Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1720
Copyright (C) HIX
2003-01-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Olasz autoba beszalni 25e km utan... (mind)  31 sor     (cikkei)
2 Autogumi kora - egy kerdes (mind)  8 sor     (cikkei)
3 olasz auto, japan auto stb. (mind)  39 sor     (cikkei)
4 Diesel es Joe bacsi (mind)  54 sor     (cikkei)
5 Asszimmetrikus ablaktorlo (mind)  12 sor     (cikkei)
6 igyjaras (mind)  23 sor     (cikkei)
7 Re: torott almera (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Re: japan es olasz meg a tobbi (mind)  40 sor     (cikkei)
9 Re: Lada (mind)  18 sor     (cikkei)
10 megint olaszok vs. nemetek (mind)  48 sor     (cikkei)
11 jo link (mind)  23 sor     (cikkei)
12 Gumik + elektronika (mind)  50 sor     (cikkei)
13 Re: 5ev gari (mind)  11 sor     (cikkei)
14 Re: Monte (mind)  22 sor     (cikkei)
15 Virusos a kocsim? (mind)  10 sor     (cikkei)
16 BRAVA TD (mind)  10 sor     (cikkei)
17 Re: meg mindig olaszok (mind)  17 sor     (cikkei)
18 Re: Gumi-gumi, ablaktorlo-gumi (#1717) (mind)  8 sor     (cikkei)
19 Kek LED (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Re: Olasz autoba beszalni 25e km utan... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Summer,

> 
> Nekem senki ne mondja, hogy az olaszok tudnak autot csinalni, meg egy 2-3
> eves alfaba (25000km utan) nem lehet beszallni, beinditani a gyari kulcsal,
> immoval, ami alol ugy kell feltakaritani a szervo olajat, mert szethullottak
> a csovek, amin a muszerfal karacsonyfanak kepzeli magat, es villog
> minden....
> 
> Udv: Summer

Neked en azt mondom, hogy van egy 120ezer km-t futott, 2.5 eves Alfam es nem
ertem mirol beszelsz.
Nekem naponta tobbszor is sikerul beszalnom.
Altalaban a gyari kulccsal vagyok kenytelen inditani, mert masmilyen nincs.
A muszerfal tokeletesen mukodik. Illetve, ez nem igaz. A mult heten 120ezer
km utan kiegett egy muszerfalizzo... (Akkor most tobbet nem is veszek olasz
kocsit... :) )
A csovek, ha szet is hullottak, en nem vettem eszre. :)
Ja es egyszer beszart benne a legmennyisegmero. Trailer, szerviz, csere.
Alkatreszt ki gyartja? Bosch.
Meg egyszer gariban a lambda-szonda. Bosch.
(Azota a felesegemnek azt sem engednem meg, hogy Bosch vasalot vegyen.)
A valto tokeletes. A futomuben meg minden eredeti gyari.
Apropo, az olasz technika gyalazasarol jut eszembe: tudod, hogy a Toyota
Formula-1 autoiban MagnetiMarelli a komplett motorvezerles? :)

Udv,
Gabor,

AR145 1.6TS
+ - Autogumi kora - egy kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az itt tanultakat felhasznalva probaltam meghatarozni a gumik 
evjaratat. Az alabbit talaltam:
DOT HHPH CV6X 058
Ebbol az eleje a szokvanyos rovidites, a vege a gyartasi ido, 
de mit jelent a ketto kozotti jelhalmaz?

Szegedi Ga'bor (gaborsz at tin.it, http://gszegedi.freeweb.hu)
Az elveszett kincs potolhato, de az elvesztegetett ido nem.
+ - olasz auto, japan auto stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nezd Summer,

en ertem, hogy tel van, ami nem a te idoszakod, de valoban 
megnezhetned, mit irsz.

Az eredeti irasom (ha elsore nehezen ertheto, esetleg olvasd el meg 
egyszer, segiteni szokott)

> rozsda es gagyi elektronika jutna az emberek eszebe (ember itt <> 
> 20 eves dizel prisma 6. tulaj utan, 4 eve nem volt szervizben, 5 eves 
> olaj benne), 

Ezzel azt akartam mondani, hogy az ember, aki torodik az autojaval, 
meltan varja el, hogy az auto rendeltetesenek megfeleloen mukodjon.
A zarojeles resz azt hivatott mondani, hogy az az ember, akinek regi 
autoja van es azzal raadasul nem torodik, nem varhatja el ugyanezt.

Erre a te reakciod:

> Mar ne is haragudj de ez a TE hulyeseged

szerintem sehol nem irtam, hogy nekem ilyen autom van. Egy peldat 
hoztam fel, hogy miert teljesit a karbantartott audi es miert nem a 
szetnyuzott lancia. 

> Nem azzal hasonlitom.... En csak azt mondom: az olasz vas szar, 
> megegyszer nem kellene.

Ilyen valasz utan befejeztem, nem vagy jo vitapartner.


Gabor irta:
> Latom valamiert be vagy ragva a Nissan-ra :-). 

Nem, ez egyaltalan nem igaz, sajnalom, ha ez jott le. Semmi bajom es 
semmi tapasztalatom a Nissannal, az altalam leirtakba tetszoleges 
markanev behelyettesitheto mindket oldalra.

Cs.
+ - Diesel es Joe bacsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Joe bacsi,
ezt a vihart neked koszonhetjuk?

"Autódoktor 
2003. január 9., csütörtök 21:58 


Kedves doktor! 
Ön írta: 
"Nem hiszem, hogy Európában gyártottak sikeresebb és jobban 
megtervezett dízel motort a VW 1,9-esénél." 
Szerencsére azt írta, hogy "hiszem", azt meg ugye mindig lehet, de 
legjobb, ha vasárnap délelőtt teszi az ember valamelyik templomban. 
Én tudok sikeresebbet, és talán jobban megtervezettet, mégpedig azt, 
amelyik a következő típusokba került beépítésre: 
Peugeot: 205, 305, 309, 306, 405, Expert, Partner; 
Citroën: BX, ZX, Xantia, Xsara, Berlingo, Jumpy. 
Vagyis a híres XUD-D9B motor, amiről több helyen azt írták akkor, hogy 
az a világ egyik legjobb dízelmotorja. 
Még ha nem is az, nem szívesen látnék VW motort egyetlen Citroenben 
sem, de hát ez már a márkaszeretet nálam. 
Üdvözlettel, joe 
Citroen XM 2.1TD 


Gratulálok, most aztán jól megmondtad a magadét! Még szerencse, 
hogy nem a te véleményedre kíváncsiak azok, 
akik ezt a honlapot látogatják. De talán ha az óriási nagy tudásoddal 
és tapasztalatoddal te is megpróbálkoznál egy önálló rovattal. 
A legsikeresebb alatt nem csak a legyártott darabszámot kell érteni, 
hanem a megbízhatóságot, javíthatóságot, szervízigényt és az 
élettartamot is! 
Ugyanis egy motor élete során ez dominál az üzemeltetési költségek 
terén! 
A templomban meg azért sem fogunk találkozni, mert szerintem te oda 
se gyónni, hanem dicsekedni járnál azzal a marha nagy tudásoddal. És 
hinni abban, hogy segítesz másoknak, ha a közel 25 éves 
tapasztalatodat közzéteszed. 
Ja, és ez itt nem is a vitafórum, mint már vagy havonta vagy háromszor-
négyszer leírtam a veled hasonló okostojásoknak. Akinek nem tetszik, 
amit írok, vagy jobban tudja, megfelelő modorban írja meg, és 
ugyanilye stílusban választ is fog kapni. De csak egyszer, mert nem a 
vita és az alpári bírálat itt a cél, hanem az, hogy segítsünk azoknak, 
akik valós üzemeltetési-, illetve javíttatási gondok miatt nem tudják 
használni autójukat. És esetleg azt sem tudják merre induljanak el 
problémájuk megoldásával! Érted? Ha nem, az sem baj, csak kímélj 
meg az ilyen kötekedő tudálékosságtól! 
A többi időmet már inkább azokra fordítanám - ha megengeded -, 
akiknek az itt megjelent sorok valós segítséget, és esetleg egy kevés 
megtakarított javítási költséget is jelentenek! "

Csak mert szerintem az Alfa  JTD 16V meg jobb ;)

Cs.
+ - Asszimmetrikus ablaktorlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

"az elso ablaktorlok hossza nem egyforma. Szetneztem a
boltokban, sehol nem lehet kombinalt ablaktorlo-lap keszletet kapni."

A Dedra-n is ilyen az ablaktorlo, eloszor azt gondoltam veletlenul
tettek
fel eltero hosszusagu lapatokat. Aztan a Homasita-nal a Fehervari uton
mikor valogattam a lapatok kozott, megkerdezte az elado, milyen autora
kell, majd leemelte a polcrol a megfelelo (asszimmetrikus) szettet.

Ropi
+ - igyjaras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


na igy jartam.

Jo Lovelautom (Rover 820ti) csutortokon meg hazavitt, penteken pedig
atvaltozott automatava: nevezetesen a kupplungpedalom eltunt a labter
melysegeiben. Hamar kideritettem, hogy nincs bowden, hanem egy
hidraulika kommunikalja szandekaimat a kupplunghoz, igy hat nincs mit
tenni, trelert kell szereznem es elvitetni. Gyenge 15-20 forint lesz (a
treler). Plusz a javitas, amire kaptam mar egy biztato 50-60 forint
plusz munkadijas ajanlatot. Rossz nyelvek szerint akar teljes
kupplungszerkezet+tarcsa+csapagy is lehet, igy adofizetes elott
gondoltam, csapok mar kalapaccsal a szelvedore is egyet.

Esetleg kiallok egy tiltott helyre, es az M3 bevezetoig 8000-ert
elviszik, de hat a szerelom nem arra lakik... :-)

Bar becsuletere legyen mondva, nem a Hungaria-Fogarasi keresztezodes
kozepen hagyott ott...

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
+ - Re: torott almera (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Summa summarum a sok felkialtojellel ekesitett  emtorottahatuljaossze
> nem azt mutatja, hogy a nissan kiraly vagy a szuzuki hitvany, mert
> forditott esetben ugyanez lett volna a szituacio.
 
 Errol beszeltem az elobb. Az elozo level kapcsan keletkezett nissanos
 ellenerzeseidet tovabbvitted, es meregbol olyan dolgot adtal a
 szajaba, amit nem mondott, de meg csak a sorok kozott sem volt.
 Hiszen azt mondta, a hatfal deformalodott, csak kivulrol nem latszott
 semmi. A tanulsag meg nem az volt, hogy "a nissan kiraly vagy a
 szuzuki hitvany", hanem az, hogy lathato serules nelkul is
 helyszineltetni kell, betetlapot kell kerni. Legalabbis nekem.

 Tibor
+ - Re: japan es olasz meg a tobbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Na most szedhetnek elo mas agytekervenyei biralasat. Ismetlem
> magam: nem azt mondtam, hogy istenkiraly 2-3 ev, hanem azt
> mondtam, hogy a mai Lanciak olyan szinten vannak, hogy a gyar kepes
> ilyen garanciat nyujtani. Nem megyek bele, ebbol mi a marketing, mi
> nem, de teny, hogy az olaszok rengeteget javultak minoseg teren az
> utolso 10 evben.

>  Erted? Probaljam mashogy? Osszehasonlitottam 2
> almat, mondvan, hogy az egyik nagyobb, te meg jottel, hogy bumm, a
> kortem meg nagyobb. De mindegy.

Ha igy lenne, igazad is lehetne, de neha a Te allitasaid is eleg
provokativ jelleguek. Mert visszagondolva, eddig az olasz vs. japan
vitak 90%-anal a Te leveled inditotta el a vitat. Ez nem baj, sokan
szivesen vitatkozgatunk (meg ha nincs is sok ertelme, de feldobja a
hangulatot :-)), csak az zavar, amikor kesobb bizonygatod, hogy semmi
ilyen szandekod nem volt. (Megegyszer: nem baj, ha volt is, csak az a
vicc jut eszembe, mikor a nyuszika elsirja, hogy a farkas
megeroszakolta tegnap is, tegnapelott is, es holnap is arra
fog menni....:-))).)

> Akkor gondold meg jobban, mit irsz egy nyilvanos listara.

Miert pont (csak) o gondolja meg?

> Egy 370e Ft-
> os olasz es egy vadiuj garancialis japan alapjan ne talald fel a
> spanyolviaszt, hogy az olasz sz@r a japan megbizhato. Ennyi.

Gondolom, nem ez volt az alapja. De pl. vannak olyan biztositok,
amelyek gyari garanciaidon tul vallalnak biztositast meghibasodasra,
javitasra (angliaban legalabbis). Nekik zsebbevago kerdes, hogy a
biztositasi kockazat szempontjabol rangsoroljak az autokat. Nahh, ok
nem "egy 370e Ft- os olasz es egy vadiuj garancialis japan" alapjan
dontottek. A japanok megis legelol jarnak, az Alfa meg utolso elotti -
az utolso a Land Rover, ugyhogy elfogultsaggal nemigen vadolhatok.

Csa:   Tibor
+ - Re: Lada (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Felado : tutifoto
>> Temakor: Lada ( 6 sor )
>> Idopont: Thu Jan 23 14:43:50 CET 2003 AUTO #1716
>> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Sziasztok !
>Szüleink Ladaja eladosorba került. 1200-as, sárga, 25 eves, és akarmilyen
>hihetetlen, de csak 86ezer kilometert futott. A muszaki 2005 dec.-ig
>ervenyes. Akit erdekel, irjon.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
>Nem ketto evre adjak a muszakit ennel a kornal????? Nekem a 2005 december
>sehogyan sem jon ki!
>
>udv,
>Akos

Termeszetesen, elnezest.....2004 dec. a helyes datum.
Igy jar, aki csak leirja, akit a szulok mondanak, bele meg nem gondol.. :-))
+ - megint olaszok vs. nemetek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fogash irta:
: Sajnos a Fiat konszern attert a Magneti-Marelli elektronikarol a "Bosch
: Motronic Made in Germany"-ra, epp a fent emlegetett tipusoknal. Ami ugy
: latszik kepes kiszolgalni egy egyszelepes szar gagyi motorkonstrukciot,
: de pl az Audi is elzavarta a Boscht, mert nem tud neki rendes
: gyujtotrafot csinalni.

Es ki szallit most nekik gyujtaselektronikat?

Mas: tudom, hogy nincs tul nagy velemenyed a "Made in Germany"-rol, de mi
a velemenyed a Beru cuccairol?

Nem mentsegkent, de a germanoknak egy nagy bajuk van: draga a munkaero.
Tehat vagy dragabban kell adni a dolgot, vagy ha nem megy, "fusizni" kell
valamit. Sajnos a "10 centtel dragabb ketyere sokkal jobb/megbizhatobb
stb." ervet az 50000 euros autok gyartoival/beszallitoival is szinte
lehetetlen megertetni, ugyhogy el lehet kepzelni, hogy mi kerul a kisebb
autokba. Most kb. ott tartunk, hogy megbizhatosagi szempontbol egy 2T
Trabi kenterbe veri az osszes aktualis modellt, csak azert, mert a *$%&#
menedzsmentnek nem tetszik, hogy az auto ara 1-2%-kal magasabb lenne. Egy
pelda: a motorelektronika korebol: nekem mint mernoknek azon kell
vitatkoznom a megrendelovel, hogy kapok-e egy tapfesz-szu"ro"
kondenzatort a nyakon, vagy sem, mert ez extra koltseg. Ezek utan az
elektronika minosegerol tovabbi vitat folytatni sajnos nem erdemes. Erre
irtam mar regebben, hogy en igenis szivesen fizetnek 1000 DM-mel tobbet
egy autoert, ha tudnam, hogy nem ilyeneket sporoltattak meg a menedzserek
a tervezokkel. A latszattal ellentetben ugyanis nem a mernokok a
toketlenek. A visszahivasi akciok nem abbol jonnek, hogy az elektronika
nem jo. Hanem abbol, hogy a kivant specifikacio eppenhogy teljesitve van.
Aztan elojon egy olyan eset, amire senki nem gondolt elore, es hogy,
hogy nem, a specifikacion szigoritani kellene. Igenam, de a meglevo
elektronika mar nem felel meg az uj speckonak. Ha a mernokoket hagynak,
akkor 30-50%-kal tulteljesitenek a specifikaciot "biztos, ami biztos"
alapon. Ez elektronikanal nem kerul tul sokba, a gyartas soran sokkal
kevesebb chip/modul bukna meg a minosegellenorzesen, ami ellendolgozna a
valamivel magasabb kiindulasi arnak. Ha megis nagy ga'z van, akkor sokkal
kisebb valoszinuseggel jonne elo szeriahiba, ill. sokkal kevesebb auto
lenne erintett.

Nyilvan a karosszerianal nem lehet az eddigihez kepest 50%-os rahagyassal
dolgozni, mert akkor minden auto legalabb 2 tonnas lenne. Az elektronika
viszont tipikus peldaja annak, hogy 101%-os arert es 100,1%-os tomegert
130%-ot kapsz. De nem, nem es meg egyszer nem. :-((((

Udv,
marky
+ - jo link (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nemreg valaki egy francia gep gyilkolasat bemutato video
linkjet helyezte el. Na, megneztem. Meg a linkbol kiindulva
a http://video.racing.hu/ oldalon a videofelvetelek nagyreszet is.
Mivel eleg gyors internetelereshez is hozzajutok, letoltogettem
parat. Vannak koztuk egesz jok (kb 200kb-tol 130 MB-ig
terjedok egy-egy  felvetel nagysaga). Akit erdekelnek az autok
az nezze meg... Amugy innet valaki nezegeti rendszeresen?
Mintha HUNTER irogatna megjegyzeseket a videok melle.
Te vagy az HUNTER vagy egy masik vadasz az :-) ?
Mondjuk az nem tetszik hogy par japan auto-nemet auto vita
eleg durva hozzaszolasokig fajul ott, itt a listan kulturaltabban
vonult le a tema....

Egyszoval aki szereti a ralitol elkezdve a sima utcai TESCO-
parkoloban szetgyilkolt BMW-kig terjedo klipeket es meg
nem ismerte az oldalt, szerintem nezze meg...

Udv! GERI

Ui: a legjobban a japan felirattal es japan kommentarral ellatott
videok meg a V8 illetve turbok porgetese tetszett :-)
+ - Gumik + elektronika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Csak  azoknak  mondom,  akik  a  kotelezo  teli  mellett szoktak
> >kardoskodni, mert nelkule ugyebar "eletveszelyes"...
>
> Az utolso mondatodat nem ertem.
> Nem  kell  teli  gumi ?
> Kell, de nem kell olyan nagy jelentoseget tulajdonitani  neki ?
> Vagy mi a pek nyilat akartal mondani ?

Amint irtam volt, azt akartam mondani, hogy nem csak a kotelezove tetel
jelenthet megoldast.

> "Kotelezo teli gumi" Ez az egy "kotelezo", ami nem fajna nekem. A
> tehetosebb embernek legyen teli + nyari garnituraja. A szegenynek
> meg  csak  telije.  A  baj  a  harmadik kategoriaval van, akiknek

Masnak pedig fajna... Tovabba azt is hallhattuk mar itt, hogy nyaron a
teli eletveszelyes, ugyhogy csak ovatosan az ilyenekkel...

> Gyanitom,  hogy a halalos baleseteket teli gumival _ujra jatszva_
> ugyanaz  tortenne  az  esetek  nagy reszeben. Viszont, ha maradna
> egy,  ahol  kizarolag  a  teli  gumi meglete megelozhette volna a
> tragediat, akkor megall az "eletveszelyes" minosites.

Ilyen alapon szinte minden eletveszelyes, ugyanis lehet olyan
cseret talalni, ami megelozhette volna a tragediat, pl. Trabant
helyett Merci, Merci helyett teherauto, mezei fek helyett speci
akarmi... Akkor tehat mi is legyen kotelezo?

> Kenocsos utakon, totyogo forgalomban nem tortent halalos baleset
> - H U R R A !  -
> Megneznem   viszont  a  koccanasos  balesetek  analiziset.
> Kulonosen a szar gumi-jo gumi aspektusabol.

Tovabba szar auto - jo auto, figyelmes sofor - figyelmetlen sofor, es
szamtalan egyeb aspektusbol...

> Uff ! En beszeltem. Te meg varjal ra gombot, ha tudsz !

Varrjon az anyosod :)) Egyebkent szerintem minden temarol lehet
gombvarras nelkul is ertelmesen beszelni, a baj ott kezdodik,
amikor ez nem sikerul...

> >Voltam lenn a garazsban, megneztem, egy 10-12 eves
> >Corollaban egyszeruen nincs semmi elektronika.
> Hat ez pech, de nem ez az altalanos. 84 -es Prelude:
> elektromos teto, ablak. 89 -es Nissan Sunny GTi:

Az elektromos tetoablak (tobbnyire) nem elektronikus, ugyanugy,
ahogy a fenyszoro sem :) Az elektronikaban legalabb tranzisztornak
illik lenni, egy motor meg nem az.
+ - Re: 5ev gari (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>3.) Az 5 ev garancia csak parasztvakitas! Semmi masra nem jo, csak hogy 5
>even  at markaszervizbe hordd az autodat. Markaszerviz arakon (minimum
>piaci+50% ) vegyel hozza olajszurot, motorolajat, fekbetetet, markaszerviz
>arakon (piaci ar +100%) beepitve. Tok jo.

Hi !

Engem nem zavar, hogy szervizbe kell vinni.... A kocsit nem azert vettem,
hogy alatta koricaljak, olajat csereljek, stb. En menni akarok vele

Summer
+ - Re: Monte (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
>>Monte Carlo Rallye a 2. nap utan:
>>1. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h08'54"000 88.5 km/h 1 1
>>2. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h10'01"900 + 01'07"90 2 2
>>3. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h10'39"000 + 01'45"00 3 3
>>Hm, ez meg hogy lehet?
> 
> 
> 1.) BUNDAAAAAAA!!!  :)

Minek az? Van bennuk futes :-)


> 2.) Mert az ALFA ROMEO nem indul rali vb-n :)
> 3.) Azert nezd meg a neveket is...


Latom, Citroen, Citroen, Citroen. Vagy nem ezekre a nevekre gondoltal ? :-)



F
+ - Virusos a kocsim? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
A kovetkezo furcsa jelenseget tapasztaltam a Skorpiomon. Osszel megallt a
kilometerszamlalom. Nem zavart nagyon, nem foglalkoztam vele. Egy honappal
kesobb megadta magat a fordulatszammero. Aztan egy ujabb honap mulva kidolt
a kilometerora. Teljesen olyan, mintha a kormanymuszer mogott egy fereg
ragna az elektronikat. Van egy sejtesem, hogy ebbol elobb-utobb muszer csere
lesz, de azert furcsa. Latott mar valaki ilyet?

Udv,
pJ
+ - BRAVA TD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Mostanaban fontolgatom Fiat Brava (96-97-es evjarat korul) 1.9 TD
vasarlasat.
Ha valakinek van vmilyen tapasztalata, (olasz dizel) a tipussal
kapcsolatban, 
megkoszonnem ha megosztana velem.
Thnx,

K.G.
+ - Re: meg mindig olaszok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Sun, 2003-01-26 at 14:33, fogash73--freemail.hu wrote:
> 2.) A Nissan a Renault beleszolasa elott majdnem lehuzta a rolot, a Laguna
> alapjara huzott uj Primera elott kb olyan izgi autokat epitett, mint egy
> Moszkvics.

A megjegyzesed igazsagobol semmit nem von le az a korulmeny hogy a
Primera *nem* a Laguna alapjara van huzva. Jelenleg ket kozos platform
letezik: a B (March/Micra/Cube es jovendo Clio) es C (Megane es jovendo
Almera). A Laguna tervezese a szovetseg megkotesekor mar tulsagosan
elorehaladott volt ahhoz hogy kozosse lehetett volna tenni.

Ugyanigy a Primera designja nem a renaulnak koszonheto. A Nissan fo
designeret mar az eskuvo elott lecsereltek.

http://www.autoplusz.hu/09/teszt/teszt02076.html

Udv, Sandor
+ - Re: Gumi-gumi, ablaktorlo-gumi (#1717) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> meg? Ne ajanljatok a meterre vasarolhato ablaktorlogumit, mert
> ilyesmit nem akarok es nem is fogok barkacsolni.

A te dolgod. Evente kidobsz 1500 Ft-nyi femet is, pedig eleg lenne 500
Ft-nyi gumit. En csakis hetelu cseregumit hasznalok, amit 1-2 perc alatt
cserelek ki.

Ed
+ - Kek LED (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Par napja lattam a leheto leghulyebb megoldasu kek LEDet. Egy P206WRC
belso tukrerol logott lancon valami bigyo, aminek a vegen folyamatosan
villogott egy kek LED. Mintha mobilhivasjelzo lett volna, de a vezeto es
az utas nyugodtan ult a pirosnal, nem kaparasztak a telfonjuk utan. A
kutyu meg csak villogott, legalabb fel pecen keresztul lattam.
Noooormalis?

Ed

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS