Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 992
Copyright (C) HIX
2001-01-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 [Hirdetes] Elado Clio (mind)  6 sor     (cikkei)
2 Re: Suzuki fogyasztas (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Hasznalt auto hitelre ? (mind)  13 sor     (cikkei)
4 RE: KIUT4 (mind)  6 sor     (cikkei)
5 va:aksi + URI (mind)  17 sor     (cikkei)
6 va: Autofeltores (mind)  10 sor     (cikkei)
7 Norbito (mind)  6 sor     (cikkei)
8 Re: Volvo (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Re: Opel tuning (mind)  18 sor     (cikkei)
10 Re: garazs (mind)  27 sor     (cikkei)
11 Re:Truck Trial kerdes (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Re: Suzuki fogyasztas (mind)  23 sor     (cikkei)
13 Re:ules (mind)  21 sor     (cikkei)
14 Re: Elso Thalia tapasztalatok (mind)  10 sor     (cikkei)
15 Re: auto behozatal (mind)  11 sor     (cikkei)
16 vadmarha (mind)  26 sor     (cikkei)
17 Thalia kontra Suzuki (mind)  56 sor     (cikkei)
18 rendorok a BAH-csomopontnal (mind)  24 sor     (cikkei)
19 Re: Suzuki hatso hangszorok (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Re: (no subject) (mind)  18 sor     (cikkei)
21 Sziasztok (mind)  65 sor     (cikkei)
22 Suzuki fogyi (mind)  9 sor     (cikkei)
23 Rezonator vs. teljesitmenynovekedes, huto venti (mind)  11 sor     (cikkei)
24 Re: Kotelezo biztositas (mind)  21 sor     (cikkei)
25 Szeretnek az autokrol valami kepeket vagy (mind)  2 sor     (cikkei)
26 versenyek (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - [Hirdetes] Elado Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy 13 honapos, gleccserfeher Renault Clio II Elysee: 1.2-es 8
szelepes motor, 28000 km, szervokormany, allithato magassagu kormany,
allithato magassagu vezetoules, elektromos elso ablak, kodlampa, szinre fujt
lokharitok, Sony magno. Ar 1900000 Ft.

Erdeklodni a  cimen vagy a 06-30-9142953 telefonszamon.
+ - Re: Suzuki fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haat akkor Bonzsur!

Kerdezed:

Most mar a Swift motorokat is nalunk gyartjak? Eddig az a csixemuektol jott, ne
m?
udv, deejaytiszy

Valasz: Nem itthon. Tudtommal a motor es a valto az egyetlen alkatresz,
ami Japanbol jon, de az onnan jon. Egyebkent sok minden regota
Europai a Suzukin. Pl. francia lampak...
Egyebkent az en Suzuki Sedanom 6 es fel eves, 115 ekm van
benne, igenytelen es kenylmes joszag nemi extraval (pl. 4
elektromos ablak, konyoklo, stb.) es most telen mindennap
Fotrol Csillebercre jarva 7,2-t eszik.
A Thalia menynit eszik?
Lehet, hogy tenyleg a Suzukisok buknak a formajara, mert
nekem is tetszik am! Lattam Foton tesztautot futkosni es
szep. MI van benne alapban a 2,189 millioert hirdetett
arban?
Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Hasznalt auto hitelre ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek !

Biztosan buta kerdest teszek most fel,
tudatlansagom nezzetek el.
Tud valaki Szeged kornyeken olyan hasznaltauto
forgalmazot, ahol hitelre lehet  kis erteku
hasznalt autot venni ? 

Koszonettel

Feri

--
+ - RE: KIUT4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Viszont a tavolsag szamitasanal lenyegesen (kb 15-20%) kisebb 
>uthosszakat hoz ki. (Pl 175 km 210 km helyett)

Mert tud rovidebb utat az erdon keresztul..:-)

pJ
+ - va:aksi + URI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ma' elnezest hogy en is szolok egy kicsit....
> aztan ezutan is csak olvasgatok majd  :-)
...
> Nem szomorítom tovább a tisztelt társaságot
> hozzá-nem értésemmel

Ne csinald ezt. :-)
Tankonyv idezetekre ne poccenj be.
Persze, hogy a pluszt kell lebontani.
Aki tudja, hogy miert - az rabolint es leszedi,
amelyik kezreall, konnyebben lejon (netan nincs
megrepedve es kibir meg egy leszedest)

Ne burkolozz nemasagba.
Annal Te jobb fazonnak latszol.
--
Meszaros Geza
+ - va: Autofeltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SaGa latta a TV-ben...
>Ahogy neztem, kivetel nelkul az ablak melle benyomott
>drottal vagy lemezcsikkal nyitottak ki a masinakat

Ez ellen jo esellyel lehet vedekezni.
Terelolemezt kell a ajtoba aplikalni, ami takarja a zar
rudazatat es szerelvenyeit valamint elvezeti rossz 
iranyba "szerszamot".
--
Meszaros Geza
+ - Norbito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak ugy eszembe jutott vmi.
Nem lehet, hogy moribund igazabol TAMAS-AKI-FELSOVEZETO, csak egyszeruen
mostanra jutott el addig, hogy le tudja reagalni az akkori levelere
erkezett elmes valaszokat? :))

Norbi
+ - Re: Volvo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> V60-as Volvo tudtommal meg NINCS. A V mindig a kombikat jeloli a Volvonal, a
> limuzinok S jelzessel birnak, a most megjelent modell pedig S60 nevre
> hallgat.

Akkor S60 legyen a neve! Sosem szerettem az olyan autokat amelyikeknek a
neve erthetetlen betu+szam kombinaciobol keszult.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: Opel tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Kadett 16V,Calibra 16V,Vectra-A-16V autotipusokhoz.Fajo szivvel valnek 
>      meg realis aron Lexmaual tipusu RAM-tol 
>      (motorfeltoltorezonatorcso)-tol-amit Kadett GSI-hez hasznaltam de 
>      autocsere miatt az Astra GSI-hez mar nem jo.A gyar 10LE-t garantal, 
>      amit en teljesitmenymeressel is tudok igazolni.

SZVSZ ez kacsa. 10 LE? Csak halkan jegyzem meg, hogy egy 1200 Bogar motort
ha felujitasz egy 1600-nak, ikerkarbival es tuning vezermutengellyel akkor 7
LE-t nyersz elmeletileg. Hogy egy darab csovel 10 LE-t hozz ki ez kicsit
kerdeses. Nem mondom, hogy nem lehetseges de erosen ketelkedem benne.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: garazs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Gyimesi Gabor wrote:
> Te Zoli! Nalatok ezeket az autokat nem lopjak ki a garazsbol?
> Mo-n nem egy esetet lehetne felemlegetni, hogy a "szuperbiztonsagos lopas
> vedelemmel" ellatott 300-as, 600-as Mercit, Audikat a tulaj sajat kertjeben
> allo kulcsrazart garazsabol loptak el!

En nem tudok ilyen esetrol. A nyaron harom kacsat vittek el a
baromfiudvarbol ugy, hogy en nem vettem eszre (pedig otthon voltam csak
aludtam) reggel lebontottak a kertet miutan a szuleim elmentek munkaba.
De hogy a kocsit is kilopjak! Akkor az a garazs nem volt eleg biztonsagos.
A lakatokat vedeni kell levagas ellen, ugy hogy egy nagyobb atmeroju csovet
heggesztesz a lakat kore az ajtora, igy nem lehet csak kulccsal odaferni,
nameg elkelne egy jo riaszto is a garazsban.
Az en garazsom benn van az udvaron, es ejjel 3 eb szaladgal korulotte.
Remelem a Bogaramert nem erdeklodik senki sem egyelore :)
Az igazsag az, hogy semmirol nem lehet azt mondani, hogy ez a
legbiztonsagosabb, de errefele ritkasagszamba mennek az uj nyugati kocsik,
igy nem lopnak csak Daciat amik aztan a bontokban vegzik. Az a par nyugati
kocsi ami eltunik masnap mar Moldaviaban vagy Ukrajnaban roja a
kilometereket de az ilyen ritka (nem lattam csak a TV-ben).

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re:Truck Trial kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Tudom,hogy meg koran van, de tud-e valaki valamit arrol, hogy az iden
> mikor lesz pontosan A Truck Trial EB ? VB ? pecsi "futama"?

Egy kis onreklam: az idei off-road es truck trial versenynaptar fent van
a Siofok Rangers Off Road Club lapjan, a http://www.siofok.com/rangers
cimen. A fotoalbumot is ajanlom a benzinnel beoltottaknak... :-)
De hogy a kerdesedre is valaszoljak: 07.06-08. Europa Truck Trial - Pecs
(72/513-100).

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Re: Suzuki fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

>Van egy kis problemam az autom fogyasztasaval. Konkretan 
egy 1.0
>Suzukirol van szo. Egy 2 eves szinten 1.0-t csereltem egy 
ujra, es
>azonos utvonalon, azonos korulmenyek kozott az uj 1-1,5 
literrel
>fogyaszt tobbet, mint a regi, konkretan 6,4-6,8 litert 
100km-en.

Ezzel kapcsolatban olvasd el a Totalcar Autodoktor dec. 28-
i irasat. Egy
masik Suzuki (1.3-as Sedan) tulajdonos ugyanezzel a 
problemaval szembesult.
Az autodoktor szubjektiv maganvelemenye szerint egyszeruen 
arrol van szo,
hogy a Suzuki kezd magyarra valni...

Udvozlettel,

Gereben Aron
Honda Civic 1.6i
+ - Re:ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Koszonetem itt is ki szeretnem fejezni Balazsnak, mivel 
holnaptol elorelathatolag mar en is magy auto uleseben 
ulhetek. Bar meg mindig a Skodrim belsejeben :) Szoval az 
ulesek hozzam vandoroltak, illetve az ajutomba.

Pofatlan leszek viszont: Nem tud valaki fejtamlat Opel 
Omega uleshez?

Bye

Fresi

Sziasztok!

> Az uleseim elkeltek, eleg komoly erdeklodes 
> mutatkozott iranta...

>        Udvozlet:
>                Kelemen Balazs
+ - Re: Elso Thalia tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> csomagtere oriasi ( sajnos Mo-n ez az egyik legfobb
> keresett ereny). Megis, ha valaha cserelni akarna a csalad,
> biztos, hogy nem a fapad kivitelt valasztana egy jol
> felszerelt kocsi utan. Szerintem jobb, ha belenezel az
> erdeklodok autoiba, ugy tunik meglepetesben lehet

Szerintem az is kozrejatszhat, hogy az emberek egy fapad utan szeretnenek
vegre magas felszereltsegu kocsit okkulva a hianyokbol.

SzaboZE
+ - Re: auto behozatal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Skacok en ugy hallottam, hogy attol meg hogy nincs vam nem fog lenyegesen
csokkenni az auto behozatalanak ara. Hatalmas autobehozatali domping lenne.
Attol meg hogy behozod, rendszamot kell ra tenni, le kell vizsgaztatni
stb...

Van valaki a belsobb berkekbol, hogy hogy is zajlik ez?
Nekem annyit mondtak (mostanaban gondolkoztam en is a dolgon) hogy ugyan
lesz egy ilyen valtozas, de ettol meg nem lesz olcsobb az autobehozatal.
(gondoljatok bele, hatalmas bolt ez!)

SzaboZE
+ - vadmarha (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!!

39 napja nem olvasom a listat...   :-(    elobb tehat potolnom kellene.  :-)
De muszaj megkerdeznem:
Hogyan lehet valaki akkora tiprott feju vadmarha, hogy tartosan 50-nel 
megy (ezzel nincs is semmi baj...  ;-))),   DE:)
1.   a harom-, helyenkent negysavos Hungaria koruton,
2.   70-es tabla mellett,
3.   a legbelso savban,
4.   kivalo ut- es latasi viszonyok mellett,
es meg csak eszre sem veszi, hogy egy csomo embert - akik 
tortenetesen nem ernek ra ugy cammogni, mint okegyelme -  feltart...
Ha pedig eszrevette, csak leszarta, akkor me'g rosszabb...

Az, hogy hogy lehet nekem akkora pechem, hogy emelle' me'g kifogok
egy 2105-os Ladat a kozepso savban, kenyelmes oregurral a volannal, 
es egy IFA-t a szelso savban, akik szinten pontosan ugyanannyival 
mennek, termeszetesen pontosan egymas mellett, igy aztan le is fogtak 
a korut forgalma't a Lehel-utto'l a Teve utcaig...

A koma a belso savban egyebkent egy BrauUnion-festesu Corsaban ult, 
es nagyon nem ertette, miert dudalok...   (meg mutogatok is kicsit  :-o )

Udv / BUEK

A.
+ - Thalia kontra Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


>>> adduser2ky irta:
>>Erdekes, hogy alapvetoen a Suzukis, Felicias kozonseg
>>kivan atulni a Thaliaba, viszont nem a Suzukinal
>>legmagasabb, nalunk legalacsonyabb felszereltseget
>>viszik, hanem majdnem a full extras verzioinkat. (ez 98
>>LE, klima, abs, neha oldallegzsak). Igy 2 865 eFt.
>
>Mit is takar a legalacsonyabb felszereltsegu Swift ?
>1.653.000 penz a Renault 2.195.000 araval szemben
>(legalacsonyabb felszereltsegi fokok arai).



1) *********
Ket autot mindig ugy hasonlitunk ossze, hogy a legtobb kozos ponton
egyezo verziokat vesszuk. Raadasul az 5 ajtos Suzukit nem hasonlitjuk
a 4 ajtos Thaliahoz, mert ennyi erovel a Passatot is hasonlithatnank a Zilhez.


Tehat:
A legmagasabb felszereltsegu, 68 LE-s Swift Sedan 2 244 eFt
A legalacsonyabb felsz-u Thalia 75 LE-s 2 195 eFt (es tobbminden
van benne, mint a Szuziban)


Egyaltalan nem minden az ar, de en innen indultam ki, adduser2yk itt
teved7ett el.




2) ********
>>>
biztos, hogy nem a fapad kivitelt valasztana egy jol
felszerelt kocsi utan. Szerintem jobb, ha belenezel az
erdeklodok autoiba, ugy tunik meglepetesben lehet reszed...


Tudod, amikor 1 auto 1 adott verziojarol beszelunk, mindig a
szeriafelszereles szamit, nem a rendelheto extrak (az is fontos,
de mivel relative dragak, nem kepeznek viszonyitasi alapot). 
En ebbol indultam ki, Te ezt nem vetted figyelembe.
De ugy tunik nagyjaban-egeszeben ugyanarrol beszeltunk... :-))

Elnezest az erintettektol, nem akartam reklamot, csak felo, hogy sokan
felreertik a puszta arakat. Teny, hogy egy klimas-ABS-es roller olcsobb,
mint egy fapados Lada Szamara, dehat kerem szepen... :-)


udv, deejaytiszy


PS: na, vegre van ellenvelemeny is a listan, mar kezdett almositova valni :-)
+ - rendorok a BAH-csomopontnal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kb. 10 napos elmeny: Bp., Jagello ut, a Kongresszusi Kozpontnal all a
strazsa.
-Jo estet kivanunk, altalanos kozuti ellenorzes, forgalmit es jogositvanyt
kernek szepen.
-Jo estet, egy pillanat, ki kell szallnom, hatul van. 
(Kiszallok, elokeresem, odaadom. Nagyon nezi a forgalmit /4 betu, 3 szam
a rendszam ;) /, megnezi az elso rendszamot is, majd megkerdezi:)
-Beszel magyarul? [Eleddig milyen nyelven beszeltem?! :-)) ]
-Igen.
-A jogositvanyt is kernem.
-Ez a muanyag kartya az.
-Milyen jogositvany ez?
-Az Europai Unio jogositvanya.
(masik rendor) -Te, mutasd mar, ilyet meg nem lattam!

Miutan kigyonyorkodtek magukat a hologrammokban, visszaadtak es tovabbi jo
utat kivantak. Teljesen normalisak voltak, habar egy kicsit furcsallottam,
hogy nem ismertek az EU-s jogositvanyt, holott mar vagy 2-3 eve letezik
[tovabbkepzes nincs?].

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Re: Suzuki hatso hangszorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudtommal gyarilag 4 hangszoros az elokeszites. A csatlakozok
vagy a csomagter oldalkarpitja mogott vagy a hatso ulesek alatt
vannak. Oszinten szolva en sem talaltam meg oket, a szervizben
tudtak csak elohalaszni. De legalabb be voltak kotve a radio
csatlakozo-aljzataba. (Swift 1.3 GLS, 1996.)

Udv, Bazsi.

+ - Re: (no subject) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 0989-ban irta :
>Kedves Hulyegyerekek!!
>Birom azt a hulye okos fejeteket.
>Itt mindeki olyan okos,hogy az nem emberi.
>Mindenki a legjobb ......  stb-stb

 Hat az ilyen fazonokrol a kovetkezo vicc jut eszembe(elore elnezest kerek
a joerzesu Listatarsaktol!!!) :

"Bemegy a tag (nevezhetjuk moribund7-nek is) az orvoshoz:
- Doktor ur, nagy baj van. Egy hete egy dudor novekszik a homlokomon.
A doki alaposan megvizsgalja, majd szomoru keppel kozli:
- Rossz hirem van, maganak egy irtozatos nagy fasz fog noni a homlokan.
- Jesszusom! Hogy fogok en kinezni?!
- Kinezni? Na azt sehogy, mert a tokei a szeme ele fognak logni! "


udv. sancho
+ - Sziasztok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Buek !!

Probalom feldolgozni az elmult hetek alatt felgyulemlett level mennyiseget, de
ezalatt a 2 nap alatt meg nem sikerult teljesen.

Voltam sielni Franciaorszagban es az utrol szeretnek egy kis infot adni.
akit nem erdekel annak Page Down.

Na szoval Januar 5-en indultunk Pestrol, es Ausztria, Nemetorszag, Svajc,
Franciaorszag volt az irany. Eleg jok voltak az utviszonyok bar bevolt szomorod
va
az idojaras eleg rendesen. Ujfent megallapitottam, hogy a magyar autozast
semmihez nem lehet hasonlitani. A magyar hataron talaltak valamit mert ket
kamiont ugy szetkaptak mint majom a biciklit, 3 kutya, vagy tizenot hataror
sertepertelt a kocsik kozott, es akirol ugy gondoltak, hogy nem tetszik a pofaj
a
azt mar allitottak is felre. Mi szerencsere megusztuk. Salzburgig teljesen
gondtalan volt az utunk. Salzburg elott viszont felkeltettem egy eber zsaru par
os
figyelmet aminek az lett a kovetkezmenye, hogy szepen bekisertek egy benzinkuth
oz
es leellenorizek minket a-z-ig. A magyar rendorokkel ellentetben ezek teljesen
normalisak, udvariasak voltak.
Mikor minden papirt rendben talaltak megkerdeztek, hogy hova megyunk jo utat
kivantak adtak egy kis utbaigazitast a nemet autopalyara ahol javitjak az utat 
es
eleg nagy arra fele a torlodas. Aztan szepen elbucsuztak elnezest kertek a
zavarasert es elmentek. En pedig meglepodtem, hogy ezt igy is lehet.
Munchen utan elkezdett esni az eso, ami a Svajci hatarnal atvaltott hora. Mondh
at
barki barmit azok a Matador MP 55-os teli gumik piszok jok. Albertvillig esett 
a
ho de egyszer sem ereztem, hogy megcsuszott volna a Golfom, pedig nem nagyon
mentem 100 alatt. Svajcban ert egy-ket meglepetes. Olyan 11es 12 kozott ertunk
oda ejjel. Na svajcban egy benzinkut sincs nyitva ejjel, viszont minden kutnal
lehet automatanal tankolni. De csak Svajci frankert. Na hat nalam volt ATS, DEM
,
FRF,USD, ITL, HUF, de SFR egy darabse. Ember ugy meg nem imadkozott mint en, ho
gy
erjunk mer francia foldre. Mikor atertunk es megtankoltam ert a masodik immar
kicsit kellemesebb meglepetes, ugyanis az autom fogyasztasa 6,3-ra jott ki (1.4
i). Es mint az elobb irtam ritkan mentem 100 alatt kb 120-as atlaggal haladtam 
az
autopalyan. Olyan autokat lattam , hogy a nyalamat ugykellett kionteni a
labtalcabol mikor megerkeztunk. Golfbol csak GTI es VR6 rohangaszik, Audi
allroaddal ellehet rekeszteni a dunat. Viszont vannak regebbi autok is nagyon j
o
karban. Amit magyarorszagon meg nem lattam az az, hogy figyelnek egymasra az
emberek, pl kanyarodok fel az autopalyara de a kulso savban jon egy auto, na
ekkor nekem nem kell 0-ra lassitva megvarnom hogy elmenjen hanem szepen bekuszi
k
a belso savba es beenged. Se neki se nekem nem kell lassitani sokkal
gordulekenyebben lehet haladni. A sebessegkorlatozasokat nagyon betartjak,
mindenki pedig rendort szinte nem is lattam azon kivul aki megallitott. At erve
 a
franciakhoz valtozott a kozlekedesi stilus, mindenki megy mint az allat,
belathatatlan utszakaszokon ezerrel eloznek, ha valaki szembejon akkor
leszoritanak az utrol, ugyhogy katasztrofa.
Hal istennek szerencsesen megerkeztuk, bar Val Thorens-ban kb ket meter ho eset
t
eppen amit akkor takaritottak el.

Sorlimit . Folyt kov

Csa : Gyugyo
+ - Suzuki fogyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Regebben volt arrol szo, hogy az ujabb motortervezesnel elsosorban a
kornyezetvedelmi eloirasokat veszik figyelembe? Nem ismerem a Suzit, de itt
is volt karburator, kozponti bef., hengerenkenti, szabalyozott es
szabalyozatlan kat. Lehet, hogy a pontosabb keverekkepzes csokkenthetne a
fogyit, de a valosagban a "zoldkartya"  tobbet nyom a latban?

Peter
+ - Rezonator vs. teljesitmenynovekedes, huto venti (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csak megemlitem, hogy a Skoda 136-os motorja nem csak a nagyobb kompresszio
miatt erosebb a 135-nel, hanem a rezonatoros a szivo oldal miatt is
(legalabbis a Felicia mar ilyen).
------------------------------
A motor hutoventije szerintem nemcsak viszko kuplungos lehet, hanem a
homerseklet novekedes hatasara egymasnak szorulo feluletek is megfelelnenek.
Vagy ilyen allat nincs is?

Peter
+ - Re: Kotelezo biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 - tol:

>En is rosszul tudtam, ezert soha nem a kotveny volt
>nalam, hanem a csekkszelvenyek. Azonkivul total 
>illogikusnak tunt, hogy ne a befizetesrol szolo igazolas, 
>hanem a gyakorlatilag semmit nem jelento kotveny legyen 
>nalam(na, innen tudhattam volna, hogy melyik kell). Most
>akkor tovabbra is kell a kotveny, a csekk nem elgendo?

Szerintem most is a kotvenyt kerheti csak. A csekken 
semmilyen adat nem szerepel arrol, hogy a biztositasodnak 
mi a szama, milyen kategoriaba lett fizetve, stb. A csekk 
legfeljebb azt igazolja, hogy valamit valamikor befizettel, 
de egy baleset eseten semmilyen segitseget nem nyujt a 
papirok kitolteseben. Sajna reszt vettem olyan balesetben, 
ahol nekem kellett nyomozni a karokozo adatai utan, mert a 
befizetesi igazolasarol semmi nem derult ki (bár legalabb 
elismerte a felelosseget). A nem fizetett kotelezo 
biztositasod is ervenyben marad egy ideig, ezert 
csodalkozom azon a hiren, hogy a rendorseg szamitogepes 
rendszere nem ismerte fel egy tarsunk kotelezo biztositasat.
+ - Szeretnek az autokrol valami kepeket vagy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

cikkeket
Koszi
+ - versenyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tudom,hogy meg koran van, de tud-e valaki valamit arrol, hogy az iden
>mikor lesz pontosan A Truck Trial EB ? VB ? pecsi "futama"?

Engem is erdekelne, sot valami dunantuli Rally-ra is el kene nezni.
Meg soha nem voltam, es ez turhetetlen allapot. Ha valakinek van infoja,
esetleg jonne is, az szoljon !

Kosz,
     Zotya

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS