es fold...)
Tobbek szerint, es eddig en is ezt tapasztaltam, a kasztnival, motorral nem
szokott gond lenni, inkabb elektromos hibakra lehet szamitani. Valamilyen
oknal fogva az olaszok nem tudnak rendes elektromos kontaktusokat,
erintkezoket es kapcsolokat gyartani, es ami egy autoban elektromossaggal
osszefugg, az a Fiatban el is tud romlani - masok szerint ez is csak a 96
elotti tipusokra jellemzo. 
De ezekkel meg lehet tanulni egyutt elni, es nem szoktak dragak lenni: 
>>Nem vitas,
>>apro gondok ezek (ez a mostani pl. jo esellyel 3 ezer
>>forintbol javithato -- a generatorbol kijon a 14.4, de
>>az akksiig nem jut el), de folyamatosan jelentkeznek.
Igy van, annyit hozzateve, hogy ha az elejen egyszer helyre van rakva, nem
szokott vele folyamatosan gond lenni. (persze mindenki ismer remenytelenul
rossz peldanyokat amin hetente kijon valami...)
Fiathoz az alkatreszellatottsag is jo, plusz a tobbi markahoz kepest olcso
is.
Szerintem jol jarsz egy Brava-val, persze meg kell nezetni szervizkonyvtol
fuggetlenul.

udv: VAti
+ - Horvatorszag + Jetbag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Ket kerdesem lenne.
1.) Kedden (08.13.) mennenk Horvatorszagba, es az lenne a kerdesem, hogy
mire kell ott figyelni (kozlekedes, kocsi, kaja, satrazas, arak)? A celpont
Vrsar lesz. Ajanlott utvonal?

2.) Egy baratom jatbaget szeretne venni. Hol erdemes korulnezni? Metroban
Praktikerben allitolag eleg gagyikat lehet kapni. Penzben hogy nez ki egy
jobb jetbag?

Elore is koszi a valaszokat!

Adios,
Chucky

Robitz Axel
Fordito
06/20.46.46.211
+ - Re: PUNTO I-be CD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1548-ban irta :

>Azt mondta a foszer, hogy  lejatszo tokeletesen mukodik, az lehet a gebasz,
>hogy nem vizszintesen van beepitve, hanem meglehetosen dontve, ugyanis a 
>PUNTO I -ben gyarilag igy van a helye.
>Igy az alulrol erkezo utesek,mar oldalra is hatnak, es ezzel mar tehetetlen
>a razkodas elleni szoftveres vedelem.
Szerintem a razkodas elleni vedelem, az razkodas elleni vedelem, akarhonnan is
jon az utes. Arrol van szo, hogy egy memoriaba attolti lejatszas kozben az
elkovetkezo masodpercek lejatszasahoz szukseges infot, s egy streamkent kezeli
azt, azaz amikor megtelik, akkor a mindig lejatszott adat helyebe tolti az
ujat. Ez egy razkodastol nem torlodik, hiszen ez a lenyege. En inkabb
tapellatasi hibara gondolnek, egy rovid idore nem kap tapot, s torlodik a
memoriaja. Ugy nez ki igy, mintha a memoria torlodne az utestol. Vegulis igen,
csak attetelesen, az utes megszakitja a tap utjat, a szunet meg torli a
memoriat. De NEM az utes torli a memoriat kozvetlenul. Azaz a beepites
iranyanak nincs nagy szerepe. /Ha a CD lejatszo birja./

... illetve meg az lehet, hogy az utes iranyatol maga a CD lejatszo vedi
magat, a lemezt, s O kapcsolja ki az aramot. De akkor sem a szoftveres vedelem
hibaja az ok.

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: AUTO/Magan
+ - Re: Fiat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1548-ban irta :
>Majdnem megijesztettel. En - sokakkal ellentetben - nem vagyok olaszellenes.
>Epp most gondolkodom egy Brava-n. Valaki azert mondjon biztatot is:)))
Hajra Joli neni :))))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - autohasznalat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>De eszebe nem jutna panaszkodni egyik sem, mikor 20 m-rel
>odebb levo trafikba is kocsival megy cigit venni.

