Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 921
Copyright (C) HIX
1998-11-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Kerdes! nVIDIA RIVA 128-al kapcs. (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind)  30 sor     (cikkei)
3 Re: noname 3dfx (mind)  13 sor     (cikkei)
4 Quake (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Nine/ADF/Ms Flight Simulatot 98 (mind)  7 sor     (cikkei)
6 Re: Total Annihilation BAI (mind)  73 sor     (cikkei)
7 Kali - plz help (mind)  9 sor     (cikkei)
8 party jatekok (mind)  5 sor     (cikkei)
9 Tycoon (mind)  38 sor     (cikkei)
10 S3 Savage 3D (mind)  21 sor     (cikkei)
11 i740+glquake (mind)  3 sor     (cikkei)
12 GameZone (mind)  89 sor     (cikkei)

+ - Kerdes! nVIDIA RIVA 128-al kapcs. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kerdesem hozzatok, hogy :
Letoltottem a 2.05-os drivert ASUS AGP 3000-hez.
Gondoltam mukodni fognak az olyan jatekok is, amik
a "glide2x.dll"-t reklamaljak.
Mit kell ehhez tennem, hogy mukodjon?
Vennem kell egy 3DFX-et?
Megolghato kartyavetel nelkul is?
E teren nagyon lammer vagyok.
Nem olvasok minden ehhez vago cikket :-(

AMD
+ - Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> wrote in message ...
>
>Hali,
>
>Hat szep lassan eljutottam odaig, hogy beszereztem az ubi f1-et is.
>Hat nem voltam elragadtatva, mondhatni...khm
>Nem mondom, tenyleg eleg szepen nez ki 3dfx-en (amit o nem
>ismer fel), de miert van az, hogy teljesen random helyeken lilas
>szinu arnyekhatas jelenik meg egyes objektumok (betuk, az auto
>rajza, stb) mellett? Es miert nem lehetett valami kulturalt motorzajt
>alkotni? Ezt meg csak-csak elnezne az ember, de ami a
>jatszhatosagot illeti, ha nalam hatalmas dupla0-at kapott.
>Lehet, hogy csak a Crammond fele csapat kepes manapsag f1
>szimulatort irni?
Sziasztok!

En is kiprobaltam az UBI F1-et. de (elnezest az erintettektol) siralmas.

>Tisztelettel maradok a gp2-nel (hiaba nem 3dfx, meg lassu, mert
>nincs olyan proci forgalomban, ami igazabol eleg lenne neki), mert
>azzal elvezet jatszani, az tenyleg f1.
>Es persze varom a gp3-at, mert nagyon ugy nez ki, hogy az lesz a
>kovetketo jatszhato f1 sim.
AAAAA dehogy!
A GP2-t en full grafikaval SVGA-ban Celeron 266(448) es egy ASUS
AGP 3000-el jatszom. (ET-6x00-val is ugyan ez a helyzet)
Setup-ban a keplejatszas tobbet mutat 25-nel.
Jatek kozben is folyamatos grafika.

AMD
+ - Re: noname 3dfx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Sziasztok Gamerek!

Sziasztok! (bar mar nem vagyok gyerek) :-)

>Nem tudja valaki hogy lehet -e valahogy tuningolni egy
>mezei noname 3DFX kartyat?
>Milyen procit erdemes mostanaban venni?
>AMD K6 vagy PII Celeron?
En ugy hallottam, hogy a tuningolt Celeronhoz nem igazan passzol
a sima 3DFX.
Allitolag a Celeron tobbre kepes.(inkabb 3DFX II-kellene neki)

AMD
+ - Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Egy kérdéssel fordulok a nagyerdemuhoz: a fent emlitett jatek kozben
rendszeresen kb. 15-20 masodpercenkent leall pihenni a gep 1-2 masodpercre,
ilyenkor a vincsihez fordul, a kep lefagy...  Persze ez jatek kozben enyhen
szolva zavaro, feler egy frag vesztessel.
A konfig a kovetkezo: Asus alaplap, Celeron 400-on, 96Mb ram, Herkules
kartya megfejelve Voodoo II 8 MB.
    Ha tudtok valami okosat orokke halas leszek...:)

       Koszi: Pisti

+ - Nine/ADF/Ms Flight Simulatot 98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihóóó:
Tudna valaki kuldeni nekem Nine kódot(az ajtó kodját még az elején).
ADF: Gépkönyv kéne nekem!! Tudna valaki küldeni?(fénymásolatot kifizetem)
FS98:Ehhez is gépkönyv kéne!!!!
Köszi előe is:
Joe
"Kerüld a másnaposságot, maradj részeg!!!
+ - Re: Total Annihilation BAI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 wrote:

>Most toltottem le a BAI-t a TA-hoz. Azt irjak a read.me-ben, hogy nem is
>igazan a logikan javitottak, hanem a gepnek olyan banyakat, eromuveket
>adtak, amivel tobbet tud termelni, a gyarak es const.egysegek tobbet
>epitenek, a gyarbol minden iranyban ki lehet parkolni meg meg par
>hasonlo csalas.

Igen, ez igaz.

>Persze ezt csak a BAI hasznalhatja, mi nem.

Kulonben megintcsak nem volna eselye ember ellen :)

>Most akkor okosabb AI-t keszitunk, vagy csalunk ? 

A strategiai jatekok AI-jara ez mindig is jellemzo volt.
Jelenleg a mesterseges intelligencia es a PC meg nem all olyan szinten,
hogy egy emberhez merheto kepessegu ellenfel lehessen azonos indulo
feltetelek mellett.

>Azt en is be tudom
>allitani, hogy a gep otvenezer NRG-rol meg metalrol induljon, en meg ezerrol.

Azt nem. min 200, max 10000... 

Egyebkent meg lehet verni, csak eleg nehez :)
Nekem eddig ketszer sikerult (hard fokozatban).
Persze nagyon nem mindegy melyik palyan kezd vele az ember. A BAI egyik
vereseget a Seven Islands nevu palyan szenvedte el.
Ezen a palyan nagy tenger van es szigetek, tehat a szarazfold nem
osszefuggo, ezert a szarazfoldi egysegekkel nem lehet kozvetlenul
eljutni az ellenseghez.
Ennek ellenere a BAI nagy hangsulyt fektetett a robotok es tankok
gyartasara.
Ezzel nem sokra ment, mert vagy 100 robot toporzekolt a sziget
bazisomhoz kozelebbi partjan.
Repuloket is csinalt, de azok meg szanaszet kovalyogtak a tenger
folott, eleinte felem se nezett.
Igy nem volt nehez dolgom, mert csak le kellett nukezni.

A masik eset a Lava Highground palyan tortent.
Na ez mar nehezebb volt. Pedig a gepnek 200 energiat es femet, magamnak
10000-et allitottam be.
A fokozat hard volt.
Mivel a BAI-t egyszeruen keptelenseg nyers erovel kiiktatni (kivetel
lehet talan kis palyan a Commander rush), azzal kellett foglalkoznom,
hogy elzarjam az utjat.
A Lava Highgroundon ez nem lehetetlen tekintve, hogy a bazit rejto
foldnyelvre keskeny szoros vezet.
A bezezeto szoros ellenere sem volt konnyu tavol tartani. A Dragon's
Teeth-eket azonnal szetlovi, a beozonlo es a szorosban elpusztult
akadalyozo roncsokat szinten.
Amikor sikerult hat Guardiant egy Annihilatort meg nehany Sentinelt
tenni a bejarathoz, mar nem kellett attol felni, hogy bejon.
Gondot okozott viszont, hogy ekkor repulokkel kezdett tamadni. A
Commander segitsegevel ezt Flakkerekkel sikerul viszonlag kis
vesztesegek aran elharitani, de addigra meg elkeszult a Big Berthaja,
ami atviszi a Lava highground-ot.
Ugyhogy eleg mozgalmas volt :)
Akar jo csatanak is mondhatnam, de elegge egysikuan jatszik...

Akit a BAI es mas AI bovitesek erdekelnek, az nezzen el a 
http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html
cimre, es a menuben valassza az AI pontot.
Most rakok ki hamarosan egy frissitest, amiben szo lesz az AI-krol, es
letoltheto is onnan (4 fele).


Bye !
Szirty
+ - Kali - plz help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Nagyon de nagyon boldog lennek ha valaki meg tudna dobni egy mukodo Kali
crackkel!
Elore is koszi, nagyon halas lennek erte!

Szathmári Gábor

UIN: 8581116
+ - party jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tud valaki erdekes/vicces jatekokat bulikra?
Koszi
                        KiVi
+ - Tycoon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia , (oops a neved elfelejtettem, bocsi:))

Tycoon buszok:
Nem azt mondtam, hogy nem jok, de _kezdesnek_ orultseg.
Nekem kb 10 subsidy-s buszom keresett annyit, mint 1 atlagos vonat.
A masik kedvencem, amikor a buszok a vasuti atjroban robbannak le, es egy ido u
tan jon a vonat es DURR! :))))  Aztan keresgeld a hianyzo lancszemet egy 100 ko
csis rendszerben. Nem en! Nincs az az Isten! :)
(Ezt szoktam jatszani a geppel. Ahol jo sok busza van, oda rakok keresztbe egy 
vonatot. Havi 1 "talalat" biztositva van :) )

A hajok csakis ott erik meg (nekem), ahol
1) kozel van a tengeri olajkut es finomito vagy valami mas forras, vagy
2) sok tengerparti varos van, lehetoleg egy obolben. Itt utas es levelaradat va
n egy ido utan. Persze ehhez az kell, hogy a varosok jol ki legyenek epitve a t
engerparton.

Nagyobb varosokban meg lehet oldani a kozlekedest helikopterekkel, ha mar abszo
lut nincs hely semmire. Azzal csak az a baj, hogy neha el kell iranyitani oket 
egy-egy repter fele is, kulonen fustolognek :)

Mi is volt meg?Ja, vonatok egy sinen. Ezen en is rohogtem egy jot eloszor, amik
or naivan felallitottam egy rendszert 6 vonat-4 palyan, aztan a kreten vonatok 
mentek mindenfele, csak arra nem, amerre en szerettem volna :(
DE! Ha jol meg tudod csinalni a jelzolampakat, akkor nem lesz balhe.
En altalaban dupla sinparon szoktam vinni 4 szerelvenyt, igy kicsi a valoszinus
ege, hogy rossz helyre erne valami. A sinek keresztezese egy sikban nem szerenc
ses (meroleges kanyar :)), a sok hid meg ocsmannya teszi a tajat.
Valahol meg kell talalni az egyensulyt.
En ugynevezett "kiallokat" szoktam csinalni a vonatoknak, ahol elfernek es meg 
is tudnak fordulni esetenkent. Ezt csinalja a gep is, csak o mas lampazassal.

Na mara ennyi,
Udv,
Adam(R)

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - S3 Savage 3D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A minap vettem egy acorp-os s3 savage 3d-t (AGP, 8MB).
Es minden jateknal egy ido utan kifagy, foleg Quake2 es NFS3,
pedig pont ezert vettem.
Konfiguraciom: Abit BH6 - Celeron 300A - 64MB RAM PC100
Kiprobaltam 300/66 Mhz-en is meg tuningolva is de mindig ugyan
az lefagy. (Disable Speed Error Holding, AGP Bus 2/3, stb. ezekkel
mar probalkoztam) Talan egy uj driver, mert nekem meg juliusit adtak.
Ha valakinek sikerulne megoldani a problemat, annak nagyon orulnek
nekem nem megy.

u.i.: Segitsegeteket elore is koszonom.

--
Tisztelettel: Ka'ra'sz Bala'zs alias Ka'ro'
> -------------------------------------------
e-mail  : 

                  GSM/SMS : +36 30/959-3599
> -------------------------------------------
+ - i740+glquake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nincs valami patch amitől a i740-es kártya kicsit jácchatóbbá teszi a
glquake-et??

+ - GameZone (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet minden HIX Jatekosnak !

Brachmann Ferenc vagyok, a GameZone project vezetoje. (bovebb infok
cegunkrol a http://www.webline.hu -n)

Ami eddig tortent: A Gamezone alapotlete iden nyaron merult fel bennunk, de
ekkor meg csak egy quake serverre gondoltunk, valami webes felulettel. Azota
mar itt tartunk (a GameZone oldalrol talalhaszt egy kepet a
http://www.extra.hu/toya/gamezone.jpg cimen):

1. napi friss hirek, erdekessegek
2. Leirasok, tesztek vegigjatszasok minden mennyisegben
3. Bajnoksagokat, multi-party-kat rendezunk
4. Real-time JAVA chatroomok
5. JAVA-s es Shockwave-es multipaly jatekok
6. cheat adatbazis
7. letoltesi oldal: trial verziokkal, kiegeszitokkel, patch-ekkel, stb...
8. es meg rengeteg aprosag!!!

szoval ami szem-szajnak igere. Komoly elhatarozasunk, hogy a messze legjobb
jateksiteot alkossuk meg!

a szabad poziciok:
-Hirszerkeszto(2 fo):
feladat: napi friss hirek szerkesztése. HTML ismeret nem szukseges, mivel a
friss hireket egy form-ba beirva vihetitek majd fel, ami automatikusan
update-eli a cimlapot. Angol nyelv ismeret es napi min. 1 ora szabadido
alapkovetelmeny.

-Hardver rovat szerkeszto(min. 1 fo)
feladat: mindenfele hardverismerteto/osszehasonlitasok megirasa.
Termeszetesen komoly hardver ismeretek szuksegesek.

-cikkirok(n fo)
feladat: leirasok/vegigjatszasok/jatektesztek megirasa. Igen jo fogalmazasi
kesseg alapkovetelmeny! Ha csak 1 jatektipusban vagy jo, az sem problema, de
akkor abban nagyon tajekozottnak kell lenned!

- Cheat-felelos(min. 1 fo)
feladat: a gamezone cheat oldalanak feltoltese/frissitese. Ez talan a
legnyugisabb feladat, ezert nagyon up-to date nek kell lennie ennek az
oldalnak!

-olvasoszerkeszto(n fo)
feladat: a gamezone rendszeres(min. naponta) olvasasa, az olvasokkal valo
kapcsolattartas, es velemenyuk/otleteik/tanacsaik tovabbitasa a keszitok
fele. E mellett minden megjeleno anyag elolvasa/atbongeszese, azok esetleges
szakmai es nyelvi hibainak azonnali jelzese. komoly kritikai erzeku es
vegtelen precizitasu embereket varunk!

-DownZone(a gamezone letoltesi oldala) szerkeszto(min. 1 fo)
feladat: a varhatoan kulon erre a feladatra mukodo server
frissitese/karbantartasa. Az aktualis patch-ek, kiegeszitok, uj palyak minel
hamarabbi beszerzese a fo feladat. Egy egyszeru szerkesztoprogrammal a
downzone fooldalat kell meg frissiteni, de ez nem nagy melo.

-szervezo/altalanos munkatars(n fo)
feladat: a gamezone multiplay bajnoksagainak es egyebb esemenyeinek
megszervezese.

Minden jeloltet megkerek, hogy ezentul a nekunk szant leveleket nekem
) , illetve Toya-nak ) is kuldje el, hogy
ne nekunk kelljen allandoan egymasnak forwardolgatni.

altalanos elvarasaink:
-sok szabadido(napi min. 1-2 orat a gamezone-al kell toltened!)
-igenyesseg(ez mindenre vonatkozik: a fogalmazastol kezdve a helyesirason at
mindenre!!!!)
-a hirszerkesztoi poszt kivetelevel minimalis HTML ismeret szukseges. ez
annyiban merul ki, hogy a cikkeket meg tudjatok irni. az ftp-zessel sem kell
majd bajlodnotok, olyan szerkesztosegi program lesz, ami 1 form-on keresztul
mindent megold!
-komoly hozzaallas. (A jelszo: Work hard, then play even harder!)

ha ugy gondolod, hogy valamelyik posztra alkalmas vagy, akkor irj:
-min. 5 sort irj magadrol. hanyevesvagy/mitdolgozol/miakedvenczened/stb...
-mindenkepp ird meg, ha van valamilyen site-od a net-en, akarmilyen temaban
is.
-ird meg, hogy milyen gyakran, ill. mennyit vagy a net-en (napi min. 1 ora
erosen ajanlott!), milyen elofizetesed van, ilyesmi
-ha elkeszult mar a probacikketek, akkor azt is kuld el, kulon html-file-ba
irjatok, de emilbe gepeljetek be! Ha meg nincs kesz a cikk, akkor is
valaszolj a levelre, majd elkuldod kesobb.
-es persze azt is ird meg, hogy melyik posztra jelentkezel.

Koszi, varom gyors valaszotokat.

Brachmann Ferenc )
Toya )

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS