Van.
A pontos dátumra sajnos nem emlékeztem, a temetés időpontja maradt meg.
Leventének nagyon sokat köszönhetek/köszönhetünk.
Többször voltam a műhelyében szerelni, vagy akár csak beszélgetni egy kicsit.
Sosem az volt az első megoldás, hogy cseréljünk alkatrészt, csak ha muszáj.
Egyszer beégett az önindítómban az érintkező pogácsa, máshol az a
megoldás, hogy komplett behúzó mágnes csere, nála szétszed, érintkezők
csere, peremezés, örülés.
Egyszer a paksi látogatás után még volt kedve a K-Jeten lévő KE-Jet
vezérlés hibáját keresgélni.
Egyszer majdnem "kivasaltam", mikor az összes féktárcsámat,
fékbetétemet kicseréltük, majd az első körben előttem kacskaringózott
a bringájával.
Egyszer lementem délelőtt némi kuplungproblémával, délután lszadam
hozott utánam egy komplett fűzött blokkot, mert mint kiderült a
támcsapággyal volt némi probléma, éjjel 1 körül még a főtengelyem a
földön volt, de saját autóval jöttem haza. Másnap szerintem technikai
okok miatt zárva volt a műhely.
Egyszer végigmásztuk a Vasúttörténeti park összes mozdonyát, alul-felül.
És még sokáig lehetne folytatni a sort...
Még egy szót sem szóltam arról, hogy milyen volt a nála rendezett
találkozó, a felexszel kihegyezett gömbvason sütött szalonna, a
bekötőúton rendezett fékezőversen stb.
Száz szónak is hiányzik a vége. :(
|