Errol egy sztori jutott eszembe: a multkor alltam am kutnal, beront egy 25
koruli csavo, 90-92 koruli Escorttal, 30Ft (nem 30eFt!) erteku
napszemuvegben, aminek a nyelen 1cm-es GUCCI felirat, es fizet. 2500Ft-ert
Westel domino, es 1000 (EGYEZER!) forintert benzin. Milyen messzire lehet ma
4 liter benzinnel jutni? 50km-re? Az meg egy Gyor meretu varosban sem eleg
semmire...

Ennel a komanal mi lehet az auto FO FUNKCIOJA?
Fogash
+ - Uj Twingo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Listatarsak,

Ugy tunik sikerul szert tenni egy mindossze 3 honapos, 1.2 16V Twingora. Tul
azon, hogy nagyon tetszik (sarkifeny-metal kulso, szurke plussbelso, klima,
elektromos szervo stb.) most a legizgatobb kerdesnek a megvedese tunik
illetektelenek ellen.

Vegigolvastam az Index Autolopas forumat es ennek alapjan arra jutottam,
hogy a Buzna Kft.-nel probalkoznek riaszto beszerelessel. Tobb kerdesem is
volna azonban:

1./ Mik a tapasztalaitok veluk kapcsolatban? (eddig jokat olvastam)
2./ Hol szerelnek Tytan-Dipol valtozarat? Ez hogyan erinti az auton 9
honapig meg meglevo garancia kerdeset? Vagy csak markakereskedesben rakassam
be?
3./ A "pager" egy eleg draga opcionak tunik, ugyanakkor mivel az ablak alatt
parkolna az auto - volna ertelme.. Nektek mi a velemenyetek?

Varom javaslataitokat!

Koszonettel,

//Zsolt
+ - Re: ddd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Non-Profit Organization])
>>teljesitmeny a nyomatek * fordulatszam.
>Ez nem igazan lehet igy tekintve, hogy a nyomatekgorbe ilyen:
[...]
>Tehat a teljesitmenycsucs ott van, ahol a nyomatek mar igencsak esik.

Itt egy magyarazat angolul:
http://www.howstuffworks.com/horsepower.htm
Nem tudom, mennyire tekintheto korrektnek.

medve

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 212.105.227.100)
+ - Re: Re:nault alkatreszarak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

gondolkoztam egy darabig, mielott hozzaszoltam volna, mert 
ennek elegge flame-szaga van...

>Bonzsur irta:
(ezzel kezdve...)

>Dehogy. Jok az erveid, megalljak a helyed. Ha francia 
>autod van fizess!
(...ezzel meg befejezve)

Amire erdemben reagalni lehet:

>Hejj! Azert mar egesz jo Audit lehet venni! (pl '83 A100 
>2.2i 136LE 250e Ft...)

Lehet ugyan egy 19 eves autot hasonlitani egy harom 
eveshez, de szerintem ebbe ne menjunk bele, nem errol szol 
a dolog. Igazabol felhozhattad volna egy ugyanilyen idos 
A6/A8 hasonlo kotelezo szervizenek arait. Ott is ilyen 
mellbevago lett volna a kulonbseg? Azt meg szerintem ne 
feszegessuk, hogy ha a 83-as autoval mesz 120e km-t, az 
mennyibe kerul.

>A 80asomban meg 248 000 Km van, es ha befosik a motor, 40e-
>ert vehetek bele tur
>bos 10 szelepes 2.2-est (180 LE)
>Siman megeri 200e-ert javittatni 120e Km-enkent.
>Tenyleg. Javitassatok csak. :-)

Ha szumma 40e-bol egy tisztesseges, nem felujitasra szorulo 
2.2-es turbos motort beszerzel legalisan, akkor megemelem a 
kalapom (egyebkent abban mennyi km lenne?).

>A vizmpumpat nem kell normalezvajze ilyenkor kicserelni, 
>ez 35 rongy minusz + m
>unkadij. 
>-----
>5.7e Ft Audi 80-asba (lenyegtelen)

A sajat automhoz tudok viszonyitani (Pug 205 GTi '86), ez 
korban kb. megfelel a peldakent felhozott 80-asnak. 
Hirtelen csak angol online katalogust talaltam 
(www.andyspares.com), itt 15.75 fontba kerul tomitessel 
egyutt.

>A feszgorgo 59000-e valoban magas (indok lasd fentebb), 
>-----
>Valoban magas, mert a nemet utangyartott 5e Ft, szinten az 
>A80-asba!

9.95 font a vez.szij, 18 font a feszitogorgo. Ezek lennenek 
a draga francia alkatreszek?

>Ha olyan lamer vagy hogy a Mozaikban veszel mindent 1600%-
>on.

Kotelezo szervizrol volt szo markaszervizben (Baumgartner), 
nem?

Zoldalma
+ - Benzincsovet honnan? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy oreg Corsa tankjanak ereszt a tulfolyocsove, ehhez keresnek
15-16 mm belso atmeroju benzincsovet. A mezei autosboltokban, ahol
eddig neztem, csak kisebb atmerojuek vannak, hol erdemes keresni?

Koszi :)
+ - Fw: Punto1 + Brava (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok!

 > Felado :  [International]
 > Temakor: PUNTO I-be  CD ( 20 sor )
 >
 > Illetve van vkinek Punto 1-ben CD, akinek mukodik is? :))

 Nekem lassan fel eve benne van a Punto1ben a Pioneer DEH-1400 CDjatszo, es
csak egyszer egy nagyobb katyu okozott kb. 2 mp-es kiesest. Macskakoveken is
OK.

 > Felado :  [Hungary]
 > Temakor: Fiat ( 9 sor )
 > Majdnem megijesztettel. En - sokakkal ellentetben - nem vagyok
 olaszellenes.
 > Epp most gondolkodom egy Brava-n. Valaki azert mondjon biztatot is:)))

 2 éve megy nalunk egy 1,6 SX (1999 novemberi). most van 75000 km benne,
ebbol 60000 nalunk kerult bele a 2 ev alatt
iden nyar elejen kellett a klimahutot hegeszteni, lett rajta egy olyan kicsi
lyuk, amin kb. 1 het alatt elment a gaz.
40000 km-nel elso lengescsillapitokat kellett cserelni
elso-hátso lokharito csere is volt (egy ozike /ozike/ es egy Megane miatt),
de hat ez nem FIATbetegseg, ugye :))
a kotelezo szervizeken kivul ennyi baja volt, remelem ezzel is segitettem a
gondolkodasodban/merlegelesedben Brava-ugyben :)

 udv.

 krisztian
+ - telj/nyomatek + 2 szobas panel... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

 [Non-Profit Organization]
>>teljesitmeny/nyomatek osszefuggesrol az en ismeretem az, hogy a
>>teljesitmeny a nyomatek * fordulatszam.
>Ez nem igazan lehet igy tekintve, hogy a nyomatekgorbe ilyen:
>  ___
> /
>/
>Mig a teljesitmenygorbe
>
>      _
>     /
>    /
>Tehat a teljesitmenycsucs ott van, ahol a nyomatek mar igencsak esik.

Pedig szerintem az osszefugges lenyegeben igaz (van meg ott valami 2*pi szorzo
is :-) ). Igaz en soha nem tanultam gepeszetet, max fizikat es matekot...
A gorbek pedig nem mondanak ellent. Az x tengely maga a fordulatszam, ezert
ahogy "haladsz jobbra", egyre nagyobb szammal kell szorozni a nyomatekgorbe
adatait. Egyszeru pelda:
(Erzekenyebb lelku mat/fiz utalok PgDown)

A nyomatekgorbe alakjat kozelitsd meg mondjuk egy 8*f - f*f fuggvennyel.
(parabola)
Ez a tengelyt 0-nal es 8-nal metszi, maximuma 4-nel van.
A teljesitmenygorbe ekkor 8*f*f-f*f*f alaku harmadfoku gorbe. Ez szinten 8-nal
es 0-nal eri el a tengelyt de (lokalis) maximuma 5.33-nal van, vagyis joval
feljebb mint a nyomateke...
Szamold ki a Csaba (ar146) altal beirt tablazatot. Eleg pontos...

Mivel sohasem tanultam ilyen szinten a motorokrol, ezert engem is zavart
(zavar), hogy ket kulonbozo motornal azonos telj. van _megadva_, a nyomatekok
meg mennyire masok tudnak lenni, pedig a fizikai osszefugges latszolag milyen
egyszeru...

Okulasomra ajanlana valaki forrast (legjobb lenne elektronikus) ami kicsit
reszletesebb mat/fiz magyarazattal szolgal, de azert nem tobbszoros
integraljelek lognak ki belole es nem  leporelloszeruen kihajthato lapokon
vannak a kepletek :-))

A panellakas elotti 5+ millas autokrol (erintettseg okan, bar nem ketszobas, es
most mar nem er az autom annyit :-) ):
Egy garazs, itt ahol lakom 2.5-3 milla, ha van elado, de nincs! Mert nagyon
keveset epitettek anno. Vegyek/bereljek joval tavolabb, es minden reggel
baktassak egy kilometert, vagy menjek addig busszal?
Koltozzek csaladi hazba? (Joval tobbe kerul.)
Vagy amire Teeby gondol, vegyek kisebb/oregebb autot, amin megsporolok mondjuk
2 millat, de elveszithetem komfortban/biztonsagban ...
Ez utobbi annyira nem is megy nalam, mert az auto nem is az enyem, hanem
cegtulajdonban van... :-)
Az auto luxus voltaval nem ertek egyet Teebyvel, de a tobbiben igen. Kulonosen
a _kozuton_ kozlekedes felteteleivel.
Aki szeret versenyezni, osszemerni az autojat/tudasat masokkal, az ne a kozuton
tegye...

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Omega - velemeny? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Ime egy hirdetes, eloben nem lattam me'g, csak kepen, ott jol fest 
(sotetkek). Hamarosan megnezem, addig is a szaraz tenyek alapjan kerdezem, 
mi a velemenyetek rola?

Koszi,
RViktor

OMEGA GL 2.0-16V, 136 LE, 1998. aprilisi, 81900 km, vizsga ervenyessege 
2004. aprilis, extrak: elektromos ablak, szervokormany, ABS, riaszto, 
szervizkonyv, elektromos tukor, szinezett uveg, kodlampa, duplalegzsak, 
immobiliser, radiosmagno, kozpontizar, manualois klima. Ar: 2750000 Ft.
+ - Re: megjottem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Hazajovetel utan elvittem az automat egy autokozmetikaba (Gyula es Tarsa Bt,
> Gyor, 30/9943968). 15eFt-ert Maxolen technologiaval teljes gepi kulso polir,
> vegyszeres karpittisztitas es motormosas, utana a motor lefujasa tartosito
> vedolakkal. Gyerekek, MINT AZ UJ!!! Az 5 eves, 93ekm-es autom ugy nez ki,
> mint amit most toltak ki a szalonbol. Akit erdekel, emilben szivesen
> elnyomok 1-2 kepet, a foszert meg nagyon melegen ajanlom mindenkinek! Egy
> teljes nap kell ra (reggel 8ra viszed, 3-4 kozott lehet erte menni, + kell
> egy nap, mire belul csontra kiszarad, de megeri)

hmm, egyre jobban erdekel a dolog. a multkor en is felpoliroztattam a
szekeret, de azota mar megint sikerult osszeszednem apro seruleseket elol,
nyilvan kavicsfelverodes. neked a nagy sebessegtol nincsenek ilyen
seruleseid? de ezeket mar csak fenezes tudja szerintem eltuntetni, polir
nem. na szetnezek a kornyeken ilyen technologia utan. esetleg ha valaki
tud vac kornyeken ilyet...
homer
+ - Re: 7vegi HIX utan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves HA, kedves Teeby!

Termeszetesen jogod van barmifele velemeny kialakitasahoz, 
de erzek bizonyos foku destruktiv a'ntiszocialis felhangot
a hozzaszolasodban. Autozni ugyan nem letszukseglet, de konyvet olvasni sem, ra
adasul az igencsak rontja  a szemet, a zenehallgatastol karosodik a hallas, a t
avfutest pedig csak
azert talaltak ki, hogy energiapazarlo modon lehessen 
kornyezetet karositani. Amit leirtal, az IMHO az autosok igen kis (es egyre kis
ebb) csoportjara igaz, szemben a CGonci-fele
(halistennek) egyre bovulo reteggel.

Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - 7vegi HIX 2. resz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Teeby!

> Miert ma mire hasznalod? Levest fozol benne? Vagy 
> melytengeri meruleseket vegzel? Netan u"rkutatasra 
> hasznalod?

