Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1176
Copyright (C) HIX
2001-07-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: Alomauto... (mind)  12 sor     (cikkei)
2 Re: Futomuallitas (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Renault vagy VW? (mind)  16 sor     (cikkei)
4 OFF: etnikumok :-( (mind)  36 sor     (cikkei)
5 biztositas - biztonsag :-)) (mind)  39 sor     (cikkei)
6 ki-kihagy a motor (mind)  18 sor     (cikkei)
7 szerelo (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Tusnadi tali (mind)  32 sor     (cikkei)
9 Alomauto... (mind)  13 sor     (cikkei)
10 Alomauto.. (mind)  47 sor     (cikkei)
11 ...visszamennek, Suzy6II (mind)  17 sor     (cikkei)
12 Futomuallitas (mind)  25 sor     (cikkei)
13 anti lop (mind)  18 sor     (cikkei)
14 V8 (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Re: biztositas - biztonsag :-)) (mind)  19 sor     (cikkei)
16 Alfa Lobby (mind)  26 sor     (cikkei)

+ - RE: Alomauto... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat, az en idomben a realitas igencsak korlatozta az almokat. Nekem peldaul
a Skoda Coupe volt az a csucs, amelyiktol elallt a szavam.
Buta gyerek lehettem...;-)
Megvalosult-e?
Most egy full extras Ford Scorpio Cosworth van alattam, semmiben sem
hasonlit a gyerekkori alomhoz, megis maradektalanul elegedett vagyok vele.

Udv:
pJ

>Inditvanyozom, valljuk be, kinem mi az almai autoja.
>Naes azt is, hogy megvalosult-e.
+ - Re: Futomuallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit! Aldo,

Irod:
> Termeszetesen a LEHET nem azt jelenti, hogy te odahaza megtudod
> csinalni. Laci van az otthoni garage-odban:
> - 1 ezrelekes vizszint?
> - optikai merorendszer
> - gyari meretpontossagu auto 
>   (23eves, frissen mazolva, vigyazz meg ragad!!!)
> - tokeletes allapotu gumi- es futomualkatreszek???

Termeszetesen (?) ezek egyike sincs. Illetve az elsot nem tudom.
Viszont ahol van, ott sem, vagy nem helyesen hasznaljak az adott
lehetosegeket. Tehat ott is _hiaba_ van. Ehhez kepest en sem
vagyok sokkal rosszabb helyzetben. Es ez az, ami legjobban elszomorit! Ok meg t
udnak
csinalni rendesen, mert van hozza muszerezettseguk, csak kedvuk nincs.
Nekem hatalmas kedvem van hozza, csak a lehetosegeim korlatozottak. Ha
egyszer beszabadulnek egy ilyen muhelybe... Az elet igazsagtalan...

> Azon csodalkozom, hogy a FVF-et nem kerested fel, vagy a penzedet
> nem kerted vissza a kontar futomuallitas utan.

Csak azert nem, mert semmi sem bizonyithato. Autojavitas teruleten
(ahol tobbnyire semmi sem statikus, minden mozog, minden kopik)
legalabbis nem.

Kulonben a tervemtol ezek a dolgok mar nem tantoritanak el; allitottam
mar be futomuvet, hogy (a tobb eves hasznalat tavlatabol) jo
lett. Igaz, az is oreg auto volt. Csak arra gondoltam, hogy hat ez
megiscsak Audi es nem Moxvics, megerdemel egy muszeres beallitast.
Rosszul gondoltam. Szegeny nem erdemelte. Mar bocsanatot kertem tole
:-)

scsLLAT
+ - Renault vagy VW? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

deejaytiszy kijavitott:

"ERRATUM: .....a Suzukin kivul az Opel es a _Renault_ vezeti.:-)"

Marmint a magyarorszagi ujauto-eladasi listakat.

Bar en kerestem, de me'g nem talaltam meg az elso feleves adatokat, viszont az 
elso negyedeves szamok azt mutatjak, hogy a VW 3215, a Renault pedig 2953 autot
 adott el, igy egyelore a VW a masodik.

http://totalcar.hu/gazdasag/elsonegyedev/

Ha valakinek ujabb adata van, ne kimeljen.

Udv,
Stevie
+ - OFF: etnikumok :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

G.Laci reagalt Akos szomoru tortenetere:

"A RAK EGYE KI A SZIVIT ha mar az 
etnikumnal tartunk."

Abban egyetertek, hogy aki Akos 
autojanak a kerekeibol kiengedte 
a levegot (vagy ki is szurta oket? 
ez nem derult ki az eredeti uzenetbol), 
az mocskos szemet diszno. Viszont mar 
az eredeti levelben sem ertettem, hogy 
mi koze valakinek a szarmazasanak ahhoz, 
hogy mas autojat piszkalja? Akos azt is 
irhatta volna, hogy egy zoldpolos embert 
latott az autoja korul matatni. Akkor 
most halal a zoldpolosokra?

Vannak normalis emberek (kozottuk 
ciganyok), akik nem basztatjak masok 
autojat es vannak gecik (kozottuk is 
vannak ciganyok), akik viszont kart 
okoznak.

Szerintem keves dolog etnikum-fuggo (ha 
egyaltalan van ilyen dolog), de ez 
biztosan nem ilyen.

Kerem, hogy egy kicsit gondolkodjunk, 
mielott leirunk valamit. Nemcsak autos
temakban.

Udv,
Stevie

U.i.: nem szeretnem, ha ebbol a kisse 
off-topik hozzaszolasbol flame indulna.
+ - biztositas - biztonsag :-)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Van a vonalban valaki, aki casco 
temaban tud tanacsot adni? (Melyik 
biztosito mennyiert mit nyujt...)"

A biztositok rengeteg tenyezo alapjan
szabjak meg araikat, igy fuggoen attol,
hogy hol laksz, miota van jogositvanyod,
de foleg, hogy pontosan milyen az auto
(motor, evjarat, esetleg szin), nagyon
mas szamokat fogsz hallani. Az sajnos 
semmit nem jelent, ha en elarulom, hogy
nekem az X biztositonal van cascom. 
Lehet, hogy a Te esetedben ok lesznek
a legdragabbak...

Javaslom viszont egy biztositasi broker
kozremukodeset. Ok egy-ket nap alatt 
tesznek Neked egy ajanlatot, ami a Te
felteteleidhez van optimalizalva (alacsony
havidij, es magas onresz, vagy forditva, 
egyeb).

Sajnos a sajat (ex) brokeremet nem tudom
ajanlani, mert egy dolgot csunyan 
elrontott. Remelem masnak vannak hasznos
kapcsolatai.

Ami az autok lopasvedelmi berendezeseit 
illeti: a riszto sajnos semmit sem er. 
Javaslom a www.totalcar.hu "Autohifi es 
biztonsag" rovatanak irasait. Mer' azokat
en irtam :-))) Eloljaroban annyit, hogy
a sebvaltozar igeretes kezdetnek tunik.

Konkret kerdesekre szivesen valaszolok, 
termeszetesen masoknak is.

Udv,
Stevie
+ - ki-kihagy a motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Bajom van a kocsimmal, kerdesem: van-e tipp-je valakinek, mi 
okozhatja? (Ha szerelohoz viszem, szeretnem, ha nem 
"majmolnanak" meg...) Szoval: 1500-as I-es Golf (benzines) 
produkalja a kovetkezoket: olykot (egyre gyakrabban :(() menet 
kozben ki-kihagy, rangat. A gazt "taposva" a dolgon lehet 
segiteni, ilyenkor fel-felkapja a fordulatot... Nem mindig, van 
hogy leall... Aztan elindul es egy ideig semmi baj... Majd kezdi 
az egeszet elorol... Gyertyakat mar csereltem, (a hiba maradt 
:() a hengerek nagyjabol egyforman dolgoznak (ha megy :((), 
amit a pipak levetelevel probaltam.. Ennyi... Mi a banat leeht 
ez? Elore is koszonom a valaszokat!

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
   UIN: 116973511
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
+ - szerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Nem tud valaki Szombathelyen, esetleg Kormenden 
megbizhato szerelot? Elore is koszonom!

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
   UIN: 116973511
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
+ - Tusnadi tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Frigyes irta:
>Most Zoli - nal vagyok. Sajnalhatja aki jelentkezett a Tusbadi
 >  talira, hogy nem jott el. Shake !!!!! Mi van a kocsiddal ? Skodam
 > nagyon jol veszi az akadalyokat :)))))))))))) Reszletes elmenyt ha
 >  mar otthon leszek.

Orulok hogy te legalabb odaertel es nincs semmi gond. Sajnos nekem a valtom
feladta Sibiu kellos kozepen. Szepen eloztem egy buszt es amikor a piros
lampanal (kesobb) ki akartam veni a geart uresbe akkor az megcsovalta a
fejit es kozolte na azt mar nem :(( Minekutanna szepen megaltam es elkezdtem
vakarni a kocost hogy most miatudotcsinlajakenbacsi. Ugyhogy eloszor igy 3ik
ban ragadt valtoval visszakusztam Lugos (Lugoj)ra a rokonokhoz ottan
tenteztunk aztan masnap haza. Osszesen 750 kmet jottem ugy hogy 3as gangom
volt, de az allandoan, Igy 80km/h ra voltam kepes tartosan, mitmondjak egy
elmeny volt. Nem mertem vallalni hogy igy megyek veletek  hegyek koze mert
tuti hogy leegett volna kuplung es azer mindig megvarni egy 80al kullogot az
gondolom kisse idegesito lett volna. Na mindegy a sebvalto volt az egyetelen
olyan szerkezet amit 25 ev alatt szimeringezes meg olajcseren kivul nem
piszkalt a kutya se, csodalom hogy eddig birta. Itthon szetszedtuk es
kiderult, hogy a 3-4ik fokozat szinkron gyurujei ripityara koptak az ido
folyaman es bizony bizony pont Romaniat valasztotta a gep meghalasa
szinhelyeul. (Nem igaz hogy ennyi ev utan nem  tudott meg varni monjuk meg
egy hetet :(((( ). Mindegy most vettem egy golf IIes 5gangos valtot (szinte
ugyan ez) es felraktuk a motorra es kesz, de emiatt lecsusztam a talirol,
sajnalom pedig nagyon akartam menni, remelem a Bekasi szorost megneztetek.
Mindettol fuggetlenul szilard elhatarozas, hogy legkesobb jovo  nyaron
megyunk es akkor mar nem lesz ami visszatartson (mert a valtoval mostmar az
osszes mechanikai alkatreszt felujjitottuk szoval birni fogja meg 25 evig)

A legjobbakat

Shake
+ - Alomauto... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Inditvanyozom, valljuk be, kinem mi az almai autoja. Naes azt is, hogy
:> megvalosult-e.

Nekem mindig a szivem csucske volt a Chrysler Vision. Meg ma is 
felemelo erzes latni egyet. Most az utodja, a Chrysler 300M a soros...


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)  

Elmentem Londonba, elorelathatolag 2 het mulva jovok...
+ - Alomauto.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem az autos tarsadalom kremjenek !

Az Alfas  utan lehiggadva Iviczek polgartarsunk felveteset
vallvetve tamogatva irgyunk az almainkrol, s annak esetleges
materializalodasa(i)rol :)
Tehat. Eletem elso alma egy Ferrari Dino volt, melyet az akkori bo 7 evemmel
egy eleg realis alomnak veltem, s csak ugy kozepiskolaban kezdett derengeni,
hogy ezzel az alommal mintha egy kicsit elrugtam volna a pottyost. De sebaj.
Jott az 1983-as esztendo, mely gyokeresen megvaltoztatta autos almaim
folyasat. Jott az elso igazan nagy SZERELEM.Ekkor debutalt a 190-es
Mercedes. Ezt az almomat az ido vasfoga ette meg, mivel mire futotta volna
ra, addigra egy hangyanyit kegyvesztett lett. Tizen-huszon evesen
beleszerettem almaim 2.2i-s 100-as Audijaba. Elso lepcsokent gondoltam
kezdjuk az elejen es 19 evesen az "Elso autom" cimmel ajandekoztam meg ezen
tipus 1.6-os valtozatat. Nem sokra ra kovette a 2.2 porlasztos, majd
koronakent a vagyott 2.2i.Ez maga volt az elso beteljesules. Nem sokra ra
mar derengett, hogy az akkori 12-13 eves VW technikanak csak a szaja nagy,
es eladtam mindet. Ekkor tunt fel akkori almaim netovabbja, az elso Astra.
Nem tudni miert, de engem ezzel a tipussal zsarolni lehetett. Egy-egy
testkozeli kontakt alkalmaval tobb ismerosomnek fulig szaladt a szaja,
mikoris totemkent neztem az uj Astrajara. Ekkor dontottem el, hogy ha addig
elek is ez nem jut a 190-es Merci sorsara, s ebbol kell nekem. Nagyon sok
ev, sok-sok ilyen-olyan auto elkoptatasa es egy Astra rancfelvarras utan
eljott a pillanat, mikor is eppen doglodo Lanciam helyere valami autot
kellett neznem. Eddig birtam, nem tovabb. Tudtam, hogy a szerelembol csak
egy kiut van. Megvettem, imadtam, imadom, imadni fogom. Ez volt az igazi
beteljesules. A nagy francos szerelem viszont mar csak olyan, hogy igazi
csak egy van,oszt csecs, s egy vargabetu utan hajlamos visszaterni a regi
kerekvagasba. Megtette. Debutalt a 190-es Merci utodja az uj C-Classe. Ez
tombolo viharkent soport le mindent. Hangulatom, es mindennapjaim egere
viharfelhok tornyosultak. Lelkem haborgo oceankent morajlott. Szegeny F
Astra mint bajba jutott halaszhajo vergodott setet erzelmi tajtekim
kereszttuzeben, melyen megingathatatlan cirkalokent magabiztosan a maga
kecses eleganciajaval kozelgett a C220 CDI. Ez a SZERELEM. Sajnos a
beteljesulest tekintve egyre inkabb kudarcra van itelve kettonk kozos
romanca. A masik nagy O az auto megrendelese elotti hetekben komoly pofaval,
kerek-perec kijelentette, hogy ha a Merci jon, O megy :((( , (ket legy egy
csapasra:)) Kesobb a Coraban kiallitott torley akcios C-Merci lattan ismet
kitorort belolem a vasarolhatnek, es az asszony a komoly pofam lattan
kishijan valoperes ugyvedbe csapott at :((((( Ez van szerelem szerelem, de
ennyit boven nem er. Ezutan az addigra eladott F Astra emlekere, es a
csaladi beke ismetelt helyre zokkentesere G Astram lett. Azt hiszem, ez a C
Merci egy igazi platoi szerelem lessz. /bar az S40-et kezdi a mama is
toleralni, igaz meg egy kicsit puhitani kell :))))) /

Udvozlettel:
Marci
+ - ...visszamennek, Suzy6II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok!

 Jottem, lattam, visszamennek Esztergomba, nezni a padlolemezt, nezni,
nezni, nezni, nezni, nezni.....

 Apropo: Sko-Favorit (1994 es 1989) a fekezes hatasara elvalik a
padlolemez erositesenel a hegesztes. :-(((
 Ma mar alaneztem 1 Suzynak, ott jobb konstrukcios modon van a
feknyomatek erobevezetese megoldva a karosszeriaba.

 Szoval leulnek 1 db padlomeze melle es bamulnam, bamulnam bamulnam...
....aztan hetfon kora reggel kiengednenek a gyarbol. :-)
Azota kapott info, hogy a Suzy gyarban eleg sok ""szlovak"" dolgozik,
mert nincs mashonnan munkaero.
--
 Udv
  Levente
+ - Futomuallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok! CsokiLaci!

Fogash:
>>Szvsz rendes es pontos futomu-beallitast csak padon lehet elkovetni.
CsokiLaci:
>Biztos vagyok abban, hogy a lelkiismeretes kezimunkaval es a
>meroeszkozok helyes megvalasztasaval epp olyan pontosan be lehet
>allitani a futomuvet, mint ahogyan ezekkel a hiperszuper masinakkal

Termeszetesen a LEHET nem azt jelenti, hogy te odahaza megtudod
csinalni. Laci van az otthoni garage-odban:
- 1 ezrelekes vizszint?
- optikai merorendszer
- gyari meretpontossagu auto 
  (23eves, frissen mazolva, vigyazz meg ragad!!!)
- tokeletes allapotu gumi- es futomualkatreszek???

  Ezzel nem azt szeretenem mondani, hogy a te otthoni munkad nem lehet
jo, hanem arra proballak ravezetni, nem minden az adattudas, mint ahogy
mar rajottel nem minden a muszer.  :-( Azon csodalkozom, hogy a FVF-et
nem kerested fel, vagy a penzedet nem kerted vissza a kontar
futomuallitas utan.
--
 Udv
  Levente
+ - anti lop (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Masik kerdesem, ki mit ajanl kiegeszito biztonsagi felszerelesnek, ha
a kocsiban csak egy Piranha riaszto van? "

Tegyel ra citroen jelet, akkor senkinek sem kell :-)))
Felre a trefaval, ha el akarja vinni, ugy is elviszik. Mult nyaron ismerosek
szomszedsagabol lovasitottak meg ejjel egy uj Golfot, pedig a riasztonak fel
kellett volna hivnia a gazdaja mobiljat, GPS-es ketyere is volt benne,
raadasul aznap ejjel volt fokozott kozuti ellenorzes a Balatonparton...


joe

Ui: volt valamikor egy honlapunk, amit most ezen a cimen talaltam meg:
http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/mediavox/
meg emlexem egy kozvelemenykutatasra, ahol arra a kerdesre, hogy mit nem
latnak szivesen a listan, tobbek kozott az is szerepelt, hogy "sajat kocsi
istenitese".
Vagy valami ilyesmi...
+ - V8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > Heyy heyy heyy.. :))) Ujat vagy regit szeretnel ?? Vegulis mind1, ha
> > megszolal a V8.. :)))
> > Ant
>Jeeeee!
>Akkor ezekszerint van itt meg aki tudja milyen az IGAZI AMERIKAI V8!

Assszem, sokan tudják...
Azért ilyen hanggal el lehet alutózni 
http://www.seanhylandmotorsport.com/media/xpipe.wav

Persze azért jó a 4 henger is, főleg ha rajta sivít egy kis turbo.. :)))

Ant
+ - Re: biztositas - biztonsag :-)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Masik kerdesem, ki mit ajanl kiegeszito biztonsagi felszerelesnek, ha
> a kocsiban csak egy Piranha riaszto van? En valami
> sebessegvalto-rogzito keszulekre gondolok elsosorban, de ez csak egy
> otlet. A lenyeg, hogy ne kelljen semmit magammal vinnem, csak a
> kulcsot. (A kiveheto radiot se szeretem, semmi kedvem magammal vinni.)
>
En a magam reszerol az autolok2000 mellett dontottem a pozsoba (20K). Ez
igaz, hogy egy kicsit nagy, de pont befer az anyosules ala (felig :) es
allitolag az egyetlen kormanyzar aminek a leszedesi ideje nehany perc folott
van (tudomasom szerint huszon valamennyi). A tobbi kormanyzar nem er semmit,
az egyetlen ami meg tuti lehet az a sebvaltozar (multilock?), de az 40K
korul van tudtommal. A riaszto szerintem csak akkor er valamit ha a hazad
elott parkolsz,de szerintem meg akkor se figyelnel fel ra, ugyhogy en
penzkidobasnak erzem (asszem a biztosito se ad ra kedvezmenyt) Ha olcson
tudsz szereltetni akkor meg az inditasgatlo egy jo dolog. A vegso megoldas a
GPS-es jarmukovetes, de sajnos annak meg csillagaszatiak az arai.

Udv
Vlad(x)
+ - Alfa Lobby (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Minel tobbet olvasom a listat, annal buszkebb leszek az Alfa Lobby-ra.
Egy igazan automanias csapat, akik vegtelen szerelemmel tomjenezik - 
ugyanakkor objektiv ervekel, adatokkal kepesek kritizalni az autojukat. 
Pontos osszkepet adnak minden megbocsathatoan szubjektiv felhang mellett is. 
En sokat tanultam toluk a sajat Alfamrol is - hat nem erre valo ez a 
lista??? Most akkor imadjuk az autokat, ugye? Hat akkor oruljetek neki.

Ne izeljetek mar, hat egyikunk sem mondta egyszer sem, hogy ez a vilag 
legtokeletesebb autoja - noben sem igy keres az ember, hanem ugy, hogy 
melyik inditja be az ember mindeneet jo alaposan. Hat az Alfa ezt csinalja, 
a tobbiek meg (legalabis nekem) nagyon nem inditja be semmimet sem. Akinek 
nagyobb szam egy Opel meg egy nagyobb csomagtarto meg 2 decivel kevesebb 
fogyasztas, hasznalja azt, oruljon neki, induljon be tole, ha sikerul.

Az Alfanal (mint mar irtuk paran) letezik gyorsabb, jobban gyorsulo es 
jobban fogyaszto auto is, de 1. eleg keves ilyen van, 2. nem allnak ossze az 
ember szivere + eszere hato elemek olyan egessze, mint az Alfakban. 
Legalabbis nekunk.

Oruljon mindenki es csinalja utanunk.

Peter
AR 145

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS