1. |
Militec1 és a Frigyes (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
2. |
rudacska (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
3. |
cinkrud (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Militec1 és a Frigyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Frigyes!
Anno az első BMW-be raktam először és ráadásul tőled volt... Az
az autó 320i volt és 2 évig gyűrtem 371.000 km-el adtam el. Majd
520iA lett helyette. Ez soha nem látott Militec1-et. 158.000 km-el
vettem 315.000 adtam el 7 év után. 185.000 motorfelujítást kapott
főtengely köszörülés, sikló csapágyak, gyűrűzés,
tömítések. Majd 295.000-nél jelezte az olajnyomásmérő, hogy 1500-
as fordulat alatt nincs nyomás tehát kapott ismét egy ilyen
generált. Ja amit nem említettem mindegyik autóm benzin-gáz üzemű
volt.
2008.április óta egy Skoda Octavia II. Kombi 1.4-em van ami gyári
gázos. Pontos Excel táblát vezetek a tankolásokról javításokról
átlagfogyiról stb. 15.370 km nél olajcserét kapott és Militec1-et.
Bocs ha hosszúra nyúlt, ebből kiderülhetett hogy Militec1 párti
vagyok... :))
Üdvözlettel:
Danyi Gábor
Sent from my iPhone
|
+ - | rudacska (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Nem hagy békén ez a rudacska ügy és ha jól értelmeztem a dolgot
akkor ez az anyagok közötti külömbségen alapszik. A szabad ionok menyisége
és
áramlása a kulcs (?) mert nem egyforma a különböző fémekben. Emiatt
az egyik oxidálodik
a másik nem. Ha az egész váz ugyanaz akkor ez annyira nem játszik....
szerintem.
>kerdesem, > hogy mi feneert nincs ilyesmi a mi autojainkon !??
>A tieteken nem tudom :) , de a VW-csoport nagyon regota alkalmazza
>(viszont teljes cinkbevonatrol van szo, nem rudacskakrol), ma mar azt
>hiszem, hogy a csoport osszes autojan (termeszetesen eloszor az Audi kapta
....
>Udv., Akos
>Major Frigyes
>Matyo'himzett - alkatre'szüze'r :-))))
>Jozsef orulok neki, hogy mint regi levelezotars itt vagy kozottunk !
>Nem tudom mikent reklamalna a halott ha elkezdene rohadni a koporsoja
;-))
THx. Frigyes mester, én is örülök Nektek és azért vagyok itt állandóan
már sok éve. Nem mester lévén nem mindig szólok bele, csak figyelek.
Igaz fizikus és vegyész
sem vagyok, most mégis egy cinkrúddal meditálok. Már az is megfordult
a fejemben, hogy ha nemrég
nem újíttattam volna fel az alvázvédelmemet, akkor úgylehet egy
rudacskát odacsavarozok !:-)
Nem biztos hogy normálisnak tartana a bádogos haverom, de nem sokba kerülne
;-)
Sajnálom hogy a multkori talira végülis nem tudtunk eljutni :-(
Minden jót Nektek !
Karácsonyi József
Astra caraván 1.6i 16v
|
+ - | cinkrud (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok!
> A cinkrud meg nekunk autosoknak jo otlet, a gyaraknak mar kevesbe..
Jo, bevallalom, en vagyok a tudatlan, de valaki magyarazza
mar meg legyen szives, miert jo a cinkrud! Mar nem arra gon-
dolok, hogy "mert kikuszoboli a korroziot", hanem ugy kemiai-
lag. Atomok, kolcsonhatas, folyamat szintjen. Hogyismondjam,
az "in-depth knowledge" erdekel. Persze lehet, hogy egy hangot
nem fogok belole erteni, de egy probat meger, mert kivancsi
vagyok.
Elore is koszi, udv:
Nagyak
|
|