Nem erre gondoltam. Az auto nagyon gyakran a munkaert jaro
bonusz, egy pozicio velejaroja, sima image dolog. Kb. 40
olyan kollegam van, aki jogositvany nelkul jutott el a 
poziciojaig, ahol autot kapott, es azon tanult meg vezetni.
Mivel en terveztem egy softvert a futott km-ek 
evidenciajara,
picit belelatok, ki hogy vezet, mennyit vezet, miert van
autoja, stb. Hidd el, hogy nekik nem kell A-bol B-be utazni,
sokszor gyalog 3 percnyire laknak, de van auto, van benzin,
van parkolohely, akkor miert ne jonne autoval? 
Ezen kivul nezd meg az eladasokat. A VW miben jobb, mint a 
konkurencia? Semmiben, de az emberekben benne van, hogy 
presztizsauto, es vasaroljak. Nalunk a Golf vezeti a 
kategoria eladasait (persze Skodat kiveve), annak ellenere,
hogy jocskan elavult a tobbiekhez kepest es meg ronda is.
De az embereknek nem az fontos, hogy A-bol B-be jussanak,
hanem ezt az utat presztizsautoval tegyek meg, ahogy nekem
sem az fontos, hogy megtegyem ezt az utat, hanem elvezettel
tegyem meg. Igy ertettem. Az eredeti funkcio persze 
megmarad, 
de valahol a hatterbe szorul. Soha egyetlen generacio nem
valogathatott annyi autobol, mint mi, es ez nem veletlen.

> Nem rolad volt szo, sajnalom, hogy magadra vetted. 
> Biztosan oka van.

Bocs, de ha valamit irsz, ami ram is illik, akkor az ugye
ram volt ertve :)

> Mert az eletemet veszelyeztetni a kozuti forgalomban az
> ne legyen letszukseglet, de meg csak hobbi sem. 

??? te torvenyekkel szabnad meg, kinek mi legyen a hobbija?
Az autozas mindig is veszelyforras volt es az is marad.
Aki fel, maradjon otthon. Miert en maradjak otthon? Valahol
az agyam melyen belenyugodtam, hogy egyszer belemrongyol
valaki es otthagyom a fogam :( Valakinek a cigi, pia, drog
a letszukseglet, nekem az autozas. 

> Tehat oszegzesul, hadd menjen mindenki az utakra, 
> mindenki csinaljon azt ami neki jolesik.Ugy ahogyan neki 
> jolesik. Aztan valami majd lesz, a tobbi meg le van 
> szarva. Hurra! Gratulalok!

Teeby, komolyan nem ismerek rad. Honnan ez a pesszimizmus?
Az elet szep, az auto megy, a nap sut... 
Te valahol elkepzelsz egy diktaturat, ahol minden kozponti-
lag meg lesz teebisitve es mindenki betartja, mert kitilt-
jak az utakrol. Elarulok egy titkot: ahhoz, hogy nem hitler-
ista modszerekkel meggyozz mindenkit, hogy egyfelekepp 
kozlekedjen, meg kell szuntetned a polarizaciot, a ven
tragacsok helyett normalis autot kell adni az embereknek,
minimalizalni a technikai folenyt. Ebbol mar kovetkezne egy-
fajta viselkedes modifikacio. Nalam legalabbis biztosan.
Tudod, amig 1-ben kell 17 mp-et gurulnom, aztan 9 mp-ig 
oszladozik a fust elottem, es a kovetkezo pirosnal meg 
mindig 40 km/h alatt a sebessegem, addig mindig lerajtolom 
az elottem allot. Amig 80-al totyog elottem, mindig 
kihuzatom
120-ig elozes kozben es tullepem a megengedett sebesseget.
Amig 3 tatra all a bal savban, 2 busz es egy utanfutos Skoda
105 a jobb savban, addig lesz pofam a letero savbol elejuk
menni. A te szavaiddal csinalom, ami nekem jolesik... Ha 
elottem van egy normalis auto, ami normalis tempoban tud
elindulni (akar 120-as Skoda, akar CLK), ilyen meg sem 
fordul a fejemben! Latogassam meg a pszichologusom?

Cs.
+ - CD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Igy az alulrol erkezo utesek ,mar oldalra is hatnak, es 
> ezzel mar tehetetlen a razkodas elleni szoftveres vedelem.

Sok  hallottam mar markaszervizekben, foleg miota
Alfam van, de ez sem rossz.

IF razkodas THEN
  IF alulrol THEN
    javit;
  ELSE
    nem javit;
  END IF;
END IF;

Cs.
+ - Alfa tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> ez mikor lesz? ui vaci vagyok, es esetleg megneznelek 
> titeket.

A vaci Alfa talalkozok mindig aug. 20-an vannak. Tavaly
valami stadion mellett voltunk, de abszolut nem emlekszem,
mi is volt az. Szob iranyabol jottem, aztan letertem jobbra,
aztan megint jobbra. Istennek nem jut eszembe mi volt abban
az epuletben, pedig voltam is benn frissitot venni :(

Cs.
+ - mi a fontos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Meg arra, hogy tudd, hogy ha bekapcsol a legkondi elozes 
> kozben, akkor kapcsold ki, meg arra, hogy egy  
> durrdefektnel ne feltetlen pordulj meg, 
> es hogy tudd, hogy ha kigyullad az olajnyomasjelzo, akkor 
> nezd meg hogy mi a baja, ne menj vele meg hetekig, es meg 
> sorolhatnam...

Nezd, ebben egyetertunk, ha rajtam mulna, mindenkinek 
kotelezoen abszolvalni kellene a Berger tanpalya minden
negyzetcentijet, de ez nem realis es nem is lesz.
Egy atlagsofor SOHA nem fogja neked ezt megtanulni, mert
nincs eszkoze es modja, mert nem is erdekli. Olajnyomas?
Szerinted a soforok hany szazaleka tudja, hogy mi miert
vilagit? Az elmult 2 ev alatt kb. 80-90 orat toltottem a 
FIAT-Alfa szalonban es hallgattam az embereket, figyeltem. 
Nem hasbol irom... Az autozas meg egyre inkabb olyan 
iranyba fejlodik, hogy a technikai dolgokat meg azok is 
elfelejtik, akik tudtak, mindenrol elektronika gondoskodik,
a motorhaztetot nem lehet kinyitni es a sok visszajelzo
helyett lassan mar csak egy lesz - azonnal menj szervizbe, 
a kozeljovoben menj szervizbe es minden ok allassokkal.

Cs.
+ - Re: vizhofok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

>
>Vagy az ora rossz, vagy a termosztat :-))
>
>udv,Akos

Neeeem :) A termosztat jo, az ora pedig talan csal, de nem rossz. Haverom
hasonlo (egy evvel regebbi GRD) Peugeot-jaban ugyanigy nez ki a hofok. A
dizel egyebkent is valamivel alacsonyabb homersekleten uzemel, mint a
benzines motorok. Ezt mar megtargyaltuk itt a listan is.

Egyszer mar volt "szerencsem" rossz termosztathoz, meg az elozo
kocsimmal. Azt eszre lehet venni, mert erdekes dolgokat produkal. A
Peugeot-m orajanak viselkedese konstans azota, hogy megvettem (2 eve).

Udv:
_..-=Bka=-.._
+ - Re: Fogyasztascsokkento eszkozok (#1548) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> k egy linket, ahol kivesezik a "turbo zet"-et:
> http://www.autospeed.com/A_0237/P_1/article.html.

Ugyanez az ujsag tesztelte a Militecet is. Nem talaltak hosszan tarto
pozitiv hatast.
http://www.autospeed.com/A_0818/page1.html

Ed
+ - give us a try, see our MCSE examguide - Instant Downloa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895
http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

You work hard for it, you study hard for it. Give us a try, try our study guide
 for once. See how our past student did see how they score for their result.

Get certified and be a
Microsoft Certified Professional (MCP)
Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)
Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE)




http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895
http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download


http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895
http://myweb.ecomplanet.com/GRAN8895
ogebhgsycjymxtkrbssbzpby
+ - Money Making Ebook with Resell Rights - Instant Downloa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572
http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

Free Download
The Absolute Beginner's Guide to Starting a Web Site
Totally Free Web Resources
Unlimited Profits
7 Secrets To Unlimited Traffic
Scientific Advertising
How to Start Your Own Traffic Virus
Marketing Warriors Tips
eBookoMatic
eBook Submitter
The Best of Web Gold
On Line Stealth Marketing
and more 



http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572
http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572


 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download


http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572
http://myweb.ecomplanet.com/LIM6572
frhubrxgxbjrmxdlkuxdksnfudxpenmxitrqnmvnxohneeotoucsdwzxzcemikphbixed

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS