Hali!
Ez egy kulonosen totogyilkos futam volt, az elso negy helyezettre egyetlen
helyes tipp sem volt, es osszesen ket darab talalat volt, ez abszolut
negativ rekord, szerintem kizart, hogy valaha is megdoljon!
(ereztem en, hogy Panis menni fog (hatodiknak tippeltem), de ennyire...)
(Frentzen tozse, sot, ha Irvine nem tartja fel, akkor lehet, hogy o nyert
volna...)
A verseny vegerdmenye:
1. Panis
2. Coulthard
3. Herbert
4. Frentzen
5. Salo DNF
6. Hakkinen DNF
DNF: Bloro, Bloro, ez a te napod lehetett volna...:-)
Ime a ti eredmenyeitek:
DEL: 0 0 0
Zsolt: 0 0 0
Tomi: 10 +2 12
Bloro: 10 +2 12
Pierre: 0 0 0
Wolf: 0 0 0
Csunti: 0 0 0
Roli: 0 0 0
QQ: 0 0 0
LaLa: 0 0 0
DTR: 0 0 0
Akik most nem tippeltek:
Laci: 0 0 0
Szlaci: 0 0 0
Perla: 0 0 0
Osszesites:
Nev helyes pont bonusz ossz
tippek pont pont
Tomi: 3 15 6 21
Pierre: 4 11 8 19
Bloro: 2 11 4 15
Roli: 3 9 6 15
SzLaci: 3 9 3 12
Laci: 3 6 6 12
QQ: 2 12 0 12
DEL: 2 7 4 11
Wolf: 0 8 0 8
Zsolt: 0 8 0 8
Csunti: 2 3 4 7
DTR: 1 6 1 7
LaLa: 1 5 1 6
Perla: 0 0 0 0
Tudja valaki, hogy miert tartottak a szabadedzest csutortokon?
Jo tippelest!
DTR
|
Hali!
Ezen a hetvegen ujra bebizonyosodott, hogy a monacoi palya nem alkalmas
autoversenyzesre, az egesz verseny alatt osszesen egy darab elozest lattam,
az is lokdosodos volt (amikor Panis elment Irvine mellett), es kettot
sejteni lehetett (Hakkinen es Salo egyszer igy, egyszer ugy).
Schumacher meglepetesre folenyesen nyerte az idomero edzest, de a rajtnal
szokas szerint nem tudott ezzel elni, ez szinte mar Schumacher-betegseg;
az utobbi ket futamon o volt az edzeselso, de mindketszer beragadt a rajtnal.
Ezt a hibat csak tetezte azzal, hogy az elso kor felenel ramaszott a belso
szegelykore, megcsoszott, majd tulkorrigalt, es odavagta a korlathoz a
Ferrari bal elejet (konyec).
Az elso korben hullottak a versenyzok, mint a legyek, eloszor egy tumultusban
Hakkinen lokte ki finoman Verstappent, majd kiesett Barichello, Lamy,
Fisichella, es kesobb szep sorban szinte mindenki. A harmadik helyen
totyogo Irvine mindenkit feltartott, ha rajtam mulik, zuhanyozni kuldom.
Frentzen legalabb masfel masodperccel gyosabb volt nala, de ezen a szar
palyan nem lehet rendesen elozni, legfeljebb gorkorcsolyaval. Az egyik
elozesi kiserletnel valoszinuleg talalkoztak, es Frentzen elso szarnya
lassan leszakadt, es mire kicsereltek, a 11. helyre esett vissza.
A leszakadast esetleg egy madar okazta, aminek nekiment, de ez nem
valoszinu, mert a madar (talan galamb) tovabbrepult, es egy ketszazas
utkozest nem valoszinu, hogy tulelt volna.
Panis, aki elkepesztoen ment, vegul is megelozte, egy kis lokdosodessel.
Hill Magabiztosan vezetett kb husz masodperccel Alesi elott, amikor
elfustolt az eddig megbizhato Renault motor. (Lehet, hogy Hill
tulporgette, amikor hallotta, hogy Alesi es Panis sorra megy leggyorsabb
koroket, es jon fel ra, de ez valahogy nem illene hozza.)
Alesi tovabbra is felelmetesen ment, es Panis egy kicsit visszaesett,
ujra eldolni latszott a verseny, amikor Alesi harom zsinorban leggyorsabb
kor utan kiment a boxba, valamit mutogatott a Benetton hatuljanal, kereket
csereltek, de egy kor mulva kiszallt a kocsibol. Ekkor mindenki azt
varta, hogy Panis mikor esik ki, de erre nem kerult sor, viszont hatrebb
tovabb potyogtak, eloszor Villeneuve "arnyekbol" probalta lekorozni Badoert,
de o valoszinuleg nem latta, es ivre ment, mindketten futomuvuket tortek;
ot perccel a vege elott ismet Irvine remekelt: megpordult, de ujra el
tudott indulni, megfordult, pontosan a vakon erkezo Salo es Hakkinen ele,
akik mar nem tudtak kikerulni. Hakkinen szerintem rekordot dontott
kiszallasban, ahogy odarohant Irvinehoz, de azalatt a ket masodperc alatt
lehiggadt, es csak egy segedembert lokott felre.
Vegulis negyen ertek celba, ez nem tul sok.
Osszesegeben csak azert lehetett izgulni, hogy legyen egyaltalan celbaerkezo,
ha nincs az eso, valoszinuleg totalisan dogunalmas lett volna ez a futam.
Eddie Irvine kierdemelt egy nagy fekete pontot, ennyire feltartani mindenkit
mar bunkosag. (Ez - kisebb mertekben - Herbertre is vonatkozik, o is egy
negy-ot fos bolyt tartott fel, de itt nem volt akkora sebessegkulonbseg.)
Lenyeg: Monaco katasztrofalisan keskeny, elozesre, ebbol kifolyolag
versenyre alkalmatlan. A keskenyseg szinte minden mai versenypalya hatranya,
A mai autok tul szelesek es stabilak ahhoz, hogy igazi, elozesekkel
takitott versenyt lassunk. (Ezt bizonyitja a tankolasok bevezetese is,
nyilvan sokkal olcsobb, mint tizenhat eleg szeles palyat epiteni, vagy a
meglevoket atlag ketszeresere szelesiteni.)
Jot duhongtem, remelem azert volt aki elvezte a futamot.
Jo tippelest!
DTR
|