1. |
Re: Alientc for DOOM (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Alientc for DOOM (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Alientc for DOOM (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Duke bacsi vs. Quake (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Duke bacsi vs. Quake (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Alientc for DOOM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
alientc for doom ---> barmelyik id mirror-on a /themes/alien konyvtarban.
eloszor a .txt-ket nezd meg.
Bye!Lajos
|
+ - | Re: Alientc for DOOM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
alientc for doom ---> barmelyik id mirror-on a /themes/alien konyvtarban.
eloszor a .txt-ket nezd meg.
Bye!Lajos
|
+ - | Re: Alientc for DOOM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
alientc for doom ---> barmelyik id mirror-on a /themes/alien konyvtarban.
eloszor a .txt-ket nezd meg.
Bye!Lajos
|
+ - | Re: Duke bacsi vs. Quake (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
: Az a baj, hogy ha valaki Doom-klonrol beszel, akkor azonnal mindenki egy
: horror-szeru oldoklestomegre asszocial. En sokkal szivesebben latnek tobb
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ratapintottal. a doom (elatkozottak) is az volt, es a quake-ban meg megprobalta
k
hanggal, feny hatasokkal, eletszerubb szornyekkel fokozni a hatast (es sikerult
)
: Dark Forces-jellegu Doom-klont is, ahol fejtorok is vannak, ahol az agyadat
: is hasznalni kell es nem csak a mutatoujjadat a tuzgombon. A Dark Forces-t
: meg azert is szerettem, mert nem valami elvadult kornyezetben jatszodott az
: egesz, hanem a szamomra mar "jol ismert" Star Wars kornyezeteben.
izlesek es pofonok. engem speciel kifejezetten bosszant, ha egy ilyen
lovoldozos jatekban tul bonyolult faladvanyok vannak (dark Forc, hexen)
jobb szeretem, ha csak menni kell, es loni...(lehet, hogy primitivusz vagyok?)
+ a magam reszerol jobb szeretek szornyekre lovoldozni, mint emberszabasu
lenyekre...(de ez az en problemam ;-)
...
a hetvegen sikerult vegigjatszanom mind a 4 epizodot (eltelt kozban par ora ;-)
es ami azt illeti, a hangoktol nem rohogtem magam halalra...
ja, meg egy: 486/dx2/66-os gepen 320x200-as felbontassal kicsit kisebbre vett
ablakkal, jol beallitott fenyerovel tobb mint 1 meterrol nezve a monitort
nem igazan hianyzott a 800x600-as felbontas ;) igy is tulzottan elethu volt...
:
Bye!Lajos
|
+ - | Re: Duke bacsi vs. Quake (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
: Az a baj, hogy ha valaki Doom-klonrol beszel, akkor azonnal mindenki egy
: horror-szeru oldoklestomegre asszocial. En sokkal szivesebben latnek tobb
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ratapintottal. a doom (elatkozottak) is az volt, es a quake-ban meg megprobalta
k
hanggal, feny hatasokkal, eletszerubb szornyekkel fokozni a hatast (es sikerult
)
: Dark Forces-jellegu Doom-klont is, ahol fejtorok is vannak, ahol az agyadat
: is hasznalni kell es nem csak a mutatoujjadat a tuzgombon. A Dark Forces-t
: meg azert is szerettem, mert nem valami elvadult kornyezetben jatszodott az
: egesz, hanem a szamomra mar "jol ismert" Star Wars kornyezeteben.
izlesek es pofonok. engem speciel kifejezetten bosszant, ha egy ilyen
lovoldozos jatekban tul bonyolult faladvanyok vannak (dark Forc, hexen)
jobb szeretem, ha csak menni kell, es loni...(lehet, hogy primitivusz vagyok?)
+ a magam reszerol jobb szeretek szornyekre lovoldozni, mint emberszabasu
lenyekre...(de ez az en problemam ;-)
....
a hetvegen sikerult vegigjatszanom mind a 4 epizodot (eltelt kozban par ora ;-)
es ami azt illeti, a hangoktol nem rohogtem magam halalra...
ja, meg egy: 486/dx2/66-os gepen 320x200-as felbontassal kicsit kisebbre vett
ablakkal, jol beallitott fenyerovel tobb mint 1 meterrol nezve a monitort
nem igazan hianyzott a 800x600-as felbontas ;) igy is tulzottan elethu volt...
:
Bye!Lajos
|
|