Sziasztok!
Koszonom szepen mindenkinek a valaszokat, meg az oldalak nezegetesenel
tartok. A Google Maps + kerekpar beallitassal nem voltam kibekulve, mert
mindig sikerult valami irdatlan keruloutakat beiktatnia. Amugy a Garmin
terkepeimmel navigaltam eleddig.
: Szep kihivasnak tunik :)
Plane, hogy van me'g hozza nemet es spanyol szakasz is, de ezek meg vannak
oldva. Mit meg nem tesz az ember egy rokonlatogatasert. ;-)
: A gond viszont az hogy lesz-e kedved az egesz napos biciklizes utan meg
: hotelrol hotelra jarni hogy majd a tizedik jo legyen...
Az elore lefoglalassal a gond az, hogy ha valamiert borul az utiterv a
9.
napon (vihar/sajgo terd/stb. miatt bonusz pihenonap), akkor mit csinalok
a
tobbi lefoglalt szallassal... Amikor az olasz Dolomitokban kerekeztem
(juliusban), akkor azt csinaltam, hogy reggel indulas utan bevonultam a
falu foterere, ahol a telefonfulkebol folhivtam az estere kiszemelt
szallast (jo elore mindig kineztem 2-3 penzio cimet). Az utolso elotti
napon megszivtam, igy a Gardena/Gro:dner- es a Brenner-hagokon egy nap
kellett atkerekezni (145km, 1900 szintmeter, 23kg csomag, brutto 12 ora,
ebbol az osztrak szakasz omlo esoben) Innsbruckba. Szoval az erved igaz,
es nem is allitom, hogy nagyon boldog voltam, de megis elvetne'm az elore
foglalasi meggondolast minimum a Dijon utani szakaszokra. ;-)
: A külön kerékpárutat ,,mi", ,,igazi" kerékpárosok nem tartjuk
: jónak, sokkal jobb a nem túl népes országút
En mondjuk elpuhult turakerekparos vagyok (szoval semmi sator, semmi
bunsenfo"zo"), de en is favorizalom az orszagutat a lehetetlen
vonalvezetesu kerekparutak helyett. Ez mar ugy kezdodik, hogy
dimbes-dombos tajon a kerekparutat ugy csinaljak a nemetek, hogy szimplan
leaszfaltozzak a talajt, igy huszszor 5 meter le, 5 meter fol tipusu
hullamvasutazas folyik, mig az orszagutnal ledozeroltak a dombot, igy az
ut egyszer (folyamatosan) emelkedik 5 metert, oszt' jo'van. Ez
pszichologiailag egyszeruen katasztrofalis a 80. kilometer utan. ;)
Udv,
marky
|