Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1160
Copyright (C) HIX
2001-07-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Honda huto (mind)  12 sor     (cikkei)
2 Re: Easyrentacar (mind)  17 sor     (cikkei)
3 vonyohorog, Peugeot turbo(dizel) (mind)  33 sor     (cikkei)
4 GPS utoljara (mind)  87 sor     (cikkei)
5 Re: bankkartya (mind)  18 sor     (cikkei)
6 Thalia ules (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Re: 2B Kft. (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Re: DJ Tiszy (mind)  30 sor     (cikkei)
9 Re: Eladom az Alfat? (mind)  49 sor     (cikkei)
10 re:bankkartya (mind)  22 sor     (cikkei)
11 autobehozatal - biztositas (mind)  13 sor     (cikkei)
12 Hol vagyok? (mind)  39 sor     (cikkei)
13 Gazpalack (mind)  7 sor     (cikkei)
14 muanyag & gumi apolasa (mind)  12 sor     (cikkei)
15 eladom az Alfat? (mind)  35 sor     (cikkei)
16 Bankkartya (mind)  22 sor     (cikkei)
17 Autós rádiót vásárolnék ötleteket várok!!!!! (mind)  30 sor     (cikkei)
18 Re: erdely-HAT (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Honda huto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Anyosomnak surgosen kellene a '84-es 1.5-os Honda Civic-be
egy huto, mert az eredeti kilyukadt.
Ha valaki tud egyet elfogadhato aron (10-12e Ft.), azzal
nagyon lekotelezne.
A hetvegen nem tudom olvasni a listat, ha van valakinek tippje:
20-9165-707.

Elore is koszonom!!!

Ropi
+ - Re: Easyrentacar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
>Mert ha egy kisebb koccanasa is lett volna, a fizetendo osszeg 500 font
>(vagyis ennek megfelelo helyi valuta) lett volna...
Erre kotottem en naluk kiegeszito biztositast (28 font volt egy hetre),
ami az 500-at 25-re maximalizalta volna.
Ja igen azt azt hiszem nem irtam, hogy kicsi a csomagtartoja a mercinek
(a volvohoz kepest :-) )

>Felado :  [Hungary]
>Szoval jo szivvel ajanlom oket, elerhetoseguk:
>telefon: 250-52-25, 06-30-96-14-777
>web: http://www.buznakft.hu
En meg ugyan csak elozetes infokat kertem toluk, de Kristoffal napokig
elleveleztunk, es ez alapjan nagyon pozitiv a benyomasom roluk.


A'kos
+ - vonyohorog, Peugeot turbo(dizel) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nemreg volt tema a vonohorog, friss adalek:
Asszony megallt a Stop tablanal, amikor valami csattanas hallatszott
hatulrol. A gyerekulesbol 4 eves lanyom felnezett:
- Anya, mi volt ez?
- Belenk jottek, kislanyom.
- Hat, jobban oda kell figyelni...
Kiszallt, megnezte a Daewo-t, annak a muanyag lokharitoja, egyik lampaja,
indexe, hutoboritasa ripittyara torott. Az XM-en ki kellett cserelni a
vonohorog muanyag sapkajat.
-----
Az XM-ben 2.1-es turbodizel motor van, padlogazon 4600-nal leszabalyoz
/5000-nel kezdodik a piros/. 90-nel otodikben 2000-et, 120-nal 2700-at
porog, 130-nal majdnem eleri a 3000-es fordulatot /a folott nem tudom, mert
ott mar celszeru az utat figyelni/. Ahogy nezem, a turbonyomas igazan csak
teletalpas gyorsitasnal megy fol, vagy ha 160-180 kornyeken jar az ember. Ha
huzamosabb ideig mesz magas fordulaton, a turbo rendesen folmelegszik
/hallottam olyat is, hogy voros izzasig, ami azert kemenynek tunik/, eppen
ezert az ujabbakat ellatjak vizhutessel is. Valahol olvastam, hogy pl.
autopalyan megkergetve a gepet, majd parkoloba lehajtva celszeru vagy 5
percig jaratni a motort leallitas elott /Mitsu kezikonyv???/. Aztan olyat is
hallottam, hogy
hideg motornal sem celszeru tulsagosan izgatni a turbot, mert az almoskonyv
szerint az mely zsebbenyulast jelent. Jo lenne, ha valaki megszakertene
ezeket a dolgokat...

