Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 964
Copyright (C) HIX
2000-12-20
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Nehezen indul melegen (mind)  18 sor     (cikkei)
2 dizel (mind)  18 sor     (cikkei)
3 politikusok nalunk is... off topic (mind)  21 sor     (cikkei)
4 Havasi Daninak (mind)  25 sor     (cikkei)
5 japan vs olasz (mind)  22 sor     (cikkei)
6 meg egyszer olasz kocsik (mind)  41 sor     (cikkei)
7 puding probaja az eves, az enyem a turelem (mind)  47 sor     (cikkei)
8 RE: Wekerle (mind)  34 sor     (cikkei)
9 Re: Zsoltinak, azaz Lacinak (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Re: Fotozas az autobol! (mind)  10 sor     (cikkei)
11 Re: 206 vegkifejlet (mind)  22 sor     (cikkei)
12 Re: Szlovakia flame (mind)  26 sor     (cikkei)
13 Re: Re. Matrica (mind)  15 sor     (cikkei)
14 kiut megegyszer (mind)  16 sor     (cikkei)
15 zoldkartya (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Re: mennyi ido utan terul meg a dizel... (mind)  51 sor     (cikkei)
17 Fw: olasz vs japan (mind)  24 sor     (cikkei)
18 Fw: alfa vs mazda (mind)  24 sor     (cikkei)
19 Re: alfa vs mazda (mind)  16 sor     (cikkei)
20 Ajtobefagyas (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Nehezen indul melegen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A segitsegeteket szeretnem kerni. Mitol lehet az, hogy az 
auto hidegen poccre indul, melegen pedig rovid allas utan 
sokszor (de nem mindig) igen nehezen indul be? Volt, hogy 
bikazni kellett, ugyanis az automata valto miatt betolni 
nem szabad. A gep tipusa: Audi 200 turbo, K-Jetronic-kal. 
Elore is koszonom a tippeket.
 Mas. Egy kis nyelvtan. Gonci idonkent felhivja a figyelmet 
a "j" es "ly" helyes hasznalatara. Csaba, a "muszaj" nem LY-
os szo! Masik jellemzo hiba: nem "120-al", hanem 120-
szal, "Fogash-sal", nem pedig "Fogashal" (ez felre is 
ertheto). Inkabb ragozasi hiba, mint helyesirasi, de 
szerintem szebb ugy, hogy "motort", nem pedig "motrot".

Bocs az OT-ert,
Udvozlet Mindenkinek,
Gyorgy
+ - dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Dizel, meg mindig ( 52 sor )

> (Offtopic, de egyebkent az avaregetes az miert nem veszelyes? Mert parasztbac
si
> csinalja vasvellaval? Biztosan voltal mar ugy falun, hogy egy 
> begyujtotta a jo kis vizes avart, szel hirtelen beindult, es gyakorlatilag az
 y
> pern-i
> gaztamadassal egyenerteku volt a hatasa, taknyod-nyalad osszefolyt.
> Esetleg beszeljunk a nehezfemekrol? De nem veszelyes ilyen alapon az erdotuz 
se
> m...)

Te mi a fenerol beszelsz? Az _egestermekrol_ van szo, ami az avar eseteben
teljesen artalmatlan, ahogy az erdotuznek sincs karos elettani hatasa rad
+ - politikusok nalunk is... off topic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello,
>  
> >  lenne kerdesem:
> > Tegnap este hallottam, hogy (talan) az Igazsagugyminiszter 
> > karambolozott, 2 (?) halott, 6 (?) sebesult. Mi tortent ? 
> > Csak nem kek lampa szabalytanal hasznalata?...
> 
> A pancelozott BMW (allitolag megfenyegettek, azert kellett a pancel)
> hatalmas sebesseggel attert a masik savba, letarolt egy Ladat es
> egy Aviat. A sofor (ex-rendor) 24 eve profi vezeto, meg nem volt 
> balesete. Tobb furcsasag is van, pl. a sofor sokkos allapotban 
> kiugrott es leszerelte a rendszamtablat, stb...
> Az orszag legnagyobb maffiozojat dugtak le, es most rettegnek :((
>  
> Ugy nezett ki, hogy megussza, de egyre tobb ujsag szajkozza
> a magyar peldat, ugyhogy... 
> 
> Igen, ketten haltak meg....
> 
> Cs.
> AR146
+ - Havasi Daninak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello,
>  
> Alfas Csabinak
> Tok egyet ertettem eddig az irasaid nagy reszevel, ez a tegnapinal 
> > is igy volt, de az utolso sorral NEM! Ez a kovetkezo volt:
>
> >> az az 50 forint literenkent ugysem jelentos kulonbseg....
> 
> Dani,
> 
> az egesz level egy hirtelen felindulasbol elkovetett gunyos iromany
> volt, melto valasz egyes listatagok "fikazasara".
> 
> Erted, a listan sokan panaszkodnak a magyar benzinre, erre
> jon valaki, aki azt mondja, hogy a szlovak meg rosszabb. En
> a helyeben orultem volna, hogy 50 Ft-al olcsobban tankolok,
> de o nem, neki muszaly valamit kifogasolni.
>  
> Bar magyarnak vallom magam, itt elek es muszaly vedenem
> a munder becsuletet :)))
> Egyebkent a szlovak benzin 140%-ra teljesiti az osszes letezo
> nemet normat...
>  
> Cs.
> AR 146
+ - japan vs olasz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Hello,
>  
>  sajnos meg a legtapasztaltabb listatagok is beleesnek hibakba.
>  Nem sorolom, ki mindenki, kiveszek egyet veletlenszeruen:
>  
>  > Az altalam vezetett Civic ESI es VTi kenterbe veri az 
>  > altalam vezetett AR 1,6TS minden menettulajdonsagat: legyen 
>  > az gyorsulas, kanyarodasi kepessegek, rugalmassag, stb. (Az 
>  
>  Vti,
>  
>  a tema az volt, hogy az alapfelszereltseg es ar fuggvenyeben melyik
>  jobb. Felszereltseg!!! Ertheto? Es ar...
>  A VTi araert mar az Alfa is tud jobbat... 
>  
>  Probaljunk meg ertelmes valaszokat adni, mar parszor megegyeztunk,
>  hogy nem oviban vagyunk (memmmeeee) es a legjobbnal is van jobb.
>  
>  Cs.
>  AR146
>  
>
+ - meg egyszer olasz kocsik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello,
> 
> >> z ar fuggvenyeben a legtobb extrat egy olasz 
> >> kocsiban kapod -> 
> 
> > ez igy, ebben a formaban nem teljesen igaz :-). 
> 
> Az 1992-es oreg tragacs Tipomban (imadtam) alap volt:
> - zold termikus ablakok
> - egesz karosszeria cinkelt
> - velur ulesek es karpitozas
> - elektromos ablakok elol
> - FPS
> - allithato magassagu kormany
> - kozponti zar
> - 2 hangszoro, antena
> es par olasz specialitas, amit imadok:
> - kijelzo a nyitott ajtokrol
> - kijelzo a kiegett izzokrol
> - eldugott hamutarto 
> - kulcs nelkul nem kapcsolhato vilagitas
> 
> Az 1991-es Corollaban extra:
> - allithato magassagu a sofor ulese
> - velur ulesek
> - 1 kijelzo az osszes ajtora. cccc
> - sofortol nyithato 5. ajto
> - vilagitas bekapcs. marad - sipol
> 
> Egy korosztaly, mindketto 1.6-os alaptipus, a Corolla 16V es 
> 77 kW, a Tipo 8V 62 kW. Arban a kulonbseg 400e Ft volt anno 
> a 1989-es ev autojanak javara :)))
> Mindket kocsit szerettem, igy mindkettovel szemben egyforman
> vagyok elfogult :)
> 
> Mara mar a japan kocsikat nem figyelem, mert kinezetre az
> utcai kocsik nagyon elszurkultek es nem tudnak megfogni, 
> igy lehet, hogy kiegyenlitodik/kiegyenlitodott a piac. 
> 
> Cs.
> AR 146
+ - puding probaja az eves, az enyem a turelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello,
> 
> ez nagyon off lesz, keretik sok PgDn-t nyomni.
> 
> > AR 146 1.4 T.S.  76kW      0-100     11.5 sec 7.9/100km     
> > Mazda 323 1.5    65kW                11.9 sec 7.5/100km
> > szerintem az a 0.4 sec elhanyagolhato  
> 
> elfogultsagrol beszelsz, kozben ugy allitod be a dolgokat, hogy
> az olaszbol a legkisebbet veszed. Hasonlitsd az 1.6-os Alfaval,
> akkor mar 1.4 mp a kulonbseg.... Biztositasban egy kategoria,
> arban mar persze nem, de annak nem fogok neki, mert
> a) Alfa 146-ot mar nem arulnak, helyette ott a 147
> b) a listan senkit nem erdekelnek a szlovak arak.
> 
> > kulonbseg 17.000 Sk
> > Szerintem a japcsik nincsenek lemaradva :-)
> 
> Ha mar globalis az osszehasonlitas, akkor a parkoloban 
> elnezve a kocsim es a Mazdat valahogy nem tud elkeseriteni,
> hogy 3-400 ezer Ft-al dragabban jutottam hozza.
> 
> Nem lemaradasrol volt szo, hanem arrol, hogy...
> nem, nem folytatom. Probalj meg figyelmesebben olvasni.
> 
> > Persze meg kell fizetned a marka nevet, ugyanma\'.
> 
> Es ez hol mukodik maskepp?
> 
> > Nem vedem egyik automarkat sem (kivetel a Skoda 120 :-)), 
> 
> Naponta latok haldokolni egy tucatot. De mivel a Tied, biztos
> jo kocsi es semmi bajom vele(d). Ha meg elem kerulsz, az
> ugyis csak par tizedmasodperc, mogem meg csak parkolaskor
> kerulsz, ugy szeretlek, legy jo.
> 
> > csak utalom, ha valaki elfogult.
> 
> Ezen a listan csak elfogult emberek vannak - egytol egyig
> imadjak a motorizmust. A flameket eppen Te gyartod, na meg
> par ember az ertelmetlen osszehasonlitasokkal.
> 
> Miert elfogultsag, ha leirom, hogy jo a kocsim? Tenyleg jo...
> Nem a legjobb, de jo.
> 
> Cs.
> AR146
+ - RE: Wekerle (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Figyeled Petrenyi Jozsi?
>Nem jart meg Wekerlen. :o)
>...
>Szoval nem tudom, hogy volt-e kozvelemenykutatas az ujraszervezesrol,
>de ha engem kerdeztek volna, akkor nem tudtam volna mit mondani, mert
>nem birta volna a nyomdafestek. 

Gyimi, ha veletlenul internet kozelebe kerulsz, itt van egy forum errol a
temarol:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9025727&uq=81
Mondjuk a topic nem igazan az ottlakok velemenyet tukrozi, inkabb az
athajtoket... ilyen ertelemben azt is mondhatnam, hogy jol sikerult az
akcio, mert a tranzitkozlekedok duhosek es gondolom az lehetett a cel, hogy
oket kizarjak - de nem mondom, mert a franc se akar veszekedni.
A magam reszerol eleg ambivalens vagyok. A forgalomcsokkenesnek orulok, de
egy-ket helyen csinalhattak volna ertelmesebben is.

>Istenem ! Hogy irigyellek. En olyan utcaban lakom Budan,
>ahol ket savban, 200 meter hosszan allnak az autok a
>pirosnal. Zoldnel egy gazfroccsel elorearaszol mindenki
>30 metert. A vege megint feltoltodik.
>Ez igy megy reggel 7-tol este 10-ig.
>Es ez nem is egy foutvonal.
>Egy szuk, levegotlen mellekutca.
>Szivesen cserelnek Veled.

Geza, a levelbol ugyan ez nem derul ki, de szerintem Gyimivel ne cserelj,
mert o mar nem ott lakik.
Viszont maximalisan egyetertek veled, nagy neha, amikor bemegyek a
belvarosba, csak nezek elhulve ki a fejembol, hogy hogyan lehet ilyen
helyeken lakni.

Udv:
pJ
+ - Re: Zsoltinak, azaz Lacinak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!
>> Sziasztok ha lehet szeretnek feljelentkezni a levelezo listara.
>> Eloreis koszi zsolt.
> Kedves Zsolti!
> Jelentkezz fel nyugodtan! Kicsit osszebb huzodtunk,
> szoritottunk helyet neked is ;-)
> csendi
Ez az evezred kopese volt eskuszom!!! Nagynehezen kikaszalodtam az asztal
alol, ahova a rohogesem lehivott, egy pohar kaveval egyetemben... most azt
pucevalom.
Szal gratulalok, ez volt a nem semmi! :-)))))))))
Udvozlettel, minden jot
MyChroLesLie
mailto:
+ - Re: Fotozas az autobol! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szoval Bicske es kornyeke barnas-bordos teljesen
> lesotetitett Opel Vectra! Nem megelozni nagy tempoval!!!!!
> Udv,
> Clajos
Hehe. Mar ertem miert lassit le mindenki mellem erve..:-)) Ugyanis nekem is
egy lesotetitett uvegu Vectram van.... csak epp nem vagyok zsaru.... se
maffiozo... VAGY CSAK NEM TUDOK ROLA????? Huhh! :-)))
Udvozlettel, minden jot
MyChroLesLie
mailto:
+ - Re: 206 vegkifejlet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A tegnapi nap a freemail mailszervere megbolondult :(
Sajna csak az idezett resz maradt meg a levelembol, a valaszt
lemaradt... 
Elnezest :(

Az AUTO 0961-ban irta :

>Ha valakit erdekel a cegnev, maganba megirom
>neki, ....


Soha nem fogom megerteni az ilyen jellegu szovegeket :((
Miert  nem lehet leirni egy cegnevet? Ha valami valahol olcso,
vagy kulonosen  jo, akkor mas is jusson hozza az infohoz, ha pedig
valahol rafaztal, akkor pedig a tobbieket is illene figyelmeztetni.
Mit gondolsz, hogy majd fizetett hirdetesnek veszi valaki? Ez nem tv,
radio, itt nem tehetsz szert reklambevetelekre...


Udvozlettel: Attila (MrGrey)
..........................
Mailto: 
+ - Re: Szlovakia flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:

> Ezt nem vagyok kepes kommentalni. Sirjak, vagy rohogjek?
> Ennyire fajna az itteni olcso benzin? Ha mindegy, ha holnap
> megirja a Fekete Zoli, hogy bezzeg a roman benzin, akkor 
> ezen rohogni fogok, amugy meg majd sirok, az az 50 forint
> literenkent ugysem jelentos kulonbseg....

Hat megirom :)
Elegge szomoru a helyzet. A Petrom (roman MOL) meg mindig allami kezekben
van, "szegenyke" monopol helyzetet elvez. Az o kutjainal joval olcsobb az
uzemanyag mint a privatoknal, mert o a privatoknak dragabban adja
nagymennyisegben mint ahogy a sajat kutjainal arulja. Minosegrol azt hiszem
a Frigyes mar beszamolt, habar sok ismerosom mondta mar, hogy a MOL
kutaknal is vizezik (siralyokat meg nem lattam).
Felment a gazolaj ara is, a benzinhez kepest nagy kulonbseg mar nincsen.
benzin 15.300 lej, a gazolaj 14.900 lej a MOLnal.
A Petrom kutaknal 13.000 korul van a benzin.
A lej/dollar arfolyamot nem tudom pontosan irni, de kb 25.000 lej = 1 $.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: Re. Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok, Frigyes,

Major Frigyes wrote:

> Igen, de amikor kesz lesz a matrica ;-) Vagy a boritekos megoldas, vagy
> esetleg szemelyesen a Szent Anna tonal  atadva :-))))

Inkabb legyen a Szent Annas valtozat. Remelem addig mar a Bogaram is keszen
lesz. Rendszamon meg nem gondolkodtam, mar lattam par Bogarat BUG, KAF
felirattal, igy ezek a verziok mar estek.

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - kiut megegyszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Multkor irtam a Kiut nevu kis progirol. Most latom, hogy nekem megvan a
4-es verzio is (nem tudom honnan kerult hozzam) ez az ujabb verzio mar
Szlovakia utjait is tartalmazza.
A progiban van egy kis kis hiba, mikor kilepsz belole hibat jelez, ezt
eltekintve tokeletesen mukodik.

Ha valaki nem tette a cimet felre megegyszer leirom:

http://proteo.soroscj.ro/kiut

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - zoldkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Par honapja felmerult, hogy jovore megvaltozik a zoldkartya rendszere,
es bizonyos szemelyautoknal (egeszen konkretan: diesel) akar 10e Huf
osszeget is elkerhetnek a papirert. Tudjatok esetleg, van-e ennek valos
alapja?

Szabolcs
Lancia Dedra 2000TDi
+ - Re: mennyi ido utan terul meg a dizel... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

-----Original Message-----
From: Nagy Gabor >
To:  >
Date: 2000. december 19. 23:18
Subject: Re: mennyi ido utan terul meg a dizel...


>>
>>A masik oldalon (szinten a jozan esz) latom, hogy ugyanaz az auto (pl.
>a VW
>>Bora) jo 1 millioval tobbe kerul
>>(+20%!), mint az 1.6os benzines. Az 4400liter benzin ara, vagyis az
>autom
>>45-55ezer km megtetele utan valik tenylegesen olcsobba, mint a
benzines
>>valtozat. Innet szemlelve a kerdest, vegyen a f...om TDi-t.
>>
>
>>Udv

>>http://auto.origo.hu
>>
>
>
>Boccs, tényleg nem kötözködés, de ez hogy jött ki Neked? Nem értem a
>számítás lényegét. :)))
>Ez amit Te írtál, akkor jönne ki, ha dízel semmit sem fogyasztana
>(legalább is az elso 45-55 ezer km alatt). Ugyanis az említett 45-55
>ezer km alatt dízelbol is elfogy mondjuk kb. 3500 liter. (20%-kal
kisebb
>fogyasztást feltételezve) Tehát amit megspóroltál, az kb. 900 liter
>üzemanyag (ma már a 95-ös és a dízel ára köbö ugyanakkora, mondjuk 230
>Ft), tehát 207.000,- Ft. Ami jóval kevesebb, mint az 1 milliós
>árkülönbség.
>Ezeknél a számoknál maradva a 1 milliós árkülönbség kb. 250ezer km
alatt
>térül meg. Mivel azonban a dízeleknek általában magasabb a fenntartási
>költsége (általábant írtam, tehát nem kérek ellenpéldákat :)) ) mint a
>benzineseké, talán még hosszabb ido alatt.
>A 20% is egy példa, de nagyjából igaz lehet, bár a fonököm 2.2TDI
>Lagunája ami kb. ugyannyi paci, ugyanakkora végsebesség, rosszabb
>gyorsulás mint az én Alfa145-öm, nem fogyaszt kevesebbet, mint az én
>"gazdaságtalan" benzinesem. Tudom, az a Renault motor nem a
>legtakarékosabb és a Laguna nagyobb, szóval efektíve kisebb a
>fogyasztás, de alig.
>Viszont szépen kormol gázadáskor :))
>
>Üdv néktek,
>Gábor
>
>
+ - Fw: olasz vs japan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

 "Konkluzio: az ar fuggvenyeben a legtobb extrat egy olasz
 kocsiban kapod, bar az altalad leirtak fuggvenyeben a japcsik
 kezdenek feljavulni."

 Itt most az volt a lenyeg, hogy a mazda alapmodellek nagyon jol
felszereltek! Valoban kevesebb loeroben az 1.5-os, de szerintem te is jol
tudod, hogy a loero csak egy teljesitmenyre vonatkozo szam. Nem mindegy
milyen attetelt hasznalsz. Valoban gyengebb joval mint a fiat, de atlagos
kozlekedesre ez is megfelel. Viszont nalunk pl a biztositas, sulyado majdnem
a felebe kerul egy 1.5-os autonak mint egy 1.6-nak. Ez is mervado a tovabbi
koltsegek elemzesenel. A motor nekem is gyenguszka, de sajnos az 1.6-os
323-ast csak amerikaban forgalmazzak. (kb 110 lopaci)
Ha lenne itt nalunk is lenne ilyen modell biztos nem kerulne sokkal tobbe.Es
akkor meg tegyuk hozza azt a nagyon nem elhanyagolando tenyt, hogy a 323
sorozat a legmegbizhatobb autok koze tartozik Europaban.  Az 1.8-as GT
modell 5 milla, az viszont fullfull felszereltsegu alapban es csak kulon
rendelesre szallitjak, ezert ilyen draga.

Felreertes ne essek, nem alfafikazasrol van szo, hanem csak egy kiragadott
modellparrol! A ve'rem az alfat valasztana, a penztarcam meg a mazdat.! :)

SzaboZE
+ - Fw: alfa vs mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

 "Kikerem magunknak! Hogy lehet egy jellegtelen, szurke, gagyi, technikailag
 igenytelen, kulsejevel, beltartalmaval egyarant tucatautot osszehasonlitani
 egy ALFA ROMEOval?!"

 Neked is elmondom:

 Ket gyarto ket alsokozep kategorias modelljenek arbeli osszehasonlitasa
volt
 az irasomban. Ha jol megnezted nem alfafikazas ment es nem mazdadicsoites.
 Felszereltseglista elemzes, arosszehasonlitas.

Ja, es a tucatautorol annyit, hogy alfa romeobol tobb rohangal a magyar
 utakon mint 323. En meg kikerem magamnak a "lamer" jelzot.
 Ha te egy megbizhato japan autot akarsz, nem egy sportos nagyobb koltseggel
 fenntarthato autot, akkor egyszeruen takarekos vagy nem lamer. Te magad
 irtad hogy a ket auto masrol szol, nem osszehasonlithatoak, eppen ezert
 tiszteld a mas valasztasat is, ahogy en is tisztelem az alfas
 sportszellemet! Mellesleg nem tudom ultel-e mar a 98-ig gyartott 3.0 V6-os
 323F Mazdaban....
 Csak mert az is egy tucatauto.

 SzaboZE
+ - Re: alfa vs mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Most neztem meg a Toyotat is, egy alapfelszereltsegben (EBS+ABD, elektromos
csilivilik, szervo, legzsak 2, fedelzeti szg, sportules, kp zar,
inditasgatlo, integralt audio, +minden kis biszbasz) legkondin es
konnyufemfelnin kivul mindent tartalmazo 1.6- os VVTi Corolla 3.640.000

www.toyota.hu

Hondabol egy Civic 1.6VTi legkondi, alufelnivel atszamitva 3.500.000 korul
jon ki (25800 DEM)

www.hondagreta.hu


Ezek is befernek az alfa melle!

SzaboZE
+ - Ajtobefagyas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

nem oly' reg volt a listan jopar javaslat arra,
hogy mivel kellene bekenni az ajtok gumijat,
hogy ne ragadjon be a nagy fagyokban.

Mivel archivum nincs, megkoszonnem, ha valaki
megirna a megoldast.

Csuszasmentes kozlekedest,
_____________________________
 Ritecz Attila
_____________________________

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS