1. |
Re: japan auto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
V Power (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
3. |
Elettartam (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
utminoseg? (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
Renault Thalia (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
Gyerekules (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
V-Power VS V-power Racing (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
auto 18 evre (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
9. |
parkolas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
re: Segitsetek: csikorgas a kerekek felol (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
11. |
va:Re: Kicsit durva! (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: thx (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
13. |
Re:Mini (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
Gazuzem (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
Uj negykerekes az AutoHIX-ben (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
16. |
Thalia (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Mazda szervizek (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
18. |
V power, autok minosege, Mini (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
19. |
Thalia-megint (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
20. |
hirdetes (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
21. |
Elozes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: tervezett szeteses (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: japan auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Chip irja:
>...Ha ezt valaki lelemenyessegnek hivja
>akkor rendeben, de ez az en szememben nem az... igy nem
>szeretnek kreativ lenni :)) nalam az izzocsere legyen 5
>perc, nem tobb... de van meg mas is, ami hasolno...
Golf IV fenyszoroizzojat (velhetoen index-izzot sem) sem
tudod hazilag cserelni...nem hiszem, hogy egyedi eset/veletlen lenne,
u.i. legzsirosabb beveteli forras az 'inspekcio'...
Zsolt
|
+ - | V Power (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:32 AM 3/29/2001 +0000, you wrote:
> > En is probaltam. Csontszaraz tankba tanlotam 15 litert es a
> > Rabaringen probaltam a kocsibol a maximumot kihozni. Semiit
> > nem tapasztaltam azonkivul, hogy sokkal dragabb volt. Meg
> > persze hazafele nyomtamm neki, mondvan: Dolgozz te dog! :-)
En is tankoltam, tobbszor is, hiszen elvileg 98-assal kellene jarnom, es
fele tudja hogy 98-ast lehet e itthon venni.
eredmenyek.. Amikor a 70es uton diosd elott levo shell kutnal tankoltam,
ott az eredmeny csak penztarcan latszodott..
De egyszer mikor kijott ez a lotty tankoltam a budagyongyenel.. Ott meg
elinteztem par dolgot, majd irany hazafele. Az alkotas uton mar nem birtam
magammal, megnezem mit tud ez a lotty, odaleptem neki, majd feldobtam
kettesbe.. Ilyenkor a fordulatszam mindig szepen lassan kicsit csikkangatva
a kereket visszaesett az alkotas uton folfele menet 8500-rol 6500-ig, most
bizony, 8000 felett maradt a fordulatszammero, es mig az auto el nem erte
azt a tempot szepen vegigkapart az uton az akkori 215-os toyo proxes
T-S1-ekkel. Azt hogy jobban menne nem ereztem, de mivel az auto majdnem
olyan eros hogy 2-esben folyamatosan elkaparjon azokkal a papucsokkal igy
azt a majdnem-et feljavitotta pont olyan erosre hogy eppenhogy elkapar..
A fogyasztasom ugy 2 litert ugrott meg, szoval ennyit tuti nem er.
Ant
|
+ - | Elettartam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:32 AM 3/29/2001 +0000, you wrote:
>Egyebkent manapsag a kocsiknak tervezett elettartama van (legalabbis az
>elektronikanak), tehat minden, ami ezen elettartam folott (pl. 17 ev) meg
>mukodik, szerencse dolga.
Elgondolkoztam, es meggyoztetek, vegulis lehet rola szo.. Fo vallakozasom
hardwerekkel kereskedik, es neha rendelnek 'vilaghiru' markaju
notebookokat.. Az egyik olyan 1.6m ft-ot kostalt (markat nem irok, nehogy
megsertsek valakit a forgalmazonal :)) az elso egybol elfagyott, a masodik,
akar 3-4 orat mukodott, vegul a harmadik volt jo, de egy holgynek ez
kellett.. Ekkor kezdtem el olvasni a leirasat mely kb igy nezett ki: A
gyarto szavatolja a termek hibamentesseget a termek teljes elettartamara,
mely 2 ev.
Szoval ezekutan nem csodalkozom ha eletideje van egy autonak is.. csak..
nehez elhinni, hisz a nemet autok is regebben azert voltak hiresek mert
nagyon strapabiroak voltak, ez eleg jot tett az imagejuknek..
Ant
|
+ - | utminoseg? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szeva mindenki es kulonosen Fekete Zoltan
Azert nyiltban teszem fel a kerdest mert hatha mast is erdekel. A Lenyeg
hogy a kozelmultban megyunk rokont latogatni Lugos ba be ra re (avagy
Lugoj ha igy jobb nekem mindegy) Szeretnem megkerdezni, hogy milyenek
mostanaban az utak minosege, mar hogy javult e valamit, vagy megint
vigyunk tartalek teljes futomuvet.
Az utirany feltehetoleg Arad-Temesvar-Lugos. Ha tudnal valami biztatot
mondani nagyon orulnek.
Elore is nagyon koszi
Shake
|
+ - | Renault Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Peter gratula az uj kocsidhoz !!
Igen fontos tenyezo viszont, hogy az oregem is most fizetett be egyre.
Ha barmi fontos dolog kiderul a kocsirol menetkozben, legyel kedves es
emilezd meg asap. Legalabb mar egy kis tapasztalattal induljon az auto
tulajdonlas. Ja es megeccer sok szerencset a jaraganyhoz
Udvozlet
Shake
|
+ - | Gyerekules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tobbszaz km-es uton az sem mindegy, milyen kenyelmes az gyerekules, tud-e
benne aludni az utod. Nagyban csokkenti a biztonsagot, ha egy ejszakan at
uvolt valaki a hatso ulesen mert nem tud elaludni.
Nekem olyan van aminek a dolese is allithato, ejszakara teljesen hatra
szoktuk donteni es nagyon jokat alszik benne. Az elozo gyerekulesen
sporolni probaltam, aztan ket het utan kivagtam, egy orat sem birt ki benne
a gyerek.
Autot szeretnek venni es valami Isofix vagy hasonlo nevu gyerekules
rogzites van szinte minden uj autoban. Tud errol valaki bovebbet? Masfajta
gyerekules kell hozza?
> A gyerek ulesrol: kb. 2 eve volt egy auto magazinban egy osszehasonlo cikk ro
lu
> k, ar, meret, hasznalhatosag, es torestesztek. Akkor a Chico egyik modellje l
et
> t a nyero, de lehet, hogy azota valtozott a helyzet.
|
+ - | V-Power VS V-power Racing (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hejjho!
>>A fizetett reklamcikkeknek nem dolunk be ugye???
>Mar tobbszor lefutott a listan, hogy az emlitett uzemanyag
KIZAROLAG
>hoszabb tavon igenybevett motoroknal ( > 100e km) es
rendszeres hasznalat
Jahhj! En sem irtam oda, hogy a Racingrol beszelek. De Te
sem hogy nem :-)))
A sima Vpowert minden 4-5ik tankolasra ajanljak az ismeros
szerelok az uj/ fiatal autokba. Tenyleg: ilyen
megfontolsabol nyomulhatna mindenki a MOL tempoval is es
biztos lenne olyan, aki erezne a difit. Dehat az nem
dragabb, meg mindefele oktanhoz van...
VTI
u.i.: most bogar ment a fulembe: a kovetkezo parat sima
Vpower-rel fogom nyomni! Eddig Molhoz jartam. A
kulonbsegrol - ha lesz - beszamolok nektek.
|
+ - | auto 18 evre (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>> Oszinten: Hany olyan embert tudsz mutatni az autos
>> ismeroseid kozul, aki 8-18 evre vesz uj autot? Nem azt
>> mondom, hogy nem fontos meddig birja egy auto, hanem hogy
>> az elso tulajt kotve hiszem hogy erdekli a 8-18 eves
>> tavlat. A 2,3,4-et mar inkabb.
> Nos, en legalabb egyet tudok mutatni. Fateromat. 90-ben, fel
> evesen vette a Ladat, azzal, hogy ez az auto ot mar
> kiszolgalja. Tehat most 10-11 eves a jarmu, de olyan mintha uj
> lenne (16000 km van benne).
Egyik vegletbol a masikba ugralunk. Ha az autok x eves allapotarol
beszelunk, nem illene belekevererni az evi 70000-et lenyomo taxist,
de az evi 1500-at lenyomo tulajokat sem.
Mivel meg a lizinget nyogom, alig hasznalom az automat, de 4,5
honaposan 10800 km van benne. Vagyis havi 2400 km korul megyek,
ami picit tobb, mint az atlag, de nem rettenetes mennyiseg.
10 evre atszamolva ez 288000 km. Tehat ha 5 evet kibir gond nelkul,
akkor boldog leszek, es nagyon nem erdekel, hogy 10 evesen gondok
lesznek vele.
--------------
24-en Esztergomban Alfa Romeo talalkozo volt. Aki nem volt ott, banhatja.
34+1 Alfa jott ossze, nem kis felfordulast okozva Esztergom es Visegrad
kozott. A legtobb autos felfogta a dolog lenyeget es lemondott az
elsobbsegerol,
ha nem, akkor elvettuk, ami nekunk jart :)) Nagyon kulturalt viselkedessel
hivtuk fel magunkra a figyelmet (kodlampa es sebesseg kivetel). Az idojaras
utalja az olasz kocsikat, amit sikerult is velunk tudatni, vegig szakadt az
eso, de legalabb jobban porogtek a GTV-k a visegradi parkoloban.
A legnagyobb sikere a 164 3.0 V6-nak, na meg a 155 Q4-nek volt, szombat
ota mindenki turbos Alfat akar venni :-))
Miutan kellokepp megcsodaltuk egymas autojat, go-kard kovetkezett, amit
en elcsereltem egy budapesti gyorsvizitre. Terkepet persze nem vittem,
igy 40 percig tartott, mire a macskakoves, villamossines utakrol kimasztam
a Duna partjara, ahol mar csak 2x tevedtem el :)))
Gondom csak 5x volt:
1. egy feher Tranzit 20 percen at villogott ram, nem ertem mit akarhatott
2. egy 20 eves Mazda 626 a jobbra kanyarodo savbol akart elem vagni, amit
keson vettem eszre, es majdnem lezuzta a kocsim (marha).
3. a Vaci uton egy piros tuning Suzuki megallas nelkul versenyezni akart
velem. Parszor ignoraltam, hagytam, hogy huzzon el, de mindig fekezett
es megvart. A kovetkezo pirosnal ledobtam egy 0-140-es gyorsulast,
gondolom azota is ott all, es keres :)
4. Ket Pilisxxx falu kozott egy Ladat akartam elozni, mikor elkezdtem
indexelni, kozepre rantotta a kormanyt egy 60-al beallt az ut
kozepere...
Kezet kidugta az ablakon es vigan hamuzott ram...
5. Komaromban a vamon voltak kisebb gondok, allitolag 80 folott mentem
a hidon, a 30-as tablanal. De csak letolast kaptam....
Annal nagyobb volt a gondom tegnap - este megyek haza, faradt es beteg
ember :( ezert szep lassan - 50-60 km/h. Elottem egy Matiz. Az elott
villanyrendor. Nekunk zold. Egy gyalogos nem birja idegekkel, kirohan,
a Matiz fekez, de atcsuszik a narancson, en meg a piroson. Megallni
nem volt eselyem, mogottem a Skoda belemjott volna.
A hihetetlen szerencsem most sem hagyott cserben, a masik oldalon
az elso kocsi rendorkocsi. Dudal ram es megfordul. Gondolom, elhajtok,
de nem vagyok formaban, es a zsaruknak VR6 van... Leallok, kiszallit
a kocsibol. Ekkor mar tudtam, hogy nem lesz nagy baj, biztosan fel,
hogy feljatszom a beszedet... Elmondja a szokasos dumat, 6-12 honap
jogsi nelkul meg 2-5000 Sk buntetes, meg birosag. Mondom neki, hogy
nagyon beteg vagyok, mondja mar, hogy mennyit akar es viszlat.
Megegyeztunk 500 Sk = 3000 Ft-ban. Rendes volt tole. Bar a pirosrol
nem tehettem.
Egyebkent milyen allat talalta ki azokat a villanyrendoroket, amelyek
gombnyomasra 0,00014 masodperc alatt pirost nyomnak az autosoknak?
Eszmeletlen...
Cs.
|
+ - | parkolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Viszont (allitolag) nagyon lehet szeretni, ahova mas csak keresztbe
> fer be, oda kenyelmesen lehet be lehet parkolni.
Errol jut eszembe, Becsben gyakran latni Smartokat keresztben
parkolni. Eszmeletlenul jol nez ki :)))
Cs.
|
+ - | re: Segitsetek: csikorgas a kerekek felol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Irtad:
"A problemam az, hogy a 3 eves Citroen Xsara valamelyik kereke felol marha
idegesito csikorgas hallatszik, ugyan nem folyamatosan, de ha elkezdi, nem
hagyja abba hosszu kilometereken keresztul. A markajavitoban valtig
allitjak, hogy alapos atvizsgalassal sem talalnak semmi hibat, es persze
mikor odaviszem, epp abbahagyja, szoval nem tudom nekik megmutatni. :( "
Nekem is volt ugyanez a bajom a Trabi tarcsaival, akkor csinalta amikor
nedves volt az ido. Kb egy fel evig szenvedtem vele, iszonyatosan
idegesitett, persze messzirol lehetett hallani mikor jovok...ja es a
szerelonel sosem szolalt meg...December ota uj fekbeteteim vannak, azota nem
hallottam. De a regi is remekul mukodott, -csak sirt, ez ajo szo ra azt
hiszem- ugyhogy megvartam amig elhasznalodik.
Udv!
Takacs Laszlo
|
+ - | va:Re: Kicsit durva! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Gondolom egyebkent ilyen esetet barki tudna hozni, senki sem
> tevedhetetlen (bar van, aki annak hiszi magat), bizonyara mindenkinek
> vannak elb..altazott manoverei.
Vannak bizony, nekem is. Ha a tevedhetetlenseggel ram celzol, akkor
az nem jo kifejezes. Senki nem tevedhetetlen.
Hiszem viszont, hogy jo vaganyon jar az agyam.
Laci ! Nem akartalak kioktatni. Ugy erzem, hogy tanulsagkent irtad le
az esetet es nem ugy mint egy szornyu igazsagtalansagot, ami veled
megesett.
A gond velem van. Az elozes az a manover, amire ugrok.
Ilyen hulyen vagyok bekotve.
Tul sokszor latom, hallom, olvasom - "szembol nem jon senki - usgyi !"
Chipi irta a 1060-as AUTO-ba...
> Nehogy mar arra kellene fiygeljek, hogy az elotem levo auto
> mikor es mit (kit) akar kikerulni.
Nehogy sirfelirat legyen belole...
Leirtad, hogy vagy szabalyosan kerulni kezdi a bringast, es akkor nem
elozzuk, vagy ha elobb kezdtunk az elozesebe akkor fekezzen a bringas
mogott. Ezen nincs vita.
Az en mesem nem arrol szolt, hogy kinek mit kellett volna tennie, mert
az egyertelmu, hanem arrol, hogy mit teszek, ha az elottem halado
teherauto nem kommunikal velem. Akkor a takarasarol (tetszik, nem
tetszik) nincs semmi informaciom. Es amig igy van, en NEM elozok.
Beszarisag, gyamoltalansag, vagy valami mas ?
Az utasaimnak tok mindegy, hogy miert maradnak eletbe.
--
Meszaros Geza
ui: azert az az utas benyoghette volna idoben - elol egy bringas !
Persze tudom, hogy utasa valogatja. Nyolcvaneves anyam az ablakon
legordulo vizcseppet csodalja ilyenkor. :-)
|
+ - | Re: thx (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Ivicz Ur irta:
>Koszonom a multkori kerdesemre adott e-mail beli valaszt Haasz
>Attilanak es a telefonhivast Keddves Frigyes Mesternek.
Vegulis kiderult, hogy mi baja van a gepnek?
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Re:Mini (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Eleg igenytelen szerkezet (pl.: el. ablak rendelesre se), a
> szervizelese nem lehet bonyolult. A tulajdonosa szerint "olyan cuki"
Az elso mondattal vitaba szallnek; nem igenytelen az, csak nagyon kicsi!
:) Egy pelda: az ablaktorlomotor nem fert el a szokasos helyen, mert a
vezeto beleverte volna a terdet... Kint van oldalt a kerek felett, es
bowdennel mozgatja a karokat. A huto sem fert el a motor elott, hanem
mellette van, keresztben. A valto a karterban, motorolajban...
Az utolso mondattal viszont egyetertek :)
Udv:
--
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
|
+ - | Gazuzem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem mindenkinek!
Egyetlen apro kerdesem lenne, elnezest, de biztosan volt mar itt tema a
gazuzem.
Az elonyeivel szemben vannak a gaztuzelesu motornak hatranyai? Pl egy
Lada-Samara eseteben? Persze azert gondolom, hogy nem auto fuggo....
Koszi.
|
+ - | Uj negykerekes az AutoHIX-ben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hali AutoHiX!
>
> Most iratkoztam fel a listara. Gondoltam szinesitem egy kicsit a mezonyt
> irok magamrol, autoimrol egy keveset. Idestova 34 eves leszek. Annak
> idejen korengedmennyel PAV 2-vel mar 17 evesen szereztem meg a
> jogsimat. Az oseimtol orokolt 1200-as zsigaval ( feher, majd piros
> UE-84-96 ) kezdtem "szaggatni" az aszfaltot, majd szert tettem egy 8 eves
> Bertone dizajnu Alfa90-es Romeora ( feher CPH-971 ), mely nagyon a
> szivemhez nott. ( benzines injektoros 2000-es 128 LE ) Alfikaval 4 evig
> voltam egyutt, majd egy taxis hatulrol 60-val belenkrongyolt. A biztosito
> totalra vette a 12 evevel, igy inkabb eladtam szegenyt a Berdo Bt. bontoba,
> ahol viszont - lass csodat - kikupaltak es atfestettek szurkere. Majd kesobb
> az autokiallitason talalkoztam vele - a markaklubbok talalkozojan - leultetve
> konnyufem felnivel es 225-os gumikkal. Epp a heten talalkoztam vele megint
> a Rakoczi uton ( Budapesten ). Melle is mentem. Hat a hangja meg mindig
> a regi, bar mar meg volt kicsit torve az eleje. Hat most 18 eves. Azutan
> "nemetbol" felhajtottam egy Alfa75-ost, benzines 2000-es 145 LE ( piros,
> FEU-787 ). Mar 12 eves lesz es 6 eve jarunk egyutt. Csinaltattam rajta egy
> Magnum kipufogo tunningot, kivetettem a katalizatort, kapott egy direkt
> legszurot. Nagyon bejott: Egy kecskemeti repulonap utan 4 szemellyel
> 210-ig eresztettem az M5-oson. A gyari gyorsulasa 0-rol 100-ra 8,4 korul
> van, a mostanira nincs pontos eszkozom megmerni. Nem vagyok egy
> Fittipaldi az utakon, bar szeretem a gyorsulast es a sebesseget mind
> kerekparon, motoron, auton es repulon. Az autoban inkabb az szamit
> szamomra, hogy legyen egy tartaleka ha szukseg van ra, es emellett
> megbizhatoan, kenyelmesen uzemeljen akar folyamatos 3000 kilometeren
> keresztul. Atautoztuk vele Nemetorszagot (3000 km), Gorogorszagot
> (5000 km), Romaniat tobbszor es Olaszorszagot. Sosem hagyott cserben.
> Tavaly kaptam egy ceges autot: Ford Focus 1.6, igy most aktualissa
> valt az Alfika eladasa. Nehez szivvel, de meg fogok valni tole. Ha erdekel
> valakit a Focus-ban szerzett 1 eves tapasztalataim, akkor majd irok arrol
> is bovebben. Most viszont hagyok masoknak is helyet a HIX-ben.
>
> Ez tetszik, de egy kicsit mashogy: "A kormanyotok legyen veletek!"
>
> EmPeti
>
|
+ - | Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Peter irta:
>>>
Udv Lista!
Ezennel orommel tudatom mindenkivel, hogy ma atvettem
az uj Renault Thaliamat!!!
Kicsit urom az oromben, hogy emiatt meg kellett valni
a jo kis Cliomtol, de majdcsak osszebaratkozom ezzel
is. :)
Ujabb remek Renault-s a listan!! :-D
Gratula hozza!
udv,
deejaytiszy
|
+ - | Re: Mazda szervizek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Urak!
Ezennel koszonom meg mindenkinek azt a sok hasznos tanacsot, tapasztalatot,
melyeket kuldtetek!
Udv,
Jimmy
|
+ - | V power, autok minosege, Mini (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nos, mint azt talan tudjatok, megszallott Kacsas vagyok. Na nem vadaszom
oket :-)))), hanem ilyen autoval kerulgetem a katyukat. Olvastam valamelyik
nagyokos autosujsagban, a V power hatasait, tisztit, javit, antikorrodal,
kavet foz, mosogat satobbi, igy hat kiprobaltam. Nos meg eleg keveset mentem
az autoval, de erezhetoen az elso 50 km utan javult az auto. A motor
kicsivel, mondom kicsivel csondesebb, lagyabb, jobban veszi a fordulatot,
szoval nem bantam meg a kiprobalasat. Mivel az auto 20 eves, teljesitmenye a
hihetetlen 32 loerot is meghaladja masfel szanhuzokutyaval, igy az ilyen
motoroknal eszreveheto a kulonbseg.
Erdekel, hogy masnal is jelentkezett-e mar a jelenseg, vagy csak en meselem
be magamnak, de nalam az autoknak lelke van, es ciklikusan jon rajuk a hiba.
Szoval honapokig semmi, de semmi, aztan elkezd zorogni ez, elromlik az,
szoval mindig akad valami aprosag. Utana megint honapokig semmi. Persze a
szinte egyszerre jelentkeyo hibak kozott semmi osszefugges nincs.
Kepzelodom?
Ezert adtam el honszeretett Tipomat, mert feltem, hogy jon a negativ
szakasz. Pedig ment mint a golyo, de kezdodtek az apro problemak, mint
kilincs elromlik, es tarsai.
Ezzel szemben lefoglaloztam almaim autojat, egz Citroen Xantia-t. Mar
kiprobaltam, de ha meglesz, akkor majd megirom, mert az auto tobb mint szep.
MINI
Min irtam, en Kacsas vagyok, de elotte a Bogaras taborban tanyazta, es
probalgattam a Minit is. A legelso Mini 10 coll-os kerekeken gurult, amit
kesobb noveltek 12-esre. De ez meg mindig nagyon kicsi. Az auto ugy pattog
az uton katyurol katyura, hogy az eleted azzal tellik, hogy a katyuk
melyseget elemzed.
:-)))
A masik esetleges problema a csavarok menetezese nem metrikus, hanem
Winworth (jol irom?)
igy az esetleges javitasok sokkal bonyolultabbak. Sajnos nagyon keves van
belole, ezzel aranyosan kevesebben is ertenek hozza, keves a hasznalt
alkatresz.
Kicsit elitautonak van beallitva itthon, pedig nem az.
En is azt ajanlom, nezz ki a vasarnapi Bogar-talalkozora, vagy ha erdekel a
Kacsa, irj.
Sok csokit,
Metya
|
+ - | Thalia-megint (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
tegnap irtam:
>Kevesbe erdemlegesek :): metalfeny, elektromos
kormany
>es tukor, kormanyrol vezerelheto radio,... es egyeb
Szoval az elektromos kormany, az elektr. ablakmemelot
jelent, amikor eppen magamnal vagyok... :)
Udv,
Peter
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get email at your own domain with Yahoo! Mail.
http://personal.mail.yahoo.com/?.refer=text
|
+ - | hirdetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Restaurálás elött álló,veterán 4 ütemű motorkerékpárokat - "vödörben is",
alkatrészeket veszek ,cserélek,eladok, és restaurálást is vállalok.
Érdeklődni lehet a:284-99-31 -es telefonszámon,vagy unokámnál a
PEDAL @ EGON.GYALOGLO.HU címen.
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Elozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
Ha mar szoba jott az elozes, hadd osszam meg a velemenyem
a dologrol. (Kicsit uj problemakor lesz.)
Ki nem allhatom, ha valaki ugy eloz orszaguton, hogy a se-
bessege alig tobb, mint az elozott autoe. Nem tudom elkepzel-
ni, hogy mi visz valakit ilyen viselkedesre. Ha meg ekkor is
sporol, vagy "csak" nem akarja szethajtani a kocsit, akkor
akassza fel magat. Az ilyet jol meg kellene verni! A legnagyobb
baj az, hogy annnnyira megkerdeznem az ilyen embereket, hogy
mi motivalja oket (vagy mi nem), de meg sosem tudtam beszel-
ni senkivel, aki igy viselkedik, mert csak az utakon latom
oket. (Sajnos eleg surun.) Miert nem lehet azt az istenverte
autot visszapakolni masodikba vagy harmadikba (sebessegtol
fuggoen) es padlot nyomni neki?!
Ahhh, nem valo nekem ez a HIX-AUTO, mert csak allandoan fel-
idegesitem magam, mikor belegondolok az ilyen nemnormalisok
viselkedesebe...
Egy uj kerdeskorkent (csak raharap valaki) azt is hadd vessem
fel, hogy miert nem lehet a jogositvanyszerzest _nagyon_ meg-
szigoritani? Csak tenyleg olyanok kapnanak, akiknek jo a ref-
lexe, megfelelo donteseket tudnak hozni stressz alatt is, es
"erzik a gepet"! Vegulis repulore sem kap boldog-boldogtalan
jogositvanyt, miert kell, hogy autora minden hulye kapjon?!
Na, lehet anyazni! Udvozlettel:
Nagyak
|
+ - | Re: tervezett szeteses (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Marky irta:
>Egyebkent manapsag a kocsiknak tervezett elettartama van (legalabbis az
elektronikanak), tehat minden, ami ezen elettartam folott (pl. 17 ev) meg
mukodik, szerencse dolga.
Szega,
mi most 8-10 eves autokrol beszeltunk...
Mindenki:
Most jutott eszembe, hogy egyeni, hogy ki milyen kortol tekinti roncsnak
az autot, nekem nem okoz gondot atulni az egy eves kocsimbol a 10 evesbe.
Van olyan ismerosom, akinek az 5 eves auto mar kiszolgalta magat.
Az elektronika es maga az autogyartas az elmult 2 evtizedben rengeteget
fejlodott, tehat a mostani allapotot csak 2010 - 2020 kozott fogjuk
megtudni. Javaslom a HA #5000-ben targyaljuk ujra a temat.
ToBa
|
|