A Maroti Automuszaki  konyvesboltban valoszinuleg talalsz magyar nyelvu
konyvet a Peugeot-hoz.
/mar megint nem tudom a telefonszamukat!/


Udv joe
+ - GPS utoljara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A lenyeget elfelejtettem, vagyis azt, hogy hogyan is tortenik a
helymeghatarozas.
Az alapallas tehat az, hogy a GPS holdak mozognak a palyajukon, es
folyamatosan kuldik a jeleket: mindegyik hold azonos ado frekvenciat
hasznal, de minden holdnak egyedi modulacios kodja van. A pogar meg a nagy
magyar pusztaban szeretne tudni, hogy hol is van eppen, ezert bekapcsolja a
GPS vevojet. A szerkentyu azonnal elkezd keresgelni, es mivel minden
bekapcsolaskor tobbek kozott letolti a muholdak poziciojat  tartalmazo
almanach file-t is, pontosan tudja hogy kit keressen /kivetel, ha hosszabb
ideig volt kikapcsolva, vagy Bivalyrocsogerol atruccantunk Kuala Lumpurba,
amig ki volt kapcsolva. Persze ilyenkor sincs gond, csak tovabb tart az
inicializalas/. Amint megtalalja az egyik hold jeleit, elkezdodik a
szinkronizalas. A tavolsagot kell megkapnunk a hold es a vevo kozott, amit
ugy szamitunk ki, hogy mivel a jel terjedesi sebesseget ismerjuk
/fenysebesseg/, megmerjuk a kibocsatas es a vetel kozott eltelt idot. Igen
am, de az elso kerdes: honnan a fenebol tudjuk, hogy az adott jelsorozatot
mikor eresztette utjara az adott hold? A masik dolog pedig az, hogy ha olyan
atomorakat raknanak a kezi GPS vevokbe, mint amilyenek a holdakon
talalhatok, akkor legfeljebb Torgyan Jozsinak lenne ilyen keszuleke /ha
kapna ra kolcsont/.

Az elso kerdesre a valasz az, hogy a vevok pontosan ismerik mindegyik muhold
(egyedi) kodsorozatat, amelyik civil (C/A) kod eseten ismetlodik minden
milliomod masodpercben, es minden vevo generalni tudja pontosan ugyanazt
a jelsorozatot. Amint a vevo megcsipett egy holdat,
elkezdi osszehasonlitgatni az o jelsorozatat a holdrol erkezo jelsorozattal,
ezt a fazist hivjuk szinkronizalasnak. /Ha figyeltek egy kezi GPS vevot,
ilyenkor mar latszik a hold azonositoja (sorszam 1-tol az utolsoig), de a
jel erosseget mutato csik meg "ures"/. A szinkronizalast persze egyszerre
12 csatornan kepes vegezni a vevo, vagyis max. 12 holdat tud kovetni
egyszerre (marmint a 12 csatornas vevo...).
Amint a vevo altal adott idopillanatban generalt jelsorozat pontosan egyezik
a holdrol erkezo, a hold altal adott idopillanatban generalt jelsorozattal,
a vevo dorzsolgeti a kezet, vigyorog, es ettol a pillanattol kezdve
nyugodtan hatradol. Ha most kivetitenenk a falra a vevo altal generalt
kodsorozatokat, ala pedig a GPS holdrol jovo kodsorozatokat, akkor azonos
digitalis mintat latnank, de a holdrol jovo jel egy kisse el lenne csuszva.
Logikus: a ket minta azonos idopillanatban lett generalva, de az egyiknek
utaznia kellett tizenvalahanyezer kilometert. Most mar nem kell mast tenni,
mint megmerni, hogy idoben mekkora ez a keses, aztan mar csak ossze kell
szorozni ezt az idot a fenysebesseggel, es megkaptuk a muhold tavolsagat.
Itt jon a Rolex kerdes:
az egesz rendszer lenyege ugyanis a nagyon pontos ora. Ugye a
muholdak atomorai pontosabbak 1 nanosec-nal, ami fenysebesseg eseten
kevesebb mint 30cm-es hibat ad. A foldi vevonek megegyezo pontossagu orara
van szuksege, de nem szukseges tudnia az abszolut idot, eleg ha egyszerre
"ut" az atomoraval (ennek beallitasara szolgal majd a 4. holdrol vett jel.)
Ahhoz, hogy kiszamitsuk a pozicionkat van negy ismeretlenunk: X,Y,Z
(szelesseg, hosszusag es magassag) valamint  a T, ami az orahiba. A
megoldashoz negy meres kell, vagyis negy hold, a holdaknak ismernunk kell a
pontos koordinatait /ezeket megkapja a vevo a tegnap emlitett harmadik
modulacion./ A meres kozben nem szamit, hogy a vevo all, vagy mozog.

Az elso muholdra torteno meres egy gomb felszinere rak bennunket, a gomb
sugara a muhold - vevo tavolsag. A masodik holdra torteno meres utan ket
gomb metszespontjain vagyunk valahol (ami ugye egy kor). A harmadik meres
gombje ennek a kornek a keruletet metszi ket ponton (ebbol az egyik tavol
esik a Foldtol, igy kiejtheto es mar kapunk X,Y-t). A negyedik meres csak
az egyik ponton megy keresztul, es ez segit kiegyenliteni az orahibat,
megpedig ugy, hogy tudjuk, a negyedik holdrol kapott tavolsagnak (a negyedik
hold gombjenek) pontosan metszenie kell(-ene) a masik harom gomb (egyik)
metszespontjat. A vevo addig igazitgatja plusz/minusz a belso orajat /ezzel
egyutt a szamitott tavolsagot/, amig egy pontba rendezodnek a metszesek.
Persze ez nem pont, hanem a muholdak elhelyezkedesetol fuggo es az egyeb
hibaforrasokkal (muhold palyaadatok, muhold ora hiba, ionoszferikus es
troposzferikus keses, foldi reflexio, vevo tipusa) terhelt pozicio, ami
mostansag mondjuk 3-20 meter vizszintesen, magassagugyileg joval tobb,
polgari kezi GPS vevok eseten, korrekcios jelek vetele nelkul.

Napjainkban harom rendszerrol beszelhetunk: a GPS (Global Positioning
System) az USA reszerol; a GLONASS (Global Navigation Satellite System)
Ivanek reszerol /ha meg muxik/, es hogy Europa se maradjon le, jon majd az
EGNOS (European Global Navigation Overlay System) es a GNSS (European Global
Navigation Satellite System), ez utobbi foleg francia es nemet tamogatassal.
Az EGNOS erdekes dolog, a GPS-szel egyuttmukodo, azt atfedo rendszer,
'98-ban ket Inmarsat-3-as holdrol kuldte a jeleket, tehat van igazsag abban
is, amit Fogash irt a geostacionarius palyarol... Harom fo szolgaltatasa
van/lesz: navigacio, ellenorzes es korrekcios jelek sugarzasa. A navigacio
lehetove teszi GPS-szeru jelek sugarzasat, ez elvileg elkezdodott '98-ban.
Az ellenorzes tavolsagi hiba becslest tartalmaz a GPS, GLONASS es EGNOS
rendszerekre nezve. A korrekcios jelek sugarzasa pedig lehetove teszi az
elobbi harom rendszert hasznalva 5-10 meteres pontossag elereset navigacio
eseten, es elvileg ma mar mukodnie kellene. Terveztek mas fejlett
kiegeszitoket is, mint pl. elsodleges navigacios rendszer repulogepek
leszallasahoz, de a fene tudja, hogy ez mukodik-e mar.

Udv joe
+ - Re: bankkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

> Fogashnak mar a folyoszamlajan volt a penze - neki ketyegett,
> csak kartyaval nem erte meg el. Miert kell ezen csodalkozni.
> Mindenki kerdezze meg a bankjat, hogy a szamlajara kerulo
> penzt mikor erheti el a bank sajat, vagy mas kartyaelfogado
> helyen.
> Ha van bankkartyad, akkor nezd meg a terheleseket vasarlaskor
> A havi elszamolason lathatod, hogy 1, 2, vagy meg tobb nap utan
> jelenik meg a terheles a szamladon.
> Ezen, ugye nem szoktunk morogni.
  Hmmm... lehet, hogy valamit félreértek, de nekem a hárombetűs banknál
azonnal levonják-hozzáadják a kérdéses összeget, sőt erről SMS-t is
kapok. Szóval akárhol fizetek is (lehúzzák a kártyát), beütöm (vagy nem
ütöm) a kódot, és amikor írom alá a cetlit már csipog a telefon.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
+ - Thalia ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

A minap lattam az index ADOK-VESZEK rovataban:

"Momo T-Frame, és Momo T-Frame Comfort versenyülések ( mindkettő piros színű ) 
,
 Momo övekkel ( 3 pontos, 2" széles, piros színűek ) egyben eladók.
A cuccok keveset használtak, megkímélt állapotúak. Ár : 80 E. Ft Érdeklődni :
06-20-916-8653 ( Dodi )"

Zotya
+ - Re: 2B Kft. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Vegul eszembe jutott, hogy fenn vannak a neten, sikerult megtalalnom oket,
igy tegnap voltam is naluk.

A bejarati ajtajuk annyira szuk, hogy az Alfa tukrei mellett 1-1 cm sem volt
ki es behajtaskor.
En is jokat mondhatok roluk.

A munka vegefele az egyik srac kerdezte: Ugye HixAutos vagy? :))

Udv, Laci
+ - Re: DJ Tiszy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Varj, inkabb valami piros posztot!

Tehat: A Renault Thalia gyarilag 40 LE-s motorral keszul es a
kereskedesekben szedik ki a fojtasokat, igy lesz 42!

:)

SzaboZE

----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Friday, July 06, 2001 2:56 AM
Subject: DJ Tiszy


>
> Sziasztok!
>
> Eszembe jutott, hogyan csalogathatnank DJTiszyt!
> Szoval:
> Renault............FUJ, Renault............. keves..............gyenge
>  ................Renault ............szar............ Renault
>
> Udv, Bazsi.
> 
>
>
>
>
+ - Re: Eladom az Alfat? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egyszeru!

Veszel egy kitet, amival az alfadat atalakitod mondjuk daewoo ticova! :) A
linken talalt cikk adta az otletet!

http://www.vezess.hu/hirvilag/hirek/previewfull.php?idx=715

Akinek nincs netje: Egy ceg azzal szorakozik, hogy kitet gyarta Mazda
MX-5-hoz, amivel konnyeden atalakul a kocsi BMW Z3-a.
Idezet: "Het muanyag idom, ket eredeti lampa es egy hutoracs: maris kesz a
Z3 az MX-5-bol"

Vegul piros poszto BMWM5 baratunknak: Igy mar tenyleg elhiszem milyen jo gep
az a BMW! :)

SzaboZE

----- Original Message -----
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.auto
Sent: Wednesday, July 04, 2001 2:56 AM
Subject: Eladom az Alfat?


>
> Hello,
>
> mostanaban (= tavasz ota) ez a LEGFOBB GONDOM:
> Nap mint nap elofordul, hogy elottem egy Felicia lelassit,
> megvar es mikor kozel erek is indexelek, hogy elozok,
> akkor belelep. Kedvemtol fuggoen reagalok, volt ugy, hogy
> fek es vissza moge, de legtobbszor odalepek neki. Tegnap a
> Feliciat 150-nel ertem utol, 175 kellett a biztonsagos
> elozeshez. Azert olyan sokara, mert nem kapcsoltam vissza,
> otosben mentem neki es 90tol 150ig nem tudtam akkora
> elonyt szerezni, hogy biztonsagosan ele tudjak menni.
> Es ezt csinaljak Lanosok, Sepiak, Cliok, Yarisok
> es Shumak. Nem egyedi eset, eskuszom sokszor felek elozni.
> Sok emberben automatikus felebred a vadallat, ha egy Alfat
> lat, vagy mi? Mit csinaljak szerintetek?
>
> Egesz vilaggal nem versenyezhetek, megfutamodni (visszasorolni)
> meg nem gyakran akarodzik. Mi a megoldas?
>
> Cs.
> AR 146
>
>
>
+ - re:bankkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A bankkartyas dologgal, melyszerint csak egy nap kesessel veheted le a
szamladrol a penzt csak reszben tudok egyeterteni, ugyanis csak abban az
esetben kesik az atutalas ha nem annal a banknal vagy szerzodesben
amelyikkel a ceged is megkototte.Ebben az esetben valoban egy nap az
atfutas. A ceged atutalja a szerzodott banknak a zsirt és o utalja
tovabb abba a bankba amelyikkel te alsz szerzodesben.Erre a torveny 24
orat ad(amit a bankok ki is hasznalnak).De ez meg nem eleg, mert miutan
a te bankodhoz kerult elektronikus uton a penzed, akkor meg o is
kesleltetheti.A torveny ebben az esetben azt irja elo, hogy meg aznap a
felhasznalo szamara elerhetove kell tenni az osszeget.Ez mar bankoktol
fugg, de altalaban csak deltol lehet a penzhez hozzajutni.
Van meg egy gigszer a dologban, megpedig ha az utalas penteken tortent
akkor max kedden latod meg a szamladon a zsozsot mert hetfon nincs
kifizetes a bankokban(heti elszamolas miatt,de ezt altalaban a
munkaltatoval kotott szerzodesben megprobaljak elkerulni).En speciel a
Bp. Banknal vagyok a cegem pedig az Erste bankkal all szerzodesben, igy
en is csak egy nap kesessel jutok a penzemhez, de orom az uromben, hogy
en mar reggel nyolctol le tudom venni a penzt a szamlamrol.
Udv mindenkinek!
A LE legyen veletek!
Arpi
+ - autobehozatal - biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://www.vilaggazdasag.hu/actual/mauto.sht

Ha valaki esetleg ide jon (D), akkor nem kell kotnie annyi biztositast, 
mint regen. Menjen el az egeszsegbiztositohoz, es kerjen H/D, D/H dokumentumot.
Ez kulonosen szol azoknak, aki H-ba utaznak rendszeresen (Csendi, etc...)

Ezt gondolom, hogy a magyar rablogazdasagban, es kizsakmanyoloorszagban nem 
hirdetik, mert amugy is megcsappanna a hiena biztositok sajnos amugy is 
alacsony jovedelme...

szoval hajra.

csaba
+ - Hol vagyok? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Bazsi irta:
>>>
Eszembe jutott, hogyan csalogathatnank DJTiszyt!
Szoval:
Renault............FUJ, Renault............. keves..............gyenge
 ................Renault ............szar............ Renault
>>>


Huuuuuu, erre azert ugrom!! :-)

Koszonom az aggodast!
Mint azt paran tudjak, ket honap alkotoi szabadsagon voltam, amibol 3 hetig int
ernetem sem volt, csak 
net-cafe-kban probaltam kovetni a HIXAutot (mar nem birok ki 1-2 napot sem nelk
ule... ...kronikus...)

Most ujra a munka nyamvadt mezejere leptem, de legalabb lesz napi HIXAuto!! :-)

Egyebkent meg asszem minden levelem vegere be fogom illeszteni ezentul:

*******************
Hallottad? 
1) 30 db GIK-es Astra 31 rendszammal...
2) Beepitett fenykepezos lampak az M3-as bevezeton...
www.kamuzsaru.hu
*******************


Jo? :-)


Na, udv, 


deejay tiszy
+ - Gazpalack (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeretnem megkerdezni, hogy a potkerek helyere elfero
tartalyok forgalomban vannak-e magyarorszagon? 1.3-as
kombi Wartburgba szeretnek gazt szereltetni, lehetoleg a
hatso csomagter megtartasaval. Valaszt kernem maganban
is. Koszi!

Teddy
+ - muanyag & gumi apolasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Regebben volt tema az auto muanyag alkatreszeinek apolasa.
> Akkor kiderult, hogy a szilikonspray oregiti az anyagot, es sokkal
> inkabb ajanlott valamely hazilag osszeallitott keverek. Nekem

Eppen tegnap vettem Turtle Wax muanyag & gumi apolot, amira az
van irva, hogy szilikon az alapanyag (egyik legdragabb apoloszer).
Az autos ujsagokban is a szilikon bazisu tisztitoszereket ajanljak.

Cs.
AR 146
+ - eladom az Alfat? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>> Egesz vilaggal nem versenyezhetek, megfutamodni 
>> (visszasorolni)
>> meg nem gyakran akarodzik. Mi a megoldas?

> 1.Gondold vegig: biztos, hogy nem eleg az adott szituban a 
> 150kph? Nem masztal ra tul agressziven?

Nagy ritkasag, amikor en valakire ramaszok. 
Foleg 80 km/h-nal. Nem szeretek mostaban 110-en felul
jarni a faluk kozott, mert sok a nyul.

> 2. Legyel buszke az autodra, hogy mindenkinek ez 
> jut eszebe rola.

Nem mindig buszkeseg, neha kinos tud lenni.

> 3.Valts vissza...

mai aldozatom egy ranezesre 10 eves 2.0 Nissan Primera.
70-el tokolt, aztan mikor melleertem valahogy gyanusan
soka tartott az elozes. 110-nel meg mindig fej fej mellett,
visszanyomtam harmasba es eltuntem. Mas kerdes, hogy
ez nekem mennyibe kerult...

> 4.Vegyel egy 2.0 TS-t :-)

A kovetkezo Alfam nem 1.6 lesz, az biztos :)
Sokszor sajnalom, hogy 8 honapja nem tudtam azt a fel
milliot elokaparni az 1.8-ra. Ha vissza lehetne az ido kereket
tekerni...

Cs.
AR 146
+ - Bankkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Geza irta:
> Ha van bankkartyad, akkor nezd meg a terheleseket vasarlaskor
> A havi elszamolason lathatod, hogy 1, 2, vagy meg tobb nap utan 
> jelenik meg a terheles a szamladon.
> Ezen, ugye nem szoktunk morogni.

ez igaz, de kamatszamolaskor, stb. a tranzakcio valos idejet 
szamitjak. Nekem pl. az 5 horvat tankolasombol meg csak kettot
vontak le, de ha levonjak, akkor biztosan nem az aktualis datummal,
hanem pl. jun. 15-el...
Es igenis morgok rajta, mert tudom, hogy 900 kuna koruli osszegrol
van szo, de fogalmam sincs, mennyi penzem van most es 1 hettel
fizetes elott (sajnos) most minden szazas szamit. Azt meg inkabb
hagyjuk, hogy mi tortenik, ha a horvatok le akarjak szedni a penzt
es a szamlamon nem lesz annyi. 
Tehat kedves horvatok - kerve kerlek benneteket, szerdaig ne
nyuljatok a szamlamhoz, mert ugysem talaltok rajta semmit :((

Cs.
AR 146
+ - Autós rádiót vásárolnék ötleteket várok!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Hátha valaki okosat tudna nekem mondani! 520i Bmw-be szeretném a mostani
ősöreg SONY rádiós magnómat lecserélni. + Hangszórókat tetetni. Szó
sincs arról hogy stúdiót építenék, tehát csillagászati árú hifik nem
érdekelnek. Nem húz külön egyik márkához sem a szivem. Lehet
SONY,Clarion,Pioneer, JVC, vagy Kenwood. Viszont van néhány szempont:

- Nem kell, hogy zsír új legyen. Ha valaki csak azért cserélné le a
sajátját, mert jött egy újabb típus akkor nekem használt is megfelel. De
kifogástalan legyen. Ez azt jelenti, hogy minden jól működjön
rajta!!!!!!!

- Levehető legyen az előlapja. Figyelem nem csak a kis gombok hanem az
egész előlap!!!
- Én leggyakrabban rádiózom tehát ha lehet ne csak 6 FM-et lehessen
memorizálni.
- A TUNER-nek jól és stabilan kell fognia az adókat!!!!
- A kijelzője a lehető legnagyobb legyen, nem szeretem a csík
kijelzősöket.

Magánba küldhettek leírást vagy képet róla.

Ja és ha valaki igényt tartana egy olcsó SONY-ra az enyém eladóvá válik
amint meglesz az új...



Na  pááá minedenkinek!!!!
+ - Re: erdely-HAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A AUTO 1158-ban irta Laszlo Csendes >:


>Most akkor mikor lesz a tusnadi talalkozo?

Jul 18-22 kozott ha minden igaz. Remelem szep ido lesz, mert itt meg
mindig esik minden nap.

--
Minden jot, Fekete Zoltan             mailto:

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS