Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1048
Copyright (C) HIX
2001-03-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Majusi tuning talalka (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Re: autoszalon tapasztalatok (mind)  20 sor     (cikkei)
3 Re: Re: Morcos hangnem, Volvo V40 (mind)  12 sor     (cikkei)
4 alvas volan mogott (mind)  10 sor     (cikkei)
5 autokolcsonzo kereses (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Reklam (mind)  8 sor     (cikkei)
7 re:volvo (mind)  8 sor     (cikkei)
8 militec, merci, bmw-suzuki (mind)  20 sor     (cikkei)
9 Re:Senki kedveert nem gyorsitok... (mind)  25 sor     (cikkei)
10 Re: spam (offtopic) (mind)  21 sor     (cikkei)
11 Re: Volvo V40 phase II + ABS kerdes (mind)  37 sor     (cikkei)
12 Uj a listan (mind)  33 sor     (cikkei)
13 Re: 320 km oda, es 314 vissza (mind)  42 sor     (cikkei)
14 Udv LISTA!, Help x3 (mind)  26 sor     (cikkei)
15 Kotelezo biztositas kotes (mind)  5 sor     (cikkei)
16 www.ford.hu (mind)  11 sor     (cikkei)
17 Re. Bemutatkozas (mind)  51 sor     (cikkei)
18 Re. Radio (mind)  16 sor     (cikkei)
19 ABS (mind)  26 sor     (cikkei)
20 Skodatalalkozo (mind)  18 sor     (cikkei)
21 Talalkozo (mind)  22 sor     (cikkei)
22 Militec? (mind)  7 sor     (cikkei)
23 csatt (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Majusi tuning talalka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Talan kicsit off:
>A majusi dunaszerdahelyi skoda talalkozora keszul valaki?
Beszeltem a rendezovel, minden autotipust szeretettel varnak, ugyhogy 
en megyek :) 

Udv. Pali   Lada 2105
http://pavel.gun.hu
+ - Re: autoszalon tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]

> Nekem az eleg (volt), hogy ODA nem megyek tobbet.
[...]
> Lehet, hogy lassabb az en modszerem, mintha ott kiosztottam volna az urget,
> de szerintem ez a biztosabb.

Mar miert lenne biztosabb? Miutan kiosztottad, utana is megirhatod.

Szerintem balhezni marpedig KELL, meg kell tudniuk, hogy micsoda
parasztok. Ha csak hangtalanul elkuszol a semmibe, eszre sem fogjak
venni, hogy elvesztettek.

Ha finoman szolsz, meg az is elofordulhat, hogy onkritikat gyakorolnak
es elkezdenek veled tisztesssegesen foglalkozni. Meg ne sertodj, de
kifordulni a szalonbol szerintem megalkuvas. Onekik biztosan.

Z.

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - Re: Re: Morcos hangnem, Volvo V40 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Most peldaul a Volvo V40-es tunik nagyon szimpatikusnak, mert
> hasznaltan sokkal olcsobb, mint ujonnan es nagyon jo es biztonsagos
> autonak tunik.

Azert ovatosan a markanev sugallta hirnevvel: nem art tudnod, hogy az
S40/V40-es sorozat nem Volvo. Tisztes polgari auto, de annal nem tobb. :(

Z.

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - alvas volan mogott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Orvosi ajanlas is, ha almosnak erzed magad volan
> mogott, allj meg vhol es vegyel be elenkitoszert (kola, redbull stb.)

Esetleg koffeintablettat. A gyogyszertarakban lehet kapni en egy eve kb 60
forintert vettem. Egy tabletta 1-2 kafenak felel meg.
Ha hosszabb utra mesz (1000 km), egyszer az eletben jol johet.

raki
+ - autokolcsonzo kereses (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Tovabbra is keresek auto es kisbuszkolcsonzot.
Van valahol pesten egy kolcsonzo, ahol trabantot es corsat nagyon olcson
lehet kolcsonozni.
tudja valaki, hol van? Fontos lenne.

raki
+ - Reklam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> A majusi dunaszerdahelyi skoda talalkozora keszul valaki?

en biztosan kinezek...

cs.
ar 146
+ - re:volvo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Aztatat mondja meg valaki legyenszives, hogy mi a turo vilagit az uj
> Volvokban belul fent kozepen a belso tukor felett _pirosan_!
Ha nincs bekapcsolva a biztonsagi ov.


csendi    V70
www.csendes.de
www.altgerber.de
+ - militec, merci, bmw-suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A Suzuki alig lathatoan torve, a BMW-bol ugy lattam hianyzott
> kb fel m2. Ezzel persze nem akarom sugallni, hogy egy Suzy 
> biztonsagosabb lenne, mint egy BMW, csak eppen abban az 
> esetben, abban a szogben o volt a szerencsesebb.

Ez valo igaz lehet.
Par eve csattantam egy Daciaval. A jobb elejemmmel kaptam
el lapos szogben (ferden hatulrol) a vezeto ajtajat - a kilincsnel.
Nala egy kettenyernyi csunya gyurodes latszott az ajton.
Az Escortomnak eltunt a jobb eleje. A jobb torony is elmozdult.
Bal fenyszorotol a jobb toronyig ki kellet vagni az egeszet.
A helyszinelo rendor eloszor csak a Dakotat latta es majdnem
elsirta magat, amikor az Escortomra nezett.
Isten nem ver bottal - mert en voltam a hunyo.
--
Meszaros Geza
ui: Most felkeltem a paromat es eltununk 4 napra a Balatonra.
Bedobok egy pecat, csak ugy kivancsisagbol, majd erot veve
magamon ranyitom a vizet harom fahazra. 
Mar latom, hogy cso es csapszerelessel fognak telni az unnepek.
+ - Re:Senki kedveert nem gyorsitok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta:
>Azert itt is vannak fokozatok :) Vaci uton belso savban
>70-75-tel "kocogtam" erre egy Opel Omega megprobalt 100
>km/h sebesseggel letolni.
>Nem jott ossze neki, erre meg tok idegbeteg lett. Ki
>erti az embereket?


Szerintem nem a te feladatod megtanitani az autosoknak,
hogy hol milyen sebessegel kozlekedjenek. Ha van ra
lehetoseg (tobb savos az ut), akkor miert nem lehet
jobbra tartani? Miert zavar teged ha valaki elmegy
melletted 70 helyett 80-al?
A legnevetsegesebb az amikor szinten tobbsavos, ures ut,
50-es tabla, belso savban 50-el halado auto. Amikor 1-2
km kovetes utan ravillantasz, hogy mi lenne ha...
Akkor o felteszi a kezet es mutat egy otost. Bravo.
Miert gondoljak sokan ugy, hogy nekik kell megtanitani
kozlekedni?
Roviden szerintem engedd el, ha siet menjen, lehet, hogy
meg meg is koszonte volna.

Istvan
+ - Re: spam (offtopic) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Ha valaha is sikerul odajutnom, a feladot megolom, megfojtom, szettepem!!! 
> A tetves 3-400-s koloncaival egyutt. Irtam neki szepen, hogy vegyen ki
> a jobol, de nem hallgatott ram, es azota is kuldozgeti a terjedelmes 
> hulyesegeit. Nincs a korunkben van valami olyan rendszergazda-alkat,
> aki tudja hogyan lehetne floodolni es romba donteni a felado levelezeset?
> Roppant jolesne.

A kovetkezok a fejlemenyek a boros ugyben: irt az argentin bacsi mivel a
gurus sracok felirattak ot egy rakas listara igy minden nap tobb tucat hix
lista meg mas is megy az oregnek. Az oreg irt levelet miszerint panaszt
fog emelni a magyar nagykovetnel :)
A cimeinket egy bizonyos  -tol kapta az argentin.

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Ha valaha ugy erezned, szamit, amit mondasz, probalj meg mas kutyajanak
parancsolni."
+ - Re: Volvo V40 phase II + ABS kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> ABS-rol olvasom, hogy blokkolasgatlo rendszer. Ez gyakorlatilag 
> azt jelenti, hogy megyek 120-al, beletaposok a fekbe, es 
> nyilegyenes vonalban all meg - nem csuszkal ide oda? Azert 
> kerdem, mert a womanmotorist egyik tippje, hogy teszteljem az 
> ABS-t hasznalt auto eseteben ugy, hogy beletaposok a fekbe, az 
> ABS pedig rendesen megall. A bibi az, hogy nem vagyok tisztaban 
> vele, hogy mi az, rendesen megallni. Ugy van, ahogy gondolom, 
> vagy?

ABS = anti blocking system
Ugy ahogy irod arra szolgal, hogy meggatolja a kerek blokkolasat fekezes
soran. Eloszor az elv az volt ha a kerek nem blokal le akkor a kocsi nem
tud kiterni hanem egyenesen halad addig amig meg nem all. Aztan mikor
tesztelni kezdtek jottek ra hogy ha egy kicsit a csuszashataron tul toljak
az ABS mukodeset akkor a fektav is csokken. A nyom amit az ABS-es fekezes
hagy az uton egy szaggatott vonalra hasonlit, ha a szaggatasok kicsik
akkor jo az ABS-ed.
Par szo az ABS tipusokrol is:
A legrebibb talan az SLR lehet, ennel a rendszernel a fekmunkahengerekben
a nyomast az a kerek adta egy tengelyen amelyiknek a leggyengebb volt a
tapadasa ennel a fektav elegge nagy volt.
Aztan kovetkezett az IR, ez kisse veszelyes volt mivel minden kerek kulon
volt allitva es egy nyomatek keletkezett fekezeskor a kocsi sulypontja
korul. Ennek a rendszernek a fektavja a legrovidebb.
A legujabb (masrol nem tudok) a MIR, ez egy modositott IR, abban all, hogy
az elso kerekeknel egy szenzor van ami a fordulatszam kulonbseget figyeli
a ket kerek kozott, a hatsoknal pedig mindket kereken kulon-kulon szenzor.
A fektav valamivel hosszabb mint az IR-e de rovidebb az SLR-nel, biztonsag
szempontjabol a legjobb.

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Ki mondta, hogy agressziv vagyok? Leharapom a fejet, annak az allatnak!"
+ - Uj a listan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> 1976ban gordult le a futoszalagrol
Ez erdekes: az enyem is 1976-os Golf 1-es. :))))))

>  KPM
> engedely ahhoz hogy atrakjam (valtoztani muszakilag max egy ket
> "aprosagot kell" pl uzemanyag rendszer az elektromos ac miatt no meg a
> kabelkoteg ez mind nem gond) semmi nagy szerkezeti atalakitas
Ujabb hihetetlen egybeeses: en mar megtettem amit Te szeretnel. Igaz
nekem meg egy regi rendszeru Injector van benne, ami mechanikus es a
vakum szabalyozza. Nem en csinaltam, hanem egy baratom testvere. De
ahogy en emlekszem: ha nem cserelsz motor blokkot, akkor nem kellett
engedely. A motorblokkon van a gyariszam a tobbi meg nem erdekes.
Mivel nalam a meretek megegyeztek, eleg hamar meglett.  Egy
tapasztalat: ha neked is ilyen regi rendszeru injectorod van, akkor az
AC-re nagyon vigyazz. 5-6 bar kell neki, es a bontoba nemigazan lehet
kapni olyat ami ezt tudja. Az uj meg megfizethetetlen. Erre a srac
kitalalta nekem, hogy tegyunk bele kettot. Hihetetlen, de mukodik.
Van megegy: a benzin tankon is javitani kell, vagy cserelni: nekem azt
csinalta, hogy ha keves benzin volt, akkor egy-egy elesebb kanyarban
elegge kohogos volt. Egyebkent ezt is megoldotta a ket AC-s rendszer.
Bar tartok tole, hogy egy olyan tank is megtette volna, aminel a
szivonyilasnal kis melyedes van, ami osszegyujti a benzint.

Most gondolkodom rajta, hogy at kene az egeszet elektromosra szerelni:
kisebb a fogyasztas, jobban alitgathato + computer. Meg ABS. A
fekrendszer mar at van reszelve 14''-ra es a negyes golf fekeire...

A tobbire sajna nem tudom a valaszt.

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
+ - Re: 320 km oda, es 314 vissza (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,


>Felado :  [International]

><underline>Temakor: Miegymas ( 24 sor )

</underline>>Idopont: Wed Mar 14 17:13:09 CET 2001 AUTO #1047

<color><param>7F00,0000,0000</param>> Mas: 320 km volt az ut oda, es 314 volt v
issza. Ez a kulonbseg szerintetek

> mibol adodott? (ugyanazon az utvonalon mentem mint ahol jottem)


</color>Tobb volt a balkanyar oda, mint a jobbkanyar. Bovebben:


Vegyunk egy 500m sugaru korpalya 90 fokos cikket (korcikket). 
Legyen jobbra kanyarodo. Ennek ive 785m. Belso iv (4 meteres 
tavolsagot szamolva az egymas mellett elhalado kocsik 
kozeptengelyetol) 763m. Vagyis egy ekkora szakaszon mar 
jelentkezik 22 meter kulonbseg. 


Minel kisebb az iv, annal nagyobb az elteres. Egy 20m sugaru 90 
fokos korcikknel mar 31.4m es 25.1m, vagyis kb. 6 meter. Ez egy 
785 meteres szakaszon (nem egyszerre :) ) 150m kulonbseg. 320 
km-en pedig kb. 6km (ez veletlenul jott ki :) ). Altalaban varosokban 
jobban halmozodik a kulonbseg a sok kanyar miatt.


Ez gyakorlatban annyit jelent, hogy autopalyan, ahol alig 
eszreveheto a kanyar, kb. ugyanannyira jon ki az uthossz.


Udv,


	awender

<nofill>
+ - Udv LISTA!, Help x3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello hallo mindenkinek!

Ha mar ennyi uj emberke jelentkezett akkor mar en is elolepek a 
hallgatasbol. Eloszor is a nev (mar ha erdekel valakit) Szasz Peter volnek. 
Egy `84-es Ford Escort XR3i boldog tulaja vagyok. Stb...
Kb egy honapja olvasgatom eme nagyszeru listat igy gondoltam rogton 
kerdezek egy-ket dolgot. igyekszem szukre fogni.
Kezdenem azzal hogy mekmester modjan ezt azt megcsinalok az auton, de egy 
dologra nem tudok rajonni. Tortenetesen az alapjaratom eszement modon 
igazik. Ha hideg a motor akkor meg rosszabb neha meg le is all foleg ha 
kisebb gazzal indulok. 700 es 1300 kozott szokott kolbaszolni. Neha meg 
gyonyoruen tartja a beallitott erteket. Ennek vajon mi lehet az oka? (bocs 
ha tul egyszeru dolgot kerdeztem)
A masodik egy kozkedvelt tema a radar detektor. Szeretnek egy ket sajat 
velemenyt es tapasztalatot olvasni, kulonbozo tipusokrol, persze nem a 
legdragabb kutyukrol. Ja es amcsibol szeretnek beszerezni egyet ezert 
inkabb amcsi tipusok erdekelnenek. (tuuuuudom hogy tiltott :-)) )
A harmadik (igerem nem lesz tobb). Eppen amcsiban vagyunk a 
menyasszonykammal es gondolkozunk azon hogy kene venni egy olcsobb hasznalt 
csaladi autot. A kerdes amit idaig nem tudtam meg sehonnan, mennyi a vam, 
illetve mi alapjan es hogyan szamoljak ki. Mi van akkor ha pl ajandekba 
kaptuk az autot :-))

Kosz a segitseget (akar maganba is)

Peter
+ - Kotelezo biztositas kotes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Olyan biztositot/uzletkotot keresek Budapesten, aki liberalisan
kezeli a bunusz kerdeset, ugy ertve, hogy uj auto vasarlasakor nem
A0-bol fog inditani, ha masfel evvel korabbi idopontig tudok
bonuszt igazolni (kar azota sem volt, de kocsi sem :)). Koszonet
barmilyen javaslatert!
+ - www.ford.hu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kollmann Tibor irta:
"Probaltam megirni a tapasztalataimat 
a www.ford.hu -n talalhato emilcimre
(lepjen kapcsolatba velunk), de sajnos 
az (sem) mukodik..."

Ezt lattatok?
http://totalcar.hu/totalcar/szamitastech/fordsite/

Udv,
Stevie
+ - Re. Bemutatkozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Agnes.

>Engedelmetekkel csatlakoznek tarsasagotokhoz amennyben >befogadnatok
>szereny szemelyemet.

Sot !!!! Megtiszteltetesnek vesszuk, hogy csatlakoztal hozzank az auto
szereto tarsulatunkhoz. Nagyon orulok neki, hogy holgy letedre maris hozzank
tartozol. Nem te vagy az elso holgy a listan, ugyanis van egypar no tagja a
listanak.

>Mivel No vagyok az autok muszaki  parametereihez butacska >vagyok, de
>mentsegemre legyen mondva-irva erdekodo tipus vagyok.

Kerdezz mindig nyugodtan, sot ha netan korulirva is a problemaidat. Itt a
listan segitsegre lelsz. Legyen barmi problemad is. Sot van egy listatarsam
( Skoda ) aki szinten szegedi es ha netan valami szerelesi gondod lenne
akkor megadom az elerhetoseget :-)

>Ha pontosan nem tudom
>megmondani, hogy mi a gond a kocsival, de azert bizonyos >dolgokat
>eszreveszek, meghallom ill. megerzem.

A noi megerzes sokkal kifinomultabb mint a mienk, de ugy latom, hogy nemcsak
hajtod, hanem torodsz is azzal a jarmuvel amivel jarsz. Ez nagyon fontos !

>Tudom, hogy mert no vagyok sokszor probalnak hulyenek nezni >de azert
nagyon igyekszem.

Itt a mi korunkben a lista neveben igerhetem, hogy mi sohasem fogunk
>hulyenek < nezni. Ezt igerem en es a lista neveben. Ez egy igen segitokesz
lista sot vannak talalkozok szemelyesen is ismerjuk egymast.

>Kicsit hosszu lettem, de igerem tobbe nem fordul elo!!!

Nem voltal hosszu :-))) Irjal nyugodtan fejsd ki gondolataidat,
tapasztalataidat.

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Re. Radio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Laci.

>Tudtok olyan radiorol, ami csak radio, de az tok profi minoseg.

Bp. XIII. kerulet. Tuzer u. Vilcomp KFt. ( Robert Karoly Krt - nel ), vagy
autostarsunk Lovasz Adamot keresd aki ebben tud neked segiteni
 . O egy olyan helyen dolgozgat, ahhol minosegi radiot es
mas kiegeszitoket lehet kapni es raadaskeppen be is szerelik neked.

Udvozlettel: Frigyes

Skoda 120 L
 
+ - ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Awender.

Igaz ez a temat leginkabb szakszeruen Fogash autostarsam tudna elmondani. En
most belekontarkodok egy kicsit :-)

>ABS-rol olvasom, hogy blokkolasgatlo rendszer. Ez >gyakorlatilag
>azt jelenti, hogy megyek 120-al, beletaposok a fekbe, es
>nyilegyenes vonalban all meg - nem csuszkal ide oda?

Az ABS lenyege ponosan az hogy blokkolo fekezeskor ne csusszon a kerek.
Ugyanis mikor csuszik a tehetetlensegi ero hat ra es akar
kormanyozhatatlanna valhat az auto. Mikor valami akadalyt eszlelsz es
beletaposol a fekbe az ABS nem engedi a kerekeket bokkolni, hanem egy slipet
kepezve legnagyobb fekero kifejtessel forgo kerekekkel hat. Ez foleg
kanyarban valo fekezesnel nagyon elonyos, ugyanis nem vesziti el a jarmu a
centrifugalis ero hatasat, fekez gordulo ellenallassal, de tudod az uton
tartani a jarmuvet. Ez havas uton idealis lehet. Viszont van az EBS az a
kiporgesgatlo.

Udvozlettel: Frigyes

Skoda 120 L
 
+ - Skodatalalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Szilard.

>A majusi dunaszerdahelyi skoda talalkozora keszul valaki?

:-)))) Igen. En es a Skoda lista. Nagyon szeretnek ott lenni. Bar Felix nem
csak a Skodasokat varja, hanem mas automarkakat is szivesen lat. Es egy
otlet :-) Nem lehetne e talalkozoval parhuzamosan egy HiX autos talit is
megszervezni ? Ugyis nagyon aktualis vala :-))) Legalabb megismerkedhetunk
Csabaval es az Alfajaval, Teebyvel :-)) Es azokkal a listatarsakkal akik
Szlovakiaban elnek. Ez lenne az elso nemzetkozi HAT.

Udvozlettel: Frigyes

Skoda 120 L
 
+ - Talalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.

>Aprilis 7-16-ig megyek Magyarorszagra. Nem lesz valahol egy >talalkozo?
>Jo lenne megismetelni a D. New York-i (Dunaujvaros) >szalonnasutest.

Az otlet kituno :-))) En is benne lennek a talalkozo letrejotteben :-) De az
elmult evben, Herr mit Soma , Allah novessze hosszura a .............
:->))))))))) Igerte, hogy egy Solti talit szervezne tavaszon ahol az
adotoronyba bemenven megnezni az emberes katodcsovet, apukaja 1957 - ben
keszult mukodokepes traktorat, majd le a Duna partjara egy kis marhulas
celbol benne szalonnasutes kiseretevel :-))) Jo lenne vegre ismet
osszejonnunk egy kis szemelyes dumcsira :-))))

>A V70-es Volvoval megyek.

Udvozlettel: Frigyes

Skoda 120 L
 
+ - Militec? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nem allitom hogy a fenti ket eset szerencses kimenetele csak a
> Militec-nek koszonheto, minden esetre kivancsi lennek hogy egy
> "nem kezelt" auto hogy viselte volna ezeket az afferokat.

Te, nem lehet, hogy ezek az afferok esetleg elo sem fordultak volna?

Krisz
+ - csatt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 3/15/2001 +0100, you wrote:
>egy auto toresbiztonsagi felszereltsege. Lasd a terepjarok tesztjeit, mind
>  megbukott 2 eve. Nem tokeletesen rugalmatlan az utkozes.

jaja mert tjarot tjaroval vagy betonfallal utkoztettek.
tjaro vs autonal  nem az auto gyozott

ant

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS