Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1047
Copyright (C) HIX
2001-03-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 ABS (mind)  17 sor     (cikkei)
2 Miegymas (mind)  24 sor     (cikkei)
3 Senki kedveert nem gyorsitok... (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: Ford szalon (mind)  10 sor     (cikkei)
5 talalkozo (mind)  7 sor     (cikkei)
6 Re: Autoklub (mind)  15 sor     (cikkei)
7 va:Markaszerviz & Clio (mind)  7 sor     (cikkei)
8 Re: ABS (mind)  43 sor     (cikkei)
9 VW Golf I 1.6 GTI kapcsolasi rajzot keresek (mind)  8 sor     (cikkei)
10 Re: bemutatkozas (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Re:bemutatkozas (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Honda Civic, Militec (mind)  37 sor     (cikkei)
13 Vagi; Volvo (mind)  33 sor     (cikkei)
14 Re: szalon,900kg,csodaszar,csapagy,'senki kedveert nem (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Re: Markaszerviz & Clio (mind)  42 sor     (cikkei)
16 militec, merci, bmw-suzuki (mind)  51 sor     (cikkei)
17 Re: Kuzmich mester (mind)  24 sor     (cikkei)
18 Re: Alvas volan mogott (mind)  17 sor     (cikkei)
19 Re: 10 uj ugyfel elriasztasa (mind)  17 sor     (cikkei)
20 Genf 2001 - kepek a szalonrol (mind)  16 sor     (cikkei)
21 Ez+az (mind)  21 sor     (cikkei)
22 RE : ABS (mind)  9 sor     (cikkei)
23 RE: spam (offtopic) (mind)  15 sor     (cikkei)
24 vezerloegyseg (mind)  14 sor     (cikkei)
25 udv (mind)  54 sor     (cikkei)
26 Reklam (mind)  7 sor     (cikkei)
27 autoklub (mind)  11 sor     (cikkei)
28 ujra klub (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Mitol latom hogy rossz az ABS? kicsuszik? Vagy 
:> nagyon lassan all meg? 

Elvileg a visszajelzo lampaja vilagit, ha valami gond van 
vele, de total fekezesnel is erezned kell, hogy "rugdossak" 
a labad alulrol, meg tompa dobolo hang is hallatszik.

En inkabb egy jo kis jeges reggelen teszteltem a kocsiban
az ABS-t, mert meg nem volt alkalma mukodni es kivancsi
voltam, egyaltalan megy-e.
Sima aszfalton nem volt szivem leradirozni a gumit...


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut. '2001)
+ - Miegymas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	Eloszor is koszontom Agnest, ujdonsult listatarsunkat, nagyon szep
bemutatkozas volt...

Militec meg fogyasztascsokkenes:

Hasznalom en is 100 000-nel kerult bele, csendesebb, porgosebb, hidegen a
megszokott durcas reakciok eltuntek. 

Szerintem alapvetoen a labunk szabja meg a fogyasztast, el is gondolkoztam
ezen a minap. Tortent ugyanis, hogy sietnem kellett egy hosszabb uton es a
trabi 7 litert evett odafele. Vissza kenyelmesen elvezve az autozast, eljott
5,5 literrel. Nos ha az elozo 100 000 km-en igy vagy ugy vezettem volna
kizarolagosan, akkor a fogyasztasbeli kulonbsegbol, meg egyszer megvehettem
volna az automat... 
Ezen erdemes elgondolkodni...

Mas: 320 km volt az ut oda, es 314 volt vissza. Ez a kulonbseg szerintetek
mibol adodott? (ugyanazon az utvonalon mentem mint ahol jottem)


Udv!
	Takacs Laszlo
+ - Senki kedveert nem gyorsitok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
>Mas:  mostanaban, a moral romlasa (es azok kulonbozo megnyilvanulasai)
>mellett, megszaporodtak a "senki kedveert nem gyorsitok" tipusu
vezetok.

Azert itt is vannak fokozatok :) Vaci uton belso savban 70-75-tel
"kocogtam" erre egy Opel Omega megprobalt 100 km/h sebesseggel letolni.
Nem jott ossze neki, erre meg tok idegbeteg lett. Ki erti az embereket?

Npal
+ - Re: Ford szalon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ekkor kifordultam a szalonbol.
>Ide se megyek tobbet, es ha ilyen nulla egy Ford kereskedo hozzaallasa,
>akkor a budos eletbe nem lesz Fordom, barmilyen tuti auto is legyen az...

Nezz el a Ford Solymarhoz. Szerintem ok korrektek, igaz eddig csak a
szervizt vettem igenybe, de az akkor nyujtott szolgaltatasbol arra merek
kovetkeztetni, hogy az eladasban is normalisak. Engem peldaul egy
email-valtas utan egybol felhivtak.

Peter
+ - talalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Aprilis 7-16-ig megyek Magyarorszagra. Nem lesz valahol egy talalkozo?
Jo lenne megismetelni a D. New York-i (Dunaujvaros) szalonnasutest.
A V70-es Volvoval megyek.

csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
+ - Re: Autoklub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Adalek a temahoz...
Tobb alkatreszkereskedo ad 8% rabatot az autoklub
tagsagra. Akinek kelloen tropa autoja van annak
visszajon a tagdij. :-)))))


> Regen a III. keruleti Kiralyok utjaiba jartam, utobb 
> pedig Ujpestre, ahova par eve atkoltoztek.
Tele is lett a hocipom amikor egy terepjaro szerviz 
privatizalta a romai-parti szervizt.
Nem tudtam, hogy Ujpesten mukodnek. Ha ugyanazok
a pasik, akkor meglatogatom oket. Volt ott egy szimpi
futomuves szerelo.
--
Meszaros Geza
+ - va:Markaszerviz & Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ez szerintem a "csereljunk ki mindent aminek koze lehet 
> hozza, biztos benne lesz a hibas alkatresz is" alapu javitas, 
> amit en nem sokra tartok.
Nalunk az ilyen muszereszt "cserszeresznek" hivtak.
Szakmailag a beka segge alatt.
--
Meszaros Geza
+ - Re: ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok, szia Awender!

>ABS-rol olvasom, hogy blokkolasgatlo rendszer. Ez gyakorlatilag
>azt jelenti, hogy megyek 120-al, beletaposok a fekbe, es
>nyilegyenes vonalban all meg - nem csuszkal ide oda?
Nem feltetlen. Ha jol tudom, szgk-ba leginkabb 3 csatornas 4 erzekelos
ABS-t szerelnek, ami annyit tesz, hogy mind a negy kereket 'figyeli',
az elso kettot kulon szabalyozza, mig a hatsokat egyutt, azaz a hatso
kerekeken mindig a csuszasni akaro kerekhez szabalyozza mindketto
feknyomasat. Ha feloldalasan fog a feked hatul, vagy az uton
egyenetlen a tapadas (pl. jegfoltok), vagy csak az egyik oldalon
halado kerekek alatt csuszik a talaj (pl. tipikus esete az utpadkara
valo leszaladas), akkor is elkezd kulonbozo mertekben 'kovalyogni' az
auto, es korrigalni kell, bar csuszkalni nem csuszkal. Egyebkent meg
nem a sebesseg a lenyeg, hanem a kerekek csuszashajlama.

>Azert
>kerdem, mert a womanmotorist egyik tippje, hogy teszteljem az
>ABS-t hasznalt auto eseteben ugy, hogy beletaposok a fekbe, az
>ABS pedig rendesen megall. A bibi az, hogy nem vagyok tisztaban
>vele, hogy mi az, rendesen megallni. Ugy van, ahogy gondolom,
>vagy?
Egesz pontosan arra gondolhatott, hogy nem blokkolnak a kerekek.


>Mitol latom hogy rossz az ABS? kicsuszik? Vagy nagyon lassan
>all meg? Mondjuk egy Seat Ibiza- (1985) n megnyomom a feket es
>egy ABS-s kocsin, mit veszek eszre kulonbseget?
Mondnam, hogy havon, jegen vagy nyalkas uton veszed eszre leginkabb,
de nem mondom, pedig igaz (:-). A kulonbseget eszreveszed azon, hogyha
satuzol, mert ilyenkor az ABS-es kocsi fekpedalja elkezd 'dobolni'
(utemes luktetest erezni) es a kocsi nem blokkol, ABS nelkul meg
gumisikitas. Elmeletben amig valamelyik kerek nem eri el a
csuszashatart, nem erezni kulonbseget a ketto kozott


>Olvastam az ABS mukodeset, de vhogy olyan hihetlenkedve...
Mi volt olyan hihetetlen?

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - VW Golf I 1.6 GTI kapcsolasi rajzot keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Ha volna valakinek VW Golf I 1.6 GTI (1980)kapcsolasi rajz valami
elektronikus formaban s el is kuldene nagyon megkoszonnem......

Koszi,udv Laci

Lezer es tintasugaras nyomtatok festekpatronjainak toltese
http://ecofill.fw.hu   www.ecofillbt.com
+ - Re: bemutatkozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Felado:         
> Szervezet:      Med. Univ. of Szeged
> Feladas datuma: Tue, 23 Jan 2001 04:50:49 MET
> Targy:          bemutatkozas
> Prioritas:      normal
Nem semmi a holgy! Mar csak a korpecset hianyzik rola!!!

Udvozollek a fedelzeten!

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
+ - Re:bemutatkozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia, Agnes!

> Az  altalam eddig vezetett autok nagyon kulonbozoek voltak
> meret, teljesitmeny, kor stb., nemi tapasztalatra azert ugy erzem -
> remelem nem volt tul nagykepu- szert tettem.

Isten hozott a listan! Vigyazz az ilyen magas labdakkal, mert valaki
biztos racsap! :)

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Honda Civic, Militec (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Talan meg emlekeztek az elindulast mereven elutasito Honda Civic-re...
Ezuton koszonom mindenkinek aki segiteni probalt, vegul is a
problema osszetett volt, mind az akksi mind az inditomotor elhalalozott,
ezek csereje orvosolta a bajt.
Szerencsere egy ismeros szerelo "potom" 14 db. ezresert megcsinalta
es meg a kontakthibas vilagitas kapcsolot is megbutykolte.:)
---------
Militec-et a Ford Scorpio-ba toltottem, motorba, valtoba, difibe.
Sem fogyasztascsokkenest sem zajszint csokkenest nem eszleltem, de:

- a difibol elfolyt az olaj, a szabvany 9 dl. helyett 1 dl. volt benne
mire eszrevettem, szamitasaim szerint legalabb 4-5 honapig jartam igy vele
ugyanis lattam neha alatta olajcsoppeket de nem volt idom/energiam szervizbe
vinni (tudom, ezert most sokan legszivesebben megkoveznenek, nekik viszont
nem kivanom azt az idoszakot ami erre kesztetett.:))
A lenyeg hogy semmi baja nem lett a difinek, pedig elvben eloszor el kellett
volna kezdenie zugni aztan kotelessege lett volna szepen tonkre menni.
A difi amugy is gyenge pontja a Scorpioknak...

- Termosztat csere utan dolgom volt videken, jol megzorgettem az autot az
autopalyan
aztan a pesti dugokban jartam 2-3 napig, mignem arra lettem figyelmes hogy
rangat a motor, kihagy a gyujtas. Mikor megalltam, azt lattam hogy kinyomta
a termosztathaz tomiteset a viz es az osszes hutofolyadek elfolyt,
tulmelegedett
es attol kezdett rosszalkodni. Megcsinaltam, feltoltottem vizzel, azota is
gyonyoruen megy, semmi baja nem lett a motornak, ennek kb. 2 honapja.

Nem allitom hogy a fenti ket eset szerencses kimenetele csak a Militec-nek
koszonheto, minden esetre kivancsi lennek hogy egy "nem kezelt" auto hogy
viselte volna ezeket az afferokat.

Bocs ha hosszu voltam! :)

Ropi
+ - Vagi; Volvo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

		_______ Vagi ________
Nagyon orulok, hogy csatlakozni szeretnel hozzank a HIXAUTOs 
tarsadalomhoz! Termeszetesen itt nem kell engedely kerni a 
csatlakozashoz, mert itt mindenkit szivesen fogadunk!
A bemutatkozasod koszonom, szerintem a tobbiek neveben is!
Abszolut helyed van a Listan hidd el nekem!

Koszi, hogy velunk tartasz!

		________ Volvo _________
Amberek!
Aztatat mondja meg valaki legyenszives, hogy mi a turo vilagit az uj
Volvokban belul fent kozepen a belso tukor felett _pirosan_!
(Jol megaszontam)
Biztiov visszajelzo?
Szoval nemegyszer lattam mar es hogy oszinte legyek marhara idegesitett
amikor mogotte alltam. Este gyeren kivilagitott kornyeken, majdhogynem
vakit! A vezetot nem idegesiti!?
En biztos megorulnek, ha a tukor folott viritana az a jelzofeny, ami
mellesleg
termeszetesen, mivel figyelemfelkelto indikator 100W-os teljeseitmenyre
kepes. Na jo ez vicc, de koolyan vakito!

_Csendi??? Fogash???? Tobbiek?_

No a kormanyok legyenek velunk, Udv!

 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Re: szalon,900kg,csodaszar,csapagy,'senki kedveert nem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
>
> "Igen. 900 kg biztonsagos lehet 900 kg (Suzuki vs. Suzuki) elleneben.
> De mivel a mai atlagauto kb 1300 kilos, egy esetleges balesetnel biztos,
> hogy a Suzuki torik ossze jobban...
> Ez van. Erre minden kis(sulyu)auto vasarloja kalkulalja be."
>
 Ez hogy jott ki? Minel nagyobb sulyu az autom annal biztonsagosabb???? Ez
 csak egy parameter a toresbiztonsagban. Raadasul nem annyira nyomos erv
mint
 egy auto toresbiztonsagi felszereltsege. Lasd a terepjarok tesztjeit, mind
 megbukott 2 eve. Nem tokeletesen rugalmatlan az utkozes.

 SzaboZE
+ - Re: Markaszerviz & Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Figyu, ha garancialisan kicserelik ingyer akkor orulj neki!
>
> > Nekem nem a cserevel van a problemam, hanem
> > a diagnosztizalassal. Egyszeruen nem tudom elkepzelni, hogy
> > egy hibat 4 alkatresz egyideju meghibasodassa okozzon.
>
 Ez a legbiztosabb modszer az ujabb hiba elkerulesere, es itt az a cel, hogy
ne kelljen egy het mulva ismet menni mert megsem a cserelt alkatresz volt
rossz! Nem biztos hogy minden autoval eltokolnek egy napot hogy kideritsek a
konkret hibat! Ez garanciális szervizben szerintem nem hatrany, sot tobb uj
alkatreszed lesz az autoban.

> > Sokat foglalkozom javitassal (nem auto). Ez szerintem
> > a "csereljunk ki mindent aminek koze lehet hozza, biztos benne
> > lesz a hibas alkatresz is" alapu javitas, amit en nem sokra
> > tartok. Altalaban nem is szokott tartos eredmenyt hozni.
> > Ha nalad bevalt, szerencsed van.

Azert mas a "biztos benne lesz" es a "csak ezek okozhatjak"! De ha neked
jobb az hogy 3 het alatt cserelgetik ki egyenkent az alketreszeket mert nem
lehet tudni melyik okozza a hibat... Raadasul vannak olyan alkatreszek
amiket illik egyszerre cserelni. Ez olyan mint olajcserekor az olajszuro!

> > Persze nem tudom mennyire leszel bizakodo, ha a garanciaidon tul
> > esetleg rendszeresen visszater ez a hiba es 30-40 ezrenkent
> > cserelgetik a fuvoka garniturat?
>
 Ha megint elojon a hiba akkor azt mar nem ugyanezen alkatreszek cserejevel
kezdik... Epp ezert lett minden kicserelve. Nem minden hiba fekete vagy
feher.

> Meg egy ok. A markaszervizben altalaban nem sok ido jut egy autora,
> futoszalagon jonnek a kuncsaftok, mindnek persze nagyon surgos. Ha egy
szaki
> raer otthon egy hetet elmolyolni egy hibaval am tegye. De itt ez a tobbi
> ugyfel karara tortenik! Ha meg nem kell erte kulon fizetned orulj neki,
hogy
> a leheto leghamarabb elkeszul az auto! Ki nem s....ja le, hogy mi volt a
> rossz ha mindent kicsereltek? Mas kerdes az, ha csak ugy poenbol rairtak a
> munkalapra, hogy eltunjon a raktarkeszletrol....

SzaboZE
+ - militec, merci, bmw-suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Irtam:
> ...megszaporodtak a "senki kedveert nem gyorsitok" tipusu vezetok...
> Nem hajlandok a forgalom ritmusat felvenni (joeg tudja, miert... talan meg
> akarnak sporolni ket kaveskanal benzint 100 km-en...), feltartjak a forgalmat
,
> Vagy pl. 70-es tablanal a belso savban bena'znak 50-nel... ...
> Nem veszik eszre a tablat...? Vagy csak leszarjak? Vagy miert masert?
> Vilagositsatok fel, please!!
> Oke, ez mind szabalyos.  De - finoman fogalmazva is - eros korlatoltsag...
Nincs reakcio...   
Csak engem zavarna az ilyesmi...?

> Temakor: Re: Militec dieselbe ( 52 sor )
> ...a hutoviz homerseklete alacsonyabb egy, kicsivel. ( Kb. a 
> muszer mutatojanak vastagsagaval van lejjebb a mutato.)
Mint irtam, en is ezt tapasztaltam, benzinesnel...

> Sajat elmeny 1: Clio I-el kb 7 eve hatulrol felokleltem egy Mercedest. A
> Clio 4 eves volt, mar alaposan torott elotte. A koccanas utan az elso 2
> lampa betort, de meg a hutoviz sem folyt el. A Merga csomagtartoja felig
> eltunt, C oszlopok kisse eldeformalodtak... 
Milyen Merci volt?

> Elmeny 2: a mult heten a Vaci uton egy uj 5-os BMW lezuzott egy Suzy-t,
> csak a vegeredmenyt lattam. A Suzuki alig lathatoan torve, a BMW-bol ugy
> lattam hianyzott kb fel m2. Ezzel persze nem akarom sugallni, hogy egy
> Suzy biztonsagosabb lenne, mint egy BMW, csak eppen abban az esetben,
> abban a szogben o volt a szerencsesebb.
Valoszinuleg ez az oka. Bar eleg furcsan hangzik... :-o 
(Persze en nem lattam...)  
Altalanossagban viszont nem hinnem, hogy egy BMW puhabb lenne, 
mint egy Suzuki.
Egyszer egy ismerosom elott egy sarganal besatuzott egy Suzuki. 
O meg epp felrenezett, es megkostolta a hatuljat egy BMW-vel 
(9-eves 5-os).  
A Suzuki hatso ajtaja, lampaja, lokharitoja, kotenylemeze osszetort 
(a kar szerviz szerint joval 100eFt folott...).
A BMW-nek elrepedt a muanyag hutoracsa, es lejott a festek a 
lokharitorol...   A lokharito maradando kar nelkul visszarugozott.
(Ezt lattam...)

> Nagyobb sebessegu utkozesnel azonban valoszinuleg a legzsakerdo 
> a BMW vezetojet meg mindig megvedte volna.
Szvsz valasszuk ket reszre a kerdest: 1. MElyik torik ossze jobban... ?
2. Melyik biztonsagosabb a benne ulo vezeto/utas szempontjabol...?

Udvozlettel

Andras
+ - Re: Kuzmich mester (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [International]
> Temakor: Kuzmich ( 11 sor )
> Idopont: Tue Mar 13 14:43:22 CET 2001 AUTO #1046
> Allitolag van Sopronban egy jo autofenyezo,
> asszem Kuzmichnak hivjak. Ha igaz ez es valaki
> tudja az elerhetoseget, akkor legyszi irja meg
> nekem! Ha valakinek volt vele tapasztalata, az
> is erdekelne.

Seat Ibiza-m kasznizta ki muhelyarnal 50%-al olcsobban. Nagyon jol 
megcsinalta. Nem autoszerelo, de a vena megvan benne, mert mar az 
apja is ezzel foglalkozott egesz eleteben. Ugy lattam, a fiat is 
befogta, tehat van utanpotlas. Teljesen normalis, rendes emberke. A 
Seat Ibizam elektromos rendszeret is rabiztam, de abban nem jo, mert 
elkurta. Szoval szerintem feluleti dolgokat ra lehet bizni, de pl. 
ablakemelo, elektromos rendszer nem nagyon a profilja.

Kuzmics Péter 
Sopron 
Baross u.18 
                                                                     
334-679
+ - Re: Alvas volan mogott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [International]
> Temakor: Radio ( 19 sor )
> Igy masfel ev utan asszem kene vennem radiot a kocsimba. :)
> Egyre tobbet utazok es alszok a volan mogott. :)

Tevhit, hogy a zene segit az ebrenmaradasban. Persze maga az unalom 
az almos embert alomba ringatja, de csak abban az esetben ha almos. 
Orvosi ajanlas is, ha almosnak erzed magad volan mogott, allj meg 
vhol es vegyel be elenkitoszert (kola, redbull stb.)



Udv,

	awender
+ - Re: 10 uj ugyfel elriasztasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [International]
> Temakor: RE: autoszalon tapasztalatok ( 19 sor )
> Idopont: Tue Mar 13 09:13:11 CET 2001 AUTO #1046
> Es mar Ti is tudtok rola, hatha elmondjatok meg masoknak is.
> Ahogy a mondas tartja: egy elegedetlen ugyfel 10 uj ugyfelet riaszt
> el, de

Olvastam pszichologiai elemzest arrol, mint terjednek a rossz es a jo 
hirek. A rossz hireket atlag 45-szor tobbszor mondjuk el, mint a jo 
hireket. (Erre epitenek egyebkent a popularis szorakoztato 
hirmusorok is.)

Udv,

	awender
+ - Genf 2001 - kepek a szalonrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


az alabbi oldalra tettem fel a Genfi szalonrol keszult
kepeimbol nehanyat (30 kep):

http://www.nexus.hu/djtiszy/genf2001/

A modemesek kedveert 3 zip fajlba vannak gyujtve, 3×500k.

Aki keri, annak tovabbra is kuldom mail-ben.



Udv,
deejaytiszy
+ - Ez+az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

1. Tobben irtatok, hogy a Renault mindenaron CD-t akar ratok
sozni. Ez szep. De mondja meg valaki, hogy NEKEM MIERT NEM???
:-)) Vagy aki mar vett Renault-t, az buntiben van? DJtiszy?
2. A nyomorult argentin borkereskedot elfelejthetitek, a HIX
GURU-rol mar intezkedtek, le fog allni a spam aradata.
3. Ma este jottem hazafele a 6-os uton Pest fele. Az M0-as elotti
utolso lampanal alldogaltam bekesen a pirosnal, amikor egy
Mitsubishi ugy 120-130-al eltuzott mellettunk: lakott terulet (50
km/h), zarovonal, PIROS lampa, esetleges keresztforgalom - le van
mind szarva!!! Ez valami uj divat lehet, nem ez volt az elso
ilyen a heten. Nem az a baj, ha egy ilyen HMCS (Helyi Meredek
Csa'vo') szarra tori magat es megdoglik az uton, hanem hogy
esetleg megol mas artatlanokat is! Ne adja a Joisten, hogy egy
ilyen majom osszezuzzon, mert ha tulelem, biztos lesittelnek.
Mert a belet kitaposom ( meg segit a kormany balta zar is )...
azt meg ugye buntetik :-((

Udv, Bazsi.

+ - RE : ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia !

Erteni en sem ertem az ABS mukodeset, de van a kocsimban. Szerencsere
elesben meg nem vizsgazott, de telen havas uton nulla forgalomnal
teszteltem. Hatvanas tempo, aztan satufek. A pedal rangatozott a labam
alatt, de a kocsi nyilegyenesen, megcsuszas nelkul, meglepoen rovid uton
megallt. Engem felhasznaloi oldalrol ennel melyebben nem is erdekelt  ! :-))

Hello : Laci
+ - RE: spam (offtopic) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>> Nem kapott senki sem valmi argentin borokat reklamozo leveleket >amikben
>> ket darab nagy meretu *.doc fajl volt? Az egesz hix guru kapott >ezekbol!

>DEDEDE! En csak a mobilt meg az autot jaratom, megis kaptam.

>Ha valaha is sikerul odajutnom, a feladot megolom, megfojtom, >szettepem!!!
>A tetves 3-400-s koloncaival egyutt. Irtam neki szepen, hogy vegyen ki
>a jobol, de nem hallgatott ram, es azota is kuldozgeti a terjedelmes
>hulyesegeit. Nincs a korunkben van valami olyan rendszergazda-alkat,
>aki tudja hogyan lehetne floodolni es romba donteni a felado levelezeset?
>Roppant jolesne.
Nem kell tobbet izgulni, a dolog valszeg megoldodott.
Kulonben miert nem szeretitek az argentin borokat? :-)
--Udv:szm
+ - vezerloegyseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Aktiv olvasoja vagyok eme becses forumnak.Most viszont egy nehezseggel
kuzdok, amelyhez a segitsegeteket kernem.A helyzet a kovetkezo : Van
nekem egy Opel Kadett 1.6i tutukem, aminek a vezerloegysege nem eppen
tokeletesen szuperal.Az lenne feletek a keresem, hogy ha esetleg tud
valaki ebbe a tipusba valo vezerloegyseget, meg akar rosszat is, ay
legyen oly kedves es ertesitsen engem meganban.Ja, a kocsim ay C16LZ
motorszammal rendelkezik, ami a vezerloegyseg szempontjabol nagyon
lenyeges.
Segitsegeteket elore is koszonom.
A LE legyen veletek

u.i.
Barmilyen megoldas erdekel.
+ - udv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem mindenkinek!

Meglehetosen ujdonsult vagyok meg ezen az oldalon ugyhogy nehany
kerestelen szoval talan illene be is mutatkozni.

Nev ha fontos hat legyen: Feszl Miklos (alias Shake)

Jelenleg egy szep piros 1eve fenyezett es csontra kikasznizott VW Golf I
igen csak buszke tulaja vagyok.(Ha valaki Dunakeszi, God kornyeken
belebotlik egy fa muszerfalboritasu fa sportkormanyos az elobb leirt
kocsiba az valoszinuleg engem is megtalal a kornyeken:)) Ez a szerkezet
valamikor 1976ban gordult le a futoszalagrol es sikerult majdnem ujj
allapotba hozni (nos igen a kormanygep  mar picit kotyog de maj
majusban....) A cel az hogy elerve a 30adik evet (nem kell mar sokat
varni) neki szeretnek ugrani vala a veteran vizsganak (ahogy esik ugy
puffan) ez ugyben lenne egyket kerdesem hatha tud  valaki segitni.
Eloszor is az 1.6os szivo benzinmotort szeretnem atcserelni 1.6i re (mar
megvan a motor megminden) a motor termeszetesen egy roncs 1es golfbol
szarmazik es teljesen fel lett ujjitva de az a kerdes hogy kell e KPM
engedely ahhoz hogy atrakjam (valtoztani muszakilag max egy ket
"aprosagot kell" pl uzemanyag rendszer az elektromos ac miatt no meg a
kabelkoteg ez mind nem gond) semmi nagy szerkezeti atalakitas (VW
epitoszekrenyelv ugyebar most jol jon). Merhogy azt hallottam hogy aza
... KPM mar nem adki semmilyen engedelyt atalakitasra. Tehet ha fp-s
motorszamu gepbe csak fps motort lehet belerakni. Mi ebbol az igaz?
(legroszabb esetben blokk marad csak a hengerfejet meg a hozza tartozo
miskulanciat cserelem (motorszam megmarad :)) A masik kerdes az hogy igy
atpakolva at mehet e maj kesobb a veteran vizsgan (ugyebar minden
alkatresz Golf 1 es VW de aszthiszem nem gyartottak 5 ajtos GTI-t. Ja
nem tud valaki veletlenul VW conrado G60 as kompresszort (mindjart
140-150 pacit lehetne kihozni a motorbol, na azt veteran elott
leszednem:))

Masik topik: Hogyan illetve hol lehet kishazankban radardetektorhoz
hozzajutni, vagy ha postan megrendelem aztat nem szurjak e ki a vamon???

neeeeem dehogy akarom hasznalni csak ugy hobbibol kene meg monjuk
tesztelni az uj hazilagos radar alapu autoriasztot.

Ja megvalami olvastam hogy tobbeknek autoszerviz gondja van hmm van egy
valaki akivel egyut dolgozom(o a garazsmesterem:)), nincsen mester
vizsgaja, de eddig nem volt ra panasz (maximalista a srac es nagyon
olcson dolgozik (az anyag nala is anyagarban van) nagyon otthon van a
nemet autokban (kivetel a modern kompoteres csodak) termeszetesen nem
dajcs cuccokat is vallal(Francia autok kimeljenek). Hatranya hogy balcsi
melett van es nem vallal egyszerre sok autot (elojegyzes rula), de ha
valakit erdekel megadhatom nev telefonszam (msgben persze).Specialaitasa
az autoszerelok alltal csak olcsobb ha kidobja-kent emelegetett
szerkezetek.

Haat eloszorre ennyi volt
megegyszer udv mindenkinek

Shake
+ - Reklam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszi a valaszokat reklam ugyben. Vegulis annyira nem zavar, ha ilyesmit kuldoz
getnek. Ha nem aktualis, ugyis kidobom.

Talan kicsit off:
A majusi dunaszerdahelyi skoda talalkozora keszul valaki?

Szilard
+ - autoklub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 3/14/2001 +0100, you wrote:
>Errol nem az Autoklub tehet. Arrol nem is szolva, hogy a guta ut majd
>meg, ha 15 ev utan most fogsz ledogleni az ut szelen.

jaja foleg akkort ha kijonb a klubos parezer ftert, es ad egy papirt a 
hibarol amit megallapitott
"a jarmu hibas, nem indul"
a baj hogy erre enis rajottem 5-6 orai fagyoskodas utan
ezert 1 fillert se fizetek

ant
+ - ujra klub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

XI kerbe menj egyszer itt van suzuki markaszerviz is es voltam
20 ezres szerviz
draga volt de legalabb cegnevre szamlat nem akartak adni, nem jo olajat 
toltottek a kocsiba
szerencsere mas dolguk nem volt igy csak ennyit rontottak el

ant


At 02:31 AM 3/14/2001 +0100, you wrote:
>Amikor en mentem, ilyet nem tapasztaltam. Regen a III. keruleti Kiralyok
>utjaiba jartam, utobb pedig Ujpestre, ahova par eve atkoltoztek.
>Eddig minden alkalommal emberileg szimpatikusak, udvariasak, kedvesek
>es elnezok voltak. A szakertelem egy mas kerdes, bizni en mar alapbol nem
>tudok egy atlag magyar szereloben, szerencsere nem javittatni vittem

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS